1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Result</title> </head> <body> <p>My favorite font is <span style="font-family: Futura">Futura</span>!</p> </body> </html> |
Tables zijn kut ja.quote:
Als je de vorige opdracht goed had doorgelezen, wist je nu wat je moest doen.quote:
Deze was ook leukquote:We want to stress this second case to you: if your mom tells you you can have Monty Python and the Holy Grail or Monty Python's Life of Brian, she probably means "one or the other, but not both." Python, on the other hand, would be totally fine with your picking both, so long as you don't pick neither. Python is cooler than your mom.
Klopt, had het beter moeten lezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tables zijn kut ja.
[..]
Als je de vorige opdracht goed had doorgelezen, wist je nu wat je moest doen.
Goed om te weten: In een style="" staat nooit maar één woord. Het is altijd een parameter met een waarde. style="parameter:waarde;", of meerdere parameters met waardes: style="parameter:waarde;parameter:waarde;".quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, had het beter moeten lezen
Niks lastigs aan hoor, alleen het opstylen is kut.quote:
1 2 3 4 | <table> <tr><td>Col 1</td><td>Col 2</td></tr> <tr><td>Col 3</td><td>Col 4</td></tr> </table> |
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt fantastisch.
Gewoon even de mastery challenges, moest ik namelijk 15 uur op wachten.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt fantastisch.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon even de mastery challenges, moest ik namelijk 15 uur op wachten.
mooie OP hequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Zo, even Moira ingehaald.
[ afbeelding ]
Mensen die niet een x-intercept oplossenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Zo, even Moira ingehaald.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 15:58:42 ]
Met de x-as ja. Maar dan met een parameterfunctie. Ik las wat verkeerd, bam, fout.quote:
quote:
Als je geen kloon bent wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Doordrukstrip het volgende:
Is het een eer als je eerste post op fok ge-quote wordt door Haywoodjablome?
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Doordrukstrip het volgende:
Is het een eer als je eerste post op fok ge-quote wordt door Haywoodjablome?
Jaquote:
he ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nasi
Ik at macaroni vandaag, ook wel goed te doen
Hi, leuke dag op je werk?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nasi
Ik at macaroni vandaag, ook wel goed te doen
Hoi wpquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht zal me even voorstellen.
ben wp aka wietparkiet ben 18 doe alles wat god verboden heeft en ik ben atheïstisch (hihi)
Hoiquote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht zal me even voorstellen.
ben wp aka wietparkiet ben 18 doe alles wat god verboden heeft en ik ben atheïstisch (hihi)
Awhquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeWas kut. Ik ben nu alweer toe aan weekend.
![]()
En hoe was jouw dag?
Ik ben een smurfquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi
ik ben een beetje nieuw hier dus hier een vraagje
waarom ben jij blauw en staat er moderator en wat is dat?
Drukte en dingen, constant collega's die mij nodig hadden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
AwhHoezo?
Wel oké, practicum was leuk ook al had ik geen idee wat ik aan het doen was
En ik snap wiskunde
Weet nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr keertje hangen in utrecht dan
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh![]()
kon je tijdens de kerstvakantie gratis reizen?
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kut. beter dat mijn reis dan vergoed wordt
Oh, ja, da's kut.quote:
Ik moet kerstavond werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet misschien ook gewoon tijdens kerst / oudjaarsdag werken.
Beetje jammer wel.
heb even snel gegoogled en kan gewoon gratiesch reizenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, da's kut.
Als je stagebedrijf een beetje redelijk is krijg je daar gewoon reiskostenvergoeding voor.
Oh, nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb even snel gegoogled en kan gewoon gratiesch reizen
Nou iedereen!quote:
nah, geen behoefte aan. krijg stufi en alimentatie die ik vrij kan bestedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Toch gewoon reiskostenvergoeding vragen joh, hebben ze toch niet door, jij weer extra centjes jwz.
Jawel joh.quote:
Raad eens wat mijn werk isquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh.Het liefst gewoon lekker thuiszitten, achteroverhangen, beetje eten, beetje zuipen.
Sparen joh, sparen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah, geen behoefte aan. krijg stufi en alimentatie die ik vrij kan besteden
Wat is een uid?quote:
Thx. Maar ik kijk al heel lang mee hoor! En ik ben natuurlijk een zolderkamerautist!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Userid
Wijs op je username en je ziet 't linksonderaan in je browser staan.
Al zeker 4 maandenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Thx. Maar ik kijk al heel lang mee hoor! En ik ben natuurlijk een zolderkamerautist!
Haha geen kloontje. En ik kijk al +- twee jaar mee. Nog steeds niet veel voor FOK!termen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Al zeker 4 maanden
Tenzij je natuurlijk een kloontje bent.
Bijna.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
wat was dat stukje code ook alweer
[ code verwijderd ]
toch?
1 2 3 | .uid332405 { display:none!important; } |
Ze kunnen niet zonder jouquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Drukte en dingen, constant collega's die mij nodig hadden.![]()
Wat moest je doen met je practicum dan?![]()
En niceWiskunde is echt niet mijn ding, ben ik zo slecht in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was ook slecht in wiskunde maar sinds vorig jaar na een 3.1 voor een se heb ik zoveel sommetjes zitten maken dat ik een 9,1 heb gehaald voor mn herkansingen vanaf toen ging het beter
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zonder jou
Analyse digitale componenten, dus kloten met kabel en knopjesDat heb ik ook altijd. En mensen die altijd gaan zeggen van ''zie je wel dat je het kan!''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was ook slecht in wiskunde maar sinds vorig jaar na een 3.1 voor een se heb ik zoveel sommetjes zitten maken dat ik een 9,1 heb gehaald voor mn herkansingen vanaf toen ging het beter
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
bijna is goed genoegquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bijna.
Uitroepteken moet voor de 'important'
[ code verwijderd ]
Bijna, het moet dit zijn:quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
wat was dat stukje code ook alweer
[ code verwijderd ]
toch?
1 2 3 | .uid346082 { display:none!important } |
Ik snapte het opeensquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. En mensen die altijd gaan zeggen van ''zie je wel dat je het kan!''
waarom zou ik mijn eigen posts verbergen mafkeesquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijna, het moet dit zijn:
[ code verwijderd ]
En wat precies geeft dat aan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijna, het moet dit zijn:
[ code verwijderd ]
Zo zie je geen posts van WP meerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En wat precies geeft dat aan?![]()
Informatica en hardware!
Die uid kun je veranderen met elke willekeurige uid en zo zijn/haar posts verbergenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
En wat precies geeft dat aan?![]()
Informatica en hardware!
haha, geweldigquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die uid kun je veranderen met elke willekeurige uid en zo zijn/haar posts verbergen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zonder jou
Analyse digitale componenten, dus kloten met kabel en knopjesDat blijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was ook slecht in wiskunde maar sinds vorig jaar na een 3.1 voor een se heb ik zoveel sommetjes zitten maken dat ik een 9,1 heb gehaald voor mn herkansingen vanaf toen ging het beter
Heeft voordelen, maar ook nadelen.
En wuut, dat ziet er tof uit![]()
9.1Ik ben nooit hoger gekomen dan een 7 volgens mij.
Ik ken de tafels niet eens allemaal uit m'n hoofd.
Da's ook het enige waar ik echt problemen heb, en altijd al gehad heb, maar dat vind ik al erg genoeg.
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ken de tafels niet eens allemaal uit m'n hoofd.![]()
Ik zal je niet pesten, want bij mij hebben ze wiskunde geschrapt op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ken de tafels niet eens allemaal uit m'n hoofd.![]()
Ik ken idd ook niet alle tafels uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat blijkt.Heeft voordelen, maar ook nadelen.
Da's ook het enige waar ik echt problemen heb, en altijd al gehad heb, maar dat vind ik al erg genoeg.
ik heb een déjà vu.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
www.khanacadamy.com
Dat doen Mono en ik de laatste paar dagenWel vet handig om gewoon je basics weer een beetje bij te werken (op een leuke en interessante en simpele manier), en uiteindelijk misschien wat nieuwe dingen bij te leren
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat blijkt.Heeft voordelen, maar ook nadelen.
Ja ben vrijwel altijd stoned achter het internet en vertel dingen dan 100 keer omdat ik niet doorheb dat ik het al eerder daarover heb gehadquote:
quote:
Volgens mij is het gewoon een exacte kopiequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ben vrijwel altijd stoned achter het internet en vertel dingen dan 100 keer omdat ik niet doorheb dat ik het al eerder daarover heb gehad
2quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die ene waar jij toen nog een nachtje bij hebt gelogeerd
Echt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een exacte kopie
Nee koud bierquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
Kreeg je wel warme anijsmelk voor het slapen gaan?
Jammer ditquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
fresjjjjj, en je moeder een kopje koffie, toch?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer dit![]()
maar ja ze kreeg koffie ja
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
BTW ik kwam net dus eindelijk na een zware dag arbeid te hebben verricht weer boven op m'n laptop.
Staat meatspin open in de browser
Wut.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal je niet pesten, want bij mij hebben ze wiskunde geschrapt op de middelbare school
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
BTW ik kwam net dus eindelijk na een zware dag arbeid te hebben verricht weer boven op m'n laptop.
Mono?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
Precies die tafels gaan bij mij ook lastig ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken idd ook niet alle tafels uit m'n hoofdvooral die van 6, 7 en 8 niet echt, daar moet ik soms nog wel ff over na denken
Ben sowieso enorm slecht in hoofdrekenen, altijd al geweest. Met een rekenmachine bij de hand is de rest me nog wel aan te leren
www.khanacadamy.com
Dat doen Mono en ik de laatste paar dagenWel vet handig om gewoon je basics weer een beetje bij te werken (op een leuke en interessante en simpele manier), en uiteindelijk misschien wat nieuwe dingen bij te leren
moet je er .com achter zettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wil ik het weten?
Het klinkt..luguber.
Gelukkig doet de code de berekeningen mij mij gewoon, als ik zegquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is waar
Ja hèleuk om te doen ook
Ik heb ook problemen met de tafels, sowieso hoofdrekenen gaat niet altijd heel goed
1 | echo 8*6 |
Klopt, ik vind die dingen waarbij je echt moet hoofdrekenen ook vreselijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies die tafels gaan bij mij ook lastig ja.Heb dat khanacademy gisteren ook al even bekeken ja.
Maar ik word er nu al weer behoorlijk gek van, al dat hoofdrekenen.
Nog steeds die bazensigquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
BBQ gaf mij eens bijles in wiskunde. Het eindigde in een wilde vrijpartij.
Ik dacht dat dat tussen ons bleefquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
BBQ gaf mij eens bijles in wiskunde. Het eindigde in een wilde vrijpartij.
Precies, die dingen zijn niet voor niks uitgevonden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, ik vind die dingen waarbij je echt moet hoofdrekenen ook vreselijkKleine getallen gaat nog wel, maar die grotere
Ik heb na de basisschool ook nog maar een paar keer echt hoeven hoofdrekenen, verder mocht je gewoon de rekenmachine gebruiken.
Daarom gebruik ik gewoon de rekenmachine van m'n laptop erbijTenslotte mocht je voor dat soort opgaven op school ook altijd een rekenmachine gebruiken, waarom zou dat dan nu (nu je geen voldoendes er meer voor hoeft te halen) ineens niet mogen?
het is ook echt best leukquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Rez helemaal verslaafd aan die site.
Het is leuker dan wat ik normaal krijg, ik krijg namelijk niet gelijk punten voor mijn calculus. Moet natuurlijk wel aan mijn e-pener denken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
Rez helemaal verslaafd aan die site.
Nee, want het stopt op het niveau van 4 vwo of zo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
het is ook echt best leuk
best een leuk doel om alles mastered te krijgen.
Denk als je daar elke dag mee bezig gaat dat je dan in een paar weken tijd gewoon echt van basisschool-reken-faalhaas naar wiskundebaas bent.
Oh nja, verste dat ik gekomen ben is 3 vwo wiskunde (toen ik naar havo moest kwam ik er tijdens het schooljaar pas achter dat ik helemaal geen wiskunde in mijn pakket had, blijkbaar niet altijd verplicht op havo, ik dacht dat mijn rooster nog veranderd moest wordenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het stopt op het niveau van 4 vwo of zo.
ouiquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:31 schreef wietparkiet het volgende:
moira had jij niet zo'n e-sigaret?
meatspin. en neequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, is meatgrinder niet 1 of andere gore site?
meatspin punt comquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, is meatgrinder niet 1 of andere gore site?
Dat ja. Ik ben oud, ik lees alles door elkaar, en alles in de war en zoquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig doet de code de berekeningen mij mij gewoon, als ik zeg
[ code verwijderd ]
oud zijn is een zwakte in de hedendaagse maatschappij vrindquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat ja. Ik ben oud, ik lees alles door elkaar, en alles in de war en zo
kquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oud zijn is een zwakte in de hedendaagse maatschappij vrind
oprottuh
Ronaldquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
Grapje
[..]
hoi ik ben wietparkiet wie ben jij?
heet jij toevallig ronald?
jajajjaja huilenquote:
Ja is goed mimangquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jajajjaja huilen
denk dat ik in januari weer keertje jouw kant op kom heb alles van nu tot nieuwjaarsdag redelijk vol
Ja is al langer in opspraak idd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Slecht nieuws dan
link link link link
Nee je moet vragen hoe duur kost zo'n ding, want dan kan ik je vertellen dat je zinsconstructie niet klopt.quote:
Meh tussen de 20 en 40 als je zeker wil zijn dat je geen pauperding hebt.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee je moet vragen hoe duur kost zo'n ding, want dan kan ik je vertellen dat je zinsconstructie niet klopt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee je moet vragen hoe duur kost zo'n ding, want dan kan ik je vertellen dat je zinsconstructie niet klopt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nja, verste dat ik gekomen ben is 3 vwo wiskunde (toen ik naar havo moest kwam ik er tijdens het schooljaar pas achter dat ik helemaal geen wiskunde in mijn pakket had, blijkbaar niet altijd verplicht op havo, ik dacht dat mijn rooster nog veranderd moest worden), dus leer ik alsnog iets bij
Sowieso is echt super veel weggezakt joh
Mja dat kun je dan binnen no time weer ophalen (omdat het echt iets 'ohja!' is) en dan 5 vragen goed beantwoorden, en dan pakt 'ie weer iets nieuws.
Voor mono zijn veel dingen met formules enzo helemaal nieuw, maar dan kun je van die bazige filmpjes kijken waardoor je alles binnen no time snapt
Gewoon gratismensen die dit maken verdienen een lintje
Misschien ooit ook een keer kopen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh tussen de 20 en 40 als je zeker wil zijn dat je geen pauperding hebt.
Heb zo'n startersset met 2 van die dingen voor 60
Iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]En de site is wel briljant ja, perfecte manier om wiskunde te leren als je dat vroeger nooit hebt gedaan.
Welke site?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]En de site is wel briljant ja, perfecte manier om wiskunde te leren als je dat vroeger nooit hebt gedaan.
Ben je het klikken zat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien ooit ook een keer kopen.
Is wel hendig sjiekquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien ooit ook een keer kopen.
Waar heb je dat ding besteld?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is wel hendig sjiek
Overal en altijd roken
Veel minder sigaretten (dus veel minder geld uitgeven aan) roken
Niemand komt aan mij G.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wet dat je gewoon de appie uitgetrapt wordt als je met dat ding in je bek binnen komt lopen
Jij aan de pillen? Jij gaat al helemaal bad door de energydrank :Squote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
ronald wnr molly's poppen kan aan pillen komen jeweet heb dealertje alles :S
De Appie... Daar wil je toch juist uitgetrapt worden om vervolgens naar de Jumbo te kunnen gaan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wet dat je gewoon de appie uitgetrapt wordt als je met dat ding in je bek binnen komt lopen
heheheheheheh kindjesjokes lelquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij aan de pillen? Jij gaat al helemaal bad door de energydrank :S
ik haal elke ochtend mijn lunch bij de appie hoor?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef bondage het volgende:
[..]
De Appie... Daar wil je toch juist uitgetrapt worden om vervolgens naar de Jumbo te kunnen gaan?
Mijn broertje ging laatst bad op een feestje van de ouders van die vriend waar we altijd zittenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij aan de pillen? Jij gaat al helemaal bad door de energydrank :S
Door pilletje?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn broertje ging laatst bad op een feestje van de ouders van die vriend waar we altijd zitten
Hoe oud is je broertje?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn broertje ging laatst bad op een feestje van de ouders van die vriend waar we altijd zitten
Wij poppen keertje icolatortje oke?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bad gegaan door wiet volgens mij.
Weet niet wat dat is Gquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wij poppen keertje isolatortje oke?
Ice-o-lator is a new and special kind of hash, which was just introduced in Amsterdam coffeeshops starting around late 2005, and its deserved reputation for being the strongest buzz available has helped it spread quickly.quote:
Zou vast een persoonlijk iets zijn maar ik kom niet graag in die supermarkt...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik haal elke ochtend mijn lunch bij de appie hoor?
niks mis mee
Ik kom juist graag in de Albert Heijn en niet in die pauper supermarkten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou vast een persoonlijk iets zijn maar ik kom niet graag in die supermarkt...
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
Trouwens roro niemand van ons doet pillen of snuif ofzo
Geen problemen mee, maarja misschien omdat ze altijd het dichts in de buurt zitten van stage adressen en schoolquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou vast een persoonlijk iets zijn maar ik kom niet graag in die supermarkt...
Wat is er volgens jou precies 'pauper' aan die andere supermarkten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom juist graag in de Albert Heijn en niet in die pauper supermarkten.
Zijn minder vriendelijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou precies 'pauper' aan die andere supermarkten?
Ik doelde meer op supermarkte in Duitsland zelf, zoals Kaufland en Globusquote:
Pakken ze bij de Jumbo je boodschappen in dat was toch zo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad bij de Jumbo. Altijd prima service.
wow wow nieuwsgierigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
Nvm, krijg al foto's binnen. En bedankt
Zag een foto van iemand op Twitter met de ambulance erop en dat hij zei dat er iemand naar beneden was gedonderd.quote:
oh wowquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
http://instagram.com/p/hMPG_Wmanu/
Shitty.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
Hier in de stad niet, maar kan misschien verschillen per vestiging. Aldi en Lidl hoef je idd niet veel service van te verwachten, maar daar zijn de prijzen dan ook naar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Pakken ze bij de Jumbo je boodschappen in dat was toch zo?
Maar ik bedoel eerder de Liddl & Aldi
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Pagina niet gevonden
Kan deze pagina niet vinden.
Het kan zijn dat je op een verkeerde link hebt geklikt.
verwijderd denk ik, maar diezelfde usert heeft wel een filmpje er opgepost dat die man werd afgevoerd met ambulansiequote:
Ik had al zo'n vermoeden. Gezien de reacties op die post leek hij wel gewerkt te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
verwijderd denk ik, maar diezelfde usert heeft wel een filmpje er opgepost dat die man werd afgevoerd met ambulansie
knuppelquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Klojo120 het volgende:
Oke dit is echt wel kut ik heb van die fijne donshaartjes op mn billen en nu vroeg ik me af wat als ik daar wat afscheer worden het dan stoppeltjes maar dat was niet het geval het voelt nu als reptielenhuidje paar dagen later
Zou het niet doen. Ooit gedaan en erg last van irritatie gehad toen de stoppels er weer doorkwamenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Klojo120 het volgende:
Oke dit is echt wel kut ik heb van die fijne donshaartjes op mn billen en nu vroeg ik me af wat als ik daar wat afscheer worden het dan stoppeltjes maar dat was niet het geval het voelt nu als reptielenhuidje paar dagen later
Paar dagen te laat makkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Ooit gedaan en erg last van irritatie gehad toen de stoppels er weer doorkwamen
ja nee ik vroeg het me afquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:13 schreef wietparkiet het volgende:
waarom zou je je kont willen scheren?
ja en over een paar dagen heb je een stekelkontquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Klojo120 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |