dat is de goede instellingquote:Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik kan heel veel doenik doe het alleen niet
Ja nieuwe koffie halenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dacht ikmaar de koffie is op dus nu moet ik wel wat doen
nieuwe koffie halen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dacht ikmaar de koffie is op dus nu moet ik wel wat doen
niet als je om 5 uur opgestaan bentquote:
9 is toch al bezig?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeg
[..]
Zeker wel
Ik wacht op seiz 8
Geen idee.. ik kijk tegenwoordig via netflix.. want geen gedoe met ondertiteling en irritante zooiquote:
ik doe niet aan ondertitelingenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee.. ik kijk tegenwoordig via netflix.. want geen gedoe met ondertiteling en irritante zooi
Ik wel anders moet ik me teveel concentrerenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik doe niet aan ondertitelingen
Laaaaang verhaal kort: Ik moet blijven en directeur eruit.quote:
Ik juich zonder geluidquote:
Zie reactie op wok. Directeur heeft een belang van 50% dus is niet heel eenvoudig allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 11:01 schreef crv het volgende:
[..]
what's playing ?
dirty details we want
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
wie is de andere helft dan ?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
fu-bar? FU, Bar!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
quote:
Nee 70/30quote:
Ik moest echt heel lang nadenken hieroverquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ... oh..
ik ben maar de helft!
quote:
quote:
ik geef crv gelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Of juist wel 50/50 als je bar ook niet afkort
taaadaaaaaquote:
heb er genoeg vanquote:
Ben het helemaal zatquote:
de drie musketiersquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
klinkt alsof jullie alle 3 er een eind aan willen maken
ik bedoelde een einde maken aan de stiltequote:Op woensdag 27 november 2013 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij wel, maar ik vind het zo vervelend voor de nabestaanden
oke, want zelfmoord is nooit de oplossing.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik bedoelde een einde maken aan de stilte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, want zelfmoord is nooit de oplossing.ik weet wel iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |