Ik heb er gelukkig nog 1quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef Toto69 het volgende:
.55.. ik had nooit LTC moeten verkopen :/
Gaat echt hard met BTC/LTC... rest stagneertquote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nog 1![]()
Heb mijn centjes verspreid onder 5 munten.
BTC de 900 aangetikt btw.
Mine je solo, mine je in een pool, welke munt probeer je te minen, heb je een dedicated miner prog aanstaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef octopusoctopus het volgende:
Goedemiddag vraagje ik heb de megacoin wallet gedownload en gesynchroniseerd ging prima.
Dr zit ook een mine button op maar ik kom niet verder dan 1 kh/s. Kan ik dat in m'n instellingen verhogen heb de Comp. Al op maximale prestaties gezet maar hielp niet BVD Groet
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef dreamerbulk het volgende:
wanneer die ltc een klein dipje ondervind, koop ik 500 euro in
Kan er amper 9 kopen momenteel, als ie nou eeeeven terugzakt naar 20 kan ik er snel ff 11 of zo kopen...quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.
ik heb er al 100, maar heb nu geen geld op btc-e staan.. geld is wel onderweg via OKpay.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Of je koopt nu in ipv te wachten of die nog gaat dippen.
"als ie even"quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan er amper 9 kopen momenteel, als ie nou eeeeven terugzakt naar 20 kan ik er snel ff 11 of zo kopen...
Nice, tot wanneer laat je ze staan? Of geen idee nog (net als ik)?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht voor 4 dollar per stuk, nou al bijna 25 dollar
Ik weet het ook nog niet. Maar voorlopig laat ik ze staan. Ze stijgen in verhouding harder dan BTC en ik denk dat dit nog maar het begin is, als het echt een succes wordt. Maar dat is ook de reden dat ik ze heb, omdat ik geloof dat dit een succes kan worden. En als het een succes wordt, dan zal de koers vanzelf een keer stabiliseren, dat zou een reden kunnen zijn om te verkopen en weer ergens anders in te investeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:46 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Nice, tot wanneer laat je ze staan? Of geen idee nog (net als ik)?
Ik ook 12,5quote:Op woensdag 27 november 2013 15:53 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles weer gecentreerd in BTC. Heb er nu 12.5
Dat is natuurlijk enorm relatief.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
Litecoin is waar iedereen op hoopt dat het stijgt maar is eerlijk gezegd op niet veel gebasseerd.
Het is maar de vraag hoe goed BTC blijkt te zijn. Andere coins hebben beter eigenschappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:52 schreef lf2 het volgende:
FOKCOINS STIJGT!!!ik hoor hier namen never van gehoord...
Laten we eerlijk zijn en realistisch
Bitcoin is de enige waar nog beetje op terug gevallen kan worden.
Litecoin is waar iedereen op hoopt dat het stijgt maar is eerlijk gezegd op niet veel gebasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |