Restecp.quote:Op maandag 25 november 2013 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik studeer het zelfs voor de lol.
Wat schattig O_quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet niet.Toch best eng.
Dat moet lukken
quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen die zo denken plegen sowieso al geen abortus. Die meisjes die dat wel laten doen zouden ook misschien liever hebben dat ze er nog wat goeds mee kunnen doen voor de wereld.
Dus er moet gewoon geen gezeik over stamcelonderzoek zijn
iig heb ik in die algehele meter dit, so far
[ afbeelding ]
Heeft ook iets met poëzie te maken.quote:
Als ik alle vakken had gevolgd die jij had gevolgd kon ik dat lekker ookquote:
Ik was zelfs zo slim dat mijn professor mijn antwoord in haar powerpoint opnam zo van 'Zo moet dat dus jongens.'quote:Op maandag 25 november 2013 21:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Rez, wil je FF niet zo slim doen?
Dat betwijfel ik, sorry.quote:Op maandag 25 november 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik alle vakken had gevolgd die jij had gevolgd kon ik dat lekker ook![]()
![]()
Maar wiskunde
Cloud Atlasquote:
En toen jij giechelen en blozen natuurlijk en "Oh stop it you" fluisteren?quote:Op maandag 25 november 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was zelfs zo slim dat mijn professor mijn antwoord in haar powerpoint opnam zo van 'Zo moet dat dus jongens.'
quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik mis de user Bondage in dit topic.
Gewoon de computer gehackt en die meme op het bord geprojecteerd.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen jij giechelen en blozen natuurlijk en "Oh stop it you" fluisteren?
Je bent raar.quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw, hoe kan het dat sommige nummers zo aids zijn voor je oren, en zo vals, maar dat je het toch heel leuk vind en op repeat zet?!
ANSWER THAT NERDS
Beter dan "JA, WNNR NEUQEN!?" roepen.quote:
Geen idee, ik volg python niet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
BBQ, heeft python geen functie voor PI of een constant ofzo?Ze doen nu de hele tijd gewoon 3.14 neerzetten
quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter dan "JA, WNNR NEUQEN!?" roepen.
pi*quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef d4v1d het volgende:
BBQ, heeft python geen functie voor PI of een constant ofzo?Ze doen nu de hele tijd gewoon 3.14 neerzetten
Mensen die niet Pythonquote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg python niet.
Dat doe ik alleen thuis, achter m'n pc, wanneer niemand dat hoort.quote:Op maandag 25 november 2013 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter dan "JA, WNNR NEUQEN!?" roepen.
Goed topic dit toch?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen thuis, achter m'n pc, wanneer niemand dat hoort.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft ook iets met poëzie te maken.
Poëzie.
Lekker veel mensen in haar, wat een hoer.quote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik hoop het. Intercity dit dat alles.
Ja dat had ik gister ookquote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
Mastery challenge in... 15:37:32
Ja, hallo, wat is deze?!
Als ik al zie hoeveel vwo'ers met wiskunde B falen bij calculus, sorry hoor.quote:
Mij niet kennenquote:Op maandag 25 november 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik al zie hoeveel vwo'ers met wiskunde B falen bij calculus, sorry hoor.
Gewoon in de woonkamer, laptop op je schoot. Eerst kijken of iedereen weg is en dan keihard schreeuwen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij je dat visualiseert.
Wiskunde B is wel leuker dan A ja, maar D is voor de eckte eckte. Gelukkig had ik dat niet.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
IK BEN GODVERDOMME DE SLIMSTE VAN DE HELE WERELD![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:05 schreef Moira. het volgende:
IK BEN GODVERDOMME DE SLIMSTE VAN DE HELE WERELD![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon in de woonkamer, laptop op je schoot. Eerst kijken of iedereen weg is en dan keihard schreeuwen.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op m'n zolderkamertje toch.Eerst raampje even sluiten, deuren dicht, achtergrondmuziekje aan, en dan keihard schreeuwen.
NOU LEKKER PUH MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT DAT WEL GEDAAN EN DIE STOND EEN EEN 8 EN EEN 9 OP HAAR EINDEXAMEN EN STUDEERT WISKUNDE EN NATUURKUNDE EN STERRENKUNDE EN GEEFT WISKUNDE BIJLES AAN STUDENTEN EN DIE IS LEKKER VEEL SLIMMER DAN JIJquote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde B is wel leuker dan A ja, maar D is voor de eckte eckte. Gelukkig had ik dat niet.
quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
NOU LEKKER PUH MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT DAT WEL GEDAAN EN DIE STOND EEN EEN 8 EN EEN 9 OP HAAR EINDEXAMEN EN STUDEERT WISKUNDE EN NATUURKUNDE EN STERRENKUNDE EN GEEFT WISKUNDE BIJLES AAN STUDENTEN EN DIE IS LEKKER VEEL SLIMMER DAN JIJ![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
NOU LEKKER PUH MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT DAT WEL GEDAAN EN DIE STOND EEN EEN 8 EN EEN 9 OP HAAR EINDEXAMEN EN STUDEERT WISKUNDE EN NATUURKUNDE EN STERRENKUNDE EN GEEFT WISKUNDE BIJLES AAN STUDENTEN EN DIE IS LEKKER VEEL SLIMMER DAN JIJ![]()
![]()
Was serieus wel een poging aan het wagen ja.quote:Op maandag 25 november 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Is BBQ nou een BBQ-button aan het maken voor me?
Wat lievvquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was serieus wel een poging aan het wagen ja.Maar ik kan m'n concentratie er niet bij houden, en er zit chloor in m'n ogen, dus dat komt later.
awwwwwwwww yes plzquote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was serieus wel een poging aan het wagen ja.Maar ik kan m'n concentratie er niet bij houden, en er zit chloor in m'n ogen, dus dat komt later.
Tot laterquote:Op maandag 25 november 2013 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even iets anders doen, krijg koppijn van het lezen.
Doeiquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens richting slaapkamer.
TV kijken en zulks.
Doeiiiiiiiiiiiiii
Ja volgens mij komt er nog een soort level 2 ofzo dat je alles op een gegeven moment donkerblauw kan krijgen, als je de rest eerst ook practiced hebt ofzoquote:
Ik doe niet mee aan dit soort spelletjes die mijn oprechtheid wantrouwenquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Moira, godin van de wijsheid, wat is het goede antwoord?
fijne avunnnnndddquote:Op maandag 25 november 2013 22:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga eens richting slaapkamer.
TV kijken en zulks.
Doeiiiiiiiiiiiiii
Wel als je het met pure liefde doet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om een buttontje toe te voegen
quote:Op maandag 25 november 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan dit soort spelletjes die mijn oprechtheid wantrouwen
quote:Op maandag 25 november 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel als je het met pure liefde doet.
1 2 3 4 5 6 | $( document ).ready(function() { $( '<span class="knopje">LB O+</span>' ).insertBefore( ".volgtopicbutton" ).click(function(){ newChat(379283); // 379283 = User ID }); }); |
Ik n00b, ik niet verstand hebben.quote:
NEVARquote:Op maandag 25 november 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
Hihi, bijna meer punten dan Moira.
[ afbeelding ]
night nightquote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Rezania het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg aan de echte wiskunde, trusten.
Slaapsequote:Op maandag 25 november 2013 22:42 schreef Rezania het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg aan de echte wiskunde, trusten.
waddup dino?quote:
Ook beetje moe maar geen zin om te slapen.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook beetje moe maar geen zin om te slapen.
codecadamy is leukquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hmmm ok, snap er niet echt veel van ben tot de email gekomen
quote:
Westsidequote:
Riverside, toch?quote:
quote:
succes ermeequote:
LBquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Goedemorgen BBQ
Goedemorgen David
Goedemorgen Robburt
Goedemorgen Moira
Goedemorgen Gianni
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Goedemorgen BBQ
Goedemorgen David
Goedemorgen Robburt
Goedemorgen Moira
Goedemorgen Gianni
Goed geslapen?quote:
heerlijkquote:
Nee, viel niet echt in slaap en werd een halfuur voor m'n wekker wakkerquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, viel niet echt in slaap en werd een halfuur voor m'n wekker wakker
ik wil ook vrijquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Vandaag weer eens proberen om vroeg naar bed te gaan, maar denk niet dat het gaat lukken als ik morgen toch vrij ben.
Ik ben elke woensdag vrijquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook vrij
maar ja, bijna kerst vakantie
Het is met één bquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Goedemorgen BBQ
Goedemorgen David
Goedemorgen Robburt
Goedemorgen Moira
Goedemorgen Gianni
net wel verlofbriefje ingevuld voor volgende week woensdagquote:
Goedemorgen Roburttquote:
quote:
Beterschapquote:
000webhostquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:22 schreef Roburtt het volgende:
Ik moet even een site hebben waar ik gratis een site kan hosten weetjewel
tyquote:
Wauw! Fantastisch!quote:Hallo,
Het doet mij plezier u het geheim
om rijk te worden te geven.
Dit revolutionaire systeem zal
u in staat stellen meer dan
Eur 4.500 te verdienen in plaats
van uw magere salaris.
- U hoeft geen expert op het internet te zijn
- Ervaring is niet noodzakelijk.
- U hoeft helemaal niets te verkopen.
- U hoeft geen website te maken.
- Geen vaste werkuren. Geen stress.
Maak gebruik van deze goudmijn,
want morgen zal het ook laat worden!
Kijk hier voor meer informatie >>>
Dit is wel een faal van codecademy imho.quote:
Lekker geslapen?quote:
Vond ik ook al raar dat je opeens geen import hoeft neer te zettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit is wel een faal van codecademy imho.
Vanwege de imports die je normaal moet doen bovenaan een script. Als je die vergeet, draait er helemaal niks..
Komt misschien later.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vond ik ook al raar dat je opeens geen import hoeft neer te zettenOf dat deze onzichtbaar is..
In de opdracht ervoor stond er wel een importquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Komt misschien later.
Het is misschien verwarrend als je alleen maar javascript en php kent. Ik kende het al van Java, dan is het niet zo heel raar.
Neequote:
Oh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee
Maar wel mooi dat je goed hebt geslapen
Bohh ja dan slaap je heerlijk. Ik ga echt kijken waar ik hier in de buurt goedkoop kan sportenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh.Dat is wel balen.
't is dat ik gesport heb, anders slaap ik nooit zo goed.
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bohh ja dan slaap je heerlijk. Ik ga echt kijken waar ik hier in de buurt goedkoop kan sporten
Daar krijg je brede schouders vanquote:
quote:
Kanquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Daar krijg je brede schouders van![]()
dat bevestigen?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar krijg je brede schouders van![]()
Fitness + zwemmen zou wel ideaal zijn
Als je hier een fitnessabo hebt mag je ook zwemmen. Zit in hetzelfde gebouw.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja
Is alleen wel lastig, en duur.
Twee verschillende abonnementen.
We hebben hier een sportschool met een heel klein badje. Dat is drie slagen en je bent aan de andere kant. Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je hier een fitnessabo hebt mag je ook zwemmen. Zit in hetzelfde gebouw.
Hier is het meer zwembad met fitness eraan vast.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We hebben hier een sportschool met een heel klein badje. Dat is drie slagen en je bent aan de andere kant. Dat werkt niet.
Zou hier ook wel ideaal zijn ja. Maar helaasch.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hier is het meer zwembad met fitness eraan vast.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:27 schreef Lt.Surge het volgende:
HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUI-HUILEN HUILEN!
Wat een kut nummer
Hallon!
In de bookmarks het gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
In mijn fobo staan meer pareltjes![]()
Fotoboek van HeaN82
Goedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bedankt man!![]()
In mijn fobo staan meer pareltjes![]()
Fotoboek van HeaN82
Nou je hebt soms een zwembad in een fitnessdingquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja
Is alleen wel lastig, en duur.
Twee verschillende abonnementen.
Quitter.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg de tering.. Serieus
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je had al verder gelezen zie ik
quote:
Ja doe jij het danquote:
Als je ergens aan begint, moet je het afmaken ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja doe jij het danHtml stelt niks voor
!!
Ik maak het ook af. Ik zit echter niet in een of andere verkapte wiskundelesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je ergens aan begint, moet je het afmaken ook.
Wiskundequote:Op dinsdag 26 november 2013 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik maak het ook af. Ik zit echter niet in een of andere verkapte wiskundeles
d4v1dquote:
Kom op man, beetje lezen en je begrijpt 't.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Toen ik die haakjes en mintekentjes zag wel ja
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je ergens aan begint, moet je het afmaken ook.
Nee, niet huilenquote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde voor iedereen namens mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf slecht.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar is water niet slecht voor een viool?! o.ó
quote:
Is niet om op te krikkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kap eens met die stomme opkrikposts
Zeg dan niks.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik mis de user Bondage in dit topic.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde voor iedereen namens mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiquote:
Extra liefde voor jou ofcoursequote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Extra liefde voor jou ofcourse![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha, ik heb dit weekend laten zien aan een vriend hoe chill het vrijgezellen leven is, en nu appt hij me dat hij het vanavond met z'n vriendin uit gaat maken![]()
Omg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef Roburtt het volgende:
Hahaha, ik heb dit weekend laten zien aan een vriend hoe chill het vrijgezellen leven is, en nu appt hij me dat hij het vanavond met z'n vriendin uit gaat maken![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:09 schreef Roburtt het volgende:
Klinkt als een sprookjeshuwelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:21 schreef Roburtt het volgende:
Eindelijk, z'n vriendin is echt een heks/draak/eindbaas, en ze had altijd de broek aan ook
, maar nu is hij eindelijk weer terug
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Klinkt als een sprookjeshuwelijk.
Eyo Bietrrrrquote:
Niet met haarquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Een relatie hebben is ook gewoon chill hoor, Roburtt.
Okéquote:
Als je er tijd voor vrij maakt ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Een relatie hebben is ook gewoon chill hoor, Roburtt.
Wat zijn die tables kutquote:
Ja dat moet toch volgens dat dingquote:
Doet hij ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:18 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht. Je moet font-family: Futura hebben in je style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |