Er zullen altijd een aantal zo doorgedraaid zijn dat ze overal schijt aan hebben, en als de één ook maar een kick geeft escaleert het vaak meteen weer onder het mom van 'zelfverdediging'. En daarbij, ik zie dat Turkije of Iran nog niet snel doen, veel woorden maar weinig daden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe snel zullen al die rebellengroepen luisteren als Turkije compleet de grens sluit, wapenleveringen niet meer via zijn grondgebied doorsluist en geen rebellen meer opneemt in ziekenhuizen in het grensgebied? Andersom, hoe snel denk je dat Assad luistert als Iran dreigt met het stoppen van zijn regime + leger? Een wapenstilstand is alleen mogelijk als belangrijke grenslanden en partijen een dergelijke initiatief steunen.
Wie kan er dan wel over praten? Zo'n beetje iedereen zit er vuistdiep in. Maar je kunt wel onderscheid maken in 2 categorieën. Iran en Rusland willen dat dit stopt en dat Syrië, hun bondgenoot, weer stabiel wordt. Landen als de VS, SA, Qatar en Turkije zien Syrië(of het huidige Syrië iig), als vijand of tegenstander. Van hun hoeft Syrië niet stabiel te worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ontken dit helemaal nergens. Ik zeg alleen dat Iran Assad en zijn troepen altijd nog meer steunt dan Rusland.
En daarom ben ik van mening dat een land als Iran sowieso niet moet komen praten over een staakt het vuren. Dat is alles wat ik zeg.
Mag ik daar heel eerlijk over zijn?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie kan er dan wel over praten? Zo'n beetje iedereen zit er vuistdiep in. Maar je kunt wel onderscheid maken in 2 categorieën. Iran en Rusland willen dat dit stopt en dat Syrië, hun bondgenoot, weer stabiel wordt. Landen als de VS, SA, Qatar en Turkije zien Syrië(of het huidige Syrië iig), als vijand of tegenstander. Van hun hoeft Syrië niet stabiel te worden.
Ik heb medelijden met de leeuw.....quote:Op woensdag 27 november 2013 15:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
walgelijk leedvermaak van iemand die zich "christen" noemt, maarja hypocrisie is vele "gelovigen" niet vreemd
Laten wij het hopen!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef IPA35 het volgende:
Deir Attiyeh heroverd.
Nog niet bevestigd maar goed...
Wat zeggen ze hier voornamelijk op de achtergrond?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Slayage het volgende:
hoe groot zijn deze iraakse sihia milities eigenlijk die voor assad strijden? een paar honderd of hebben we het over 1000en?
http://www.liveleak.com/view?i=828_1385581233
zal wel iets met "assad honden en shia honden" zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zeggen ze hier voornamelijk op de achtergrond?
Oh, je verstaat geen Arabisch?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
zal wel iets met "assad honden en shia honden" zijn
15.000 las ik eerder.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Slayage het volgende:
hoe groot zijn deze iraakse sihia milities eigenlijk die voor assad strijden? een paar honderd of hebben we het over 1000en?
Waarom willen deze landen geen stabiel Syrië?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Landen als de VS, SA, Qatar en Turkije zien Syrië(of het huidige Syrië iig), als vijand of tegenstander. Van hun hoeft Syrië niet stabiel te worden.
Rusland niet hypocriet met zijn mega wapen contract met assad?? Ga toch weg lol.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dit conflict?
Rusland heb ik nog niet op hypocriet zien doen.
En China trouwens ook niet.
Homo's heb je niet in de Arabische landenquote:
Proestquote:Op donderdag 28 november 2013 10:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Homo's heb je niet in de Arabische landenAlleen in het Westen.
Aloulou maakte een grapje, maar jij meent het nog serieus ook volgens mij...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Hoezo? Onwaarschijnlijk in Syrië lijkt mij......
Naar schatting 6.500.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:16 schreef Slayage het volgende:
Hoezo? Denk niet dat men daar zo mee naar buiten zou treden in Syrië.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aloulou maakte een grapje, maar jij meent het nog serieus ook volgens mij...
Natuurlijk wel, zelfs in Saoedi Arabië kan dat gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:05 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Hoezo? Denk niet dat men daar zo mee naar buiten zou treden in Syrië.
Die moordende homoprins al Saud uit Londen bedoel je?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zelfs in Saoedi Arabië kan dat gewoon.
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die moordende homoprins al Saud uit Londen bedoel je?
neequote:Op donderdag 28 november 2013 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, je verstaat geen Arabisch?
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Homo's heb je niet in de Arabische landenAlleen in het Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |