gefeliciteerd dan vastquote:Op woensdag 27 november 2013 09:49 schreef gianni61 het volgende:
op deze manier haal ik vandaag ook wel weer de eerste plaats
en welke studentes heb je nu weer achtervolgt waar hing je nu weer uit?quote:
"eeuwige roem"quote:Op woensdag 27 november 2013 08:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies, ga voor de winstplek 1!!
quote:
ik doe mijn bestquote:Op woensdag 27 november 2013 10:08 schreef crv het volgende:
[..]niet zo enthousiast op de vroege morgen zeg
neems eens een ritalinquote:
Bizar. Het spel is nu echt begonnenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
KG.
Hoe ging het gisteren bij de directie?.
wat ben je nu weer begonnen?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bizar. Het spel is nu echt begonnenAan de ene kant wil ik dit graag achter de rug hebben maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk ook wel leuk
![]()
doe s rustig, heb koppijn hierquote:
what's playing ?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bizar. Het spel is nu echt begonnenAan de ene kant wil ik dit graag achter de rug hebben maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk ook wel leuk
![]()
minder luid zou die moeten doenquote:
too oldquote:Op woensdag 27 november 2013 11:16 schreef roos85 het volgende:
Kreeg bij de metro net een flyer dat een bepaald bedrijf personeel zoekt.
Staat er bij het eisenlijstje;
Tussen de 16 en 23 jaar.
mooi ingekoptquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef franklop het volgende:
ja maar schat, je ziet er ook nog uit als 23
snap ikquote:Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef franklop het volgende:
ja ik moet er vanavond nog naastleggen he
slijmbalquote:Op woensdag 27 november 2013 11:17 schreef franklop het volgende:
ja maar schat, je ziet er ook nog uit als 23
wat ga je er naast leggen ?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:19 schreef franklop het volgende:
ja ik moet er vanavond nog naastleggen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |