abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:56:40 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133642995
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef iScream. het volgende:

[..]

Het is maar net wat je onder wegmoffelen verstaat, wellicht verkeerde woordkeuze van mij. Het verzwijgen van een brief (kom op, het is een BRIEF, niet zomaar een willekeurig appje ofzo) van je ex die blijkens de mails weer gevoelens voor je heeft, vind ik wel een vorm van wegmoffelen.
Eerlijk gezegd snap ik het verhaal over die mails ook niet. Zijn vriendin weet dat hij die mails leest maar ontkent wel wat er in staat?

Er zitten gewoon ook tegenstrijdigheden in het verhaal van TS.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 26 november 2013 @ 14:59:41 #152
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_133643067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd snap ik het verhaal over die mails ook niet. Zijn vriendin weet dat hij die mails leest maar ontkent wel wat er in staat?

Er zitten gewoon ook tegenstrijdigheden in het verhaal van TS.
Jup, tevens het feit dat hij midden in de nacht wel de brief heeft gezien in haar tas en heeft gezien dat hij afkomstig is van haar ex en vervolgens niet de inhoud van de brief heeft gelezen. Gelet op de persoonlijkheid van TS is de kans dat hij alleen de afzender leest en denkt "oh, haar ex, laat ik de brief terugleggen terwijl ik in mails heb gezien dat ze naar elkaar toegroeien" naar schatting zo'n 0,1%
pi_133643131
Een ex van 10 jaar geleden?
pi_133643398
Je bent 26/27. Is jouw vriendin heel erg ouder? Ik bedoel; jullie hebben 10 jaar een relatie. Zo intens kan een ex toch niet zijn als je onder de 17 bent en een relAtie hebt? Of ze is dus heel wat ouder?

Ik vind het een apart verhaal.
pi_133649206
Dit wil ik volgen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:37:02 #156
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_133649249
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zijn dus de kleine onbetekenende dingen die eigenlijk niet op een relatie slaan.
Belangrijk voor jou, minder voor de ander.
nee maar wel aangeeft dat ze niet alles van mij weet, ook niet als ze er naar vraagt.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_133649414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:11 schreef Interv het volgende:
Je bent 26/27. Is jouw vriendin heel erg ouder? Ik bedoel; jullie hebben 10 jaar een relatie. Zo intens kan een ex toch niet zijn als je onder de 17 bent en een relAtie hebt? Of ze is dus heel wat ouder?

Ik vind het een apart verhaal.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waarom is ze bezig met een of andere puppyliefde terwijl ze met jou een nestje zou moeten bouwen? Des te meer omdat ze zwanger is.

Elke avond samen een rondje lopen en die emails etc vind ik echt geen acceptabel contact maar dat ben ik :+ Zit ze dan voor en na dat rondje weer met jou of wonen jullie niet samen oid? Hoe moet ik dit zien? Ze vertrekt gewoon savonds en zegt niets?
pi_133658316
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hahaha dat kan je zo 25 jaar volhouden kan ik je vertellen :p .
Waarom zou je dat 25 jaar willen vol houden een leugen in een relatie?
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_133665604
Wanneer heb je het gesprek, TS?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133666266
DNA test lijkt me wel gepast of je moet het risico willen nemen dat je financieel en emotioneel de rest van je leven verantwoordelijk bent voor een andermans kind en het risico willen nemen dat je vriendin niet loyaal is. (wat ze aan de hand van je verhaal ook niet lijkt te zijn)
pi_133666974
Inmiddels hebben we samen besloten om in relatietherapie te gaan... Jaloezie blijft inderdaad en hot item waarbij ik wat hulp nodig ben.
Ik deel daarom wel de mening van anderen hier die zeggen dat jaloezie de relatie kapot kan maken.
Wat ik niet wil zeggen is dat deze relatie alleen maar kapot wordt gemaakt door jaloezie, want normaal gesproken ben ik dat totaal niet. Maar wel als het op haar ex aan komt en iedere keer maar weer krijg ik weer die bevestiging dat ze ergens mee bezig is.
Ik ga jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
pi_133667011
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:53 schreef TerryStone het volgende:
DNA test lijkt me wel gepast of je moet het risico willen nemen dat je financieel en emotioneel de rest van je leven verantwoordelijk bent voor een andermans kind en het risico willen nemen dat je vriendin niet loyaal is. (wat ze aan de hand van je verhaal ook niet lijkt te zijn)
Dat dus. Als ze er bezwaar tegen maakt weet je genoeg.
pi_133667076
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Als ze er bezwaar tegen maakt weet je genoeg.
:')
Ik zou daar dus ook mooi niet aan meewerken he, als ik niks op m'n geweten had... Flikker op met je DNA test, zou me zwaar beledigd voelen.
Wellicht dat ik er anders over zou gaan denken alshij het uit kon leggen en ik de reden goed genoeg vond, maar dat denk ik eigenlijk niet. :')
compact en kleverig.
  woensdag 27 november 2013 @ 08:16:02 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133667144
quote:
13s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zou daar dus ook mooi niet aan meewerken he, als ik niks op m'n geweten had... Flikker op met je DNA test, zou me zwaar beledigd voelen.
Wellicht dat ik er anders over zou gaan denken alshij het uit kon leggen en ik de reden goed genoeg vond, maar dat denk ik eigenlijk niet. :')
In het geval van TS denk ik wel dat hij een gegronde reden heeft, eigenlijk zouden ze het standaard moeten doen, gezien de cijfers hoeveel kinderen opgroeien met een vader die niet echt hun vader is dat geen overbodige luxe.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133667207
quote:

[..]

Dan flikkert je maar op met je bastaardkind :9 nofi
pi_133667222
Op zich is het natuurlijk helemaal niet zo erg om op te groeien met een vader die niet je vader is, zeker wanneer niemand het weet, hoeft dat geen rampte zijn.
Sterker, ik denk dat er meer problemen komen wanneer dat wél altijd bekend is ('echte' vaders die er niks mee te maken willen hebben, 'nep'vaders die weggaan en hun vrouw alleen laten met het kind, kinderen die nooit zullen weten wie hun vader is..)

En wat ik al zei, zelfs áls er een goede reden zou zijn om me te wantrouwen, denk ik nóg niet dat ik eraan mee zou werken. Zei dat eigenlijk alleen maar omdat scorpie zei: als ze niet meewerkt, weet je genoeg...
compact en kleverig.
pi_133667255
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:22 schreef Suteibum het volgende:

[..]

Dan flikkert je maar op met je bastaardkind :9 nofi
kun je je wél voorstellen hoe het op een vrouw overkomt (iig kán komen) als je zoiets vanhaar verlangt?
Ik zou me eerder zorgen maken als ze gelijk toestemt zonder protesteren :') dat geeft wellicht aan dat ze inderdaad iets te verbergen heeft en zich dat ook beseft.
En het altijd met condoom heeft gedaan ofzo.
compact en kleverig.
pi_133667331
Dumpen en verder met je leven. ^O^
pi_133667659
quote:

[..]

Dat kan, maar verwacht dan niet dat hij het kind erkent en jij nog langer een dak boven je hoofd hebt. Als je wil dat de man in kwestie een pinautomaat is moet je met keihard bewijs op de proppen komen.
pi_133667664
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

kun je je wél voorstellen hoe het op een vrouw overkomt (iig kán komen) als je zoiets vanhaar verlangt?
Ik zou me eerder zorgen maken als ze gelijk toestemt zonder protesteren :') dat geeft wellicht aan dat ze inderdaad iets te verbergen heeft en zich dat ook beseft.
Kun je je inbeelden in TS zijn situatie?
pi_133667673
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kun jij je wel voorstellen hoe het overkomt dat zij continu met haar ex afspreekt, dagen achter elkaar? Of is dat dan opeens 'iets heel anders' zoals vrouwen altijd zeggen als iets ze niet zint?
pi_133667735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef CaptainSushi het volgende:

[..]

Kun je je inbeelden in TS zijn situatie?
prima, neemt echter niet weg dat ik me óók heel goed kan voorstellen dat n vrouw niet mee wil werken.
Ik zou het ook volkomen begrijpen als TS daar een breekpunt van zou maken in zijn situatie.
compact en kleverig.
pi_133667764
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kun jij je wel voorstellen hoe het overkomt dat zij continu met haar ex afspreekt, dagen achter elkaar? Of is dat dan opeens 'iets heel anders' zoals vrouwen altijd zeggen als iets ze niet zint?
ja, zoals ik al zei, totaal begrijpelijk als hij dat van haar zou eisen.
En zoals ik ookal zei: als ze daar niet aan mee wil werken, weet je al genoeg, klopt imo niet persé. Ook als er niks aan de hand is (of misschien júist dan) kun je daaraan niet mee willen werken.
compact en kleverig.
  Moderator woensdag 27 november 2013 @ 10:16:36 #174
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133668935
Oke, dus die vriendin van TS doet allerlei shady shit, die gewoon niet normaal is, en waar TS terecht vragen over stelt, maar het einde van het liedje is nu blijkbaar dat 'ze' in relatietherapie gaan...omdat TS jaloers is.

Dus mevrouw kan gewoon door doen met haar gekut met dr ex en TS, die daar moeite mee heeft die is kei en keihard pussywhipped want die gaat nu in therapie voor zn jaloezie. Mooie afleidingsmanoeuvre van die meid. Zolang TS bezig is met niet jaloers proberen te zijn kan zij alles doen onder t mom van 'er is niks aan de hand, het is je jaloezie die spreekt, deal with it' terwijl de realiteit is dat ze shady as fuck is.

:D ts, grow a spine en tik ergens even wat ballen op de kop want je vriendin ownt je keihard. Ze weet goed dat jij zon beetje alles doet om haar niet kwijt te raken en dat speelt ze nu keihard uit.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_133669043
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus die vriendin van TS doet allerlei shady shit, die gewoon niet normaal is, en waar TS terecht vragen over stelt, maar het einde van het liedje is nu blijkbaar dat 'ze' in relatietherapie gaan...omdat TS jaloers is.

Dus mevrouw kan gewoon door doen met haar gekut met dr ex en TS, die daar moeite mee heeft die is kei en keihard pussywhipped want die gaat nu in therapie voor zn jaloezie. Mooie afleidingsmanoeuvre van die meid. Zolang TS bezig is met niet jaloers proberen te zijn kan zij alles doen onder t mom van 'er is niks aan de hand, het is je jaloezie die spreekt, deal with it' terwijl de realiteit is dat ze shady as fuck is.

:D ts, grow a spine en tik ergens even wat ballen op de kop want je vriendin ownt je keihard. Ze weet goed dat jij zon beetje alles doet om haar niet kwijt te raken en dat speelt ze nu keihard uit.

Hahaha ja mooi is dat he, het gewoon zo draaien dat het altijd de schuld van TS is. Zulke wijven :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')