abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133609157
het besluit is genomen: we gaan een huis kopen.

<snip>

we hebben dus een huis gekocht :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 25 november 2013 @ 14:44:35 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_133609184
Hehe, dat is inderdaad een flinke knip :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 november 2013 @ 14:46:22 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133609245
wie is toch die sangdrax die nooit op fok het vlees komt snijden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_133609271
heb ff sangdrax gevraagd, die heeft het over "bij de cv buizen lekt het tussen een oude buis die roestig is en het nieuwe koppelstuk wat erop gedraaid is dus domweg slecht gerepareerd"

via de nieuwe buren weten we dat ze daar mee bezig zijn geweest.
  maandag 25 november 2013 @ 14:47:51 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_133609299
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 14:46 schreef eleusis het volgende:
hehe :)

:W
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_133609304
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 14:46 schreef eleusis het volgende:
da's de vent die niet van fok.forum houdt :P
vlees snijden doettie ook al niet. ever
pi_133609353
Je hebt de roestplekken niet gezien?
pi_133609489
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je hebt de roestplekken niet gezien?
wel een paar plekjes her en der, wat ook genoemd wordt in het bouwkundig rapport. dat zou geen probleem moeten zijn, zowel volgens het bouwkundig rapport als de aannemer. het is ook niet ter plaatse van die roestvorming he

geen idee of ik het goed uitleg trouwens hoor, dus pin me niet vast op dingen
pi_133609536
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef simmu het volgende:

[..]

wel een paar plekjes her en der, wat ook genoemd wordt in het bouwkundig rapport. dat zou geen probleem moeten zijn, zowel volgens het bouwkundig rapport als de aannemer. het is ook niet ter plaatse van die roestvorming he

geen idee of ik het goed uitleg trouwens hoor, dus pin me niet vast op dingen
Dat moet je de bouwkundige of aannemer maar eens aan zijn jasje trekken.
pi_133651005
enfin. de woningbouw regelt het fixen van die afvoer van de cv ketel (iets met 'service') en die koppeling komt voor ons. leek ons prima zo
pi_133780603
hoera, de keuken staat (soortemet van) *O* ik zal morgen een foto maken.
pi_133781044
Ben benieuwd!
pi_133870976
Mooie keuken!
pi_133890203
dadadadadummmmmmmmmmm

van links naar rechts, getoond door mijn trouwe hulpje ravi:

koelkast en vriezer:

voorraadkast

vaatwasser:

wat lades en de kraan

hoekkast

lades en fornuis

en toen was het hulpje moe en verkastte hij naar mijn leesstoel

ook de diverse werklui zijn dolblij met de aanwezigheid van mijn leesstoel, is me opgevallen :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:48:42 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133890311
Fraaie keuken _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133890707
juich niet te vroeg, want het wordt uiteindelijk een stuk minder strak hoor :P

ik baseer mijn kleurenschema nu op de geweldig leuke snoeppot die ik heb; roze, rood en babylichtblauw. daar wat glazen voorraadpotten bij en dat alles op een plank boven de aanrecht. aan de overkant een houten kastje naast de deur, van dat ouderwets eikenlook (eigenlijk is het de commode van mijn broertje) en dan dat plankje ook in zo'n kleur. ik ga in de woonkamer opbergruimte tekort komen (dit vanwege de aanwezigheid van 6 billies), dus ik wil hier wat extra. kan hier, is ook leuk. kan lollig de fruitschaal op bv. de plantenwinkel hier had een leuke roze hanger. een rits met roze hartjes, net als zo'n zeepketting, maar dan van hout.
pi_133890843
ik vind het netjes gezet trouwens. er zit een heel klein spleetje bij het fornuis, daar konden we (nou ja. 'we'...de meneer die het kwam doen allemaal) niet omheen, want de muur bleek krom.

water is sinds vandaag aangesloten en met de electra zijn ze nu ook bezig. we zijn wat assertiever geworden richting dat installatiebedrijf wat ook de badkamer doet. donderdag komt de tegelzetter

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 03-12-2013 22:01:45 (speeltje <> spleetje en ik heb nu vage assoc) ]
pi_133891671
Mooi!
pi_133894045
Oooooh mooi! Fijn!

En je bent raar >:) dat mag ik wel.
Laat die handjes wapperen!
pi_133972380
O+ tegeltjes in de badkamer O+

ik zal proberen het komend weekend op de foto te krijgen. wij zijn er weg van: het commentaar van de zetter: "zulke tegeltjes zet je niet elke dag" :P

maar goed; tis prachtig azuurblauw, precies wat we in gedachten hadden; mooi licht en wel vol kleur ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2013 @ 10:16:55 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133972836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef simmu het volgende:
O+ tegeltjes in de badkamer O+

ik zal proberen het komend weekend op de foto te krijgen. wij zijn er weg van: het commentaar van de zetter: "zulke tegeltjes zet je niet elke dag" :P

maar goed; tis prachtig azuurblauw, precies wat we in gedachten hadden; mooi licht en wel vol kleur ^O^
je maakt me nieuwsgierig :D
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:22:05 #22
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_133972922
Progressie! Super zeg, kom maar op met de tegeltjes, ben erg benieuwd. :Y
pi_133973082
moet morgen, want no way in hell dat ik nu foto's ga maken met minstens 1 kind in mijn kielzog, geen trapleuning en werklui die bezig zijn :X ;( dus ff wachten dames en heren ;)
pi_134028466
ik kom even terug op dat roze en rood in de keuken. bij nader inzien vind ik dat niks. dat rozige ben ik echt zo beu denk ik :P nu heb ik een leuke houder met snijplankjes erin en laatst ook van hetzelfde merk een lepelcarroussel van dat merk gescoord via puntensparen ergens, ik denk dat ik het daarop hou. zal ff plaatjes bijdoen

ik wil de messenset ook, maar we wachten ff tot het kostenplaatje goed bekend is, er *is* meerwerk tenslotte :X
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:19:45 #25
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134031032
Ziet er goed uit Simmu! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat en de foto's van de badkamer!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_134031814
Leuke keuken :) Wat voor aanrechtblad is dat? (ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar keuken)
pi_134041236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef JantinaGr het volgende:
Leuke keuken :) Wat voor aanrechtblad is dat? (ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar keuken)
dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt prima :)
pi_134042798
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:34 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt prima :)
Ben er nog niet zo thuis in. Dacht al wel dat het kunststof was. Maar betonlook dus. Ik vind het mooi :) Nu ga ik meteen kijken ook even kijken naar betonnen aanrechtbladen haha.

Ik ben benieuwd wat jullie van de rest van het huis gaan maken.
pi_134047056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef simmu het volgende:
ik kom even terug op dat roze en rood in de keuken. bij nader inzien vind ik dat niks. dat rozige ben ik echt zo beu denk ik :P nu heb ik een leuke houder met snijplankjes erin en laatst ook van hetzelfde merk een lepelcarroussel van dat merk gescoord via puntensparen ergens, ik denk dat ik het daarop hou. zal ff plaatjes bijdoen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik wil de messenset ook, maar we wachten ff tot het kostenplaatje goed bekend is, er *is* meerwerk tenslotte :X
Ooh JosephJoseph <3<3<3
pi_134094123
de badkamer tegeltjes. in het eggie wat feller, wat intenser, dan hier op de foto

en in onze slaapkamer de gefixte wasbak. daar bleek een wandje voor te moeten. ik vraag me wel af hoe dat kostentechnisch zit; aangezien hunnie degenen waren die het sloopten.....
  maandag 9 december 2013 @ 20:48:40 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134094478
Oh... hallooooooo 1980 *O*
Wel grappig, van die 1980 tegeltjes met een hangend toilet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134095360
deze is wat beter qua kleurintensiteit: maar dat oogt weer donkerder en dat doet het niet. dus een beetje tussen beide foto's in. de onderste geeft de kleur van de tegeltjes beter

maandag 9 december 2013 @ 21:47:32 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134097409
Nog meer 1980 :D

Mijn ouders waren destijds op zoek naar een ander huis en een prachtig huis op een hele prettige locatie had een gloednieuwe knalblauwe badkamer.... en hoewel mijn moeder van blauw houdt (en groen verafschuwt), hebben ze het huis daarom niet gekocht, ze wist dat ze er niet mee zou kunnen leven en de nieuwe badkamer was zeg maar in de prijs verwerkt.
Daarbij zijn het geen mensen die alleen omdat een badkamer lelijk is de boel eruit laten slopen, en zeker toen niet.

Grappig; het huis wat ze kochten had een badkamer met groene tegeltjes, maar gezien die al uit 1971 was hadden ze de verwachting dat ze die tzt nog wel eens zouden vernieuwen....
De groene tegeltjes zitten er nog steeds, en het huis is nu ons huis, dus mijn ouders hebben 33 jaar met die groene badkamer geleefd :D
Nee, voorlopig gaat hij er niet uit, niet omdat ik het wel mooi vind (absoluut niet), maar gewoon omdat hij nog steeds prima voldoet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134097900
ik had/heb dus echt geen benul van allerhande modes in badkamertegeltjes he :D

ik vind de meeste moderne badkamers vreselijk saai. dat we voor het hele huis gewit gaan, komt voort uit ons experiment uit den haag; daar hadden we dat ook gedaan en kon ik kleur maken met andere dingen. gewitte muren, antieke eiken meubeltjes met fratsen eraan (dus niet dat robuuste, maar juist met sierkronkels enzo) gecombineerd met wat ouwe zooi uit de kringloop en een vlag van che. de vlag komt ook terug *O* da's onze persoonlijke statement. zo omstreden; de een ziet hem als vrijheidsstrijder en de ander als terrorist. nou ja, we waren toen erg blij met de inrichting en gaan nu dus voor iets soortgelijks. strak wit gecombineerd met hout en kleur
pi_134098587
is het trouwens van die echte jaren 70 groen? of gemengd met bv creme. indien gemengd zou je er een junglethemading van kunnen maken O+
  maandag 9 december 2013 @ 22:25:59 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134099659
Nee echt donkergroen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134100007
dat zou ik dan weer niet trekken :@
echt veel te donker en je kan er niks mee. je kan niet eens wat breken met een douchegordijn ;(
  maandag 9 december 2013 @ 22:32:52 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134100054
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Nee echt donkergroen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdsentiment O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 december 2013 @ 22:53:59 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134101094
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef simmu het volgende:
dat zou ik dan weer niet trekken :@
echt veel te donker en je kan er niks mee. je kan niet eens wat breken met een douchegordijn ;(
Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.
De vloer is wit trouwens, dat scheelt ook ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134101493
quote:
Nee echt donkergroen....

SPOILER
En tóch, tóch...heeft het zeker wat ! _O_ w/
pi_134107865
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.
De vloer is wit trouwens, dat scheelt ook ;)
jugendstilthema maken?
pi_134108313
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Nog meer 1980 :D

Mijn ouders waren destijds op zoek naar een ander huis en een prachtig huis op een hele prettige locatie had een gloednieuwe knalblauwe badkamer.... en hoewel mijn moeder van blauw houdt (en groen verafschuwt), hebben ze het huis daarom niet gekocht, ze wist dat ze er niet mee zou kunnen leven en de nieuwe badkamer was zeg maar in de prijs verwerkt.
Daarbij zijn het geen mensen die alleen omdat een badkamer lelijk is de boel eruit laten slopen, en zeker toen niet.

Grappig; het huis wat ze kochten had een badkamer met groene tegeltjes, maar gezien die al uit 1971 was hadden ze de verwachting dat ze die tzt nog wel eens zouden vernieuwen....
De groene tegeltjes zitten er nog steeds, en het huis is nu ons huis, dus mijn ouders hebben 33 jaar met die groene badkamer geleefd :D
Nee, voorlopig gaat hij er niet uit, niet omdat ik het wel mooi vind (absoluut niet), maar gewoon omdat hij nog steeds prima voldoet.
Mooie badkamer :)
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het er niet uit trekt. Hoe lang ben je nou helemaal in de badkamer? Onze badkamer is prachtig beige/bruin. Met wit toilet, bad en wastafel. Ziet er nog prima uit, dus voorlopig mooi niet vervangen.
pi_134108804
Tja, hoe lang ben je nou op je slaapkamer en hoe vaak heb je dan je ogen dicht?

Ik ben redelijk vaak op de badkamer, zeker 4 keer per dag en dan wil ik best comfortabel daar kunnen verblijven.
Hoor ik die Griekse melodie...
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:43:59 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134109885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:11 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Mooie badkamer :)
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het er niet uit trekt. Hoe lang ben je nou helemaal in de badkamer? Onze badkamer is prachtig beige/bruin. Met wit toilet, bad en wastafel. Ziet er nog prima uit, dus voorlopig mooi niet vervangen.
Mwah, in het huis van mijn man hebben we de badkamer in 2010 laten verbouwen, terwijl ik hoogzwanger was, maar toen ik vervolgens bedrust geadviseerd kreeg liet ik het licht in de badkamer vaak aan zodat ik vanuit bed van de prachtige nieuwe badkamer kon genieten O+

Die badkamer moet op een gegeven moment gewoon gedaan worden, met daarbij het enorme voordeel dat het voor 1971 al een heel erg luxe badkamer was, zo lopen er bijvoorbeeld nergens leidingen over de tegels, wat tot in de jaren 80 bij veel nieuwbouw woningen wel het geval was.

Maar afgezien van het financiële plaatje, weet ik ook hoeveel energie ik destijds in het uitzoeken van alles voor die badkamer heb gestoken, en dat heb ik nu echt even niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134376239
zo. ugh!

nog wat kleine dingetjes afwerken in de badkamer, de trap bekleden en de kozijnen en bijbehoren verven en dan kunnen we *O* *O* *O* foto's komen er aan, moeten we nog ff maken. dan hebben we eindelijk propere voor en na foto's. het was ff heel, heel, heel druk hier.

liefst had ik komend weekend al over gegaan, maar dat is wat onrealistisch en zonde ook. er zijn wat kleinigheden die hard stuk kunnen nu terwijl dat niet hoeft.

en: *tromgeroffel*, de huur is opgezegd :o
pi_134376400
voor de gein :)

de blokjes tegen de muur waar ook de tv tegen staat zijn billies, linksonderin is een wandkast
pi_134600409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef simmu het volgende:
voor de gein :)

[ link | afbeelding ]

de blokjes tegen de muur waar ook de tv tegen staat zijn billies, linksonderin is een wandkast
Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken? :)
pi_134601126
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken? :)
nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomt :P ik heb er een hypermobiele bij en die heeft het echt niet in zich om stil te zitten. dat achterover donderen met stoel en al is een vaker voorkomend fenomeen bij ons. je zou verwachten dat ze het dan vanzelf wel leren, maar nee 8)7
pi_134601158
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomt :P ik heb er een hypermobiele bij en die heeft het echt niet in zich om stil te zitten. dat achterover donderen met stoel en al is een vaker voorkomend fenomeen bij ons. je zou verwachten dat ze het dan vanzelf wel leren, maar nee 8)7
Ah ;) Dat is wel een goede reden ja ;) Die kinderen ook altijd ;)
pi_134601261
we zijn de laatste kozijnen aan het schilderen, morgen en met de kerst ff pauze (kerstinkopen morgen doen dus, net als nog ff naar de ikea :'( ) en dan volgend weekend over!

eerste opname voor deze woning is ook geweest, er is wel een puntje waar ik boos over ben. ze willen dat ik hier namelijk een nieuw aanrechtblad erin zet, want er zitten wat krasjes op de oude. ja duh! dat zit er 4 jaar in en is van crappy kwaliteit. rot op met je "u moet dat vervangen" }:|
pi_134601395
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef simmu het volgende:
we zijn de laatste kozijnen aan het schilderen, morgen en met de kerst ff pauze (kerstinkopen morgen doen dus, net als nog ff naar de ikea :'( ) en dan volgend weekend over!

eerste opname voor deze woning is ook geweest, er is wel een puntje waar ik boos over ben. ze willen dat ik hier namelijk een nieuw aanrechtblad erin zet, want er zitten wat krasjes op de oude. ja duh! dat zit er 4 jaar in en is van crappy kwaliteit. rot op met je "u moet dat vervangen" }:|
Spannend hoor, dat overgaan. Wij mogen in februari (waarschijnlijk).
Die krasjes kan je misschien ook nog wegwerken met het een of ander. Wat voor aanrechtblad heb je?
pi_134601398
de deur onder de trap gaat er trouwens uit en in die kast komen de kinderspullen met zithoekje voor ze.

tsja, die tafel. het is ook de klutseltafel, de eettafel en de koffietafel. die staat nu midden in de kamer en dat vind ik vreselijk onhandig en niet fijn. dus we proberen het eerst zo eens.
pi_134601517
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Spannend hoor, dat overgaan. Wij mogen in februari (waarschijnlijk).
Die krasjes kan je misschien ook nog wegwerken met het een of ander. Wat voor aanrechtblad heb je?
dat aanrechtblad is gewoon kunststof. en het is echt vrij belachelijk; enkel iets van 3 kleine krasjes ofzo. ik ben altijd netjes met dingen snijden op snijplanken. hell, mijn snijplanken zijn kleurgecodeerd. ik vind een paar krasjes op 4 jaar normaal en net gebruik toch echt vallen onder normale slijtage en hence dat het niet mijn probleem is.
pi_135336412
ik kom binnenkort met updates, er waren nogal wat dingen die even tussendoor kwamen.
pi_135336834
:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 10 januari 2014 @ 22:10:08 #56
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_135337448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef simmu het volgende:
ik kom binnenkort met updates, er waren nogal wat dingen die even tussendoor kwamen.
*O*
pi_135503200
ja gut. 1ste kerstdag ging het slechter opeens met sangdrax zn pa, 2de kerstdag beviel zn zus. die zondag zouden we (hopelijk grotendeels) verhuizen, dat hebben we doorgezet. die dinsdag (oudjaarsdag) zouden we ff een dagje heen en weer hoppen op kraamvisite en langs sangdrax zn pa. dat liep allemaal anders dan gepland en ik heb toen maar snel een vakantiehuisje geboekt en we bleven er een week.

enfin; onze nieuwe bank blijkt kattenkotsbestendig. ook als het al dagen ingedroogd was *O* al de spullen die we willen zijn uit het oude huis *O* het nieuwe huis is prima leefbaar (doch met veel dozen en shit) *O*

foto's houden jullie nog steeds ff tegoed. de badkamer is de hemel. geweldig. fantastisch. nja, jullie krijgen het idee. _O_
pi_135509063
Lekkere update.... Waar zijn de foto's?

:9
Laat die handjes wapperen!
  † In Memoriam † woensdag 15 januari 2014 @ 08:21:44 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135509481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:49 schreef Gieliovd het volgende:
Lekkere update.... Waar zijn de foto's?

:9
die komen zodra ik het fototoestel gevonden heb :')

ik zal vanmiddag wel ff wat foto's maken met mijn mobiel ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:54:44 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135510587
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:44 schreef simmu het volgende:

[..]

die komen zodra ik het fototoestel gevonden heb :')

ik zal vanmiddag wel ff wat foto's maken met mijn mobiel ;)
(Hoe is het met je schoonvader?)
The love you take is equal to the love you make.
pi_135511725
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

(Hoe is het met je schoonvader?)
ja, daarom bleven we dus een week: die overleed.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:30:17 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135515234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, daarom bleven we dus een week: die overleed.
Gecondoleerd.
pi_135610291
er zit hier iemand in standje "als ik nou gewoon maar doordender komt het allemaal heus wel weer goed" ( ;( ), dus er ging ff wat afval weg uit het oude huis. op zn drents, dus met buurmannen en een paardentrailer. ding zat helemaal vol :o
pi_135611562
quote:
Nee echt donkergroen....

SPOILER
Prachtige tegels O+ Mooi van formaat ook, die verkopen ze tegenwoordig geloof ik niet meer.
pi_135661007
kut. grofvuil gaat hier per kilo. fucking alle 950 kilo :X
bijna een ton aan grofvuil uit die woning. en niks structureels als een keuken ofzo erbij de he :') weg met die meuk *O*
pi_135661140
950 :o
Spoilers!
pi_135661216
die paardetrailers kunnen blijkbaar aardig wat hebben ^O^
pi_135861126
zo. tijd voor wat fotos. let niet op de troep. ik ben nog in het proces van uitpakken, jullie weten hoe dat gaat met verhuizen.

de woonkamer:

die witte kasten worden nog rood en het tafeltje waar de tv op staat moet weg. maar ik heb nog geen tijd gehad om iets anders te regelen ;)
wat hier niet leuk te zien is (ik heb de fotos niet gemaakt ;) ) is onze raamoplossing. ik moet namelijk geen gordijnen en had leuke bamboe horizontale lamellen gezien. maar dat bleek allemaal heel lastig te realiseren te zijn (en heel duur). het blijkt gewoon een lastige maat raam te zijn. ofzo. iig; we hebben nu 3 overlappende rolgordijntjes naast elkaar, 1 rode en aan weerszijden dan naturel.

keuken:

boven het aanrecht komen nog 2 plankjes

kinderhoek in de hal:

badkamer:

volgende fotobatch komt als ik dingen opgehangen heb. ken ff duren dus ;)
  Moderator donderdag 23 januari 2014 @ 19:28:09 #70
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_135862087
Ie!, die tegels in de badkamer zijn wel erg blauw :X

Ziet er verder trouwens goed uit ! *O* ^O^
pi_135862605
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Ie!, die tegels in de badkamer zijn wel erg blauw :X

Ziet er verder trouwens goed uit ! *O* ^O^
wij zijn zelf absoluut weg van die badkamer O+

en toch he: iedereen die het in het eggie ziet, staat met open mond zo van "wow, wat mooi", de fotos doen het niet goed recht. er staat bv ook een bamboe kastje, wat al dat strakke blauw prachtig onderbreekt. en mijn bamboe badrekje. laat ik mijn kekke bamboe badrekje niet vergeten. met wijnglashouder *)
pi_135862744
boven het buro in de woonkamer komen ook nog planken. de slaapkamers plaats ik vooralsnog niet trouwens, daar voel ik me niet comfortabel bij.
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:43:49 #73
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135862851
Mooie foto's Simmu! Ziet er goed uit!

Je roept maar wanneer we eens mogen komen kijken!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135865642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef -mandy- het volgende:
Mooie foto's Simmu! Ziet er goed uit!

Je roept maar wanneer we eens mogen komen kijken!
ik was er zelfs nog niet aan toegekomen om bij jullie langs te gaan -O-
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2014 @ 08:36:13 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135882194
het ziet er allemaal al heel mooi uit! veel geluk in de nieuwe woning!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:38:34 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135882225
Ik vind het leuk! Ook de badkamer!
pi_135882877
op termijn wil ik de wc beneden net als de badkamer trouwens <3

in het voorjaar pakken we de oprit en de carport aan (ik heb een snifje hoop dat we dan direct ook de door mij zo gewenste veranda kunnen maken) mbv de al eerder genoemde buurman (die van het oude huis)en we willen ook nog een vaste trap naar boven. dus we zijn nog wel even bezig ;)
pi_137321114
iemand enig idee hoe je aan een banier komt? we willen graag een banier ophangen in het trapgat tegen de muur. zo'n mooie lange.

en hoera! de kapstok hangt *O*
  zondag 2 maart 2014 @ 20:53:27 #79
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_137323205
Drukker? Zoeken op online drukwerk. :)
Ik neem aan dat links niet de bedoeling is?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  Redactie Frontpage zondag 2 maart 2014 @ 21:02:31 #80
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_137323781
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:12 schreef simmu het volgende:
iemand enig idee hoe je aan een banier komt? we willen graag een banier ophangen in het trapgat tegen de muur. zo'n mooie lange.

en hoera! de kapstok hangt *O*
www.reclameland.nl
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_137326153
quote:
dat zijn van die rol up banners, ik weet niet of dat wel oogt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')