abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2013 @ 14:22:20 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_133674899
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Zoals iedereen kan zien zit er een hele dag en een heleboel posts tussen die ene en andere reactie.
In eerste instantie ging ik uit van de OP waarin duidelijk staat dat hij jaloers is, of niet soms?
En anderen gaan daar ook van uit alleen gaan die meer in op wat er over vriendin geschreven wordt. Die is niet van de partij en we horen het alleen van zijn kant, dus daar ben ik wat voorzichtiger over.

Vervolgens komen er een heleboel meningen en info bij, zodat het anders belicht wordt en stel ik mijn mening bij. Wat ik in de meeste discussies doe, ik ben niet iemand die stellig bij mijn eerste indruk blijft als er goede tegenargumenten komen.

Ik zie niet in waarom ik aangevallen zou moeten worden op nuanceren van mijn eerste indruk?
En al helemaal niet waarom er allerlei andere dingen bijgehaald zouden moeten worden.
Punt blijft dat je de TS aanspreekt op zijn jaloerse gedrag terwijl hij niet de oorzaak daarvan is. Dat is zijn vriendin namelijk.

Als zij gewoon open en eerlijk had geweest en niet zo geheimzinnig had gedaan over het feit dat zij van alles per brief, persoonlijk of weet ik wat met haar ex doet had die hele situatie waarschijnlijk niet eens zo geėscaleerd.

@TS; dat relatietherapie zou ik zelf serieus maar eens goed overnadenken. Helemaal als zij straks haar ex gewoon gaat blijven zien.
pi_133676395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Alentejana het volgende:
We belichten allemnala verschillenden aspecten. TS kan daar mee doen wat hij wil.

Ik vind het standaard antwoord van vriendin is een teringwijf en moet de deur uit, een beetje te makkelijk.
Makkelijk maar waar.
De jaloezie van TS is niet een probleem, die is er als waarschuwingssignaal omdat zijn vriendin dingen doet die onacceptabel zijn.
Jouw oplossing is om voortaan belangrijke waarschuwingssignalen te negeren, hem te "leren" om zijn vriendin blind te vertrouwen en mocht het dan alsnog misgaan dan is het op wonderbaarlijke wijze alsnog zijn schuld omdat zij weigerde te communiceren als een volwassen persoon.

Wat nou als zij nou gewoon niet stiekem communiceert met een ex maar met TS en laat zien dat ze ten eerste te vertrouwen is en ten tweede dat ze geen kind van 3 is.
  woensdag 27 november 2013 @ 15:27:56 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133676766
er zal ergens een streep door of onder gezet moeten worden door er open over te kunnen praten. Als oorzaak en gevolg door beide geclaimd wordt als de actie van de ander moet er misschien een derde onafhankelijke persoon bijkomen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133693756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Waarom zou je dat 25 jaar willen vol houden een leugen in een relatie?
Dat is precies wat ik ook niet snap en toch doet mn pa het al zo lang ;)
Het is ook niet echt geloofwaardig maar hij blijft erover liegen, onvoorstelbaar
pi_133723800
- Weg. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 21:54:51 ]
pi_133723855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Soullove het volgende:
- Weg. -
Het beste kun je deze oproep in elk R&P topic plaatsen.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2013 21:55:00 ]
pi_133723922
Merci voor de tip.
Effe een uurtje typen ;-)

grtz
  donderdag 28 november 2013 @ 21:34:35 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133724020
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133725268
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het beste kun je deze oproep in elk R&P topic plaatsen.
}:|. Doe eens niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Soullove het volgende:
Merci voor de tip.
Effe een uurtje typen ;-)

grtz
Niet doen. Je zorgt dan alleen maar overlast.
pi_133725571
No problem.
Ik ben gloednieuw op dit forum.
Sorry voor de last.
pi_133750231
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

er is een verschil tussen eens in de drie weken een kop koffie met een ex doen en elke avond een stuk met hem gaan wandelen en mailtjes krijgen over hoe je naar elkaar toe groeit...

dit. Zij gaat veel te ver met haar ex.
pi_133763287
Wat mij opvalt, is dat TS niet op in wil gaan of zijn 'vriendin' nou zwanger is van hem of van die ex. Het laatste zou mij namelijk helemaal niet verbazen, en mocht dit daadwerkelijk zo zijn .. Dan zou ik haar toch echt een gigantische rotschop meegeven!

Dus ik zou zeggen: Skip die relatietherapie. Eerst maar 'ns een DNA test. Mocht daaruit blijken dat je tóch de vader bent, dan kun je dan wel in therapie. Als je de vader niet blijkt te zijn, heeft die therapie ook 0,0 zin meer natuurlijk.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_133766211
Nou, zo te lezen wil die ex van haar d'r terug en heeft zij er ook wel oren naar. Gedane zaak lijkt me.
pi_133905168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef turksekaas het volgende:
Een vriendin van me heeft ook een relatie van een jaar en al de hele relatie liegt ze over dat ze rookt. Leuke relatie :')
Ik heb zelf toevallig ook een vriend waarvan zijn vriendin niet weet dat hij af en toe rookt. Maar hij liegt er niet over, want zij heeft het hem nooit gevraagd. Verzwijgen is toch geen liegen? Ik vind dat je niet alles hoeft te vertellen, zeker dat soort lullige dingen niet.
pi_133905333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Ik heb zelf toevallig ook een vriend waarvan zijn vriendin niet weet dat hij af en toe rookt. Maar hij liegt er niet over, want zij heeft het hem nooit gevraagd. Verzwijgen is toch geen liegen? Ik vind dat je niet alles hoeft te vertellen, zeker dat soort lullige dingen niet.
Verzwijgen .. wat is dat nou weer voor iets?

Zit je dan niet continu met dat gevoel van ..

WHAT IF!??
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133905409
quote:

[..]

Lekkere relatie dan als je iets als roken verborgen moet houden. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_133905446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lekkere relatie dan als je iets als roken verborgen moet houden. :')
En net alsof je dat niet ruikt .. in kleding .. etc?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_133907207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Verzwijgen .. wat is dat nou weer voor iets?

Zit je dan niet continu met dat gevoel van ..

WHAT IF!??
Hoe bedoel je?
pi_133909714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:54 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Wat ik bedoelde was .. stel dat ze dat gaat vragen?
pi_133912867
TS sorry dat ik het zeg maar je hebt echt stront in je ogen en ook in je oren. Hoezo kom je nou aan met een relatie therapie? Kijk eerst is hoe zij reageert op een DNA test, als ze moeilijk gaat doen heeft ze duidelijk iets te verbergen, en dan zou ik als ik jou was niet eens meer in therapie gaan! Je laat echt over je heen lopen niet normaal, en je probeert je eigen ook nog is de schuld te geven terwijl zij 'rondjes' loopt met der ex en daar in eerste instantie nog over loopt te zwetsen ook nog en ze kiest liever ervoor om te gaan dan dat ze open kaart met jou speelt.. Serieus waar the fuck ben je mee bezig
<a href="http://www.bitconnect-team.com" target="_blank" rel="nofollow">www.bitconnect-team.com</a>
pi_133913740
quote:

[..]

Maar zij heeft dus wel gelogen want die vriend wil niet dat ze rookt.
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_133915384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef turksekaas het volgende:

[..]

Maar zij heeft dus wel gelogen want die vriend wil niet dat ze rookt.
Je kan wel zoveel niet willen...
pi_133925194
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:55 schreef BlackRhino het volgende:

[..]

Je kan wel zoveel niet willen...
Het gaat om dat zij liegt :P
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
  PR en moderator dinsdag 17 december 2013 @ 22:11:56 #274
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_134384820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef turksekaas het volgende:
Een vriendin van me heeft ook een relatie van een jaar en al de hele relatie liegt ze over dat ze rookt. Leuke relatie :')
Mijn ex drong mij ook op te stoppen de eerste week van onze relatie, en heb daar toen echt bijna 2 jaar over gelogen ofzo _O- Hij merkte het ook niet eens :') Wat zeik je dan :')
Maarja, dat was ook gewoon meer een 'hier leer ik van hoe ik het nooit meer wil'-relatie, achteraf gezien :')

Ben het overigens eens met de meeste reacties in dit topic :Y Sterkte TS O+
Fuck the EBU.
pi_134385570
quote:
shit nu heb ik dus serieus eerder in een klonenverhaal zitten reageren eerder |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')