Ik verwacht een rode kaart voor Blindquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat die scheidsrechter nog wel een penalty gaat geven aan Barça.
Denk ik ook maar ik sluit niets uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat die scheidsrechter nog wel een penalty gaat geven aan Barça.
deze post heb ik al eens gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
De Speld: Ajax leidt met 2-0 tegen Barcelona met de rust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Sfeer is ook weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou die lui daar bij de F side zullen wel niet echt meer lekker naar de wedstrijd kijken
Tja misschien is dat zo dat ze op 50% spelen maar los daarvan speelt Ajax gewoon erg goed voor hun doen. Dus daarvoor heb ik respect.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ze hebben er niet echt zin in. Spelen op 50 % en nu maakt ajax wel de kansen af. In barcelona kregen ze die kansen ook al. En messi is er niet bij.
sms blauw aanquote:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:48:34FEIT | Barcelona won nog nooit een CL-duel waarin het op een 2-0 achterstand kwam [via @infostradalive] http://t.co/JfYnDSx2Q2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Tranquilize het volgende:
Man United ontkomt op het nippertje aan vliegtuigramp lees ik net, het is niet echt de meest gelukkige avond.
Linkje?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Tranquilize het volgende:
Man United ontkomt op het nippertje aan vliegtuigramp lees ik net, het is niet echt de meest gelukkige avond.
Jij had gehoopt dat het wel fout zou gaan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Tranquilize het volgende:
Als dit maar niet de eerste keer is danquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:48:34FEIT | Barcelona won nog nooit een CL-duel waarin het op een 2-0 achterstand kwam [via @infostradalive] http://t.co/JfYnDSx2Q2 reageer retweet
Dat haalt oude trauma's naar boven..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Tranquilize het volgende:
Statestiekenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Goed spelen EN ze maken 2 kansen gewoon goed af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja misschien is dat zo dat ze op 50% spelen maar los daarvan speelt Ajax gewoon erg goed voor hun doen. Dus daarvoor heb ik respect.
Absoluut. Die 2-0 is gewoon dik verdiendquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja misschien is dat zo dat ze op 50% spelen maar los daarvan speelt Ajax gewoon erg goed voor hun doen. Dus daarvoor heb ik respect.
Bron?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Tranquilize het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat het wel fout zou gaan?
Zo, nou, dat zijn stats waar je wat aan hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Als die van de tweede was gevallen, was die op slag dood geweest en waarschijnlijk ook niet op zijn hoofd gevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:46 schreef sonnyspek het volgende:
Is die gozer nou van de eerste of 2de ring gevallen? Ik lees ook mensen die beweren van de 2de.
Haha nee dat bedoelde ik niet, gelukkig is er niks fout gegaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat het wel fout zou gaan?
Ja zo'n overlevende daarvan is gisteren ook nog overleden..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat haalt oude trauma's naar boven..
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan was het meer "i believe i can fly"quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als die van de tweede was gevallen, was die op slag dood geweest en waarschijnlijk ook niet op zijn hoofd gevallen.
Val je in 1e ringquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als die van de tweede was gevallen, was die op slag dood geweest en waarschijnlijk ook niet op zijn hoofd gevallen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar. Godsamme.
dacht goed te kunnen tackelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef S0nic het volgende:
waarom pakt ie nou rood... laat em gewoon gaan
Geen vertrouwen in de keeper dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe dom kun je als verdediger zijn.
Heeft niks met de keeper te maken. Het is altijd rood en het is ook nog eens in de 16. Wat ben je dan denkende?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in de keeper dus
maar niet gebeurd dus, jammer voor de hatersquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Onnoman het volgende:
dit zou echt de meest legendarische verlies van ajax worden
keiharde vernedering
Nou hihaho!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Onnoman het volgende:
dit zou echt de meest legendarische verlies van ajax worden
keiharde vernedering
Blunder van van rhijn is veel ergerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef S0nic het volgende:
waarom pakt ie nou rood... laat em gewoon gaan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef _NZT_ het volgende:
Godverdomme wordt zo weer een mooie kanker avond
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
... Tegen AC Milan zo makkelijk een goal weggeven... en dan dit ook nog. Godver.
Jonge jongen, onervaren..quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niks met de keeper te maken. Het is altijd rood en het is ook nog eens in de 16. Wat ben je dan denkende?
spoilerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Over Manchester:
http://www.mirror.co.uk/s(...)d&utm_medium=twitter
Manchester United were involved in a mid-air plane scare when their pilot had to abort landing seconds before touching down in Germany, writes David McDonnell in Leverkusen.
A plane on the tarmac at Cologne airport forced the pilot to abort landing just 400 metres above the runway and land at the second attempt.
Over the intercom, the captain told those on board the Monarch Airbus 321 they could not land because the runway was blocked, but assured them they was no danger.
The plane, carrying the Old Trafford giants' squad, manager David Moyes, his coaching staff and club officials, eventually touched down safely at 5.30pm local time - 10 minutes behind schedule.
Zo jammer jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
... Tegen AC Milan zo makkelijk een goal weggeven... en dan dit ook nog. Godver.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Van Rhijn gaat Ajax weer punten kosten
Het gras is groen
Immers mist een kans
Dit dus... Veltman probeerde met die tackle nog de bal te pakkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef eight het volgende:
[..]
Blunder van van rhijn is veel erger
dacht even dat je met een heel oud feitje kwamquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Over Manchester:
Manchester United were involved in a mid-air plane scare when their pilot had to abort landing seconds before touching down in Germany, writes David McDonnell in Leverkusen.
A plane on the tarmac at Cologne airport forced the pilot to abort landing just 400 metres above the runway and land at the second attempt.
Over the intercom, the captain told those on board the Monarch Airbus 321 they could not land because the runway was blocked, but assured them they was no danger.
The plane, carrying the Old Trafford giants' squad, manager David Moyes, his coaching staff and club officials, eventually touched down safely at 5.30pm local time - 10 minutes behind schedule.
Ach dagelijkse koek.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Over Manchester:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
danke schonequote:
De ironie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kijk, de kankeraapjes komen te voorschijn
stuk of 20quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Hoeveel mensen van Barca hebben nu geel?
3quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Hoe frusterend ook, het blijft een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Nou zeg. Een go-around. Gebeurt slechts 35983 keer per dag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Over Manchester:
He mad........quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kijk, de kankeraapjes komen te voorschijn
3 meen ik?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
rommedahlquote:
het is neemaarquote:
En weer 1quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
Neymar is echt een pussy. De onzekerheid straalt er vanaf.
karinaquote:
4 dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Hij moet denk ik zelf oppassen voor z'n bloedarmoedequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
Goedzo neymar. Schop ze maar doormidden
twitter:Elsevier twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:57:18Ajax-supporter valt uit vak 410 tijdens wedstrijd tegen Barça http://t.co/lg058KQzIA reageer retweet
Ze komen wel met veel weg ja, die ballerina's...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef andrew.koster het volgende:
Neymar had eigenlijk al 2 keer geel moeten krijgen...
Die denkt in begin van elke helft toch al dat hij op de bank zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef Scorpie het volgende:
Van Rhijn hoef ik echt ff niet meer in de basis te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |