1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <!DOCTYPE html> <html> <head> <title>Result</title> </head> <body> <p>My favorite font is <span style="font-family: Futura">Futura</span>!</p> </body> </html> |
Tables zijn kut ja.quote:
Als je de vorige opdracht goed had doorgelezen, wist je nu wat je moest doen.quote:
Deze was ook leukquote:We want to stress this second case to you: if your mom tells you you can have Monty Python and the Holy Grail or Monty Python's Life of Brian, she probably means "one or the other, but not both." Python, on the other hand, would be totally fine with your picking both, so long as you don't pick neither. Python is cooler than your mom.
Klopt, had het beter moeten lezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tables zijn kut ja.
[..]
Als je de vorige opdracht goed had doorgelezen, wist je nu wat je moest doen.
Goed om te weten: In een style="" staat nooit maar één woord. Het is altijd een parameter met een waarde. style="parameter:waarde;", of meerdere parameters met waardes: style="parameter:waarde;parameter:waarde;".quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, had het beter moeten lezen
Niks lastigs aan hoor, alleen het opstylen is kut.quote:
1 2 3 4 | <table> <tr><td>Col 1</td><td>Col 2</td></tr> <tr><td>Col 3</td><td>Col 4</td></tr> </table> |
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt fantastisch.
Gewoon even de mastery challenges, moest ik namelijk 15 uur op wachten.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt fantastisch.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon even de mastery challenges, moest ik namelijk 15 uur op wachten.
mooie OP hequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Zo, even Moira ingehaald.
[ afbeelding ]
Mensen die niet een x-intercept oplossenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Rezania het volgende:
Zo, even Moira ingehaald.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 15:58:42 ]
Met de x-as ja. Maar dan met een parameterfunctie. Ik las wat verkeerd, bam, fout.quote:
quote:
Als je geen kloon bent wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Doordrukstrip het volgende:
Is het een eer als je eerste post op fok ge-quote wordt door Haywoodjablome?
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:40 schreef Doordrukstrip het volgende:
Is het een eer als je eerste post op fok ge-quote wordt door Haywoodjablome?
Jaquote:
he ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nasi
Ik at macaroni vandaag, ook wel goed te doen
Hi, leuke dag op je werk?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nasi
Ik at macaroni vandaag, ook wel goed te doen
Hoi wpquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht zal me even voorstellen.
ben wp aka wietparkiet ben 18 doe alles wat god verboden heeft en ik ben atheïstisch (hihi)
Hoiquote:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
oh wacht zal me even voorstellen.
ben wp aka wietparkiet ben 18 doe alles wat god verboden heeft en ik ben atheïstisch (hihi)
Awhquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeWas kut. Ik ben nu alweer toe aan weekend.
![]()
En hoe was jouw dag?
Ik ben een smurfquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoi
ik ben een beetje nieuw hier dus hier een vraagje
waarom ben jij blauw en staat er moderator en wat is dat?
Drukte en dingen, constant collega's die mij nodig hadden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
AwhHoezo?
Wel oké, practicum was leuk ook al had ik geen idee wat ik aan het doen was
En ik snap wiskunde
Weet nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wnr keertje hangen in utrecht dan
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh![]()
kon je tijdens de kerstvakantie gratis reizen?
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kut. beter dat mijn reis dan vergoed wordt
Oh, ja, da's kut.quote:
Ik moet kerstavond werkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet misschien ook gewoon tijdens kerst / oudjaarsdag werken.
Beetje jammer wel.
heb even snel gegoogled en kan gewoon gratiesch reizenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ja, da's kut.
Als je stagebedrijf een beetje redelijk is krijg je daar gewoon reiskostenvergoeding voor.
Oh, nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb even snel gegoogled en kan gewoon gratiesch reizen
Nou iedereen!quote:
nah, geen behoefte aan. krijg stufi en alimentatie die ik vrij kan bestedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Toch gewoon reiskostenvergoeding vragen joh, hebben ze toch niet door, jij weer extra centjes jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |