Moet je wel hard rennen, en het ziet er zo raar uitquote:
Dat laatste deed ik ook om af te remmen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
kan me niet herinneren dat ik ooit heb geremd trouwens op skates
gewoon uitrollen of met 1 voet achte rme aan slepen
Skitchingquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
maar de laatste tijd rol ik vaker door de stad over het fietspad, daar is niet altijd gras en met het verkeer in den haag is een beetje beter kunnen remmen wel een must geloof ik
Klopt zag er niet zo best uit op de foto's die in het topic werden gepost.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit geen voetbal te kijken maar krijg wel via al mijn medezwaailichtgekkies door dat er een jongen uit het F-side vak is gevallen ofzo, gewond afgevoerd.. MMT, alles.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit geen voetbal te kijken maar krijg wel via al mijn medezwaailichtgekkies door dat er een jongen uit het F-side vak is gevallen ofzo, gewond afgevoerd.. MMT, alles.
Ik heb de foto's ook gezien, toestand slachtoffer onbekend maar het lijkt allemaal vrij ernstig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt zag er niet zo best uit op de foto's die in het topic werden gepost.
Oh even opletten danquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb de foto's ook gezien, toestand slachtoffer onbekend maar het lijkt allemaal vrij ernstig.
Komt trouwens een grote politieheli over je dak straks. Op weg naar Schiphol.
spoilers broquote:
Daarom moet je geen rood krijgen, straf je het hele team mee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
ik wist volgens mij helemaal niet dat je met een speler minder moet spelen als iemand moet douchen van de scheids
raar verhaal
zo leer je iedere dag wat bij
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Corrie is druk in het VBL topic ()
Ik zag daar net een foto van die ene gevallen fan, flinke plas bloed uit zijn hoofd.
SPOILER: de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe krijg je het voor elkaar
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]SPOILER: de fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe krijg je het voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat niet goed aflopen ben ik bang.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]Ernstig hoofdletsel volgens woordvoerder, en bij het vertrek uit de arena zijn de 2 ambulances nog op elkaar gebotst ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat niet goed aflopen ben ik bang.(niet ernstig verder)
Ik kan er op nieuwssites zo snel niets over vinden nog.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef roos85 het volgende:
Gaan al geruchten dat die man overleden is.
Zag het in het Ajax topic voorbijkomen. Bericht vanuit F-Side.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er op nieuwssites zo snel niets over vinden nog.
Ja klopt maar als ik bijv. op Telegraaf kijk staat er ook nog 'zou zijn'.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zag het in het Ajax topic voorbijkomen. Bericht vanuit F-Side.
Ik rekende er al op dat jij de traumaheli in de gaten hield.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:42 schreef YokiKater het volgende:
Vier je het 2e doelpunt, val je naar beneden en overleef je dat niet.. tragisch. Hoop dat het niet waar is.
Het MMT is met de auto gegaan ipv met de heli. Maar ik was vanavond weer online als spotter inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rekende er al op dat jij de traumaheli in de gaten hield.
Hadden die nou ook nog een aanrijding gehad?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het MMT is met de auto gegaan ipv met de heli. Maar ik was vanavond weer online als spotter inderdaad.
Ja, klopt.. maar niet ernstig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hadden die nou ook nog een aanrijding gehad?
Volgens mij kunnen die dat helemaal niet weten als hij zwaargewond is afgevoerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zag het in het Ajax topic voorbijkomen. Bericht vanuit F-Side.
Kan zijn dat hij niet alleen was maar met familie en dat die een telefoontje hebben gehad, maar dat is gissen en wel erg snel allemaal.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die dat helemaal niet weten als hij zwaargewond is afgevoerd.
Ja.quote:
nee maar het ziet er uit alsof hij tijdens de val is overleden, dat zal via de stewards enzo wel doorgegeven wordenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die dat helemaal niet weten als hij zwaargewond is afgevoerd.
Dan wordt hij niet per ambu vervoerd..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar het ziet er uit alsof hij tijdens de val is overleden, dat zal via de stewards enzo wel doorgegeven worden
het is alleen nog niet officieel vastgesteld op dat moment
Ik heb het druk.. gaat straks een vliegtuig met problemen landen op Schiphol, hij is nu nog brandstof aan het dumpen boven de Noordzee en komt straks over mijn huis.quote:
Ik las 5 meter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Televaag had het op de mobiele site over 10 meter..
Gebeurt toch wel dat ambulances overleden personen meenemen onder het nom dat ie in de ambulance is overleden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan wordt hij niet per ambu vervoerd..
Hij is onder politiebegeleiding en met MMT arts per ambu naar het ziekenhuis vervoerd.
Heel weinig, officieel mag het niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel dat ambulances overleden personen meenemen onder het nom dat ie in de ambulance is overleden?
En in zo een vol stadion wil je denk ik ook niet meteen laten 'weten' dat de persoon overleden is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel dat ambulances overleden personen meenemen onder het nom dat ie in de ambulance is overleden?
Dit verhaal heb ik al vrij vaak gehoord dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook..quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik al vrij vaak gehoord dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat niet goed aflopen ben ik bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Smakeloos..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Wat matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit krijg je er nu van als mensen al hun aids maar op Twitter willen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |