"en ook de traumahelikopter is uitgerukt."quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Elsevier maakt er wel een heel ander verhaal van2e ring lijkt me sterk:
twitter:Elsevier twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:57:18Ajax-supporter valt uit vak 410 tijdens wedstrijd tegen Barça http://t.co/lg058KQzIA reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Cil
...Maar dit wordt niks meer...
Elsevier iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"en ook de traumahelikopter is uitgerukt."![]()
P2000-journalistiek. Elsevier
dank jequote:
uit 410quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
omdatquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom krijgt Ajax altijd deze teringzooi in de CL?
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We zullen een geheel neutraal berichtje schrijven hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Ajax wel wint wordt Barca helemaal afgemaakt in de pers
quote:
$$$quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef Onnoman het volgende:
Playoffs: ¤2,100,000
Base fee for group stage: ¤8,600,000
Group match victory: ¤1,000,000
Group match draw: ¤500,000
Round of 16: ¤3,500,000
Quarter-finals: ¤3,900,000
Semi-finals: ¤4,900,000
Losing finalist: ¤6,500,000
Winning the Final: ¤10,500,000
2x moeten ze scoren tegen een ploeg die gaat hangenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Unibet gelooft niet in Barca?
Onervarenheid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef _NZT_ het volgende:
Ik zie ze liever goed spelen tegen Barca zonder messi, dan kut spelen tegen kopenhagen of zagreb oid...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef _NZT_ het volgende:
Haha dit denkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef over_hedge het volgende:
Barca komt ook nog met 10 man te staan als ze zo door gaan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We zullen een geheel neutraal berichtje schrijven hoor.
gast ben jij achterlijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef Athlete het volgende:
lekker dat het publiek er zo acter gaat staan
Nee die heb ik nooit leuk gevonden joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen verkapte Jody Bernal adoratie uit je jeugd?
Was het maar eens leerzaam voor van Rhijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat dit wel leerzaam is voor Veltman. Hij zal het nooit meer doen.
Hij leert er wel van ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik doe deze wedstrijd niet, dat scheelt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Hoe gaat het sportredacteur?
Ik denk eerder dat Van Rhijn degene is die hiervan moet lerenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel een slimme jongen, maar qua voetbal wil het maar niet lukken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Was het maar eens leerzaam voor van Rhijn
Hij is in ieder geval gestorven voor de barca come backquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t was van rhijn zijn schuldquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
http://instagram.com/p/hMS-kMGat9/quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist
Buiten de 16 dusquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kunnen er helemaal niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dit zijn dingen die kunnen gebeuren met een jong team.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar een ervaren verdediger had dit anders aangepakt denk ik
zeer zeker ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef DaveGrohl het volgende:
zo genieten die eerste helft qua spel.
is nu helemaal niks meer. bedankt van rhijnen veltman
Rode kaartquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef DaveGrohl het volgende:
zo genieten die eerste helft qua spel.
is nu helemaal niks meer. bedankt van rhijn
hij houd juist wel prima balletjes vast. in de eerste helft danquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ook Hoesen laten staan, je wil toch iemand die een bal kan vasthouden en nog een actie kan maken wellicht, dan heb je meer aan Schone.
Hoesen is echt 4e garnituur ofzo, zelfs middenvelders staan eerder spits dan hij
iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat Barcalona gegeil van Frank Snoeks
Je hebt mijn eerbetoon aan Nicki gemist.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
"10 tegen 11 voelt als 9 tegen 11 tegen Barcelona"
Goffedomme wat diep van Snoeks
staat gewoon op zijn blaadjequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
"10 tegen 11 voelt als 9 tegen 11 tegen Barcelona"
Goffedomme wat diep van Snoeks
Wees blij dat hij geen aubades aan Messi brengt vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat Barcalona gegeil van Frank Snoeks
de domheidquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
Waarom is het publiek zo tam? Je speelt thuis gvd. Laat je dan horen.
Barca vernederen altijd mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef Geo4kant het volgende:
Als Barca met een man meer niet eens gelijk kan spelen hier dan mag van mij apart Ajax nog door
Aangeslagen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
Of je leest niet mee hier. Of je bent gewoon niet zo slim.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
Ja weet ik... maar het applaus klonk als een ondersteunend applaus voor degene die werd afgevoerd.. er was in ieder geval geen aanleiding binnen de wedstrijd om te klappenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand zwaar gewond / overleden na val van tribune.
Hopelijk krijgt hij snel last van zijn bloedarmoedequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zegt Snoeks "Neymar" en niet "Nee maar"?
nog in shock na de val?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
wat ben jij dom zegquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
Gooi jezelf weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef eight het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
ohhhhhhhhhh barca oh ga door ahhhhhhhhhhhquote:
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
Nee allichtquote:[img]htNee tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja weet ik... maar het applaus klonk als een ondersteunend applaus voor degene die werd afgevoerd.. er was in ieder geval geen aanleiding binnen de wedstrijd om te klappen
Die verdient wel een duwtje in de rug.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las geilequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
O mij godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Bah bah bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou nog wel eens dood kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
★★★
die wordt niet oud vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt niet !
Oei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh barca oh ga door ahhhhhhhhhhh
Bloed zweet en tranen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er met hem gebeurd dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Pino112 het volgende:
Filmpie dat ie weggevoerd wordt:
http://instagram.com/p/hMS-kMGat9/
OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon spongebob pleister er op en kusje van mamaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou nog wel eens dood kunnen zijn.
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:
Iedereen denkt dat mbt Brazilië, dat is echt een hype net als Barca vorig jaar tegen Bayern. We weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Neymar... Is dit degene die met Brazilië het WK moet gaan winnen ???
er was hier een fokker die zei dat ie zo'n shirt had gehaald volgens mijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
Zou dit hem zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef appelen het volgende:8.5/10 aardige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote}
Met bloed, zweet en tranenAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe zet je iets in ''spoiler''?
1 | [spoiler][/spoiler] |
Niet Tjacka toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
er was hier een fokker die zei dat ie zo'n shirt had gehaald volgens mij
Met alle respect, maar als die niet dood is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Tering..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou nog wel eens dood kunnen zijn.
Ik denk het ook...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als die niet dood is...
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
neo-mullen was diegene met dat shirt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet Tjacka toch?Die is daar nu dacht ik
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]Met werkt ook :p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de spaties
[spoiler ] [/spoiler ] bedoel je denk ik.
Is maar de vraag hoe hij er uit komt als hij niet dood is..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mjah had het al in code tags gezetquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met werkt ook :p.
[spoiler ] [/spoiler ] bedoel je denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het isquote:
Inderdaad... even een avondje naar je favoriete club en dan ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is maar de vraag hoe hij er uit komt als hij niet dood is..
Ja, maar dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?
Precies. Veel bloed betekent niet meteen dat hij dood is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het is
Wat was er met hem gebeurd dan? Gevallen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vanaf de tribune.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Wat was er met hem gebeurd dan? Gevallen ofzo?
Het is dat er een arts van het MMT bij was, maar over het algemeen wordt iemand met dergelijk letsel pas in het ziekenhuis dood verklaard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij werd toch nog levend afgevoerd volgens berichtgeving?
Voorover gevallen met hoofd tegen beton... deuk in schedel...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja tanden eruit en gebroken neus levert al een lading bloed op... hoop dat het er erger uitziet dan het is
Nee, gewoon spontaan zo gebeurd. Wat denk je zelf...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
zit niet daar denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet Tjacka toch?Die is daar nu dacht ik
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wintquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Met 2-2 heb je het nog steeds in eigen hand. En Celtic gaat echt niet winnen in Barcelona.
Ja..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel een Casartelli (die wielrenner uit de Tour die ooit dood op het asfalt lag)-gevoel bij... hopelijk leeft ie nogquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Precies. Veel bloed betekent niet meteen dat hij dood is.
nee bal in zn gezicht nou goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja. Ik las hier al dat hij waarschijnlijk over de reling is gaan hangen en vervolgens geflikkerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:15 schreef ulq het volgende:
[..]
19 minuten en als nog steeds 2-1 staat wss 8 min extra tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wint
strootgodquote:
quote:
Uiteindelijk moet Ajax toch winnen in Milan...gelijkspel of winstquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt. Nog 19 minuten + extra maar ik hoop dat Ajax wint
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee bal in zn gezicht nou goed
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barça brengt nu allemaal onbekende spelers als geheim wapen.
Het zijn geheime wapens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, nog wat informatie over deze nieuwe talenten?
Ik heb op Barca gelijk gewedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik heb een tientje staat op winst Ajax joh.
doe normaal dit vind ik geen leuke grapquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net mod geworden, had nog zijn hele leven voor zich![]()
![]()
Klopt. Als je normaal doet val je niet. Maar gebeurde volgens mij meteen na de 2-0. ,et het juichenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef INViCTuS het volgende:
Zonder ook maar enig vooroordeel te te maken en zonder enige kennis van hoe het er daar uitziet, personen kunnen daar toch - in principe - bijna onmogelijk naar beneden vallen als zij gewoon "normaal" doen of zie ik dat dan verkeerd? Als je achter die rand blijft staan, die tot je middel reikt, dan kan dat toch niet gebeuren? Hij moet er dan op gaan staan of?
2-1 is beterquote:
Zo wat een constateringquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geheime wapens.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef HighVolume het volgende:
[..]
nee bal in zn gezicht nou goed
Sorry Insomniaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
doe normaal dit vind ik geen leuke grap
Als er gescoord wordt beginnen er nogal wat mensen naar voren te springen. Even uit balans en dan nog een flinke duw eroverheen...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef INViCTuS het volgende:
Zonder ook maar enig vooroordeel te maken en zonder enige kennis van hoe het er daar uitziet, personen kunnen daar toch - in principe - bijna onmogelijk naar beneden vallen als zij gewoon "normaal" doen of zie ik dat dan verkeerd? Als je achter die rand blijft staan, die tot je middel reikt, dan kan dat toch niet gebeuren? Hij moet er dan op gaan staan of?
trouwen?quote:
nucleaire wapens?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geheime wapens.
Slechte woordkeusquote:
Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet Ajax toch winnen in Milan...gelijkspel of winst
Ik doe niks met de FPquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag dit gerust overnemen en op de Frontpage zetten
Ik was van te voren al tevreden met 0-2. dus 2-2 vind ik meer dan primaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef wdn het volgende:
[..]
2-1 is beter
En 3-1 beter voor mijn gemoedrust
truequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.
Die gasten staan altijd op de rand...als er gescoord wordt is het gekkenhuis in zo'n vak...een iemand die je aanstoot en je valt. Met alle respect, maar is zijn eigen schuld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Als je normaal doet val je niet. Maar gebeurde volgens mij meteen na de 2-0. ,et het juichen
Posten op sport, niet op de FP.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat doe je dan als Redactie Sport?
Een beetje borrelen?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
en wie niet springt die is geen jood
Plek 3 ok...maar ja europa league wil je niet in gezien worden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:18 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Da's waar, maar als je wint heb je tenminste de gemoedsrust dat je sowieso plek 3 hebt.
Kom weer met wat woordgrappen, we kunnen ze nu gebruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Balbezit 2e helft iemand? 12-88?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |