Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
jah.. ik heb voor het zo voorbij gaan van de dag mn hoop gevestigd op de KSCquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondanks een gebrek aan werkzin, ga ik mezelf wel een schop onder mijn kont verkopen om flink wat te doen hoor. Dan is de dag ook zo voorbij. .... hoop ik.
Omdat hij geen vertrouwen heeft in de directie en wel in mijquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom kan hij niet met de directie praten dan??
ik vind het wel lekker makkelijk zo.. JOU voor z'n karretje spannen!
quote:
Gelukkig ligt de zak met 1 kilo kruidnoten thuis en niet op kantoorquote:
Nog meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
meer sporten!
ik moet dus vanavond ook weer
Wat is dat nou weer voor een klein zakjequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de zak met 1 kilo kruidnoten thuis en niet op kantoor.
En zelfs thuis mag ik hem van mezelf pas zaterdag openmaken.
Als die meetings dan maar alleen de tijd doden en niet ook de geest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. ik heb voor het zo voorbij gaan van de dag mn hoop gevestigd op de KSC
( al heb ik ook nog 2 meetings)
quote:
Hoe groot is jouw zak met kruidnoten dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui
[..]
Wat is dat nou weer voor een klein zakje
ach.. 1 OR meeting die wel interessant isquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die meetings dan maar alleen de tijd doden en niet ook de geest.
Mogguhquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui
[..]
Wat is dat nou weer voor een klein zakje
Ach een dikke kont is ook een kont barquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
mja was meer om mezelf te motiverenhet werkt nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er 1 van 5 kiloquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw zak met kruidnoten dan?
Morge LLquote:
quote:[..]
Ach een dikke kont is ook een kont bar
Liever een gevuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan een platte kleine
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge LL
[..]
Liever een gevuldedan een platte kleine
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
kont? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ohwquote:
ik dacht eerder aan die van lolaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grote kans dat je er op zitmaar ik denk niet dat jij die bedoelt
sorryquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En een kleine beurt EN een distributie riemquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een briefje van de RDW
de auto moet voor de APK
Neuh grote beurt is voldoende geloof ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En een kleine beurt EN een distributie riem
Lang niet gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef Barreltje het volgende:
uit de oude doos.. ik viel in slaap
Dat lijkt de mijne wel van afgelopen jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En een kleine beurt EN een distributie riem
Leuk als dat zowel op de heenweg als de terugweg gebeurt, dan rij je twee keer je station voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef crv het volgende:
Pardon, dat kun je toch niet maken ?![]()
http://www.nu.nl/politiek(...)per-dag-station.html
ach.. nijmegen.. arnhem...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk als dat zowel op de heenweg als de terugweg gebeurt, dan rij je twee keer je station voorbij
Tussen Nijmegen en Arnhem nog welquote:
hoe is het met jouw OV -fiets avonturen??quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tussen Nijmegen en Arnhem nog welDat is dus zeg maar altijd op fietsafstand van de grote stad
Afgelopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe is het met jouw OV -fiets avonturen??
inderdaad, maar wanneer je ze opneemt in je dienstregeling moet je er stoppen ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iedere wijk tegenwoordig een station moet hebben, daar zijn toch stadsbussen voor? In Amsterdam zijn de afstanden wat groter maar in Utrecht kan je vanaf het ene station het andere zien liggen
Nog 300 jaar, dan is dat Europese netwerk er wel waarbij je gewoon zonder gezeik met je vervoerbewijs de grens over kan en wanneer je de buren tien kilometer verderop kan bellen zonder extra kosten omdat er een streepje op de landkaart staatquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, maar wanneer je ze opneemt in je dienstregeling moet je er stoppen ook
Maar ze moeten eens een keer beginnen met het OV op elkaar aan te laten sluiten/ samen te laten werken
succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trein is er, op naar een gezellig gesprek![]()
![]()
Bar!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bar!![]()
![]()
Ik ga ook gelijk weer, met dat ik hoi typte werd er een baby wakker![]()
gleden ze er goed in ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was weer een sterk staaltje gleufmanagement.
baby weer aan het slapen??quote:
laptop even aan laten staan.quote:
op zich ben ik als persoon ook best interessant hoor, weet jequote:
weet ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op zich ben ik als persoon ook best interessant hoor, weet je
hoe is het met mevrouw ST?quote:
Cute!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laptop even aan laten staan.
baby doet pluhpaapuhblaaablaaamama?
rammelde eierstokken?quote:
wel nee!!quote:
stukken beterquote:
Ach, dat kind hangt van de schattigheid aan elkaar joh, echtquote:
ja maar jij bent goed in het maken van schattige mennekes!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ach, dat kind hangt van de schattigheid aan elkaar joh, echt![]()
![]()
![]()
Ik heb nu gewoon he-le-maal geen rammel meer![]()
Klaar
Dat is zo! En ik stop maar gewoon op mijn hoogtepunt danquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar jij bent goed in het maken van schattige mennekes!
en fijn dat je geen rammel meer hebt!![]()
en fijn dat je steeds minder last van jepijntjes hebt!
weet je het zeker?quote:
mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stukken beter![]()
thanks for asking![]()
en met u?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is zo! En ik stop maar gewoon op mijn hoogtepunt dan![]()
Pijntjes? PIJNTJES? Ik kon maaaaaanden amper lopen man!![]()
Maar ja, dat is zeker fijn
Ongeluk gehad toen ik 28 weken zwanger wasquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ongeluk gehad toen ik 28 weken zwanger was![]()
Nu weg![]()
die heeft zijn targets dus niet gehaald waarschijnlijk en moest vertrekkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DaMart het volgende:
Handig. Half jaar geleden komt nieuwe accountmanager van een werkrelatie zich voorstellen. Heb je hem nodig, is hij ook alweer weg bij dat bedrijf.
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervangerquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
die heeft zijn targets dus niet gehaald waarschijnlijk en moest vertrekken
die hebben duidelijk een kortzichtig managementquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervanger.
Straniquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Deze jongen staat weer op zwart! Maar ik kom af en toe nog wel kijken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervanger.
Straniquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Stiekemerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet zo, ik doe alles zwart
En hoi Roos
Je werkt ook zwart?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet zo, ik doe alles zwart
En hoi Roos
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Geldt dat ook voor whisky of bierquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef crv het volgende:
Prima onderzoek
http://www.telegraaf.nl/v(...)ieme_medicijn__.html
je bent de "altijd_te_laat_piet"quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik zit nog in Spanje
denk het niet, ik weet dat het voor rode wijn ook zo is dat het niet voor het goedkope bocht geldt wat in die nieuwe metalen vaten gemaakt wordt. (hearsay)quote:
Hmmmmz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
denk het niet, ik weet dat het voor rode wijn ook zo is dat het niet voor het goedkope bocht geldt wat in die nieuwe metalen vaten gemaakt wordt. (hearsay)
quote:
Bubbeltjequote:
en wat als het nou een man isquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben al een half uur bezig met de inleiding van een sollicitatie
Ik kom niet verder dan: Beste mevrouw...![]()
Het is een vrouw, dr naam staat erbij, ze heet Claudiaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wat als het nou een man is
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is een vrouw, dr naam staat erbij, ze heet Claudia
Ik vind de inleiding echt altijd zo erg... daar ben ik t langst mee bezig van de hele brief
En het aanpassen van (de tekst op) mn CV steeds![]()
De aanhef is dan ook niet het probleemquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Dan lijkt beste Mevrouw me wel de beste aanhef![]()
xDquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat trekt wel de aandacht ja...
voor wat voor een functie is het?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De aanhef is dan ook niet het probleem
Sales medewerkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor wat voor een functie is het?
Beste Mevrouw/juffrouw,quote:
Ja, en dat wil ik dus níetquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Beste Mevrouw/juffrouw,
naar aanleiding van uw advertentie voor sales medewerker blabla bla
Hey Claudiaquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en dat wil ik dus níet
Ik wil liever iets persoonlijkers.
Hoi Claudia,quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Via .... stuitte ik op de advertentie voor sales medewerker binnen uw bedrijf. Deze functie is me op het lijf geschreven en daarom solliciteer ik bij dezen naar de openstaande vacature.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ha die Claudia!
Meid! Ik zag die vacature van jullie en dacht: Naja, die Claudia móet gewoon mij hebben, ik ben perfect voor die baan!
Hoef ik verder ook niets meer te schrijven, das dan wel weer handig ^^
Das al stukken beter ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Via .... stuitte ik op de advertentie voor sales medewerker binnen uw bedrijf. Deze functie is me op het lijf geschreven en daarom solliciteer ik bij dezen naar de openstaande vacature.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmmmz.
Grand Prestige is anders net wijn.
wat hebben ze gestolenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:38 schreef crv het volgende:
![]()
Leuker kunnen we het niet maken, jatten wel
Hoi Claudia,quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind in elk geval dat het een baan is die ik prima kan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Claudia,
ik zag je advertentie waarin je mij zocht.en zoals je ziet heb ik hem gelezen.
Dus wanneer kan ik beginnen ?
Groetjes JB
Die klootzakken uit Apedorp willen dus erfrecht gaan heffen over de erfenis van mijn schoonmoe.quote:
sterkte en rust zachtquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind in elk geval dat het een baan is die ik prima kan.
Dus ik vind dat ze me moet uitnodigen ^^
Ik ga zo naar bed, want ik slaap weer barslecht de laatste tijd![]()
dat kan je er ook in zettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind in elk geval dat het een baan is die ik prima kan.
Dus ik vind dat ze me moet uitnodigen ^^
Ik ga zo naar bed, want ik slaap weer barslecht de laatste tijd![]()
quote:
hoiquote:
trevquote:
Beste Claudia,quote:
quote:
friemelquote:
Erfbelasting is sowieso om te kotsen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Die klootzakken uit Apedorp willen dus erfrecht gaan heffen over de erfenis van mijn schoonmoe.
europees recht zecht dat je na 5 jaar in het buitenland te wonen het recht van het woonland geld, maar NL rekent dus gewoon 10 jaar![]()
Kunnen we daar weer tegen vechten
Dan zouden ze ook hoognodig een verbod op stupiditeit moeten uitvaardigenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Trevland het volgende:
Daarom mag je ook niet stelen, de overheid duld geen concurentie
Ik denk dat ze bang zijn voor te veel werk in dit gevalquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan zouden ze ook hoognodig een verbod op stupiditeit moeten uitvaardigen
Echt pure "legale" criminaliteitquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Erfbelasting is sowieso om te kotsen.![]()
Wij moeten alles opgeven voor 1 mei, hopen dat het huis dan verkocht is anders hebben we dus gewoon een probleem erbijquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Ik mag mijn deel eerdaags dokken.
Uitstel aanvragen, heb ik toen ook gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
Wij moeten alles opgeven voor 1 mei, hopen dat het huis dan verkocht is anders hebben we dus gewoon een probleem erbij
in ieder geval iddquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Uitstel aanvragen, heb ik toen ook gedaan.
Is eerste keer geen probleem.quote:
ik krijg hoe langer hoe meer een hekel aan NL.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is eerste keer geen probleem.
Als je dan nog een keer uitstel aanvraagt krijg je een voorlopige aanslag.
Ja weet er helaas alles vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik krijg hoe langer hoe meer een hekel aan NL.
rijstelling voor kinderen is ¤19.000 , een schijntje over de rest mag je dus 10% of vanaf 118.000 zelfs 20% betalen
ik moet eens gaan kijken wat ze hier in België eigenlijk aan belastingen vragenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
ik krijg hoe langer hoe meer een hekel aan NL.
rijstelling voor kinderen is ¤19.000 , een schijntje over de rest mag je dus 10% of vanaf 118.000 zelfs 20% betalen
trusten trevquote:
Trusten Trev,quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 027 gianni61
02. 026 Barreltje
03. 025 crv
04. 018 goldfinger1963
05. 016 Koen66
06. 015 JaniesBrownie
07. 013 LovelyLady
08. 013 Trevland
09. 012 DaMart
10. 011 KapiteinGasthof
11. 010 roos85
12. 010 Stuart
13. 009 suikertaartje
14. 009 friemelaar
15. 009 littledrummergirl
16. 008 john-frusciante
17. 007 MPG
18. 006 Toekito
19. 006 Strani
20. 004 Bos81
Reeks-statistieken!
met 27 berichten op plek 1quote:
quote:
mogguhquote:Op woensdag 27 november 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
plek 2!!!!!
ik ga vandaag harder werken
precies, ga voor de winstquote:Op woensdag 27 november 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
plek 2!!!!!
ik ga vandaag harder werken
anders had je wel in de lijst gestaanquote:
gefeliciteerd dan vastquote:Op woensdag 27 november 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
op deze manier haal ik vandaag ook wel weer de eerste plaats
en welke studentes heb je nu weer achtervolgt waar hing je nu weer uit?quote:
"eeuwige roem"quote:Op woensdag 27 november 2013 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies, ga voor de winstplek 1!!
quote:
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 27 november 2013 10:08 schreef crv het volgende:
[..]niet zo enthousiast op de vroege morgen zeg
neems eens een ritalinquote:
Bizar. Het spel is nu echt begonnenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
KG.
Hoe ging het gisteren bij de directie?.
wat ben je nu weer begonnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bizar. Het spel is nu echt begonnenAan de ene kant wil ik dit graag achter de rug hebben maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk ook wel leuk
![]()
doe s rustig, heb koppijn hierquote:
what's playing ?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bizar. Het spel is nu echt begonnenAan de ene kant wil ik dit graag achter de rug hebben maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk ook wel leuk
![]()
minder luid zou die moeten doenquote:
too oldquote:Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef roos85 het volgende:
Kreeg bij de metro net een flyer dat een bepaald bedrijf personeel zoekt.
Staat er bij het eisenlijstje;
Tussen de 16 en 23 jaar.
mooi ingekoptquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef franklop het volgende:
ja maar schat, je ziet er ook nog uit als 23
snap ikquote:Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef franklop het volgende:
ja ik moet er vanavond nog naastleggen he
slijmbalquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef franklop het volgende:
ja maar schat, je ziet er ook nog uit als 23
wat ga je er naast leggen ?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef franklop het volgende:
ja ik moet er vanavond nog naastleggen he
ik zal niet verder vragenquote:
dat is de goede instellingquote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik kan heel veel doenik doe het alleen niet
Ja nieuwe koffie halenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dacht ikmaar de koffie is op dus nu moet ik wel wat doen
nieuwe koffie halen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dacht ikmaar de koffie is op dus nu moet ik wel wat doen
barney blijft een heldquote:
niet als je om 5 uur opgestaan bentquote:
9 is toch al bezig?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeg
[..]
Zeker wel
Ik wacht op seiz 8
Geen idee.. ik kijk tegenwoordig via netflix.. want geen gedoe met ondertiteling en irritante zooiquote:
ik doe niet aan ondertitelingenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.. ik kijk tegenwoordig via netflix.. want geen gedoe met ondertiteling en irritante zooi
Ik wel anders moet ik me teveel concentrerenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe niet aan ondertitelingen
Laaaaang verhaal kort: Ik moet blijven en directeur eruit.quote:
Ik juich zonder geluidquote:
Zie reactie op wok. Directeur heeft een belang van 50% dus is niet heel eenvoudig allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef crv het volgende:
[..]
what's playing ?
dirty details we want
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
wie is de andere helft dan ?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
fu-bar? FU, Bar!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
quote:
Nee 70/30quote:
Ik moest echt heel lang nadenken hieroverquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
quote:
quote:
ik geef crv gelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of juist wel 50/50 als je bar ook niet afkort
taaadaaaaaquote:
heb er genoeg vanquote:
Ben het helemaal zatquote:
quote:
quote:
klinkt alsof jullie alle 3 er een eind aan willen makenquote:
de drie musketiersquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
klinkt alsof jullie alle 3 er een eind aan willen maken
van mij wel, maar ik vind het zo vervelend voor de nabestaandenquote:
ik bedoelde een einde maken aan de stiltequote:Op woensdag 27 november 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij wel, maar ik vind het zo vervelend voor de nabestaanden
oke, want zelfmoord is nooit de oplossing.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik bedoelde een einde maken aan de stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, want zelfmoord is nooit de oplossing.ik weet wel iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Moet? Als in een echte dokter heeft gezegd dat het nodig is?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn rug moet worden gekraaktik ben bang
als in doorverwijzing van de arts naar de manueel therapeut en die doen datquote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet? Als in een echte dokter heeft gezegd dat het nodig is?
Hmm okequote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als in doorverwijzing van de arts naar de manueel therapeut en die doen dat
ik vind t eng maar ik kan nu amper rechtop staan door de pijn. Ik wil t wel n kans gevenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm okeJe staat er zelf wel achter dus? Het is mij ook een keer voorgesteld maar van mijn wervels blijven ze af hoor, ik trek dat idee echt niet
centenquote:
croissant en een boek over autotechniekquote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
centen
en wat heb je allemaal nog meer gehaald
Snap ikquote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t eng maar ik kan nu amper rechtop staan door de pijn. Ik wil t wel n kans geven
quote:
HALLO INKOMEN HEB JIJ DUO NOG GEZIEN? MIS JIJ DUO OOK ZO VERSCHRIKKELIJK?quote:
die combinatie is wel goedquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
croissant en een boek over autotechniek
quote:
Logisch, Zulke pijn lijkt me inderdaad erg kutquote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind t eng maar ik kan nu amper rechtop staan door de pijn. Ik wil t wel n kans geven
mijne deed dat nooit hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als in doorverwijzing van de arts naar de manueel therapeut en die doen dat
neergens, dat geode met werk en wachten op ander werk en alle tegenslagen.....pfff zou wel eens een tijdje enkel positieve vibes willen hebben/krijgenquote:
Oei.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
neergens, dat geode met werk en wachten op ander werk en alle tegenslagen.....pfff zou wel eens een tijdje enkel positieve vibes willen hebben/krijgen
nee en zelfs daar heb ik geen zin in om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei.
Je hebt inderdaad momenteel echt een positief iets nodig en er is zeker momenteel geen mogelijkheid om even lekker op vakantie te gaan en de boel de boel te laten??
Sterkte
eerst eten en dan sleutelenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
croissant en een boek over autotechniek
messenger is toch sowieso verleden tijd ?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
.net passport van microsoft doet het niet en mijn msn messenger ook niet meer
Je hebt nu een Microsoft Account en Skypequote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
dat is zo 1998quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik doe niet aan skypequote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je hebt nu een Microsoft Account en Skype
Waar doe je wel aan ?quote:
ICQquote:
Windows 3.11quote:
quote:
Nee dank jequote:ICQ LLC is an instant messaging computer program that was first developed and popularized by the Israeli company Mirabilis, which was acquired by America Online (AOL), and since April 2010 owned by Mail.ru Group.
assemblyquote:
Het werkt nog steedsquote:
dBase III (xBase)quote:
quote:
Bij elkaar op de koffie om te pratenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Bij elkaar op de koffie om te praten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |