abonnement Unibet Coolblue
pi_133635969
Speelgoed is wat de klok slaat in dit topic.

De vraag was of playmobil al kan voor een 3 jarige...
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:34:50 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133635982
Playmobil? Doe dan Lego.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133635988
ging iets mis
pi_133636005
Klinkt leuk allemaal Ingrid! Jammer dat het niet op tijd lukte!
pi_133636054
Wat is er dan mis met playmobil? Beide is toch leuk?
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:39:22 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133636078
Mijn bijna 3 jarige krijgt het van sint en met zijn verjaardag.
Goed begeleiden lijkt mij en het is prima te doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:39:40 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133636086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Lenaatje het volgende:
Wat is er dan mis met playmobil? Beide is toch leuk?
Nee, zeg.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133636122
Oke...... Nou ja mijn dames vinden beide leuk, playmobil leuker eigenlijk!
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:41:40 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133636140
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Lenaatje het volgende:
Oke...... Nou ja mijn dames vinden beide leuk, playmobil leuker eigenlijk!
Ah, dat verklaart het.

En dit: quote.png
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133636321
Euh ja verkeerde knopje.....
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:50:10 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133636349
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:49 schreef Lenaatje het volgende:
Euh ja verkeerde knopje.....
Kan gebeuren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133643127
Hier ook playmobil sinds paar weken... Groot succes dus de Sint brengt nog wat meer volgende week (3jr en 4mnd)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_133644535
hier speelt de jongste ook gewoon mee met Playmobil, en die is 2 j en 3 mnd. Ik heb ook Playmobil voor Evie haar verjaardag besteld; ze wilde heeeeeel graag het avonturenzwembad met walvisfontijn.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_133671652
Wat geven jullie aan de kinderen voor Sinterklaas? Ik ben benieuwd :) Of is hier een apart topic voor?
pi_133672037
Sint gaat weer teveel geven :P

Wel veel 2e hands trouwens.

zoon van 3,5 krijgt oa brug en station voor de houten treinset, prikblok, boeken (oa woeste willem <3) en een safariset. oh en een longsleeve en een kleiset waarmee je ijsjes kunt maken.

dochter van bijna 1 krijgt een teletubbiehuis, theesetje van fisher price, toet toet auto, bootjes voor in bad en rompers.

De zak gaat weer goed gevult worden dus.
pi_133673087
Voor de sint doen we nu kleinere cadeautjes omdat we dit met familie vieren. De grotere cadeau's doen we met kerst.

Hier krijgen ze voornamelijk duplo (circus, treinset), spelletjes en boekjes
pi_133673209
die toet toet auto's (en speeldingen) zitten wij ook naar te kijken voor de (bijna) dreumes. Er is een auto met zijn naam (wel anders gespeld) dus die moet hij hebben natuurlijk :Y

Voor de peuter hebben we een hele lange lijst die we nodig moeten inkorten :P We willen haar o.a. een balletpakje en schoentjes geven. Verder twijfelen we nog tussen heel veel dingen. Die ijsjesklei set is ook leuk zeg.

En duplo, dat doet het hier goed bij de dreumes en bij de peuter. En dan gewoon de losse blokjes waarmee je een toren kunt bouwen.
  woensdag 27 november 2013 @ 13:24:10 #18
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133673331
Nathan krijgt duplo spoor, kleiset, hamertje tik, dekbedovertrek van cars, houten Gordon (thomas de trein) en ik zal vast wat vergeten zijn
Lauren krijgt: zelf gehaakte pop, houten poppenwagen van HEMA, bad speelgoed en boekjes.

Een deel is 2de hands en een deel is nieuw.
pi_133673359
Hier voor sinterklaas:

Evie:
Lego friends bakkerij
Prinsessenpuzzel
Klein doosje lego friends
Cd kinderen voor kinderen
Kinderen voor kinderen doeboek

Liene:
Duplo taartjesset
Disney dierenpuzzel
Klein doosje playmobil
Cd K3 (de nieuwste)

En dan van opa en oma nog Snuffie Hup. (spel met wortels en een springend konijntje)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_133673470
En dan voor Evie haar verjaardag:
Vtech mobigo
Mobigo tasje en geheugenkaart
Gymtas met naam
Fruitbakje, broodtrommel en beker (eigen ontwerp)
Oorbellen
Spel holle bolle big

En dan nog wat van onze familie.... Pfffff
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_133673619
Ohja Evie is ook van de 5e! V ook, dus daar zijn we druk voor aan het verzinnen. Ook wat we aan familie zouden kunnen vragen. Eerst maar eens hier wat speelgoed opruimen denk ik.
pi_133673829
Dat is wel erg dubbelopzeg, jarig zijn op 5 dec. Mijn dame valt gelukkig tussen sint en kerst in.. Staat al maanden een kinderfatuil op zolder voor dr, en vond nog zoon zijn xylofoon haha dus die pak ik ook in. Van opa en oma een pop met kinderwagen en denk dat ik verder meisjesduplo vraag. Heb al een grote bak vol staan maar voornamelijk auto's natuurlijk... En daar ze al blokjes kan stapelen en ze er helemaal weg van is lijkt me dat een goed cadeau. :) Spelen ze tenminste ook langer mee dan een jaartje.
pi_133674538
en oh ik vergeet nog iets, maar dat is ook geen speelgoed; maar voor beide nog een paar leuke boots van Next :)

en duplo is en blijft echt leuk! hier hebben we al veel, en Lien speelt er de laatste weken ineens dagelijks mee. (vorig jaar hebben ze de grote treinset en ziekenhuis gekregen).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_133674671
treinset had ik (nog van broertje geweest) maar daar was mn zoon bang voor haha (hij moet niks hebben van dingen die uit zichezelf beweegt en die trein was er een die zelf rijd XD). Die is dus naar mn zusje gegaan :P. Verder eigenlijk alleen maar heel veel blokken & veeeel auto's. Dr is nu een groot huis van duplo, lijkt me erg leuk! is ze nu nog iets te klein voor maar zoiets kan je best op de groei kopen :P denk dat ik die aan de rest voorleg voor als gezamenlijk cadeau. :)
pi_133676125
Seth (2)
Nijntje verstoppertje spel, v tech karaoke vriendje, piratenboot badspeelding, een playmobil schooltje, hondje die lopen kan, puzzel, dekbedovertrek, pantoffels, kleurpotloden, vingerverf en een bal.
Mika (5)
Tiptoi piratenboek, tiptoi de magie van het lezen, spidermanpak, lego vrachtwagen, geestenjager spel, pinguin piratenspel, drakenpuzzel, bestuurbare auto, dekbed overtrek, pantoffels, letter stempels.
  donderdag 28 november 2013 @ 09:56:58 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133703182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Seth (2)
Nijntje verstoppertje spel, v tech karaoke vriendje, piratenboot badspeelding, een playmobil schooltje, hondje die lopen kan, puzzel, dekbedovertrek, pantoffels, kleurpotloden, vingerverf en een bal.
Mika (5)
Tiptoi piratenboek, tiptoi de magie van het lezen, spidermanpak, lego vrachtwagen, geestenjager spel, pinguin piratenspel, drakenpuzzel, bestuurbare auto, dekbed overtrek, pantoffels, letter stempels.
Flinke pallet aan cadeaus wel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 28 november 2013 @ 14:27:14 #27
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133709974
Tip! Hier deze week een mondharmoica in de schoen en dat is een enorm succes (2 jaar en 3 maanden)! Koste niks en vergeleken met andere muziekinstrumenten klinkt dit echt heel schappelijk O+ Geen idee of de buren daar vanmorgen om 7 uur ook zo over dachten :@
Oude (on)bekende.
  donderdag 28 november 2013 @ 16:18:29 #28
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133712963
Goh wat veel cadeau's geven jullie. :D
Rayen is net 2 en hij krijgt alleen een trein :@
Ja en wat kleine dingetjes in zijn schoen, maar die zijn ook echt klein, zoals een stickervel of een autootje van een euro.
Rayen 2½ jaar!
pi_133713082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:18 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat veel cadeau's geven jullie. :D
Rayen is net 2 en hij krijgt alleen een trein :@
Ja en wat kleine dingetjes in zijn schoen, maar die zijn ook echt klein, zoals een stickervel of een autootje van een euro.
Wij vieren het samen met familie, en ooms/tantes en oma's vinden het ook leuk hun neefje/kleinzoon wat te verwennen.

Wij zelf geven: 1 speelgoed ding, 1 nuttig ding (sjaal/muts, pyjama oid) en 1 boek (dat twee keer, want bij 2 families vieren we het zo)
Ooms en tantes geven dan nog een speelgoedje van een euro of 20, en oma's nog een speelgoed dat wat duurder uitvalt, en soms wat kleine dingetjes erbij (badjasje, schaatsjes, dat soort dingen)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 28 november 2013 @ 16:32:09 #30
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_133713333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:18 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat veel cadeau's geven jullie. :D
Rayen is net 2 en hij krijgt alleen een trein :@
Ja en wat kleine dingetjes in zijn schoen, maar die zijn ook echt klein, zoals een stickervel of een autootje van een euro.
Je vult het in zoals jij wilt toch? Er is geen goed of fout.

Ik gebruik het om de speelgoedkist een goede update te geven elk jaar. In februari is hij jarig en dan komt er nog meer bij en de rest van het jaar moet hij het met af en toe iets kleins tussendoor doen.
Verder stoppen aan beide kanten ook grootouders wat in de zak.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_133713579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:18 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat veel cadeau's geven jullie. :D
Rayen is net 2 en hij krijgt alleen een trein :@
Ja en wat kleine dingetjes in zijn schoen, maar die zijn ook echt klein, zoals een stickervel of een autootje van een euro.
Ze had hier van ons een puzzel gekregen, een boek met verhalen, boek over het plassen in een potje en van oma en opa had ze heeel veel knutsel spul van de hema en andere oma en opa ook een puzzel en kleding
:P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 28 november 2013 @ 18:54:54 #32
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133717050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef laziness het volgende:

[..]

Je vult het in zoals jij wilt toch? Er is geen goed of fout.

Nee inderdaad, ik zit er ook niet mee, maar het viel me gewoon op. ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_133721131
Hier komt op 5 december ook weer een shitload aan speelgoed binnen. Ik heb het gelukkig wel zelf kunnen coordineren, dat scheelt.

M krijgt het Duplo ziekenhuis, een Janod magnetisch vliegtuig, badkraantje en badpuzzels
Meisjes krijgen allebei een setje Duplo, samen nog een bak met basisstenen Duplo en kleding (oa verjaardagsjurken).

Veel Duplo dus maar straks spelen er 3 kinderen mee dus daarvan konden we nog wel eea gebruiken.

En dan in januari weer de verjaardagen.....
pi_133723634
Hier ook een mega lading... :o
En vandaag kwam ik erachter dat er nog meer dan ik dacht via mijn schoonouders komt...

Hier de playmobil speeltuin, uitbreiding van Ikea-treinset, hamertje tik, playmobil schoonheidssalon, en nog een paar dingen die ik dus niet weet...

We hebben ook de Ikea kapla, glitterlijm en nog een spelletje maar misschien hou ik dat wel achter voorlopig....

In de schoen kreeg ze al een sprookjesboom kwartet, playmobil prins en prinses en een klittenband dartbordje..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_133723744
quote:
2s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:36 schreef Kyara het volgende:
M krijgt het Duplo ziekenhuis, een Janod magnetisch vliegtuig, badkraantje en badpuzzels
Meisjes krijgen allebei een setje Duplo, samen nog een bak met basisstenen Duplo en kleding (oa verjaardagsjurken).

Duplo zh kreeg ze hier voor haar verjaardag.. Erg leuk!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_133723835
Ja, ben benieuwd. Mijn moeder heeft hem ergens goedkoop op de kop kunnen tikken want vond het wel een groot cadeau voor Sinterklaas :X
pi_133723902
Wij hebben duplo connecties ;) Dus hadden hem ook goedkoop
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_133724033
Mijn kleintjes krijgen een muts en een 360 drinkbeker. Verder niks. Echt op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet kopen joh!
Met een meidenkwartet
pi_133725357
Ik heb zojuist de kerstbijdrage van de (overgroot)oma's uitgegeven O+

Voor Lotte:



En voor Noah:

Lotte!
Noah!
pi_133736514
Denk eerlijk gezegt dat ik volgend jaar ook gewoon voor elk 1x wat groter cadeau doe en dan nog 2 kleine dingen ernaast ofzo. Want voor dochter heb ik het wel binnen de perken gehouden (moet ook wel daar ze in dec ook nog jarig is) maar voor zoon had ik alweer redelijk wat bijeen verzameld zag ik. die vind ook echt alles leuk en speelt ook heel veel en heel gevarieerd. De grootste uitdaging vind ik nog wel om alles op te bergen daar ik 2 kasten beneden heb en die beide vol zitten met speelgoed en puzzels en spellen :D . En dan boven nog meer spul. Dochter speelt wat gerichter dus alles waar ze niks (meer) mee doet gaat ook meteen weer weg.
Ene opa en oma hebben dit jaar al wat gegeven ipv voor sint en de andere opa en oma houden van grote cadeau's. (voor de verjaardag, dan dan weer wel, sint cadeaus hebben we zelf in de hand) Dus van zoon staat er nog een hobbelpaard boven en er komt nog een poppenwagen aan. Heel leuk spul maar het vreet ruimte...
pi_133736598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb zojuist de kerstbijdrage van de (overgroot)oma's uitgegeven O+

Voor Lotte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En voor Noah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist niet dat er ook van dat 2 jarig loco is? Wat leuk!! Loco mini is ook zo leuk, dat gaat op de verlanglijst van zoon zn verjaardag. ^^
  vrijdag 29 november 2013 @ 10:24:38 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_133736683
F krijgt ook best veel dit jaar. Ik kon naar de uitverkoop van een speelgoedgroothandel en heb voor amper 25 euro een shitload aan spullen in kunnen slaan.
En dan heb ik eigenlijk nog te weinig ingeslagen ook, want ik mocht voor de overgrootmoeders voor 15 euro ieder uitzoeken. Dat geld gaat mooi op F's bankrekening.

Uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef MaLo het volgende:

Score: discolamp, chichi love hondje :') , glow in the dark strijkkralen met zeepaardjesvormpje en zeester O+, vintage leren minnie mouse tas O+ , puzzel van 500 stukjes met 3d effect, topmodel potloden. Voor in de schoen een klein lego friends zakje.
En dat voor nog geen 25 euro :o . Alleen die discolamp is normaal al 20 euro _O- .

Als "groot" kado had ik vooraf de school van Lego Friends gekocht.

Van opa en oma krijgt ze nog het zwembad van Lego Friends.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_133736726
Iemand met het befaamde badkraantje die mij kan vertellen of dat ook in een babybad kan? Moet je het vastplakken met een zuignap of zo?

Kyara, jij hebt m voor M gekocht, wat denk je?
pi_133736878
Volgens mij wel met zuignap mineola. Ik wilde hem ook maar hier zitten ze in het biba bad en dan gaat het sowieso niet.
pi_133737210
Gaat volgens mij met zuignap idd. Maar heb m niet gekocht omdat ik las dat hij vrij snel stuk gaat. En ik vind m te duur om m maar even te kunnen gebruiken. Kan zijn dat dat euvel ondertussen al verholpen is (las iets over slechte bedrading?) maar ben toch maar gegaan voor iets anders.
pi_133737666
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
Playmobil? Doe dan Lego.
Dat hangt dus echt zo van het kind af. Oudste (4) speelt heel graag met zijn playmobil want dat is al 'klaar' en dan kan je zo makkelijk rollenspellen doen. Jongste (2,5) speelt veel liever met Duplo en bouwt dan ook echt. Doet me aan mezelf denken. Ik bouwde vroeger voor mijn zusje. Kon zij er mee spelen, want na het bouwen vond ik er weinig meer aan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_133737796
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:20 schreef ohnee het volgende:

[..]

Wist niet dat er ook van dat 2 jarig loco is? Wat leuk!! Loco mini is ook zo leuk, dat gaat op de verlanglijst van zoon zn verjaardag. ^^
Ja, Bambino loco. Is met 6 steentjes die een plaatje hebben ipv een cijfer. Huisje, hartje enz. Er zijn wel weinig boekjes vanaf 2, maar vanaf 3 is er heel veel keus
Lotte!
Noah!
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:02:18 #48
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_133739004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:09 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Dat hangt dus echt zo van het kind af. Oudste (4) speelt heel graag met zijn playmobil want dat is al 'klaar' en dan kan je zo makkelijk rollenspellen doen. Jongste (2,5) speelt veel liever met Duplo en bouwt dan ook echt. Doet me aan mezelf denken. Ik bouwde vroeger voor mijn zusje. Kon zij er mee spelen, want na het bouwen vond ik er weinig meer aan.
F speelde eerst veel met Playmobil, hele rollenspellen werden inderdaad gedaan. Sinds een jaar speelt ze juist veel met Lego Friends. De interesse van het kind zelf kan dus ook nog veranderen :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_133739683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, Bambino loco. Is met 6 steentjes die een plaatje hebben ipv een cijfer. Huisje, hartje enz. Er zijn wel weinig boekjes vanaf 2, maar vanaf 3 is er heel veel keus
Met wat hulp gaan de 3 jarige puzzel/spelboekjes prima als ze nog 2 zijn. Bijvoorbeeld die van Muis of Dikki Dik.
pi_133743810
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Met wat hulp gaan de 3 jarige puzzel/spelboekjes prima als ze nog 2 zijn. Bijvoorbeeld die van Muis of Dikki Dik.
Ja, we hebben hier het boekje van het zandkasteel en daar lukken inderdaad ook sommige al van
Lotte!
Noah!
pi_133744609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:26 schreef Mineola het volgende:
Kyara, jij hebt m voor M gekocht, wat denk je?
Ik vind hem wel redelijk groot voor een babybadje eerlijk gezegd. Hij zit al ingepakt dus ik kan hem niet voor je nameten maar ik betwijfel of het handig is in een babybadje. Het lijkt me dan niet lekker spelen, zo'n krap badje en dan zo'n kraan die ook nog een stuk het bad in komt. Misschien zijn badpuzzels of -stickers dan leuker?
pi_133745109
Mooie uitgebreide treinbaan Linda! Hier is de eichhorn baan een relatief aardige hit
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133752750
Oudste van 5 krijgt:
Playmobil paardensetje (via mp voor 5 euro)
Ik leer lezen van Jumbo (ook via mp voor 5 euro)
Mandala designer van ravensburger (mp nieuw voor 5 euro)

Jongste van bijna 3
Cars bal
Speelgoed Gereedschapskist
Spel huisje boompje beestje

Geen idee wat opa en oma nog aanvullen


Morgen hebben we sint van mijn werk
Waarschijnlijk krijgt oudste een spel en jongste een speel boormachine

Sint vieren ze ook nog bij hun vader.
pi_133753282
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik vind hem wel redelijk groot voor een babybadje eerlijk gezegd. Hij zit al ingepakt dus ik kan hem niet voor je nameten maar ik betwijfel of het handig is in een babybadje. Het lijkt me dan niet lekker spelen, zo'n krap badje en dan zo'n kraan die ook nog een stuk het bad in komt. Misschien zijn badpuzzels of -stickers dan leuker?
Thanks! Hij leek mij ook behoorlijk groot idd, maar misschien dan iets voor bij m'n ouders of op vakantie.

Badpuzzels en stickers klinken leuk, eens kijken. Hij speelt graag in bad en daar kan wel wat voor aangevuld worden.
pi_133753408
Ik vond deze zo leuk maar daar is jouw mini misschien nog net iets te klein voor:



En deze vind M heel leuk
pi_133753875
Ik heb ooit eens een setje badpuzzels cadeau gegevn en die moeder vertelde dat haar zoon er nog steeds mee speelt (hij is nu net 4 en kreeg ze twee jaar terug)
Lotte!
Noah!
pi_133754360
Sjaak heeft die Nijntje ook. Maar is nu meer van de letters en cijfers die je op de mur kan plakken.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 29 november 2013 @ 21:32:05 #58
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133756380
Het grootste cadeau van ons hier is een boerderij en dieren.

Boerderij van 'Van Dijk Toys'


Beestjes, oa deze van Ostheimer. O+


En verder nog boekjes, puzzels, spelletjes, knutselspullen. We kopen graag in met Sinterklaas, zeker nu ze nog klein is en niet zo het besef heeft van hoeveelheden en we geven het gespreid. De boerderij en dieren zijn al in gebruik en goedgekeurd. :)
Met haar verjaardag verzamelen we weer wat, ideaal dat er een half jaar tussen verjaardag en Sint zit bij beide kindjes. Tussendoor krijgt ze niet heel vaak iets, behalve eens een boekje of dvd.

Kleine D krijgt een rammelaar en stoffen boekje, en wat wolletjes, een Stokke dekentje en een geweldige babyroller van Grimms, deze.....





[ Bericht 5% gewijzigd door Juud79 op 29-11-2013 21:54:39 ]
pi_133757509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 10:49 schreef ohnee het volgende:
Gaat volgens mij met zuignap idd. Maar heb m niet gekocht omdat ik las dat hij vrij snel stuk gaat. En ik vind m te duur om m maar even te kunnen gebruiken. Kan zijn dat dat euvel ondertussen al verholpen is (las iets over slechte bedrading?) maar ben toch maar gegaan voor iets anders.
Niks van gemerkt hier.hebben m al ruim een jaar. In een babybadje kan vlgs mjj wel.qua grootte vind ik t meevallen.
pi_133763590
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef Mineola het volgende:

[..]

Thanks! Hij leek mij ook behoorlijk groot idd, maar misschien dan iets voor bij m'n ouders of op vakantie.

Badpuzzels en stickers klinken leuk, eens kijken. Hij speelt graag in bad en daar kan wel wat voor aangevuld worden.
Ow stom ik zou hem na meten voor je! Hopelijk denk ik er morgen aan.. Sorry!

Gaat hier ook al bijna een jaar mee zonder problemen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_133921289
Heeft iemand ervaring met karaokesets? Wat we tegenkomen ziet er allemaal nogal crappy uit. Hard, breekbaar plastic en zo.
pi_133921394
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef -Spring het volgende:
Heeft iemand ervaring met karaokesets? Wat we tegenkomen ziet er allemaal nogal crappy uit. Hard, breekbaar plastic en zo.
Wij hebben er in juli naar gekeken, maar inderdaad niet veel soeps. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een gewone draagbare radio-cdspeler.

Wat je zou kunnen doen, is kijken bij imaginarium. Daar zag ik gisteren toevallig ook een karaokeset staan, en volgens mij hebben zij wel kwalitatief goed spul.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133921470
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133921502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Ow stom ik zou hem na meten voor je! Hopelijk denk ik er morgen aan.. Sorry!

Gaat hier ook al bijna een jaar mee zonder problemen
Ah no worries, ik wil m toch wel hebben :D We zien wel waar hij past en ik wil toch niet eeuwig in dit huis zonder bad blijven wonen!
pi_134011635
Sjaak vindt bunny boo leuk! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_134185192
Heeft iemand de geniale tip voor een bordspel voor een gezin met kinderen van 6, 8 en 10?
pi_134188469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft iemand de geniale tip voor een bordspel voor een gezin met kinderen van 6, 8 en 10?
Monopoly (junior?). Of zo'n Lego bord spel? Laatste nog nooit gespeeld maar lijkt me altijd leuk :)
Met een meidenkwartet
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:02:43 #69
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_134219749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heeft iemand de geniale tip voor een bordspel voor een gezin met kinderen van 6, 8 en 10?
Hier is Lego Minotaurus een grote hit bij onze 9-jarige dochter. En wij vinden het ook leuk :P. Is een variant op Mens erger je niet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:26:26 #70
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135198696
Kick...

Ik zoek tips voor een driejarige.
Hij krijgt van ons de playmobil brandweerkazerne maar ik zoek voor de visite en grootouders nog leuke ideeën.
Houten treinbaan onderdelen heb ik al wel op het lijstje staan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135199544
Ik ga denk ik inzetten op boekjes en boeken, Nederlandse Mascha en de beer, unico (want meer verschillende opties dan duplo), misschien een step. Weet niet of daar voor de jouwe ook iets bij zit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_135202828
Hmm heeft hij al een fiets??
Mijn O. kreeg o.a:
Puzzels, voorleesboek, kralenset, (Hema heeft een leuke met letters), Duplo zh en brandweerauto
Wat kleding, werk en kleurboekjes, Oefenklok, reisspelletje van Haba, een tof bellenblaastoeter ding...

Knutselmateriaal hebben jullie geloof ik al in voervloed... Stempels misschien?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_135208487
Mijn dochter kreeg een fiets, mini loco (met hulp gaat dat prima), rugzak van Dora, pooh wiebelbomenspel, speeltentje, cd met sprookjesboomliedjes, 3in1 krijtjes van Creall (topspul).
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:37:10 #74
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135273619
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef laziness het volgende:
Kick...

Ik zoek tips voor een driejarige.
Hij krijgt van ons de playmobil brandweerkazerne maar ik zoek voor de visite en grootouders nog leuke ideeën.
Houten treinbaan onderdelen heb ik al wel op het lijstje staan.
Klei! En dan een set met allerlei vormpjes ed. (Ik zou goedkope klei wel vervangen door play doh). Heeft hij al een peuterschaartje? Dat vind Nathan ook tof, knippen en plakken O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:57:08 #75
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135281767
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Klei! En dan een set met allerlei vormpjes ed. (Ik zou goedkope klei wel vervangen door play doh). Heeft hij al een peuterschaartje? Dat vind Nathan ook tof, knippen en plakken O+
Play doh en schaartje is in huis. Net als het meeste andere wat genoemd wordt :@
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135282870
Bubber!


Bubber, van het gerenommeerde merk Waba fun, is compleet vernieuwd. Bubber is boetseerklei die zeer licht in gewicht is, niet uitdroogt en fluweelzacht aanvoelt. Met bubber maak je superscherpe vormen zodat je er zelfs blokjes mee kunt uitsnijden zodat je een kasteel kunt bouwen. Maar je eigen fantasie stelt slechts de grenzen want met Bubber boetseer je eindeloos mooie en leuke vormen. Kleeft niet kleding of meubels, alleen aan zichzelf, is niet giftig en ook geschikt voor allergie gevoelige kinderen. Bubber is leverbaar in zes verschillende kleuren en hoeveelheden.
Met een meidenkwartet
pi_135283316
Wat is nou leuk speelgoed voor een baby?
Ik kom niet verder dan een rammelaar en de baby gym :D
Vanaf 4 maanden ongeveer.
pi_135283686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef ymme het volgende:
Wat is nou leuk speelgoed voor een baby?
Ik kom niet verder dan een rammelaar en de baby gym :D
Vanaf 4 maanden ongeveer.
Tiny love mobile
Speelkleed
Spiegeltje aan de box
Friemeldoekje


Zoiets?
Met een meidenkwartet
pi_135284765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef ymme het volgende:
Wat is nou leuk speelgoed voor een baby?
Ik kom niet verder dan een rammelaar en de baby gym :D
Vanaf 4 maanden ongeveer.
http://www.google.nl/sear(...)UoAA&biw=360&bih=615
pi_135286639
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:57 schreef laziness het volgende:

[..]

Play doh en schaartje is in huis. Net als het meeste andere wat genoemd wordt :@
Knip-oefenblok, Prikblok, Strijkkralen??
Of als je nog iets 'groters' zoekt misschien een mooi tafelkleed hut? Of er een laten maken van bv een brandweerkazerne?
Verkleedkleding? (postbode pet/tas/jasje oid?)
Kinderfototoestel
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 9 januari 2014 @ 19:49:44 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135286943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef ymme het volgende:
Wat is nou leuk speelgoed voor een baby?
Ik kom niet verder dan een rammelaar en de baby gym :D
Vanaf 4 maanden ongeveer.
Het speelgoed van grote broer :7
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:46:14 #82
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135293119
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:57 schreef laziness het volgende:

[..]

Play doh en schaartje is in huis. Net als het meeste andere wat genoemd wordt :@
Een mondharmonica dan? Bakset met uitsteekvormpjes? Zaklamp? Vergrootglas?

En kinderboeken kan je sowieso niet snel te veel hebben O+
Oude (on)bekende.
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:48:01 #83
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_135293220
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Tiny love mobile
Speelkleed
Spiegeltje aan de box
Friemeldoekje


Zoiets?
Knisperboekjes :Y
En S. was ook al heel jong helemaal gek van zijn sambabal!
Oude (on)bekende.
pi_135294826
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Cathmar het volgende:
Bubber!

[ afbeelding ]
Bubber, van het gerenommeerde merk Waba fun, is compleet vernieuwd. Bubber is boetseerklei die zeer licht in gewicht is, niet uitdroogt en fluweelzacht aanvoelt. Met bubber maak je superscherpe vormen zodat je er zelfs blokjes mee kunt uitsnijden zodat je een kasteel kunt bouwen. Maar je eigen fantasie stelt slechts de grenzen want met Bubber boetseer je eindeloos mooie en leuke vormen. Kleeft niet kleding of meubels, alleen aan zichzelf, is niet giftig en ook geschikt voor allergie gevoelige kinderen. Bubber is leverbaar in zes verschillende kleuren en hoeveelheden.
is hier een dikke hit. Vind het zelf ook fijn om mee in mijn handen te zitten.
*poef* nu is het weg
pi_135306645
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef pessie het volgende:

[..]

Het speelgoed van grote broer :7
Zullen we dat maar niet doen, wordt ie een beetje boos denk ik.
(baby en peuterspeelgoed heb ik 2 jaar geleden weg gegeven aan een goed doel en enkele dingen verkocht).
pi_135306666
Dank voor de ideeën.
sambabal is inderdaad ook wel een leuk idee.
Speelkleed voor op de grond hebben we nog wel van grote broer. :)
  zondag 12 januari 2014 @ 17:17:12 #87
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135400954
V&D verkoopt nu spullen van het Amerikaanse merk Melissa & Doug O+

Ik kocht er deze:



Maar zag dat ze bijvoorbeeld ook deze, die ik uit Canada meenam, nu hebben:

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135407049
toffe stempelset!

Mn dochter vond bar weinig leuk toen ze een jonge baby was. :P Dr muziekmobiel vond ze erg tof, 1 rammelaar en sophie de giraf. oh en een rammelaar ding van fisher price, die je recht kunt buigen en dan met haakjes vast kunt maken aan de box of wagen. Die vond ze ook erg leuk.

Mn oudste vond alles van duplo primo leuk. Had mn jongste ook maar die bleek een beter bouwer dan dr broer want met 9 mnd zat ze al aan de gewone duplo :P
pi_135509822
Weet iemand misschien waar je een kleine schildersezel en een mengpallet kunt kopen?
Ik weet dat ik zo'n pallet in ieder geval in simpel wit plastic voor een leuke prijs eens ergens gezien heb, maar geen idee meer waar. En zo'n schildersezel om een klein canvasje op te zetten zodat S lekker kan schilderen.

Thema kunst op school ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135509846
Action
Lotte!
Noah!
pi_135509901
Ja he? Die staat al op mijn lijstje om straks even heen te gaan. Het zou mooi zijn als ik het straks heb, kan ze vanmiddag lekker schilderen, een mooi cadeau voor opa.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:48:09 #92
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_135513902
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Ja he? Die staat al op mijn lijstje om straks even heen te gaan. Het zou mooi zijn als ik het straks heb, kan ze vanmiddag lekker schilderen, een mooi cadeau voor opa.
Anders Xenos!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_135514474
of big bazar. :)
pi_135550016
Een kleine schildersezel heb ik nergens gevonden. Het pallet uiteindelijk bij Pipoos, nadat ik bij Action, Hema, V&D, Big Bazar en Xenos niets had gevonden. Ze was er erg blij mee :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:42:19 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_135551426
ik zag van die mini-ezeltjes bij de Action, maar ik weet niet of dat is wat je zoekt (echt heel klein, voor op tafel oid).
op marktplaats zag ik deze.
in de haak.
pi_135552052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:42 schreef trui het volgende:
ik zag van die mini-ezeltjes bij de Action, maar ik weet niet of dat is wat je zoekt (echt heel klein, voor op tafel oid).
op marktplaats zag ik deze.
Ik zocht echt mini-ezeltjes, maar heb ze bij mijn Action niet gevonden. Zal mijn moeder eens vragen bij hun te kijken. Dank je!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_135556698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zocht echt mini-ezeltjes, maar heb ze bij mijn Action niet gevonden. Zal mijn moeder eens vragen bij hun te kijken. Dank je!
bij de xenos staan ze ook op hun site. acht euro. ik liep er eerst ook voorbij omdat ze in een doos zaten en niet echt herkenbaar.
pi_135558183
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:44 schreef As1981 het volgende:

[..]

bij de xenos staan ze ook op hun site. acht euro. ik liep er eerst ook voorbij omdat ze in een doos zaten en niet echt herkenbaar.
Ik had dacht ik goed gekeken, maar dat is dan niet zo. Ik was ook wel een tikje gehaast, want ik moest weer op tijd bij school staan om S op te halen :)
Als ik er in de buurt ben, zal ik nog eens kijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136483164
Ik plaatste gisteren een vraag in het dreumestopic maar iemand wees mij op dit speelgoedtopic. Ik ben op zoek naar houten speelgoed en het moet ook goed zijn voor de motoriek, ik dacht eerst aan deze chunkypuzzel http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/ en het moet voor een kindje zijn dat twee wordt. Iemand ervaring hiermee of andere ideeën?
pi_136488093
Nope, ken t niet, maar ziet er leuk uit.

Ik ben zelf ook echt fan van grimm puzzels/speelgoed, maar die zijn wel ietsje duurder :')
pi_136502110
Is dat niet al te simpel voor een kind van 2? (of liep mijn kind voor met puzzels op die leeftijd? ) zo niet dan zou ik die gewoon kopen. De kleine kan zo te zien ook gewoon met de diertjes spelen. heb zelf ook zo'n dikke puzzel met auto en boot ed en die blijven staan als je ze neerzet. Superleuk! Mn dochter van 13 mnd speelt daar al mee al kan ze de puzzel zelf nog niet doen.

Als het trouwens iets meer mag kosten raad ik anders het spel de boomgaard van haba aan. De 2+ versie. Is een simpel spel, ideaal om mee te beginnen met 2 jaar en ze kunnen ook los spelen met het fruit. zoon is bijna 4 en speelt er nog steeds mee. Heb het gekocht voor 20,- en is het geld zeker waard.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:48:08 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136505070
Voor de mijne zou het ook te simpel zijn geweest hoor.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 9 februari 2014 @ 14:49:50 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_136505153
Ik zou dat niet meer geven voor een tweejarige. Je hebt kinderen van die leeftijd die al van die houten puzzels van 25 stukjes kunnen maken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136506880
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 07:48 schreef miss_sly het volgende:
Een kleine schildersezel heb ik nergens gevonden. Het pallet uiteindelijk bij Pipoos, nadat ik bij Action, Hema, V&D, Big Bazar en Xenos niets had gevonden. Ze was er erg blij mee :)
In het kader van beter laat dan nooit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50021076/

Leg een rol aan de ene kant, papier er overheen en met kneedgum vastplakken. Mengpalet kan in het bakje eronder staan evt.
pi_136518990
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef Troel het volgende:
Ik zou dat niet meer geven voor een tweejarige. Je hebt kinderen van die leeftijd die al van die houten puzzels van 25 stukjes kunnen maken :)
:o
Ik denk dat de mijne nog geen 4stukkenpuzzel kan. Maar die vindt puzzelen dan ook stom.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 9 februari 2014 @ 19:57:00 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_136519101
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Ik denk dat de mijne nog geen 4stukkenpuzzel kan. Maar die vindt puzzelen dan ook stom.
Dan ligt het waarschijnlijk aan het stomme :P Ik heb bij de kinderopvang echt veel jonge kinderen grote puzzels zien maken hoor :) Maar dat waren dan wel kinderen die het echt leuk vonden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_136888252
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef ohnee het volgende:
Is dat niet al te simpel voor een kind van 2? (of liep mijn kind voor met puzzels op die leeftijd? ) zo niet dan zou ik die gewoon kopen. De kleine kan zo te zien ook gewoon met de diertjes spelen. heb zelf ook zo'n dikke puzzel met auto en boot ed en die blijven staan als je ze neerzet. Superleuk! Mn dochter van 13 mnd speelt daar al mee al kan ze de puzzel zelf nog niet doen.

Als het trouwens iets meer mag kosten raad ik anders het spel de boomgaard van haba aan. De 2+ versie. Is een simpel spel, ideaal om mee te beginnen met 2 jaar en ze kunnen ook los spelen met het fruit. zoon is bijna 4 en speelt er nog steeds mee. Heb het gekocht voor 20,- en is het geld zeker waard.
Ik heb uiteindelijk toch de puzzel gekocht met de boerderijfiguren, zelfde als deze: http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/ Er staat een sticker op dat het voor 2+ is maar ik weet dan niet of het vanwege veiligheid 2+ is of voor de moeilijkheid. Dat de stukjes ook gebruikt kunnen worden als een soort poppetjes die kunnen staan vind ik ook wel leuk.
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:54:39 #108
381212 Gulara
From the future
pi_136890224
"De puzzel is geschikt vanaf 2 jaar, maar mijn dochter is 1,5 jaar en maakt de puzzel met gemak dus hij is zeker ook wel geschikt voor jongere kinderen."
Wat een vreemde omschrijving?

Ik ben bezig met loopfietsjes/-karren voor nu en/of later. En nou ben ik benieuwd wanneer ze een beetje fatsoenlijk vooruit komen op een tweewieler balans-/loopfietsje?

En heeft iemand ervaring met het buiten gebruik van de wheelybug?
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:25:59 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136891279
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef Gulara het volgende:
"De puzzel is geschikt vanaf 2 jaar, maar mijn dochter is 1,5 jaar en maakt de puzzel met gemak dus hij is zeker ook wel geschikt voor jongere kinderen."
Wat een vreemde omschrijving?

Ik ben bezig met loopfietsjes/-karren voor nu en/of later. En nou ben ik benieuwd wanneer ze een beetje fatsoenlijk vooruit komen op een tweewieler balans-/loopfietsje?

En heeft iemand ervaring met het buiten gebruik van de wheelybug?
Ervaring niet maar er zitten kleine 'bureaustoel' achtige wieltjes onder dus voor een hobbelig wegdek is het niet geschikt :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Tante_Soesa op 19-02-2014 14:33:29 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:41:33 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136891800
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef Gulara het volgende:
"De puzzel is geschikt vanaf 2 jaar, maar mijn dochter is 1,5 jaar en maakt de puzzel met gemak dus hij is zeker ook wel geschikt voor jongere kinderen."
Wat een vreemde omschrijving?

Ik ben bezig met loopfietsjes/-karren voor nu en/of later. En nou ben ik benieuwd wanneer ze een beetje fatsoenlijk vooruit komen op een tweewieler balans-/loopfietsje?

En heeft iemand ervaring met het buiten gebruik van de wheelybug?
Nathan kreeg een 2-wieler van Puky voor zijn 2de verjaardag. Toen was hij nog net aan de ruime kant maar een maand later was het al perfect. Wordt nog steeds dagelijks op gefietst en Nathan is nu ruim 3.5 jaar. Ik moet er wel bij zetten dat Nathan grof-motorisch erg sterk is.

Edit: als je iets wilt voor zijn eerste verjaardag is de radioflyer driewieler een goede optie (2 wielen voor, 1 achter).
pi_136922079
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Ik denk dat de mijne nog geen 4stukkenpuzzel kan. Maar die vindt puzzelen dan ook stom.
De mijne legt geblinddoekt achterstevoren puzzels van 32 stukjes :') uitslover :D Ook nieuwe puzzels.
maar die doet de hele dag niets anders dan puzzelen als het aan haar ligt. Mijn oudste geeft het na 4 stukjes van een 12-stuks puzzel op.Het boeit haar niet, ze vindt het niet leuk en ze heeft er niet de zin/geduld voor.

Gulara, wij hebben de radioflyer foldable trike driewieler, die was ideaal maar is geen loopfiets.
:)
pi_136923576
Dot, die pas los kon lopen met 2 jaar 2 maanden, ging met 2 en 4 mnd helemaal los op de tweewieler loopfiets. Twee voeten tegelijk afzetten en balans houden enzo.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:24:59 #113
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136926532
Wij hebben de wishbonebike. Eerst als driewieler loopfiets en nu al een half jaar als tweewieler.
Duur maar gaat dus lang mee.
Een loopfiets met twee wielen is wel iets waar ze vanaf twee jaar mee uit de voeten kunnen. Eerder wordt lastig denk ik.
Maar ik vind ook de driewieler variant van de wishbonebike niet iets waar een 1 jarige op zijn verjaardag al mee vooruit kan.
Wij hebben hem met 2 jaar gegeven.

Wat wel vanaf 1 jaar een succes was is een houten fietsje met 4 wielen!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136926906
Zo hadden wij vanaf 1 een supergoedkoop prullig plastic fietsje op 4 wieltjes dicht bij elkaar waarop ze heerlijk rondcrosste.
Te koop bij o.a. Bol voor een tientje oid.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_136927577
Wij hebben deze: http://woodywoodtoys.nl/loopfiets-boy-3-in-1.html

Twee weken voor zijn tweede verjaardag gegeven. Het is echt een succes! Hij is wat prettiger geprijsd dan een wishbonebike, maar heeft wel veel van dezelfde features
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:12:36 #116
104963 ETA
European Travel Author
pi_136939270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik heb uiteindelijk toch de puzzel gekocht met de boerderijfiguren, zelfde als deze: http://www.ouderwijsheid.nl/houten-chunky-puzzel/ Er staat een sticker op dat het voor 2+ is maar ik weet dan niet of het vanwege veiligheid 2+ is of voor de moeilijkheid. Dat de stukjes ook gebruikt kunnen worden als een soort poppetjes die kunnen staan vind ik ook wel leuk.
2+ aanduiding is niet vanwege veiligheid. In de Europese wetgeving over speelgoedveiligheid is 2+ geen onderscheidende factor. Als er 1+, 18maanden+ of 3 jaar+ staat, dan kan dit met de veiligheid te maken hebben. Dus een kind van 1,5 een stuk speelgoed geven bedoeld voor 2+ is betreft veiligheid geen probleem.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_137042802
idd, als het niet voor onder de 3 jaar is staat er een logo op met de tekst niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden. En dat zetten ze dus ook wel op babyspeelgoed! Zag een keer een plastic babybadje. Was vanaf 6 mnd ofzo en stond er naast: niet voor onder de 36 mnd.. 8)7
pi_137045622
Gulara de Wishbonebike is van oorsprong Nieuw Zeelands volgens mij, dus misschien bij jullie wel goedkoper dan hier? Wij hebben er twee, voor elk jochie 1. Ze kregen hem beide op hun eerste verjaardag, dan konden ze echt net bij de grond. Ze liepen toen beiden nog niet, maar dit ging wel. En nu wordt er gevlogen op die dingen. Oudste is inmiddels 110 cm, maar het gaat nog steeds. Jongste wordt 3 in juni en gebruikt hem nu nog met drie wielen.
Ik vind het echt de investering waard, zeker als ik zie dat die van oudste dus als 3,5 jaar mee gaat en je niet kan zien dat ie wat geleden heeft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 23 februari 2014 @ 15:24:43 #119
104963 ETA
European Travel Author
pi_137050194
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:15 schreef ohnee het volgende:
idd, als het niet voor onder de 3 jaar is staat er een logo op met de tekst niet geschikt voor kinderen onder de 36 maanden. En dat zetten ze dus ook wel op babyspeelgoed! Zag een keer een plastic babybadje. Was vanaf 6 mnd ofzo en stond er naast: niet voor onder de 36 mnd.. 8)7
Dat mag dus niet. Plastic badfiguurtjes zijn over het algemeen bedoeld voor alle leeftijden. Door er 3+ leeftijdsindicatie op te zetten, veranderd het niet. Vaak zijn het ontwetende importeurs/fabrikanten die maar voor de zekerheid een waarschuwing opzetten, het kan heel goed zijn dat het product qua veiligheid nog steeds geschikt is voor de jongste kinderen. Het wordt pas echt een probleem als een dergelijk stuk speelgoed wel gevaren bevat (badeend die kleine stukjes plastic loslaat, knuffelbeer met losse ogen, etc). Maak dan gerust een melding bij de winkel of desnoods bij het NVWA. Meeste grote winkelketens zijn erg scherp op dit soort klachten, zelfs de budgetwinkels.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:33:48 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140757854
*schop*

Ik zoek een activity center of iets voor in de box, met lichtjes en geluid. Maar eigenlijk houd ik niet van plastic... Iemand een tip? Welke is leuk?
KuikenGuppy
pi_140758495
Je hebt wel leuke houten maar die hebben geen lampjes en geluid... (wat ik zelf dan weer irritant vond, zette t meestal uit) en zullen ook wel aan de prijs zijn.
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:52:19 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140758603
Geluid hoeft van mij ook niet per se, maar kuiken vindt het wel tof. Geluid kan natuurlijk ook een belletje zijn of zo.
KuikenGuppy
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:58:01 #123
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140758809
Voor mij (de kinderen dus) blijft de wishbonebike echt fijner dan alle andere fietsjes :Y

Edit: oude post :o :+ nvm
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140759200
Ik ben verliefd op de wishbonebike. Ze krijgt 'm voor haar verjaardag.
pi_140759313
Wij hebben deze:



Hij is nog van mijn man geweest, maar 100 jaar later nog steeds een hit!

ik zie m nog veel bij kringloops, maar daar moet je van houden. :+
pi_141365522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:09 schreef Limone het volgende:
Wij hebben deze:

[ afbeelding ]

Hij is nog van mijn man geweest, maar 100 jaar later nog steeds een hit!

ik zie m nog veel bij kringloops, maar daar moet je van houden. :+
Ik had echt exact dezelfde vroeger, oh the memories! O+
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:36:33 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141365667
Ik zag een keer ook een hele mooie houten langskomen. Maar natuurlijk weet ik niet meer hoe, wat en waar. Maar ze bestaan dus :')

Dat activitycenter zoals hierboven had ik ook vroeger. Nu de nieuwe versie in de box gehad. Sowieso is dat oude fisher frice speelgoed geweldig. O+ O+
pi_142176950
Ik heb net een activity centre van O+ Woezel en Pip O+ gekocht



En nog Bubbles, nu hij zelf kan rollen/begint te kruipen lijkt me dat ook wel leuk voor hem. En die kunnen ook wel mee in bad :)



Owja en pas heb ik een boxspiegel voor hem gekocht, vond hij ook helemaal geweldig :D



Toch wel leuk dat hij nu echt begint te spelen ipv alleen maar te liggen ;)
pi_142258466
Onze dochter wordt over 3 weken 1 jaar. Dus we zijn nu op zoek naar een leuk cadeau voor haar.
We dachten aan een fietsje/duwfietsje. Waar ze nu haar voetjes vast in kan zetten op een stangjetje ofzo en dan later als ze wat ouder is wel met haar voeten op de trappertjes kan.

Nu zijn we afgelopen zaterdag op zoek geweest naar zoiets maar kwamen we eigenlijk alleen deze tegen:

http://www.bartsmit.com/n(...)ts-met-duwstang-roze

Maar die vind ik toch wel erg plastic en ook wel wat te duur voor al het plastic. Verder hebben we zoiets eigenlijk helemaal niet gevonden.

Een mooi houten fietsje zou wel iets zijn wat we zoeken. Weet iemand waar ze die mogelijk verkopen?
pi_142447868
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:35 schreef Stansfield het volgende:
Onze dochter wordt over 3 weken 1 jaar. Dus we zijn nu op zoek naar een leuk cadeau voor haar.
We dachten aan een fietsje/duwfietsje. Waar ze nu haar voetjes vast in kan zetten op een stangjetje ofzo en dan later als ze wat ouder is wel met haar voeten op de trappertjes kan.

Nu zijn we afgelopen zaterdag op zoek geweest naar zoiets maar kwamen we eigenlijk alleen deze tegen:

http://www.bartsmit.com/n(...)ts-met-duwstang-roze

Maar die vind ik toch wel erg plastic en ook wel wat te duur voor al het plastic. Verder hebben we zoiets eigenlijk helemaal niet gevonden.

Een mooi houten fietsje zou wel iets zijn wat we zoeken. Weet iemand waar ze die mogelijk verkopen?
Wij hebben er 1 van ketler die is van ijzer. Maar daar kun je geen voeten in vastmaken.
pi_142449150
Is de wishbonebike iets Stansfield? Wel duur, je kunt niet zelf duwen en bij ons was-ie pas vanaf ongeveer anderhalf echt een groot succes, maar niettemin O+ Je kunt m helemaal verbouwen tot tweewieler en hij gaat dus jaren mee.
pi_142455129
Bedankt voor de tips. Maar het gaat deze worden:

Puky L1. Is eigenlijk voor vanaf anderhalf. Maar je kunt de trappers vastzetten dus dan moet dat over een maandje ofzo zeker wel lukken.
http://www.puky.nl/nl/mod(...)_Lillifee/index.html
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:28:12 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143787445
Schop

Mijn peuter roept al dat ie dingen in de speelgoedwinkel wel aan sinterklaas gaat vragen als ik zeg dat ik er nu geen geld voor heb... :')

Dus ik moet de komende maanden maar weer gaan hamsteren voor sint en vrij snel daarna een verjaardag. Voordat bol.com de prijzen weer omhoog gooit als sint in het land is }:|

Kortom wat is leuk voor een bijna 4 jarige dadelijk? Tips zijn erg welkom!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:30:18 #134
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143787593
Mijne is weliswaar wat jonger, maar hij kreeg vandaag een eigen gereedschapskist en dat was een hele dikke vette hit ^O^
Oude (on)bekende.
pi_143787611
Sint is hier iedere dag wel een keer onderwerp van gesprek. Of ik hoor een Sint lied. Ik werk ook al aan mijn lijstje.

Ben wel benieuwd naar de tips.
Mijn vierjarige wil een bureau met een stoel en een prullenbak. Dezelfde als haar zus heeft O+

En ze wil alles van Winx. En een troetelbeer. Heb je niet veel aan denk ik.
Met een meidenkwartet
pi_143799034
Hier hebben ze de laatste tijd zo ontzettend veel plezier van Hubelino. Niet wéér iets nieuws, maar juist een hele leuke aanvulling op de grote hoeveelheid duplo die we al hadden. Wij gaan hier voor een uitbreiding in december
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 24 augustus 2014 @ 23:33:31 #137
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143799436
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:23 schreef Poppedein het volgende:
Hier hebben ze de laatste tijd zo ontzettend veel plezier van Hubelino. Niet wéér iets nieuws, maar juist een hele leuke aanvulling op de grote hoeveelheid duplo die we al hadden. Wij gaan hier voor een uitbreiding in december
Waaa wat een briljante tip _O_
Heerlijk dat het gewoon in de duplo bak kan.
Met stip op 1 op de lijst.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143799668
Oh leuk! Onthouden!

En hier is miniloco echt een verjaardags hit.... Sint brengt dus ws nieuwe boekjes....

En lego, ook dat gaat uitgebreid worden.

[ Bericht 79% gewijzigd door Lamb29 op 24-08-2014 23:44:56 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_143806749
Ik zoek klei waar geen luchtje aan zit (of te wel waar ik niet van over mijn nek ga. Ben nogal geurgevoelig)
Die van de Action en SES stinken echt.
Hema klei was prima maar die is uit de handel genomen.

Hoe zit het met Play doh? Nog andere opties?
pi_143807046
Gereedschap heeft mijn neefje ook graag of een skelter.

Ik zoek tips voor mijn 3 jarige en mijn bijna 1 jarige. We hebben al heel veel van oudste.
Voor de 3jarige heb ik nu al:
Deltasand met tafelbak
Nopper
Iets van megabloks van pooh

Ik zoek nog goede klei.
Voor de bijna 1jarige heb ik nu al klaar liggen:
3 balletjes die ze makkelijk vast kan houde. Ze heeft graag iets vast.
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:21:33 #141
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143807891
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef Animalmix het volgende:
Ik zoek klei waar geen luchtje aan zit (of te wel waar ik niet van over mijn nek ga. Ben nogal geurgevoelig)
Die van de Action en SES stinken echt.
Hema klei was prima maar die is uit de handel genomen.

Hoe zit het met Play doh? Nog andere opties?
Zelf maken?

http://www.modernparentsmessykids.com/2012/05/play-dough.html
KuikenGuppy
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:49:46 #142
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143808577
Of Kapla Lazi? Geen idee vanaf welke leeftijd dat officieel is, maar ik denk dat de mijne dat nu ook al wel leuk zou vinden :)
Oude (on)bekende.
pi_143809080
Kapla is leuk. Goed te doen al in groep 1 dus voor bijna 4 jarige zeker leuk. Koop er dan wel een voorbeelden boek bij.
pi_143810876
Kapla kan prima inderdaad.
Wat is die duplo-knikkerbaan tof!

Met 4 jaar was het hier
- een hoop lego
- doos met knutselmateriaal (zusje deed rondje action)
- uitbreiding voor houten treinrails
- poster voor op zijn kamer
- plak tattoo's ;)

Hij heeft eerder dat jaar ook nog een Cars laptop gehad, heeft hij ook veel mee gespeeld.
pi_143811352
Bubber klei! Dat is heel fijne zachte maar toch stevige klei. En minder sterke geur
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:42:18 #146
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143811812
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:49 schreef Mevr_Mus het volgende:
Of Kapla Lazi? Geen idee vanaf welke leeftijd dat officieel is, maar ik denk dat de mijne dat nu ook al wel leuk zou vinden :)
Mijn moeder kocht voor mijn neus weg de ikea variant hiervan.
Ik vertel nooit meer wat ik zelf van plan ben aan te schaffen ;)
Ik heb liever thuis ander speelgoed dan bij oma.

Kapla is wel behoorlijk duur. Ik denk dat ik voor de verjaardag die duplo knikkerbaan koop.
Voor sint wil ik het goedkoper per cadeautje houden.
De ikea variant zie ik niet meer op de website.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:43:51 #147
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143811861
quote:
Veel van die recepten zijn met cream of tartar.
Je moet even zoeken naar een recept zonder.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143811899
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn moeder kocht voor mijn neus weg de ikea variant hiervan.
Ik vertel nooit meer wat ik zelf van plan ben aan te schaffen ;)
Ik heb liever thuis ander speelgoed dan bij oma.

Kapla is wel behoorlijk duur. Ik denk dat ik voor de verjaardag die duplo knikkerbaan koop.
Voor sint wil ik het goedkoper per cadeautje houden.
De ikea variant zie ik niet meer op de website.
ik zag laatst kapla in een winkel zo'n grote ton voor 46euro. Ik vind dat duur maar geen idee wat het overal kost.
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:45:02 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143811903
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef laziness het volgende:

[..]

Veel van die recepten zijn met cream of tartar.
Je moet even zoeken naar een recept zonder.
Oh, ik heb niet uitgebreid gezocht idd ;) eerste hit op google :@.
KuikenGuppy
  maandag 25 augustus 2014 @ 13:46:51 #150
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143811967
We hebben al duplo en playmobil.
Ik wil de lego even afhouden tot we bij 5 jaar de duplo wel definitief op kunnen bergen of als ie hopelijk volgend jaar een eigen kamer heeft dat we daar ook wat kunnen stallen.
Ik kan het nu simpelweg gewoon niet kwijt allemaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143823589
Ik volg je even Laziness ;) straks zelfde "probleem" in ongeveer dezelfde periode :)

Voor mijn 6 jarige is het wel simpel denk ik, uitbreiding van haar lego friends collectie.

Ze hebben van de zomer wel een briljant gaaf waterpistool gehad, de nerf supersoaker (L voor dr verjaardag en J omdat dat wel zo leuk was ;))



Er kan ook een 1 liter/1.5 liter/2 liter fles op
:+ ^O^
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:51:16 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143825603
Ik zoek nog wat leuk speelgoed voor rond de 10 tot 15 euro voor mijn bijna 3 jarige peutermadam. Iemand leuke ideetjes?
We gaan zelf het duplo huis geven (denk ik), ik heb al boekjes van Bobbi op het lijstje staan, maar dan hè?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:19:58 #153
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143827091
Spelletje Susie? Lottino, Domino, Memory?

Of een fietsmandje O+
Oude (on)bekende.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:30:24 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_143827649
Ik heb de Duplo nu allemaal naar oma gedaan. Hier in huis nog enkel lego en daar nu veel meer mogelijkheden om supersonische dingen te bouwen met de treinbaan. Hier stond het op zolder en werd het nauwelijks meer gebruikt omdat er eigenlijk geen ruimte was door de wasmanden en allerhande troep die je dan maar op zolder zet en nu wordt er weer regelmatig mee gespeeld.

Ook door vriendjes die komen spelen en dergelijke, de Duplo is echt ook nog wel voor vijf jaar en ouder hier ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143827833
Duplo spelen ze hier ook nog steeds af en toe mee. En de Lego ook. Ik wil eigenlijk de duplo wegzetten, maar het komt nog zo regelmatig uit de kast dat dat nog niet echt kan...
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:37:22 #156
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143828010
Zelfs als je 30 bent is Duplo nog leuk 8-)
Oude (on)bekende.
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:51:13 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143828718
quote:
7s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de Duplo nu allemaal naar oma gedaan. Hier in huis nog enkel lego en daar nu veel meer mogelijkheden om supersonische dingen te bouwen met de treinbaan. Hier stond het op zolder en werd het nauwelijks meer gebruikt omdat er eigenlijk geen ruimte was door de wasmanden en allerhande troep die je dan maar op zolder zet en nu wordt er weer regelmatig mee gespeeld.

Ook door vriendjes die komen spelen en dergelijke, de Duplo is echt ook nog wel voor vijf jaar en ouder hier ;)
Tja de treinbaan uitzetten is soms al een uitdaging met wasrek in de woonkamer, geen eigen slaapkamer en 60m2.
Dus ik zeg niet dat het geen speelgoed is voor na 5 jaar maar ik denk dat dan de interesse meer bij lego ligt tegen die tijd en dat duplo dan inderdaad leuk is voor bij oma zo af en toe.
Ik kan simpelweg niet allebei kwijt (plus de bak met playmobil) dus houd ik lego gewoon nog even af voor nu en vul de duplo dan liever nu nog even wat aan :s)
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:54:46 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143828866
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:19 schreef Mevr_Mus het volgende:
Spelletje Susie? Lottino, Domino, Memory?

Of een fietsmandje O+
Spelletjes is een goede.

Fietsmandje...moet ze wel een fiets hebben. ;) Zaten we ook nog over te denken, fietsje voor dr verjaardag. Ben er nog niet over uit.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:58:13 #159
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143828992
Hamertje tik is hier een dikke hit en op het kdv ook bij de meisjes ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:03:33 #160
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143829237
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:54 schreef Susie het volgende:

[..]

Spelletjes is een goede.

Fietsmandje...moet ze wel een fiets hebben. ;) Zaten we ook nog over te denken, fietsje voor dr verjaardag. Ben er nog niet over uit.
Fietsmandje zit hier op de loopfiets hoor :P
Oude (on)bekende.
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:04:22 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143829271
De fiets met zijwieltjes is hier ook een dikke hit! Echt ik zou het doen Susie voor dr verjaardag :Y

Hij fietst met zijn buurmeisje achterop over de galerij. En aan het eind wisselen ze om O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:45:26 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143857180
Dat is wel schattig Lazi O+ We denken er nog over na. Wel al even gekeken vandaag, maar wat dure dingen ook evengoed? Hoe lang fietsen ze erop?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143857516
Ik heb ean haar fietsje niet nieuw gekocht maar op de Koninginnemarkt voor 10euro. Het doel voor volgend jaar een maatje groter en het liefst voor dezelfde prijs 10,00. Het fietsje zag er nog als nieuw uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 55% gewijzigd door F_r op 26-08-2014 19:56:21 (met foto) ]
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:33:56 #164
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143861816
Wel fijn dat ik hier nu iedere keer reclame zie van kinderfietsjes :')

Kijk, dat zijn leuke dingen FR, alleen is Anouk "al" over 2 maanden jarig ;) MP ga ik ook nog wel even struinen. Het hoeft uiteraard geen nieuwe te zijn.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143862055
Hier ook met 3de verjaardag een fiets gedaan (marktplaats)
een 12 inchje en ze past er nog op ;) Wordt nu wel wat lachwekkend maar vooruit haha
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_143862135
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 20:28 schreef laziness het volgende:
Schop

Mijn peuter roept al dat ie dingen in de speelgoedwinkel wel aan sinterklaas gaat vragen als ik zeg dat ik er nu geen geld voor heb... :')

Dus ik moet de komende maanden maar weer gaan hamsteren voor sint en vrij snel daarna een verjaardag. Voordat bol.com de prijzen weer omhoog gooit als sint in het land is }:|

Kortom wat is leuk voor een bijna 4 jarige dadelijk? Tips zijn erg welkom!
Uitbreidingen voor de houten treinbaan? Kan in dezelfde speelgoedbak als die trein ;) Of een houten knikkerbaan? Voorleesboeken van O+ Vos en Haas O+ ? Of O+ Pietepaf O+
pi_143862164
Pfff ik twijfel ook voor haar verjaardag!! ze heeft al een loopfiets..heb helemaal geen plek voor zoveel fietsen hier :P
Ik dacht aan een K3 cd/dvd, boekje, duplo..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:41:56 #168
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143862309
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef L-E het volgende:

[..]

Uitbreidingen voor de houten treinbaan? Kan in dezelfde speelgoedbak als die trein ;) Of een houten knikkerbaan? Voorleesboeken van O+ Vos en Haas O+ ? Of O+ Pietepaf O+
Ja de houten treinbaan en duplo trein zitten ieder in een bak die we vanuit de berging rouleren ;) Maar de houten bak zit vol :') Toen hij drie werd door alle visite aan laten vullen.
Vos en haas hebben we in huis maar Pietepaf ga ik meteen even door google gooien!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143862449
Voorleesboeken is ook altijd leuk inderdaad!

Ik bedacht gisteren om een mooi boek over het menselijk lichaam op te gaan snorren voor sinterklaas
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:44:50 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143862478
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:37 schreef Lamb29 het volgende:
Hier ook met 3de verjaardag een fiets gedaan (marktplaats)
een 12 inchje en ze past er nog op ;) Wordt nu wel wat lachwekkend maar vooruit haha
Past niet meer in de doos zeker ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:46:12 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143862545
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 19:45 schreef Susie het volgende:
Dat is wel schattig Lazi O+ We denken er nog over na. Wel al even gekeken vandaag, maar wat dure dingen ook evengoed? Hoe lang fietsen ze erop?
Ik heb de mijne voor 30 euro van MP dus het kan ook goedkoper ;)

Wij hebben een 16inch want lange dus daar doet ie nog wel een tijdje mee.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143862558
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:44 schreef Susie het volgende:

[..]

Past niet meer in de doos zeker ;)
hahaha :D Als ik er nog 3 aan vast plak misschien?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:47:30 #173
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143862626
Het groot sprookjesboek voor groot en klein of die voor jong en oud O+
En de boekjes van Bobbi Bitterend, zo leuk ook!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:48:07 #174
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143862662
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 21:46 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

hahaha :D Als ik er nog 3 aan vast plak misschien?
_O-
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:48:07 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143862663
Oh dat is een goede. Het andere sprookjesboek deel. Er zijn er twee van.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143862790
Ik ga even zoeken op Bobbi!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:50:45 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143862814
Zo leuk geschreven en de tekeningen zijn ook zo leuk. Kortom: leuk! Ik zet nu ook het andere deel erop. Jong en oud hebben wij niet.
Zie trouwens dat Marianne Busser nog best meer leuke boeken heeft!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_143863011
We hebben raad eens hoeveel ik van je hou! dat is echt een grote favoriet. En dikkie dik!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 21:56:55 #179
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143863162
Pluk was hier uit en zijn we op verzoek weer opnieuw begonnen O+
Maar de Gruffalo is nog steeds favoriet. Die is ook echt leuk!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143863200
Ja die is erg leuk inderdaad!
Hier is het poepkasteel van de bende van 4 ook een erg geliefd voorleesboek
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:00:52 #181
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143863377
Blijf roepen, ik vul mijn boekenlijstje weer aan zo :Y

De serie van Lisa en Jimmy van Busser & Schroder is hier ook verslonden met behulp van de bieb. Snijdt ook werkelijk alle onderwerpen aan van trouwen (erg handig toen we vorig jaar onze bruiloft hadden) tot op vakantie gaan.
Het grote Liselotje voorleesboek van hen is ook te leuk!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143863632
http://www.bol.com/nl/p/h(...)ve/1001004011806577/
Deze is ook al 3x van voor naar achteren en terug voorgelezen hier

Maar wel zwaar verkeerde topic nu aan t vervuilen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_143865958


Is hier op dit moment helemaal favoriet

"Zeehonden zijn te glibberig. Pinguins waggelen zo raar. Neushoorns hebben harde knobbels. En ijsberen. Als hij dan ook iets heel beestachtigs voor zijn deur vindt, is hij daar niet blij mee!"
pi_143987377
Weet iemand of er ook lego friends voor jongens is? Zoon van 4 jaar heeft een bak vol oud lego van zn vader en een mini beetje fabuland van mij, maar nu wil hij graag meer fabuland of iets anders waar je winkeltjes ed mee kunt maken. (denk aan bakkerij, restaurant, ijskraam ed) fabuland is echt duur en lastig in de winkel te verkrijgen :P. Dacht dat lego city wel wat zou hebben maar kan alleen voertuigen ed vinden. Is hij nu aangewezen op lego friends? of is er nog een variant wat iets minder roze is met mooiere poppetjes :s)
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:48:09 #185
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_143990341
Creator heeft een prachtige fietsenwinkel set op dit moment.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_144015816
Zeker een mooie set zeg. Maar nog veel te moeilijk voor 4 jarigen ;) en ook veel te duur zo te zien. Doelde meer op kleine setjes zoals die limonadekraam en bakkerij van friends. Is wat makkelijker voor mn zoon en wat beter geprijst daar het in de zak gaat van sint ;). Maar vrees dat daar geen unisex setjes van zijn..
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:22:39 #187
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_144015872
Lego gaat eind dit jaar een nieuwe lijn uitbrengen genaamd junior. Misschien is dat wat? Zal gok ik ergens in november misschien al langzaamaan verkrijgbaar worden.

Fabuland wordt trouwens al een jaar of 25 niet meer door lego gemaakt ;) .
En Friends is idd. enorm op meisjes gericht. Heeft overigens ook dezelfde moeilijkheidsgraad als Lego City. Dus formeel niet geschikt voor kleinere dan 6.
pi_144016418
Hij heeft wat lego city, dus samen maken, maar dat gaat prima hoor :) En hij bouwt er dan zelf weer iets anders van. Ja die junior is er toch al? Maar dat is meer en batcave, poltiebureau ed. En daar ligt zijn interesse dus niet. En Fabuland kan je nog steeds vinden op marktplaats en 2e hands sites maar vind de prijs veel te hoog voor wat je ervoor krijgt. En familie zie ik niet MP afstruinen voor een fabuland dealtje. Die duiken de winkel in. :P
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:04:36 #189
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_144016997
Ah op die fiets.
Naja, dan resteert deze:
http://shop.lego.com/en-NL/Town-Square-60026

Maar die is nogal aan de prijs.
Verder komt het neer op het basis credo van Lego "van Lego kun je alles maken!".
Dwz. stimuleer zijn creativiteit dat ie zelf winkeltjes gaat maken :P .

Losse onderdelen zoals pizzategeltjes, broden, kleertjes en andere zaken die je dan kan verkopen in de winkeltjes zijn los te bestellen via pick a brick op shop.lego.com of op bricklink.com :) .
pi_144017317
is dat los te koop? Hij heeft een curverbox vol blokjes dus hij kan genoeg huizen en winkels bouwen :P. Maar hij wil idd eten en boompjes ed. :) Zal eens kijken. Thanks. ^O^
  zondag 31 augustus 2014 @ 12:58:24 #191
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_144018617
Het verschilt overigens nogal op welke van de 2 het goedkoper is.
Pick-a-brick is van Lego zelf, Bricklink is een soort van marktplaats waar particulieren maar ondertussen ook de nodige pro's (met miljoenen blokjes in voorraad) hun waar aanbieden
Bij Lego is de prijs gebaseerd op de kosten die Lego maakt om het blokje te maken.
Bij Bricklink is de prijs gebaseerd op de "zeldzaamheid". Wat men daar namelijk doet is dozen kopen bij Lego of in speelgoedwinkels, en die als losse onderdelen weer verkopen.

Wat je dan ziet is dat als een speelgoedketen een legodoos waar veel boompjes in zitten in de uitverkoop doet, dat die doos in grote aantallen door die handelaren van bricklink ingekocht worden en de prijzen van boompjes op bricklink zakken :P .
pi_144018827
Had idd gezien dat bricklink een soort markt is waar men hun waar aanbied. Met veel prijsverschil trouwens. De andere site moet ik nog bekijken. Bedankt voor de info :)

edit: kan trouwens geen losse items vinden op de lego site. alleen de sets die ook in de winkel staan.

[ Bericht 17% gewijzigd door ohnee op 31-08-2014 13:10:42 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:28:47 #193
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
  zondag 31 augustus 2014 @ 16:10:18 #194
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144025291
Deze magneetboeken van Janod en Djeco zijn bij ons thuis ook nog steeds populair:

Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 31 augustus 2014 @ 17:42:35 #195
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144029197
De kapla versie van Janod is een stuk leuker geprijsd:

http://www.ilovespeelgoed.nl/kubix-100-gekleurde-plankjes.html
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144031089
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 16:10 schreef laziness het volgende:
Deze magneetboeken van Janod en Djeco zijn bij ons thuis ook nog steeds populair:

[ afbeelding ]
Daar hebben wjj een roze variant van en die is stukgespeeld
Lotte!
Noah!
pi_144044181
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:23 schreef Poppedein het volgende:
Hier hebben ze de laatste tijd zo ontzettend veel plezier van Hubelino. Niet wéér iets nieuws, maar juist een hele leuke aanvulling op de grote hoeveelheid duplo die we al hadden. Wij gaan hier voor een uitbreiding in december
Welke hoeveelheid hebben jullie thuis?
Ik vind het lastig in te schatten of die 33 delige genoeg zou zijn voor een interessante knikkerbaan of dat je echt wel meer nodig hebt
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144046332
Wij hebben nu die 33 delige, daar kun je echt al wel leuke variaties van maken, maar toch kom je vaak net te kort voor wat je wilt en de knikkerbaan wordt er nog niet impressive lang van. T kost alleen ook wel even wat puzzelwerk voor je een goeie knikkenbaan hebt, dus voor de tijdsspanne op zich is die 33 delen prima. Ik heb echter wel de 120 delige set erbij besteld nu voor sinterklaas. Vooral omdat ik weet dat er hier gewoon heel veel plezier aan beleefd wordt, we het zelf ook leuk vinden om eraan mee te bouwen, maar toch met name ook om het eindresultaat ook wat leuker te laten zijn.

Ik zal er van de week anders wel even een in elkaar zetten en een foto van maken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_144046489
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:16 schreef Poppedein het volgende:

Ik zal er van de week anders wel even een in elkaar zetten en een foto van maken
ja leuk! Hier is duplo een dochter/vader ding ;) Wanneer ik sporten ben is het vaste prik om met z'n 2en de hele duplobak om te toveren tot iets tofs... Daarom zou een grotere set wel heel leuk zijn. Denk nu aan de 50 delige. Maar heel benieuwd naar je foto!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144053305
Wij hebben in huis de tomtec van kapla. Daar zitten ook scharnieren bij. Die hebben ze ook in de kleuterklas staan bij Chris. In het begin blijft het bij een bankje of een bakje. Maar er stond met kerst ook een houten eland in de klas ;)

Ik ben ook nieuwsgierig naar de foto. 33 lijkt me ook weinig, zeker als er 2 kinderen mee willen spelen..
  vrijdag 5 september 2014 @ 22:28:01 #201
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_144221150
Hier gaat het een fietsje worden voor haar verjaardag O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 14 september 2014 @ 11:27:39 #202
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144509848
Ik ben op zoek naar speelgoed met een spiegel erin.
Het is voor een 8 maand oude baby die geen genoeg kan krijgen van zijn spiegelbeeld. :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144514318
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 11:27 schreef Moppert het volgende:
Ik ben op zoek naar speelgoed met een spiegel erin.
Het is voor een 8 maand oude baby die geen genoeg kan krijgen van zijn spiegelbeeld. :')
Daar was ik gisteren ook al naar opzoek voor het monster hier :D
Enige dat ik kan vinden is een Play Wow eerste spiegel geval. Maar wil iets minder hard/plasticigs

Muzikale reisspiegel heet ie zie ik nu
pi_144514364
Wij hadden zo'n beest met spiegel dat je in de auto kon gebruiken om je kind te zien. Alleen dat werkte niet in de auto maar het bleek wel leuk speelgoed :D
pi_144514562
Hier ook bezig om een beetje in kaart te brengen wat we de kinderen met sinterklaas en verjaardagen willen geven. Duurt nog even maar wil de kosten een beetje spreiden en aanbiedingen e.d. in de gaten houden.

Probleem is (net als vorig jaar) dat ik een hele lijst kan maken met dingen voor M (wordt 3) maar voor de meiden (worden 2) niet veel verder kom dan een poppenwagen. Er is namelijk al zoveel. We komen om in de duplo, ze hebben een pop, puzzels en boeken zijn er ook al genoeg (voor hun leeftijd).

Iemand nog een idee?
  zondag 14 september 2014 @ 14:56:06 #206
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144514713
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Daar was ik gisteren ook al naar opzoek voor het monster hier :D
Enige dat ik kan vinden is een Play Wow eerste spiegel geval. Maar wil iets minder hard/plasticigs

Muzikale reisspiegel heet ie zie ik nu
Ja ik wil ook liever minder hard/ plastic.

Ik wilde heel graag deze maar die is nergens meer te koop.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)el/1004004007093731/
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144514771
en deze dan?

pi_144514843
Loopfietsje?, grote rijgkralen, speelmais, keukentje? Ow en hier was met dr 2e verjaardag zon blaffend en keffent hondje met een draadje en simpel drukknopje ook een enorme hit! Net als die hamsters die zelf rondrijden.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 14 september 2014 @ 15:11:38 #209
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144515091
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 14:58 schreef Kyara het volgende:
en deze dan?

Die was ik idd tegengekomen maar is zo duur 25 euro :o
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 14 september 2014 @ 15:13:23 #210
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_144515149
http://www.bol.com/nl/p/t(...)el/9200000014672420/

Deze is ook 25 maar een stuk leuker dan.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_144515259
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 14:49 schreef Kyara het volgende:
Hier ook bezig om een beetje in kaart te brengen wat we de kinderen met sinterklaas en verjaardagen willen geven. Duurt nog even maar wil de kosten een beetje spreiden en aanbiedingen e.d. in de gaten houden.

Probleem is (net als vorig jaar) dat ik een hele lijst kan maken met dingen voor M (wordt 3) maar voor de meiden (worden 2) niet veel verder kom dan een poppenwagen. Er is namelijk al zoveel. We komen om in de duplo, ze hebben een pop, puzzels en boeken zijn er ook al genoeg (voor hun leeftijd).

Iemand nog een idee?
Een speeltent? Poppenbedjes, ballenbaan, loopfietsjes, glijbaan, dekbedjes, badjasjes, snowboots, stiften, kinetisch zand, paraplu, regenjasjes euhhhh ik lees mee voor meer ideeën.
Met een meidenkwartet
pi_144520184
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ja ik wil ook liever minder hard/ plastic.

Ik wilde heel graag deze maar die is nergens meer te koop.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)el/1004004007093731/
Die wilde ik ook!
Heb nu een van taggies gezien, alleen ook al 29,99 }:|
pi_144521869
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:16 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Een speeltent? Poppenbedjes, ballenbaan, loopfietsjes, glijbaan, dekbedjes, badjasjes, snowboots, stiften, kinetisch zand, paraplu, regenjasjes euhhhh ik lees mee voor meer ideeën.
het meeste hebben we al :@
of praktische bezwaren of het staat op de lijst voor M (het kinetisch zand bijvoorbeeld, de meiden eten nog zand :') )
pi_144522172
Kyara Keukentje of poppenhuis (wel grote kado's)
Theeserviesje, houten van de Hema, wordt hier veel mee gespeeld. Kunnen ze samen picknicken.
Buggy voor de pop (oh je geeft al een poppenwagen)
Muziekinstrumenten
Grote rijgkralen
pi_144522438
Ik vond 2 ook een moeilijke leeftijd om cadeaus voor te bedenken. Maar janod heeft leuke magnetische dingen.
pi_144522506
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 18:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

het meeste hebben we al :@
of praktische bezwaren of het staat op de lijst voor M (het kinetisch zand bijvoorbeeld, de meiden eten nog zand :') )
Gelukkig kom je nog weg met een grote doos met mooi papier en een kleinigheid.
Ik vraag geld voor de verjaardagen.
Met een meidenkwartet
pi_144522692
Theeservies en rijgkralen gaan op de lijst
magnetisch boek staat er al op voor M

^O^

(wij vragen ook een verlenging van het dierentuin abo en misschien geld voor peuterdans denk ik. Maar er zijn gewoon veel cadeaumomenten van veel verschillende gevers....)
  zondag 14 september 2014 @ 19:16:49 #218
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144522796
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 15:16 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Een speeltent? Poppenbedjes, ballenbaan, loopfietsjes, glijbaan, dekbedjes, badjasjes, snowboots, stiften, kinetisch zand, paraplu, regenjasjes euhhhh ik lees mee voor meer ideeën.
Ohw die kinetisch zand is heel erg leuk. Zou dat ook nog leuk zijn voor een 3 jarige?

Ik lees ook effe mee voor ideeën.

Enne heeft iemand ervaring met rolschaatsen van fischer price (of andere) voor kinderen.
Rayen 2½ jaar!
pi_144522821
Kinetisch zand lijkt me zeker leuk voor een 3 jarige :Y
M krijgt dat voor sinterklaas (denk ik)
pi_144522934
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 19:13 schreef Kyara het volgende:
Theeservies en rijgkralen gaan op de lijst
magnetisch boek staat er al op voor M

^O^

(wij vragen ook een verlenging van het dierentuin abo en misschien geld voor peuterdans denk ik. Maar er zijn gewoon veel cadeaumomenten van veel verschillende gevers....)
niet enkel het boek maar ook helicopers/auto's en raketten
pi_144522947
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw die kinetisch zand is heel erg leuk. Zou dat ook nog leuk zijn voor een 3 jarige?

Ik lees ook effe mee voor ideeën.

Enne heeft iemand ervaring met rolschaatsen van fischer price (of andere) voor kinderen.
ja zowel van ean als van mezelf van vroeger. ze rollen heel slecht.
pi_144523000
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw die kinetisch zand is heel erg leuk. Zou dat ook nog leuk zijn voor een 3 jarige?

Ik lees ook effe mee voor ideeën.

Enne heeft iemand ervaring met rolschaatsen van fischer price (of andere) voor kinderen.
Wij hebben van die rolschaatsen waar je ook sceelers van kan maken. Je hebt ze nu ook waar je schaatsen onder kunt zetten..? Hier wordt het niet gebruikt. In de tuin kan het niet en ze mogen niet (daarmee) alleen op straat.
Met een meidenkwartet
  zondag 14 september 2014 @ 19:27:11 #223
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_144523132
_O_ omg dat kinetische zand!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  zondag 14 september 2014 @ 20:04:58 #224
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144525033
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 19:17 schreef Kyara het volgende:
Kinetisch zand lijkt me zeker leuk voor een 3 jarige :Y
M krijgt dat voor sinterklaas (denk ik)
Ja ik ben aangestoken door jouw voorbereidingen ;) Ben me ook eens flink aan het oriënteren wat ik eens zou kopen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:21 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

ja zowel van ean als van mezelf van vroeger. ze rollen heel slecht.
Oh bedankt voor je reactie dan, kijk ik dan toch eens naar andere merken.

Oh kom ik net op internet tegen een "spoonerboard" O+ Beetje duur kado wel voor 54.99 euro. Maar volgens mij wel heelllll leuk
Spoonerboard
Rayen 2½ jaar!
pi_144525326
Kenetic zand is idd geweldig leuk..

Oh dat Spoonerboard is tof zeg... Ga ik onthouden voor als ze wat ouder is. Denk dat hij vooral leuk is vanaf een jaar of 5/6
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144525863
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw die kinetisch zand is heel erg leuk. Zou dat ook nog leuk zijn voor een 3 jarige?

Ik lees ook effe mee voor ideeën.

Enne heeft iemand ervaring met rolschaatsen van fischer price (of andere) voor kinderen.
Mijn dochter heeft rolschaatsen van intertoys (25 of 30 euro ongeveer waren die) en doet er heel veel mee. Ze gaat er goed op vooruit hoor, best hard. Ze kreeg ze toen ze 6 werd trouwens. Een vriendje en ook een vriendinnetje van dezelfde leeftijd kregen inline skates, maar dat is met 6 jaar echt nog te moeilijk. Die kunnen er nog steeds niet zelf op skaten. Ik denk dat rolschaatsen (ook de minder goede) een mooie opstap zijn. Skates kan dan straks weer, als ze 8 wordt ofzo. Alles op z'n tijd ;-)
pi_144525919
Kinetisch zand heb ik hier liggen, één keer gebruikt, groen. Die van mij vind ik er te groot voor (en ik hou gewoon niet van dat soort zooi :@ ). Eeuwig zonde, het was duur spul.

Iemand die het wil overkopen?
  zondag 14 september 2014 @ 20:27:08 #228
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144526232
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 19:17 schreef Kyara het volgende:
Kinetisch zand lijkt me zeker leuk voor een 3 jarige :Y
M krijgt dat voor sinterklaas (denk ik)
Ik dacht ik voeg de daad bij het woord en heb het gelijk besteld, tesamen met vormpjes/"gereedschap" wat je erbij kan bestellen.

Even kijken of we dat op zijn verjaardag geven of toch voor sinterklaas.
Rayen 2½ jaar!
  zondag 14 september 2014 @ 20:27:44 #229
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144526277
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kinetisch zand heb ik hier liggen, één keer gebruikt, groen. Die van mij vind ik er te groot voor (en ik hou gewoon niet van dat soort zooi :@ ). Eeuwig zonde, het was duur spul.

Iemand die het wil overkopen?
Nou en dat zeg je nu pas :'( :P
Rayen 2½ jaar!
pi_144526371
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kinetisch zand heb ik hier liggen, één keer gebruikt, groen. Die van mij vind ik er te groot voor (en ik hou gewoon niet van dat soort zooi :@ ). Eeuwig zonde, het was duur spul.

Iemand die het wil overkopen?
wat vraag je ervoor? Ik heb nu deltazand gekocht maar dat is maar 1 kleur. En wij wonen nog redelijk bij elkaar in de buurt.
pi_144526487
Ik weet niet, de helft van wat het gekost heeft?

Ik moet even gaan zoeken, weet niet meer hoe duur het precies was.
pi_144526928
Doos gevonden, prijs staat er nog op. Het heeft me 18,95 gekost.

Voor 10 euro mag je het overnemen.

De doos zit er dus nog bij, dus voor sint enzo nog mooi te verpakken.
pi_144527652
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik dacht ik voeg de daad bij het woord en heb het gelijk besteld, tesamen met vormpjes/"gereedschap" wat je erbij kan bestellen.

Even kijken of we dat op zijn verjaardag geven of toch voor sinterklaas.
Waar heb je besteld?

hier staan verder nog puzzels, spelletjes, prentenboeken, sprookjesboek, dekbedovertrek en een leercomputer op de verlanglijst.
pi_144527884
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Doos gevonden, prijs staat er nog op. Het heeft me 18,95 gekost.

Voor 10 euro mag je het overnemen.

De doos zit er dus nog bij, dus voor sint enzo nog mooi te verpakken.
Prima
Moet het ala minuut weg?
Anders kijk ik even wanneer ik in de buurt ben. Of jij eventueel hier.
  zondag 14 september 2014 @ 20:52:51 #235
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144528002
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Waar heb je besteld?

hier staan verder nog puzzels, spelletjes, prentenboeken, sprookjesboek, dekbedovertrek en een leercomputer op de verlanglijst.
Ik heb hier besteld https://www.hetknuffelkontje.n
Maar ik zie dat die hier 4 euro goedkoper is (in een zak) http://www.joeppiewinkel.(...)d-moonsand-shape-it/

Een leercomputer? Ik vind die kindercomputers hebben vaak van die kleine vierkante schermpjes, verder met een heleboel poes-pas eromheen. Ze hadden het scherm beter groter kunnen maken.
Heb je al een voorbeeld? waar je aan denkt aan te schaffen?
Rayen 2½ jaar!
pi_144528552
Nog niks op het oog maar hij vond de Nijntje computer wel erg leuk en daar heeft ie ook al best wel het eea van geleerd dus ik wilde op zoek naar een soort "opvolger" (en ik wil het liefst Dora vermijden).
pi_144528666
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 19:13 schreef Kyara het volgende:
Theeservies en rijgkralen gaan op de lijst
magnetisch boek staat er al op voor M

^O^

(wij vragen ook een verlenging van het dierentuin abo en misschien geld voor peuterdans denk ik. Maar er zijn gewoon veel cadeaumomenten van veel verschillende gevers....)
Ja lastig lijkt me dat. En een aantal mensen gezamenlijk een groot/duur kado laten kopen? Of vind je dat niet leuk? Dan zou je idd richting een keukentje oid kunnen denken, meteen ook leuk aan te vullen met eetgerei etc.

Ik vind het echt bizar lastig dit jaar, de verlanglijst. De oudste (zes) is de eerste week van januari jarig, dus na de belachelijke decemermaand, ons huis is al zo vol met speelgoed.. ik zou graag wat duurzame dingen op zijn lijst zetten, die niet al te veel ruimte innemen. Tips zijn welkom!
pi_144528800
Het "probleem" is ook nog dat ze hier 2 oudere neven hebben en alles wat zij ontgroeien wordt hier voor de deur afgeleverd. Dus we hebben al een keukentje met allerlei toeters en bellen, een prachtig speelkasteel voor buiten en vandaag werd ook een complete duplotrein afgeleverd (met ontzettend veel rails en ook nog een elektrische locomotief).

:@
pi_144528846
En ze hebben al zoveel en zo. Maar ik heb een ontzettende zwak voor houten puzzels en prentenboeken :@
pi_144528959
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Prima
Moet het ala minuut weg?
Anders kijk ik even wanneer ik in de buurt ben. Of jij eventueel hier.
Nee hoor, geen haast. Ik hoor het wel.
pi_144529189
En muziekinstrumenten Kyara? Oudste heeft een gitaar, een djembe, en een xylofoon, helemaal wild ermee, echt al jaren :)
pi_144529270
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:08 schreef L-E het volgende:
En muziekinstrumenten Kyara? Oudste heeft een gitaar, een djembe, en een xylofoon, helemaal wild ermee, echt al jaren :)
Oh ja, goeie!

Mijn jongste speelt inmiddels al mondharmonica O+
  zondag 14 september 2014 @ 21:12:28 #243
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144529452
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Het "probleem" is ook nog dat ze hier 2 oudere neven hebben en alles wat zij ontgroeien wordt hier voor de deur afgeleverd. Dus we hebben al een keukentje met allerlei toeters en bellen, een prachtig speelkasteel voor buiten en vandaag werd ook een complete duplotrein afgeleverd (met ontzettend veel rails en ook nog een elektrische locomotief).

:@
Ohw wel lekker goedkoop hoor :9 zulke "afleveringen" van speelgoed, jaar in, jaar uit *O*
Haha :+
Rayen 2½ jaar!
pi_144529589
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 21:09 schreef Kyara het volgende:

[..]

Oh ja, goeie!

Mijn jongste speelt inmiddels al mondharmonica O+
En Kapla, kan M daar al iets mee? En een knikkerbaan, Haba heeft zulke mooie O+

[ Bericht 10% gewijzigd door L-E op 14-09-2014 21:20:11 ]
pi_144530395
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:12 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw wel lekker goedkoop hoor :9 zulke "afleveringen" van speelgoed, jaar in, jaar uit *O*
Haha :+
Ja, zijn peuterbed staat ook al klaar en de vervolgautostoel komt ook al bijna :D
pi_144530415
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef L-E het volgende:

[..]

En Kapla, kan M daar al iets mee? En een knikkerbaan, Haba heeft zulke mooie O+
Kapla wachten we even tot mijn neefjes daar klaar mee zijn :+
pi_144530521
En wat van dat gebrachte speelgoed achter houden om dan te kunnen geven en geld vragen voor kleding ed?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144530597
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef Lamb29 het volgende:
En wat van dat gebrachte speelgoed achter houden om dan te kunnen geven en geld vragen voor kleding ed?
Ik wilde het net zeggen. Als er zo een enorme aanvoer is, zou ik dat lekker inpakken en geven. Consuminderen ftw! :P
pi_144530724
R heeft zo'n basisset van de haba knikkerbaan. Het leuke van dat soort spul vind ik dat je er een uitbreiding op kunt kopen. Dan lijkt het toch minder alsof ze het zoveelste speelgoed krijgen. iets waar ze toch al graag mee spelen, wordt dan weer even extra leuk door nieuwe input.
pi_144530882
en anders misschien verkleedkleding voor de meiden??

Voor de sint ga ik denk ik ook grotendeels uitbreiden ipv nieuw..
Zou ook niet meer weten waar ik iets nieuws laten moet. Ook aan de knikkerbaan passend op duplo gedacht laatst maar de duplobak zit gewoon ramvol..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144530923
haha, luxe en lastig Kyara.

Ik vind dat ook wel het moeilijke van marktplaats trouwens. Je koopt voor weinig geld veel, maar ongemerkt ga je je kinderen daardoor ook wel veel geven, juist omdat het zo betaalbaar wordt. In plaats van dat ene zeer gewenste little pony-paardje, kan je voor hetzelfde geld meteen 5 stuks inlcusief paleis kopen.

Aan de ene kant fijn (er wordt zo ook meer speelgoed hergebruikt), maar aan de andere kant wel iets om je van bewust te zijn, vind ik. Het kost minder, maar dat betekent niet per definitie dat ze dan maar meteen zoveel extra hoeven te krijgen.
pi_144530991
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef Lamb29 het volgende:
En wat van dat gebrachte speelgoed achter houden om dan te kunnen geven en geld vragen voor kleding ed?
Doen we al :Y
Maar voor sommige dingen zijn ze nog net iets te jong. De treinbaan gaat bijvoorbeeld bij mijn moeder op zolder.

En sommige dingen bewaren we ook voor de zomer. Het is zo'n invasie van cadeaus in december en januari.
pi_144531096
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:34 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Aan de ene kant fijn (er wordt zo ook meer speelgoed hergebruikt), maar aan de andere kant wel iets om je van bewust te zijn, vind ik. Het kost minder, maar dat betekent niet per definitie dat ze dan maar meteen zoveel extra hoeven te krijgen
Dit vind ik dus ook het "lastige". Ik koop ook vaak wat "goedkopere" cadeautjes voor Sinterklaas en de rest zet ik apart voor andere dingen (speelgoed in de zomer, zoals een zwembadje oid) of voor de meer praktische dingen.
  zondag 14 september 2014 @ 21:38:47 #254
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144531215
De hit hier thuis en in mijn omgeving is Playmobil 123!
Ik heb een kist Duplo en een kist Playmobil 123 en de laatste wint het altijd.


pi_144531234
Iemand nog leuke ideeën die niet te veel ruimte innemen voor een 4.5 jarige voor de sint?
Naast Lego uitbreiding, Locoboekjes en ws een Tiptoi boek aan het oriënteren :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144531245
Ook voor de meisjes kun je misschien wel meer richting uitbreiding denken? Er is al een keukentje, misschien zo'n houten pizza met belegstukjes met klittenband, of een houten taartje met kaarsjes? Er is prachtig spul te koop.
  zondag 14 september 2014 @ 21:39:36 #257
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144531267
Kyara, een huisje om in te spelen voor in de tuin, is dat wat?
pi_144531444
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef Juud79 het volgende:
Kyara, een huisje om in te spelen voor in de tuin, is dat wat?
:Y

dat willen we alleen in het voorjaar pas doen zodat ze er ook meteen goed gebruik van kunnen maken.
pi_144531693
Hebben jullie al een poppenhuis met meubeltjes?

S kreeg er afgelopen jaar een en speelt er elke dag mee. En eigenlijk alle bezoek, ook de veel kleinere kindjes worden er naartoe gezogen. ^O^
  zondag 14 september 2014 @ 21:48:21 #260
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144531745
De treinbaan van duplo is nu al wel echt leuk hoor. Doe je M een heel groot plezier mee :Y

Ik kan ook niet meer speelgoed kwijt dus hij krijgt een doos kapla plankjes en verder boeken, mini loco boekjes ed.
En een kinderviool want dat wil hij al zo lang. Daar gaat ie het gelukkigst mee zijn denk ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 14 september 2014 @ 21:48:25 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144531751
Ik vind zelf overigens nog steeds houten speelgoed wel heel fijn, bijv van Goula of van Grimm's.

pi_144531977
Poppenhuis is hier juist weer weggegaan ivm nooit mee spelen :D
Al denk ik dat ze er misschien nu meer aan toe is..
Is inderdaad wel iets om naar te kijken maar dan in een andere vorm waardoor hij voor meer dingen bruikbaar is.. Ze is een enorme playmobilverhalenverteller dus een kastje met vakjes die alles kunnen zijn is wel leuk
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 14 september 2014 @ 21:54:55 #263
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144532044
Houten boerderij, met houten dieren of met dieren van Schleich.



pi_144532060
Ze gebruikt hem soms voor het konijnengezinnetje dat ze erbij kreeg, maar net zo vaak voor de little pony's, of andere poppen. De meubeltjes worden ook in duplohuizen gebruikt, of anderszins.

Ik hou daar altijd zo van, als dingen multi-inzetbaar worden.
pi_144532116
Die diertjes zijn mooi, maar duuuuur!

Als je daarmee een boerderij wil vullen, ben je een flinke hoeveelheid euro's verder.
pi_144532283
Ja ik ook :D de my little pony's rennen regelmatig door het duplo ziekenhuis maar in het poppenhuis op een of andere manier toen amper... Hij is ook al wel ruim een jaar weg dus zou misschien nu anders zijn. Zou nu niet echt een poppenhuis meer kwijt kunnen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144532303
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 21:48 schreef laziness het volgende:
De treinbaan van duplo is nu al wel echt leuk hoor. Doe je M een heel groot plezier mee :Y

M wel ja.
Maar hij zou er nu niet rustig mee kunnen spelen helaas. Misschien dat dit over een paar maanden anders is. Hoop het in elk geval.
  zondag 14 september 2014 @ 22:00:17 #268
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144532327
Die boerderij is prachtig O+ Maar er is geen pijl op te trekken wat nou een hit gaat zijn soms en dan issie wel weer heel duur. Zeker met dieren er bij.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144532439
Lastig is dat hè, he lazy, dat merk ik ook ja. Ik wil altijd heel zeker van dat het een hit is, zoiets groots of duurs. Gevolg was dat S dus pas een poppenhuis kreeg toen ze bijna zes was. Ze vindt het fantastisch, maar ik had het al drie jaar eerder kunnen kopen, denk ik achteraf.
  zondag 14 september 2014 @ 22:03:07 #270
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144532475
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Kyara het volgende:

[..]

M wel ja.
Maar hij zou er nu niet rustig mee kunnen spelen helaas. Misschien dat dit over een paar maanden anders is. Hoop het in elk geval.
Als de meiden naar bed zijn of bovenop de tafel? Ik zou proberen juist die ruimte in te bouwen ipv dat hij moet wachten tot zijn zusjes er ook mee kunnen want dan kan hij ook niet alleen spelen.

Ik zag bij Sonnetje ook de lego op de eettafel staan zodat F rustig kon spelen zonder dat E er doorheen walst.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 14 september 2014 @ 22:03:09 #271
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144532477
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
Die boerderij is prachtig O+ Maar er is geen pijl op te trekken wat nou een hit gaat zijn soms en dan issie wel weer heel duur. Zeker met dieren er bij.
Is ook vast op marktplaats te krijgen en tweedehands zal het best nog in orde zijn. ;)
Ik koop sowieso ook wel dingen tweedehands, onze boerderij dan weer niet, maar bijv de boerderij van Playmobil 123 wel of een poppenwagen, Loekie fietsje, dat soort dingen.
pi_144532561
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef laziness het volgende:
Als de meiden naar bed zijn of bovenop de tafel? Ik zou proberen juist die ruimte in te bouwen ipv dat hij moet wachten tot zijn zusjes er ook mee kunnen want dan kan hij ook niet alleen spelen.

Ik zag bij Sonnetje ook de lego op de eettafel staan zodat F rustig kon spelen zonder dat E er doorheen walst.
M slaapt ook nog s middags en zijn zusjes klimmen ook op de tafel om mee te kunnen spelen.

Misschien dat we de trein bij oma neerzetten zodat hij daar af en toe een kan gaan spelen.
  zondag 14 september 2014 @ 22:05:18 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144532605
Lientje en ik gaan vaak bouwen of knutselen als de kleintjes op bed liggen, want idd anders kan er veel niet als ze wakker is. Maar ik geloof dat ze bij Kyara nog allemaal slapen en tegelijk, dat maakt het dan weer minder makkelijk.

*Iets met miepende meisjes die dan bij de tafel staan en ook willen meespelen, gok ik zo*
  zondag 14 september 2014 @ 22:05:39 #274
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_144532629
Ow hahaha..... :D
pi_144532863
Kan de duplo trein nog niet met jou meiden? Of is het de lego trein? Hier gaat de duplo goed.

Lego op de eettafel is hier geen succes. Meneer kan er toch bij. Dus of alleen als ik er bij kan blijven en nu gaat yaro 30 min later naar bed om met ons te lego-en.

Is dat evt nog een optie voor M?
pi_144534325
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 22:05 schreef Juud79 het volgende:
Ow hahaha..... :D
:D

Qua treinen en rails verwacht ik dat de meisjes er met de treinen en of de rails vandoor gaan.
M kan ook al nauwelijks met de duplo spelen zonder dat ik er als een politieagent tussen ga zitten om te zorgen dat zijn bouwwerken niet gesloopt worden of dat ze elkaar allemaal in de haren vliegen.

* Kyara mompelt iets over een lastige faaaaaaaaaaaase met een heleboel tegengestelde belangen en behoeften momenteel
pi_144535126
quote:
2s.gif Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D

Qua treinen en rails verwacht ik dat de meisjes er met de treinen en of de rails vandoor gaan.
M kan ook al nauwelijks met de duplo spelen zonder dat ik er als een politieagent tussen ga zitten om te zorgen dat zijn bouwwerken niet gesloopt worden of dat ze elkaar allemaal in de haren vliegen.

* Kyara mompelt iets over een lastige faaaaaaaaaaaase met een heleboel tegengestelde belangen en behoeften momenteel
Een grondbox voor M en zijn speelgoed? :)
Hier alle Barbie, playmobil en lego naar de slaapkamers van de grote meiden verhuisd. Mja, M speelt natuurlijk nog niet op zijn kamer.
Met een meidenkwartet
pi_144699370
Echt dames, ik dank jullie zeer! Ik ben weer wat ideeen rijker, want zoonlief bijna 3 en dochterlief bijna 1! En Kyara, ik herken dat ik voor de peuter een lange lijst heb.. en de bijna-dreumes veel minder. Maar die 'profiteert' automatisch mee t.z.t. van duplo en ander speelgoed.

Een vraag, ik lees over duplo trein(baan) en houten treinbaan, zijn er mensen die beide hebben? Of welke is aan te raden?

En ik las iets over knikkerbaan, ik wil deze nog even delen: http://www.3vosjes.nl/houten-knikkerbaan-deluxe-plan-toys.html Ook een geweldige site voor kadoinspiratie!
pi_144701103
Wij hadden beide banen. Chris koos toch vaker voor de houten baan, dus de duplo hebben we weer verkocht toen hij de legotreinbaan kreeg ;)
Ik denk dat het ook kwam omdat we van de houten baan veel meer hadden. Dan kun je veel vrijer bouwen.
  vrijdag 19 september 2014 @ 19:13:19 #280
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144701806
Wij hebben de houten en duplo en de duplo is veel populairder. De houten heeft een instabiele brug ed die hij snel omstoot en niet makkelijk zelf in elkaar kan zetten weer zelf. De duplo trein maakt tank geluiden en dat is de bom :D
Hij bouwt ook graag een station voor bij de duplo baan. De houten baan heeft vaste onderdelen qua station etc waar hij niet zelf zijn fantasie in kan stoppen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144701868
Hier is het afwisselend populair. :) Momenteel de duplo meer, om de reden die lazi noemt.
pi_144705748
Oh lazy: ik heb pas op marktplaats de Duplo intellitrein gekocht, ik denk dat O. dat ook leuk vindt. Deze trein reageert op code stenen die op de rails liggen (toeteren, tanken, stoppen, stationsgeluiden, tunnelgeluiden). Er zitten twee machinisten bij, die elk weer andere geluiden veroorzaken.
  zaterdag 20 september 2014 @ 07:57:43 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_144715539
Ik lees mee.... hier een berg speelgoed waar niet meer wordt gespeeld, zoals:
- ongeveer alles van de toet toet auto's
- treinbaan en treinen van thomas de trein
- kinderlaptop
- my little pony
- zo af en toe met playmobile maar mijn vent is panisch dat Isabel het kleine grut in dr mond stopt dus dat staat op Noortje haar kamer

Ik vind dit heel leuk, niet te betalen maar wel leuk voor het sparen, zou het al wat voor mijn meiden zijn
pi_144715654
Dat zijn van die heel aaibare poppetjes toch Becky? Ik had daar vroegah een hele berenfamilie van!
Stom dat het nu zo prijzig is.Maar wel heel leuk spul!

Lily krijgt geluidsblokken van de Sint denk ik,of iets anders moois van hout.Voor haar maar 1 ding denk ik want ik kom echt om in babyspeelgoed

Zoon krijgt iig een letterstempelset maar das misschien meer een schoenkadootje,ik zag ze bij de Hema staan voor maar 2,50!
Dat Janod magneetboek lijkt me ook superleuk voor hem.
Verder is hij totaal niet van het constructiespeelgoed dus deze Sint is nog even hard aan t denken. Hij speelt altijd met poppetjes en kleine hotwheels en matchbox autootjes dus misschien dat hij een (leuk geprijsde) racebaan wel leuk vindt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_144715714
Is een poppenwagen voor 3+ stiekem ook al te doen voor een meisje van 2? Ze krijgt over een paar maanden een broertje en dan zou het wel leuk zijn als ze zelf ook een kinderwagen heeft. Ze is best lang voor haar leeftijd en ik heb haar al een hele tijd niks meer in haar mond zien stoppen qua speelgoed :P

Ik vraag voor Stip denk ik wat van Janod. Zulk mooi spul vind ik dat! En misschien stiekem iets dat geluid maakt, want daar is hij zelf dol op. Zelf vieren we het nog niet echt :)

Misschien zo'n kleed met een weg erop Poppejans?
pi_144715815
Dochter hier kreeg met haar 1e verjaardag een 3+ wagen... Ze kan er nu (21 mnd) nog steeds niet goed achter. Ze is gewoon gemiddeld groot, de stang is echt nog iets te hoog voor haar.(maar blijkt ook totaaaal geen poppenkind dus dat zal ook meespelen). Zoon was rond de 3 toen ze hem kreeg, die kon er wel mooi achter lopen. ( en speelt er wel mee :P)

Duplo treinbaan hebben we even gehad, maar die had een intellitrein? en zoon bleek bang voor bewegende dingen dus die ging terug naar oma en hier en houten treinbaan van sint gekregen. Groot succes. Hij houd van klein spul, dus die treintjes vond hij fijner rijden en kon hij zelf duwen. Wij houden het hier dus enkel op de houten baan. En we bouwen zelftunnels ed van duplo voor erbij. Kan allemaal hoor. :P Duplodieren spelen samen met de plastic dino's terwijl de houten trein onder de duplotunnel door schiet ;) .

Met spelen speelt zoon aan tafel als hij met iets speelt wat de kleine nog niet mag of gaat slopen. Moet wel zeggen dat hij er goed op let dat als er iets op de grond valt, het meteen opgeraapt wordt. :)
pi_144721457
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:29 schreef Poppejans het volgende:
Dat zijn van die heel aaibare poppetjes toch Becky? Ik had daar vroegah een hele berenfamilie van!
Stom dat het nu zo prijzig is.Maar wel heel leuk spul!

Lily krijgt geluidsblokken van de Sint denk ik,of iets anders moois van hout.Voor haar maar 1 ding denk ik want ik kom echt om in babyspeelgoed

Zoon krijgt iig een letterstempelset maar das misschien meer een schoenkadootje,ik zag ze bij de Hema staan voor maar 2,50!
Dat Janod magneetboek lijkt me ook superleuk voor hem.
Verder is hij totaal niet van het constructiespeelgoed dus deze Sint is nog even hard aan t denken. Hij speelt altijd met poppetjes en kleine hotwheels en matchbox autootjes dus misschien dat hij een (leuk geprijsde) racebaan wel leuk vindt.
Ik heb gisteren besloten ook een magneetboek te kopen, denk dat dat heel leuk is! Waarschijnlijk de voertuigen variant.

En misschien voor de jouwe iets als muziek instrument? Of keukenspul? Of iets van Bruder (van die auto's, graafmachines, vuilniswagens, dat soort spul?)
pi_144721935
Welke heb je gekocht Jipster?

Bruder is supergaaf inderdaad. En voor de wat jongere kindjes de roadmax variant. M heeft een vuilniswagen daarvan. Wordt best veel meegespeeld. Door alledrie.
pi_144721968
Oh wacht, je gaat kopen. Welke is de voertuigen variant?
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:10:52 #290
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_144727992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:59 schreef Kyara het volgende:
Oh wacht, je gaat kopen. Welke is de voertuigen variant?
Deze misschien, tenminste zoiets had ik op het oog.

Ik vind het lastig om iets te zoeken voor zijn verjaardag, hij wordt drie. Maar speelt nergens heel lang mee (da's normaal denk ik?).
Ik kan hem beter een paar planken cadeau geven :+ want hij houdt van bouwen en gaat dan "een speeltuintje" bouwen.
Of maakt werkelijk waar een parcours van plastic dozen, balken en dan moeten we eerst een "centje" betalen ;) en dan mogen we het "parcours" lopen.
Onder luide aanwijzingen van Rayen hoe we het moeten doen :+
Tsja wat koop je voor zo'n kind.
Afijn ik hoop dat zo'n magneetboek iets voor hem is en dat kinetisch zand heb ik ook al gekocht.
Nu nog eens verder denken ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_144729615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 07:57 schreef becky27 het volgende:
Ik lees mee.... hier een berg speelgoed waar niet meer wordt gespeeld, zoals:
- ongeveer alles van de toet toet auto's
- treinbaan en treinen van thomas de trein
- kinderlaptop
- my little pony
- zo af en toe met playmobile maar mijn vent is panisch dat Isabel het kleine grut in dr mond stopt dus dat staat op Noortje haar kamer

Ik vind dit heel leuk, niet te betalen maar wel leuk voor het sparen, zou het al wat voor mijn meiden zijn
[ afbeelding ]
Hier hebben ze allebei zo'n familietje. S de konijntjes, en R hondjes. Er wordt heel veel mee gespeeld en ik vind ze veel leuker dan die gekke poppenhuispoppetjes die je vaak ziet. Die ga ik ook echt bewaren. Ik zit er nu aan te denken om ze een opa en oma te geven ervan, dit jaar. :Y
pi_144730915
Ik heb bij Lobbes ook zo'n magneetboek gekocht, de dino's uiteraard :')
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:55:37 #293
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144731092
Wij hebben al een jaar deze waar veel mee gespeeld wordt:



Van imaginarium. Zo'n leuke site met mooi spul :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144731170
Grappig hoe verschillend dat soort dingen toch zijn. Wij hebben hier ook dat soort magneetboekjes gehad, maar dat vinden ze allebei maar een paar minuten leuk.
pi_144732645
Magneetboekjes gok ik dat hier ook 3 minuten per keer krijgen maximaal... Maar vind ze toch erg leuk!

Zo'n dierenfamilie vind ik wel erg tof.
Ga ik onthouden... Heb er al vaker naar staan te kijken idd. Denk dat die wel eens populair kunnen zijn hier
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_144745949
Iemand nog tips voor poppen die NIET plassen, praten etc? Budget max 25 (heb er 2 nodig...). Die van Ikea vind ik lelijk. En liefst ook die tegen een stootje en een wasmachine kunnen.
Of heb ik teveel eisen? :)
Met een meidenkwartet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 september 2014 @ 10:00:21 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_144745985
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef Cathmar het volgende:
Iemand nog tips voor poppen die NIET plassen, praten etc? Budget max 25 (heb er 2 nodig...). Die van Ikea vind ik lelijk. En liefst ook die tegen een stootje en een wasmachine kunnen.
Of heb ik teveel eisen? :)
http://www.lobbes.nl/spee(...)baby-born-first-love
zoiets?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_144747279
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:10 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Deze misschien, tenminste zoiets had ik op het oog.

Ik vind het lastig om iets te zoeken voor zijn verjaardag, hij wordt drie. Maar speelt nergens heel lang mee (da's normaal denk ik?).
Ik kan hem beter een paar planken cadeau geven :+ want hij houdt van bouwen en gaat dan "een speeltuintje" bouwen.
Of maakt werkelijk waar een parcours van plastic dozen, balken en dan moeten we eerst een "centje" betalen ;) en dan mogen we het "parcours" lopen.
Onder luide aanwijzingen van Rayen hoe we het moeten doen :+
Tsja wat koop je voor zo'n kind.
Afijn ik hoop dat zo'n magneetboek iets voor hem is en dat kinetisch zand heb ik ook al gekocht.
Nu nog eens verder denken ;)
Ja die bedoelde ik!

Ik koop ook nog wat snijfruit, leuk voor beide kids in het keukentje
pi_144748859
Snijfruit staat hier ook op de lijst als schoencadeautje.

Imaginarium O+ zal ik ook weer eens even binnen lopen. Zo'n toffe winkel!

Magneetboek is leuk!
pi_144749103
Houten snijfruit is echt een succes. Riley heeft dat voor haar eerste verjaardag gekregen en pakt dat speelgoed regelmatig O+
  zondag 21 september 2014 @ 14:23:32 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_144751642
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:56 schreef Cathmar het volgende:
Iemand nog tips voor poppen die NIET plassen, praten etc? Budget max 25 (heb er 2 nodig...). Die van Ikea vind ik lelijk. En liefst ook die tegen een stootje en een wasmachine kunnen.
Of heb ik teveel eisen? :)
Die van de IKEA kunnen wel tegen een stootje en in de wasmachine :P En ze zijn lekker zacht dat je er in bed ook goed mee kunt knuffelen. (En nee, da's geen eigen ervaring, maar heb het mijn kinderen zien doen :P )
En ik snap je helemaal, ze zijn niet de mooiste, maar probeer door kinderogen te kijken en ineens is dat een stuk minder belangrijk.

(Ik heb dat overigens geleerd nadat een opa en oma met een verschrikkelijk walgelijk stuk plastic speelgoed inclusief licht en geluid aan kwamen zetten, wat ik nooit gekocht had, maar wat wel echt super was volgens 't kleinkind)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')