Zo gaat dat tegenwoordig, hoe gruwelijker hoe beter.. meteen overal posten om likes te krijgen, als je dan nog geshared wordt door een nieuwsite of wat dan ook helemaal het mannetje zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op twitter meerdere gruwelijke foto's.
Ergens bizar dat zoiets gelijk van meerdere kanten wordt vastgelegd.
Hoop het beste, maar vrees het ergste.
Ja dat is dus hetzelfde.quote:
31-69quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Balbezit 2e helft iemand? 12-88?
ja gayparkings enzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davy, met zo'n naam kom je nog ergens
Oké, ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat is dus hetzelfde.
Dit zal blijken als je een marktonderzoek doet. Dit heb ik je nu bespaard
Niet zo'n respectvolle grap.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en wie niet springt die is geen jood
2x trouwen met 2 verschillende mannen niks mis meequote:
OK daar heb je een puntquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2x trouwen met 2 verschillende mannen niks mis mee
Sorryquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet zo'n respectvolle grap.
Bovendien had ik 'm zelf al gemaakt.
Klaasen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:20 schreef Schanulleke het volgende:
Claassen verrast me tot dusverre positief.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef over_hedge het volgende:
Blijf het raar vinden dat er helemaal niks over gezegd is door de commentator of de analisten.
geen messi hequote:
Voorzichtig gesponsorde postquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op mijn youtube kanaal staan twee hele leuke filmpjes over Hiphop Pinto.
until we scorequote:
geen paniek zaaien, er gebeurt zovaak wat, alleen tegenwoordig weten we alles meteen via twitterquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef over_hedge het volgende:
Blijf het raar vinden dat er helemaal niks over gezegd is door de commentator of de analisten.
bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect. Goed nieuws vanuit het ziekenhuis dus zingen ze weer.
Ik abonneer me direct.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs RKC zou hier van kunnen winnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Zeker, ik raad het iedereen aan. Een Rapper en een knokker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect. Goed nieuws vanuit het ziekenhuis dus zingen ze weer.
Wiedefuck is je bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Ti ta tuinmeubelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij nog een merk wat je genoemd wil hebben?
ze tonen elke wedstrjid respect? hahahahquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
F-Side en VAK410 zijn 25 minuten stil geweest uit respect.
Neem aan dat de spelers het wel weten? Die denken anders ook van wtf waarom is het stadion opeens zo stil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
geen paniek zaaien, er gebeurt zovaak wat, alleen tegenwoordig weten we alles meteen via twitter
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
useless die lange bal, probeer dan balbezit te houden
Useless jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
useless die lange bal, probeer dan balbezit te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan is je linkje dus niet relevantquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef bamibij het volgende:
aangezien ie niet deaud is mogen er nu dus grappen gemaakt worden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Barca gaat nog 2x scoren1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
typische "hoogmoed komt na de val" opmerking.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef bamibij het volgende:
hij is niet dood, grapjes kunnen weer. Relax mensen, doorlopen, niks aan de hand hier! Niks te zien!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Loop je een half uur achter ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 22:25:48 ]
Nee, Fischer is gewoon uit vorm.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
Die man leeft niet meer vrees ik. Zag er echt slecht uit. Heel treurig.
Ik begreep dat ie nog leefde. Mocht ie echt dood zijn is dat inderdaad erg treurig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
Die man leeft niet meer vrees ik. Zag er echt slecht uit. Heel treurig.
hahahahaha..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, Fischer is gewoon uit vorm.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Of gewoon "La Liga" zoals iedereen het daar doet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Spaanse eredivisie"
Zeg maar gerust Primera Division Frank, dat snappen we heus wel.
rm/barca eredivisiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mickey Primera Mouse League
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ok deze is wel leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Davyquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:24 schreef bamibij het volgende:
Enige competities die ertoe doen zijn gewoon de Premier league en de Bundesligaquote:
Blind is op dit moment gewoon de beste speler van ajax. Speelt altijd wel goed eigenlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige competities die ertoe doen zijn gewoon de Premier league en de Bundesliga
Liga BBVAquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Of gewoon "La Liga" zoals iedereen het daar doet.
Als Frank die weer gaat inbrengen gooi ik iets door mijn schermquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Van der Hoorn in de laatste minuten een penalty weg gaat geven.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige competities die ertoe doen zijn gewoon de Premier league en de Bundesliga
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef hafcfan het volgende:
Ben je bij dortmund - napels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 man tegen Barca zo lang volhoudenquote:
Lekker geloofwaardig om tijdens de wedstrijd op FOK! te zitten en ondertussen ook de tijd nemen om spoilertjes neer te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lichtgeraakt en zich aan het aanstellen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je die zin niet afmaakt...
Nee hoor. Niet zo grappig joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lichtgeraakt en zich aan het aanstellen?
VBL / Centraal Champions League topic #4 Mooie wedstrijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig om tijdens de wedstrijd op FOK! te zitten en ondertussen ook de tijd nemen om spoilertjes neer te gooien.
ik wilde pedro zeggenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Grifte het volgende:
Nu 'En wie niet springt' zingen![]()
Goed gevoel voor timing
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef Grifte het volgende:
Nu 'En wie niet springt' zingen![]()
Goed gevoel voor timing
Zeker!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
10 man tegen Barca zo lang volhouden![]()
![]()
, ik hoop dat het nu voor de verandering een keertje een beetje meezit aan het einde.
Donderstraal toch eens op jij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij schijnt echt overleden te zijn
Hij kan beter affluiten voor einde wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
Kom op scheids...geef zo'n catalaan een rode kaart
Geen grapquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 @ 22:26 schreef wolferl het volgende:
Schijnt te zijn overleden. (dat hoor ik op ajax forum)
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Frankie de Boer, wat een held. Hij zag dit aankomen.![]()
waar?quote:
Tijd, komt toch 6 minuten bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die overbodige overtredingen van Barca
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Cilligod maakte toch een mooie sliding
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem Frank Snoeks niet serieus.
Johannes, was dit buitenspel?
Ja joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem Frank Snoeks niet serieus.
Johannes, was dit buitenspel?
In de hoop dat Barca nog scoort?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:31 schreef Fokker89 het volgende:
zelfs ik als feyenoorder zit hem hier te knijpen
Dat is alleen als je tegen Barca speelt. Barca spelers zijn immuun voor rode kaarten.quote:
Heeej als Feyenoord CL of zo speelt ben ik voor Feyenoord hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de hoop dat Barca nog scoort?
Prepare the delete button.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Als dit nu nog mis gaat... dan... dan... dan... grrrr!
Zo zuur hé, wees blij dat een Nederlandse ploeg tenminste nog presteert internationaal, zeker ook met het oog op de coëfficiëntenlijsten e.d.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de hoop dat Barca nog scoort?
Goeie pokemon hebben zijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is alleen als je tegen Barca speelt. Barca spelers zijn immuun voor rode kaarten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeej als Feyenoord CL of zo speelt ben ik voor Feyenoord hoor
Officiele bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Tropicalx het volgende:
Ajax Supporter is dus overleden![]()
of was dat al bekend?
Serieus? Bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Tropicalx het volgende:
of was dat al bekend?
Zei ik tien minuten geleden al.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Tropicalx het volgende:
of was dat al bekend?
Bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef Tropicalx het volgende:
of was dat al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |