Er wordt gezegd dat ze haar mond maar open moet trekken, waarop ik zeg dat er dan ruimte voor moet zijn. Ik zeg niet dat die er niet is, of wel?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De skills heb je gelijk in, de ruimte...
Tja, ik hoor nergens van TS dat hij die niet geeft. Jij bent de enige in dit topic die dat gelijk aanneemt volgens mij.
Maar ik heb toch ook nergens gezegd dat ik haar die ruimte niet geef? Ik geef haar juist wel de keus om open en eerlijk te zijn, zoals ik in mijn eerste bericht ook al zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:40 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze haar mond maar open moet trekken, waarop ik zeg dat er dan ruimte voor moet zijn. Ik zeg niet dat die er niet is, of wel?
Ja, ik ben trans en zit in een vrouwenlichaam en heb daarom die keus gemaakt. Daar heb ik spijt van. Op andere fora ben ik gewoon man.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat vrouwenicoontje links van je naam.
En toch moeten jullie in therapie voor JOUW problemen. Rara politiepet.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:42 schreef mezelf1986 het volgende:
[..]
Maar ik heb toch ook nergens gezegd dat ik haar die ruimte niet geef? Ik geef haar juist wel de keus om open en eerlijk te zijn, zoals ik in mijn eerste bericht ook al zeg.
Je bent of eerlijk of je vertrekt, waarna zij voor het laatste heeft gekozen.
Wie loopt hier dan nu weg voor de problemen?
Als er geen jaloezie is is er geen probleem??? Ik denk dat het probleem juist komt van het feit dat ze niet open en eerlijk is en mij de kans geeft om jaloers te zijn!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ja, ik ben trans en zit in een vrouwenlichaam en heb daarom die keus gemaakt. Daar heb ik spijt van. Op andere fora ben ik gewoon man.
Maakt verder niet uit. Het klopt toch niet a ben ik niet de enige die denkt dat de jaloezie het belangrijkst is en b denk ik niet zo zwart wit dat als er geen jaloezie is er geen probleem is, hoor.
Ja, mét mn partner.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wel eens met een therapeut gesproken?
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch moeten jullie in therapie voor JOUW problemen. Rara politiepet.
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat therapie werkt maar dat moet dan een wisselwerking zijn en op dit moment ben ik in de war om helder na te kunnen denken. Ik heb mijn problemen en zij heeft haar problemen en daar moet harmonie in komen. Denk dat wel te kunnen bereiken met een relatietherapeut.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees je wel? Er staat dat ik NIET denk dat als er geen jaloezie is er geen probleem is, dat si dus als er geen jaloezie was, was er waarschijnlijk evengoed wel een probleem.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef mezelf1986 het volgende:
[..]
Als er geen jaloezie is is er geen probleem??? Ik denk dat het probleem juist komt van het feit dat ze niet open en eerlijk is en mij de kans geeft om jaloers te zijn!
Niemand heeft wat aan slechte ongefundeerde 'wijsheden', helaas denken veel te veel mensen dat wat ze zeggen waarheid is.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Alentejana het volgende:
[..]
O ja, laten we er eens andere topics bij halen...en persoonlijk worden.
Toevallig zie ik bijna iedereen hier putten uit persoonlijke ervaringen. Ik zie de dingen heel algemeen en onjectief en je gaat mij iets verwijten?
Niet om het een of ander maar in het hele forum is het over het algemeen "probleem? dumpen dat mens" want het is bij voorbaat dfe schuld van de ander....
Dat werd hem natuurlijk te heet onder de voetjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mét mn partner.
Therapeut gaf héél voorzichtig aan dat het wellicht handig was om ook naar zijn eigen aandeel in de zaak te kijken. We zijn nooit meer daar geweest
Ik heb niet echt het idee dat je algemeen en objectief kijkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:45 schreef Alentejana het volgende:
[..]
O ja, laten we er eens andere topics bij halen...en persoonlijk worden.
Toevallig zie ik bijna iedereen hier putten uit persoonlijke ervaringen. Ik zie de dingen heel algemeen en onjectief en je gaat mij iets verwijten?
Niet om het een of ander maar in het hele forum is het over het algemeen "probleem? dumpen dat mens" want het is bij voorbaat dfe schuld van de ander....
Ja natuurlijk. TS heeft gedroomd dat er een brief was en oh kijk! Ineens was er magisch een brief! Natuurlijk heeft TS die brief gelezen. Ik denk dat hij exact weet wat er in staat.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:46 schreef Re het volgende:
als je echt over the top jaloers had geweest had je natuurlijk die brief verwijderd en gaan lezen zodat je daarna of jezelf, of haar er mee kon confronteren...
Ik denk dat jij dat ook meer leest dan dat het er daadwerkelijk staat.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Alentejana het volgende:
We belichten allemnala verschillenden aspecten. TS kan daar mee doen wat hij wil.
Ik vind het standaard antwoord van vriendin is een teringwijf en moet de deur uit, een beetje te makkelijk.
Er zijn er ook niet veel die dat zeggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:49 schreef Alentejana het volgende:
We belichten allemnala verschillenden aspecten. TS kan daar mee doen wat hij wil.
Ik vind het standaard antwoord van vriendin is een teringwijf en moet de deur uit, een beetje te makkelijk.
Vecht jij vooral voor je relatie terwijl je partner wegrent. Kijken hoeveel succes je daarmee hebtquote:Op woensdag 27 november 2013 11:51 schreef mezelf1986 het volgende:
DIt vechten jullie samen maar even uit, dan vecht ik wel even voor mijn relatie als jullie het niet erg vinden
Als TS al langere tijd het vermoeden had dat er iets in die tas zou zitten wat hij niet zou mogen zien dan is er niks geks aan dat hij daar dan ook over droomt.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. TS heeft gedroomd dat er een brief was en oh kijk! Ineens was er magisch een brief! Natuurlijk heeft TS die brief gelezen. Ik denk dat hij exact weet wat er in staat.
Ik ga er niet vanuit, maar het is een mogelijkheid die ik gewoon belicht.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat je algemeen en objectief kijkt.
Jij gaat er vanuit dat TS zó jaloers is dat zn vriendin daardoor niet meer eerlijk durft te zijn. Hoe objectief is dat?
De meeste mensen vinden het niet normaal om dagelijks contact te hebben met een ex en daarover te liegen. Dat is een stuk algemener.
Ok, dan was even niet duidelijk dat je niet écht denkt dat het zo is, maar TS en anderen in dit topic er alleen even op wil wijzen dat het een mogelijkheid is.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit, maar het is een mogelijkheid die ik gewoon belicht.
quote:Op woensdag 27 november 2013 11:54 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit, maar het is een mogelijkheid die ik gewoon belicht.
Ja hoor, het is een 'mogelijkheid'. Hypocriet much?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef Alentejana het volgende:
Het geheim zit ´m dus in normaal kunnen reageren op alle situaties zodat ze ook open durft te zijn of kan zijn. Het zit echt meer in jou dan in haar. Jij bent de jaloerse partner.
Zoals iedereen kan zien zit er een hele dag en een heleboel posts tussen die ene en andere reactie.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, het is een 'mogelijkheid'. Hypocriet much?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |