Punt blijft dat je de TS aanspreekt op zijn jaloerse gedrag terwijl hij niet de oorzaak daarvan is. Dat is zijn vriendin namelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:18 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Zoals iedereen kan zien zit er een hele dag en een heleboel posts tussen die ene en andere reactie.
In eerste instantie ging ik uit van de OP waarin duidelijk staat dat hij jaloers is, of niet soms?
En anderen gaan daar ook van uit alleen gaan die meer in op wat er over vriendin geschreven wordt. Die is niet van de partij en we horen het alleen van zijn kant, dus daar ben ik wat voorzichtiger over.
Vervolgens komen er een heleboel meningen en info bij, zodat het anders belicht wordt en stel ik mijn mening bij. Wat ik in de meeste discussies doe, ik ben niet iemand die stellig bij mijn eerste indruk blijft als er goede tegenargumenten komen.
Ik zie niet in waarom ik aangevallen zou moeten worden op nuanceren van mijn eerste indruk?
En al helemaal niet waarom er allerlei andere dingen bijgehaald zouden moeten worden.
Makkelijk maar waar.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Alentejana het volgende:
We belichten allemnala verschillenden aspecten. TS kan daar mee doen wat hij wil.
Ik vind het standaard antwoord van vriendin is een teringwijf en moet de deur uit, een beetje te makkelijk.
Dat is precies wat ik ook niet snap en toch doet mn pa het al zo langquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:03 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waarom zou je dat 25 jaar willen vol houden een leugen in een relatie?
Het beste kun je deze oproep in elk R&P topic plaatsen.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het beste kun je deze oproep in elk R&P topic plaatsen.
Niet doen. Je zorgt dan alleen maar overlast.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Soullove het volgende:
Merci voor de tip.
Effe een uurtje typen ;-)
grtz
dit. Zij gaat veel te ver met haar ex.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er is een verschil tussen eens in de drie weken een kop koffie met een ex doen en elke avond een stuk met hem gaan wandelen en mailtjes krijgen over hoe je naar elkaar toe groeit...
Ik heb zelf toevallig ook een vriend waarvan zijn vriendin niet weet dat hij af en toe rookt. Maar hij liegt er niet over, want zij heeft het hem nooit gevraagd. Verzwijgen is toch geen liegen? Ik vind dat je niet alles hoeft te vertellen, zeker dat soort lullige dingen niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef turksekaas het volgende:
Een vriendin van me heeft ook een relatie van een jaar en al de hele relatie liegt ze over dat ze rookt. Leuke relatie
Verzwijgen .. wat is dat nou weer voor iets?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik heb zelf toevallig ook een vriend waarvan zijn vriendin niet weet dat hij af en toe rookt. Maar hij liegt er niet over, want zij heeft het hem nooit gevraagd. Verzwijgen is toch geen liegen? Ik vind dat je niet alles hoeft te vertellen, zeker dat soort lullige dingen niet.
Lekkere relatie dan als je iets als roken verborgen moet houden.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik heb zelf toevallig ook een vriend waarvan zijn vriendin niet weet dat hij af en toe rookt. Maar hij liegt er niet over, want zij heeft het hem nooit gevraagd. Verzwijgen is toch geen liegen? Ik vind dat je niet alles hoeft te vertellen, zeker dat soort lullige dingen niet.
En net alsof je dat niet ruikt .. in kleding .. etc?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lekkere relatie dan als je iets als roken verborgen moet houden.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verzwijgen .. wat is dat nou weer voor iets?
Zit je dan niet continu met dat gevoel van ..
WHAT IF!??
Wat ik bedoelde was .. stel dat ze dat gaat vragen?quote:
Maar zij heeft dus wel gelogen want die vriend wil niet dat ze rookt.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel niet willen...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Maar zij heeft dus wel gelogen want die vriend wil niet dat ze rookt.
Het gaat om dat zij liegtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:55 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel niet willen...
Mijn ex drong mij ook op te stoppen de eerste week van onze relatie, en heb daar toen echt bijna 2 jaar over gelogen ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:36 schreef turksekaas het volgende:
Een vriendin van me heeft ook een relatie van een jaar en al de hele relatie liegt ze over dat ze rookt. Leuke relatie
shit nu heb ik dus serieus eerder in een klonenverhaal zitten reageren eerderquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Dat is deze user:
R&P / Opbiechting: waarom ik zoveel klonen heb geopend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |