Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
jah.. ik heb voor het zo voorbij gaan van de dag mn hoop gevestigd op de KSCquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondanks een gebrek aan werkzin, ga ik mezelf wel een schop onder mijn kont verkopen om flink wat te doen hoor. Dan is de dag ook zo voorbij. .... hoop ik.
Omdat hij geen vertrouwen heeft in de directie en wel in mijquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
waarom kan hij niet met de directie praten dan??
ik vind het wel lekker makkelijk zo.. JOU voor z'n karretje spannen!
quote:
Gelukkig ligt de zak met 1 kilo kruidnoten thuis en niet op kantoorquote:
Nog meer?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
meer sporten!
ik moet dus vanavond ook weer
Wat is dat nou weer voor een klein zakjequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ligt de zak met 1 kilo kruidnoten thuis en niet op kantoor.
En zelfs thuis mag ik hem van mezelf pas zaterdag openmaken.
Als die meetings dan maar alleen de tijd doden en niet ook de geest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah.. ik heb voor het zo voorbij gaan van de dag mn hoop gevestigd op de KSC
( al heb ik ook nog 2 meetings)
quote:
Hoe groot is jouw zak met kruidnoten dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui
[..]
Wat is dat nou weer voor een klein zakje
ach.. 1 OR meeting die wel interessant isquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als die meetings dan maar alleen de tijd doden en niet ook de geest.
Mogguhquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui
[..]
Wat is dat nou weer voor een klein zakje
Ach een dikke kont is ook een kont barquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
mja was meer om mezelf te motiverenhet werkt nog niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er 1 van 5 kiloquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw zak met kruidnoten dan?
Morge LLquote:
quote:[..]
Ach een dikke kont is ook een kont bar
Liever een gevuldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan een platte kleine
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge LL
[..]
Liever een gevuldedan een platte kleine
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
kont? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ohwquote:
ik dacht eerder aan die van lolaquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Grote kans dat je er op zitmaar ik denk niet dat jij die bedoelt
sorryquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En een kleine beurt EN een distributie riemquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg een briefje van de RDW
de auto moet voor de APK
Neuh grote beurt is voldoende geloof ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En een kleine beurt EN een distributie riem
Lang niet gehoordquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef Barreltje het volgende:
uit de oude doos.. ik viel in slaap
Dat lijkt de mijne wel van afgelopen jaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En een kleine beurt EN een distributie riem
Leuk als dat zowel op de heenweg als de terugweg gebeurt, dan rij je twee keer je station voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef crv het volgende:
Pardon, dat kun je toch niet maken ?![]()
http://www.nu.nl/politiek(...)per-dag-station.html
ach.. nijmegen.. arnhem...quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk als dat zowel op de heenweg als de terugweg gebeurt, dan rij je twee keer je station voorbij
Tussen Nijmegen en Arnhem nog welquote:
hoe is het met jouw OV -fiets avonturen??quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tussen Nijmegen en Arnhem nog welDat is dus zeg maar altijd op fietsafstand van de grote stad
Afgelopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe is het met jouw OV -fiets avonturen??
inderdaad, maar wanneer je ze opneemt in je dienstregeling moet je er stoppen ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iedere wijk tegenwoordig een station moet hebben, daar zijn toch stadsbussen voor? In Amsterdam zijn de afstanden wat groter maar in Utrecht kan je vanaf het ene station het andere zien liggen
Nog 300 jaar, dan is dat Europese netwerk er wel waarbij je gewoon zonder gezeik met je vervoerbewijs de grens over kan en wanneer je de buren tien kilometer verderop kan bellen zonder extra kosten omdat er een streepje op de landkaart staatquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, maar wanneer je ze opneemt in je dienstregeling moet je er stoppen ook
Maar ze moeten eens een keer beginnen met het OV op elkaar aan te laten sluiten/ samen te laten werken
succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Trein is er, op naar een gezellig gesprek![]()
![]()
Bar!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bar!![]()
![]()
Ik ga ook gelijk weer, met dat ik hoi typte werd er een baby wakker![]()
gleden ze er goed in ?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was weer een sterk staaltje gleufmanagement.
baby weer aan het slapen??quote:
laptop even aan laten staan.quote:
op zich ben ik als persoon ook best interessant hoor, weet jequote:
weet ikquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
op zich ben ik als persoon ook best interessant hoor, weet je
hoe is het met mevrouw ST?quote:
Cute!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
laptop even aan laten staan.
baby doet pluhpaapuhblaaablaaamama?
rammelde eierstokken?quote:
wel nee!!quote:
stukken beterquote:
Ach, dat kind hangt van de schattigheid aan elkaar joh, echtquote:
ja maar jij bent goed in het maken van schattige mennekes!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ach, dat kind hangt van de schattigheid aan elkaar joh, echt![]()
![]()
![]()
Ik heb nu gewoon he-le-maal geen rammel meer![]()
Klaar
Dat is zo! En ik stop maar gewoon op mijn hoogtepunt danquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar jij bent goed in het maken van schattige mennekes!
en fijn dat je geen rammel meer hebt!![]()
en fijn dat je steeds minder last van jepijntjes hebt!
weet je het zeker?quote:
mooiquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stukken beter![]()
thanks for asking![]()
en met u?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is zo! En ik stop maar gewoon op mijn hoogtepunt dan![]()
Pijntjes? PIJNTJES? Ik kon maaaaaanden amper lopen man!![]()
Maar ja, dat is zeker fijn
Ongeluk gehad toen ik 28 weken zwanger wasquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ongeluk gehad toen ik 28 weken zwanger was![]()
Nu weg![]()
die heeft zijn targets dus niet gehaald waarschijnlijk en moest vertrekkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:57 schreef DaMart het volgende:
Handig. Half jaar geleden komt nieuwe accountmanager van een werkrelatie zich voorstellen. Heb je hem nodig, is hij ook alweer weg bij dat bedrijf.
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervangerquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:59 schreef crv het volgende:
[..]
die heeft zijn targets dus niet gehaald waarschijnlijk en moest vertrekken
die hebben duidelijk een kortzichtig managementquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervanger.
Straniquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Deze jongen staat weer op zwart! Maar ik kom af en toe nog wel kijken
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het erge is nog dat ik zijn tijdelijke vervanger sprak, die per deze week wordt opgevolgd door een andere tijdelijke vervanger.
Straniquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Stiekemerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet zo, ik doe alles zwart
En hoi Roos
Je werkt ook zwart?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij niet zo, ik doe alles zwart
En hoi Roos
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:50 schreef Strani het volgende:
Geldt dat ook voor whisky of bierquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:15 schreef crv het volgende:
Prima onderzoek
http://www.telegraaf.nl/v(...)ieme_medicijn__.html
je bent de "altijd_te_laat_piet"quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan niet want ik zit nog in Spanje
denk het niet, ik weet dat het voor rode wijn ook zo is dat het niet voor het goedkope bocht geldt wat in die nieuwe metalen vaten gemaakt wordt. (hearsay)quote:
Hmmmmz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
denk het niet, ik weet dat het voor rode wijn ook zo is dat het niet voor het goedkope bocht geldt wat in die nieuwe metalen vaten gemaakt wordt. (hearsay)
quote:
Bubbeltjequote:
en wat als het nou een man isquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben al een half uur bezig met de inleiding van een sollicitatie
Ik kom niet verder dan: Beste mevrouw...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |