Eerlijk gezegd snap ik het verhaal over die mails ook niet. Zijn vriendin weet dat hij die mails leest maar ontkent wel wat er in staat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:52 schreef iScream. het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder wegmoffelen verstaat, wellicht verkeerde woordkeuze van mij. Het verzwijgen van een brief (kom op, het is een BRIEF, niet zomaar een willekeurig appje ofzo) van je ex die blijkens de mails weer gevoelens voor je heeft, vind ik wel een vorm van wegmoffelen.
Jup, tevens het feit dat hij midden in de nacht wel de brief heeft gezien in haar tas en heeft gezien dat hij afkomstig is van haar ex en vervolgens niet de inhoud van de brief heeft gelezen. Gelet op de persoonlijkheid van TS is de kans dat hij alleen de afzender leest en denkt "oh, haar ex, laat ik de brief terugleggen terwijl ik in mails heb gezien dat ze naar elkaar toegroeien" naar schatting zo'n 0,1%quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik het verhaal over die mails ook niet. Zijn vriendin weet dat hij die mails leest maar ontkent wel wat er in staat?
Er zitten gewoon ook tegenstrijdigheden in het verhaal van TS.
nee maar wel aangeeft dat ze niet alles van mij weet, ook niet als ze er naar vraagt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zijn dus de kleine onbetekenende dingen die eigenlijk niet op een relatie slaan.
Belangrijk voor jou, minder voor de ander.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Waarom is ze bezig met een of andere puppyliefde terwijl ze met jou een nestje zou moeten bouwen? Des te meer omdat ze zwanger is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:11 schreef Interv het volgende:
Je bent 26/27. Is jouw vriendin heel erg ouder? Ik bedoel; jullie hebben 10 jaar een relatie. Zo intens kan een ex toch niet zijn als je onder de 17 bent en een relAtie hebt? Of ze is dus heel wat ouder?
Ik vind het een apart verhaal.
Waarom zou je dat 25 jaar willen vol houden een leugen in een relatie?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hahaha dat kan je zo 25 jaar volhouden kan ik je vertellen :p .
Dat dus. Als ze er bezwaar tegen maakt weet je genoeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:53 schreef TerryStone het volgende:
DNA test lijkt me wel gepast of je moet het risico willen nemen dat je financieel en emotioneel de rest van je leven verantwoordelijk bent voor een andermans kind en het risico willen nemen dat je vriendin niet loyaal is. (wat ze aan de hand van je verhaal ook niet lijkt te zijn)
quote:Op woensdag 27 november 2013 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Als ze er bezwaar tegen maakt weet je genoeg.
In het geval van TS denk ik wel dat hij een gegronde reden heeft, eigenlijk zouden ze het standaard moeten doen, gezien de cijfers hoeveel kinderen opgroeien met een vader die niet echt hun vader is dat geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik zou daar dus ook mooi niet aan meewerken he, als ik niks op m'n geweten had... Flikker op met je DNA test, zou me zwaar beledigd voelen.
Wellicht dat ik er anders over zou gaan denken alshij het uit kon leggen en ik de reden goed genoeg vond, maar dat denk ik eigenlijk niet.
Dan flikkert je maar op met je bastaardkindquote:Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik zou daar dus ook mooi niet aan meewerken he, als ik niks op m'n geweten had... Flikker op met je DNA test, zou me zwaar beledigd voelen.
Wellicht dat ik er anders over zou gaan denken alshij het uit kon leggen en ik de reden goed genoeg vond, maar dat denk ik eigenlijk niet.
kun je je wél voorstellen hoe het op een vrouw overkomt (iig kán komen) als je zoiets vanhaar verlangt?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:22 schreef Suteibum het volgende:
[..]
Dan flikkert je maar op met je bastaardkindnofi
Dat kan, maar verwacht dan niet dat hij het kind erkent en jij nog langer een dak boven je hoofd hebt. Als je wil dat de man in kwestie een pinautomaat is moet je met keihard bewijs op de proppen komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Kun je je inbeelden in TS zijn situatie?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je je wél voorstellen hoe het op een vrouw overkomt (iig kán komen) als je zoiets vanhaar verlangt?
Ik zou me eerder zorgen maken als ze gelijk toestemt zonder protesterendat geeft wellicht aan dat ze inderdaad iets te verbergen heeft en zich dat ook beseft.
En het altijd met condoom heeft gedaan ofzo.
Kun jij je wel voorstellen hoe het overkomt dat zij continu met haar ex afspreekt, dagen achter elkaar? Of is dat dan opeens 'iets heel anders' zoals vrouwen altijd zeggen als iets ze niet zint?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je je wél voorstellen hoe het op een vrouw overkomt (iig kán komen) als je zoiets vanhaar verlangt?
Ik zou me eerder zorgen maken als ze gelijk toestemt zonder protesterendat geeft wellicht aan dat ze inderdaad iets te verbergen heeft en zich dat ook beseft.
En het altijd met condoom heeft gedaan ofzo.
prima, neemt echter niet weg dat ik me óók heel goed kan voorstellen dat n vrouw niet mee wil werken.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef CaptainSushi het volgende:
[..]
Kun je je inbeelden in TS zijn situatie?
ja, zoals ik al zei, totaal begrijpelijk als hij dat van haar zou eisen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kun jij je wel voorstellen hoe het overkomt dat zij continu met haar ex afspreekt, dagen achter elkaar? Of is dat dan opeens 'iets heel anders' zoals vrouwen altijd zeggen als iets ze niet zint?
Hahaha ja mooi is dat he, het gewoon zo draaien dat het altijd de schuld van TS is. Zulke wijvenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oke, dus die vriendin van TS doet allerlei shady shit, die gewoon niet normaal is, en waar TS terecht vragen over stelt, maar het einde van het liedje is nu blijkbaar dat 'ze' in relatietherapie gaan...omdat TS jaloers is.
Dus mevrouw kan gewoon door doen met haar gekut met dr ex en TS, die daar moeite mee heeft die is kei en keihard pussywhipped want die gaat nu in therapie voor zn jaloezie. Mooie afleidingsmanoeuvre van die meid. Zolang TS bezig is met niet jaloers proberen te zijn kan zij alles doen onder t mom van 'er is niks aan de hand, het is je jaloezie die spreekt, deal with it' terwijl de realiteit is dat ze shady as fuck is.ts, grow a spine en tik ergens even wat ballen op de kop want je vriendin ownt je keihard. Ze weet goed dat jij zon beetje alles doet om haar niet kwijt te raken en dat speelt ze nu keihard uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |