Hasbro heeft tot de 24ste een actie met stapelkorting. Bij 1 spel 7,50 en oplopend tot 30 euro bij drie spellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Bedankt voor het meezoeken!
Even gezocht. Dat is ook elefun, maar dan van playskool ipv hasbro. Ook niet handig. De ene is met vlinders, de andere met ballen inderdaad.
Die met ballen is tot 3 jaar. Die andere vanaf 3. Maar daar heeft hij wel langer iets aan.
Alleen die met vlinders krijgt weer slechte recensies.
Ik vond de leeftijdsaanduiding 6 jaar ook wat hoog.quote:Op zondag 17 november 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
Wie is het wordt hier vanaf 4 gespeeld, dus dat moet kunnen.
Nou... die grootste van mij zit naast me en roept wow! die brandweerwagen wil ik ook! en dat ridderkasteel! En die Cars auto's!quote:Op zondag 17 november 2013 14:37 schreef laziness het volgende:
Komt ie Bodpa maar mijn ventje zit natuurlijk net tussen die twee van jou in. Sommige dingen stonden eerder in het topic ook al. Sorry voor de dubbelop dan![]()
Voor kerst Castle Logix:
[ afbeelding ]
Verjaardag via MP de brandweerkazerne en twee brandweerauto's van playmobil. Daar gaat ie zo van uit zijn dak. En alle drie voor minder dan dat de kazerne nieuw kost.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sinterklaas pakjesavond:
Trucky 3
[ afbeelding ]
Magnetische gezichten:
[ afbeelding ]
Sprookjesboek (van oma):
[ afbeelding ]
Verkleedset brandweerman (van andere oma):
[ afbeelding ]
Cars speeltjes voor onder de douche:
[ afbeelding ]
Houten kalenderklok (die nu gewoon ¤4 duurder is bij bol):
[ afbeelding ]
En nog zo'n geweldig MP deal. Een heel oud model ridderkasteel van playmobil:
[ afbeelding ]
Schoencadeautjes:
Prikblok
Houten thomas treintjes van Ebay. Die kosten daar echt niks ivm hier in de winkel.
Super leuk en goedkoopquote:Op zondag 17 november 2013 15:59 schreef bodpa09 het volgende:
@Lazi: http://www.intertoys.nl/speelgoed/fossiel-hakken-841510.html
M. vond niks aan Castle Logix, we hebben het een keer uit de spelotheek gehaald.
Das zeker best een prijzige? Klinkt wel leuk dus zoek hem op! Omdat we eigenlijk al Sint-compleet zijn wil ik het liefst niets heel duurs meerquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
meike heeft een lalaloopsy met zeemeerminnenstaart. En je kunt r ook een badpakje aandoen en mee in bad. Dan verkleurt t haar
Maar wel een leuk prijsje dus ik ga hem opzoeken! Hier geen marskramer in de buurt helaas maar volgens mij mijn ouders wel... Thanks!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:42 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Op de achterkant van de marskramer folder zit een bon voor een steffi barbie zeemeermin pop met tweeling kindjes zeemeerminnetjes voor e6,99.
(Wel nog steeds een barbie en dat zoek je eigenlijk niet....)
ik Heb hem vorig jaar bij kruidvat gekocht, dus dat viel toen wel mee.....maar ja, die hebben ze daar nu niet meer ga ik van uitquote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Das zeker best een prijzige? Klinkt wel leuk dus zoek hem op! Omdat we eigenlijk al Sint-compleet zijn wil ik het liefst niets heel duurs meer
[..]
Dat verwacht ik hier in het begin ook hoorquote:Op maandag 18 november 2013 07:22 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga voor bunny boo. Soortgelijk concept. Ben bang dat meneer hier alleen maar met de auto's wil rijden. En het bouw het plaatje na concept aan hem voorbij gaat.
Ik heb er ook al naar gezocht, een slee waar ik 2 kinderen op kan vervoeren. Ik vond wel tweeling sleeën maar 119 euro is me te gek.quote:Op donderdag 21 november 2013 12:24 schreef heletrotsemama het volgende:
Hoi!
Hoorde zojuist op het nieuws dat de eerste sneeuw alweer gevallen is! Iemand nog een tip voor DE slee? Vereisten:
moeten 2 kleine kindjes op te vervoeren zijn en inklapbaar lijkt me toch ook wel handig!
Thnx!!!
Nenuco poppenbed. Volgens mij bij Bart Smit. En dat was vast ergens rond de intocht op tv, want ze zien hier nooit reclame en ze hadden het er ineens ook over.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft ergens een poppenbedje gezien die je aan je eigen ved kan vastmaken. Een cosleeper voor pippen dus. Maar ik kan hem niet vinden. Jullie een idee?
kun je aan een houtenwijn krat komen? die opschuren kleurtje geven en vast maken aan haar bed, pootjes eronderquote:Op donderdag 21 november 2013 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Misschien was dat hem die ze bedoelde. Ik hoop het niet. Want deze krijgt ze niet
quote:Op maandag 18 november 2013 07:21 schreef laziness het volgende:
Die auto's werken met een boekje met opdrachtjes.
Er staat gegeven welke kleuren blokjes er in de auto moeten en kind moet dat dan passend er in krijgen.
Moeilijkheidsgraad van de opdrachten loopt op. Het is van 3 tot 8 jaar.
niks voor Roy jammer.quote:Op maandag 18 november 2013 07:21 schreef laziness het volgende:
Die auto's werken met een boekje met opdrachtjes.
Er staat gegeven welke kleuren blokjes er in de auto moeten en kind moet dat dan passend er in krijgen.
Moeilijkheidsgraad van de opdrachten loopt op. Het is van 3 tot 8 jaar.
Via playmobil zelf zou het wel kunnen, maar de levertijd was erg krap. 8 december is hij jarig en waarschijnlijk zou het dan net te laat komen.quote:
Leuk! maar toch vind ik dat nog steeds duur voor een opbergbak. Ik ga iig tzt kijken bij Action of Xenos. Want al dat playmobil moet wel worden opgeborgen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
http://www.marskramer.nl/(...)tml?SearchQuery=lego
erg leuke aanbieding voor de legoliefhebbers.
Ik heb ze besteld voor Sinterklaas. (Evie krijgt Lego friends en Playmobil, beide veel kleine onderdelen, dus ik denk dat het zo goed op te bergen is....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |