abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134031814
Leuke keuken :) Wat voor aanrechtblad is dat? (ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar keuken)
pi_134041236
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef JantinaGr het volgende:
Leuke keuken :) Wat voor aanrechtblad is dat? (ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar keuken)
dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt prima :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_134042798
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:34 schreef simmu het volgende:

[..]

dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt prima :)
Ben er nog niet zo thuis in. Dacht al wel dat het kunststof was. Maar betonlook dus. Ik vind het mooi :) Nu ga ik meteen kijken ook even kijken naar betonnen aanrechtbladen haha.

Ik ben benieuwd wat jullie van de rest van het huis gaan maken.
pi_134047056
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef simmu het volgende:
ik kom even terug op dat roze en rood in de keuken. bij nader inzien vind ik dat niks. dat rozige ben ik echt zo beu denk ik :P nu heb ik een leuke houder met snijplankjes erin en laatst ook van hetzelfde merk een lepelcarroussel van dat merk gescoord via puntensparen ergens, ik denk dat ik het daarop hou. zal ff plaatjes bijdoen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ik wil de messenset ook, maar we wachten ff tot het kostenplaatje goed bekend is, er *is* meerwerk tenslotte :X
Ooh JosephJoseph <3<3<3
pi_134094123
de badkamer tegeltjes. in het eggie wat feller, wat intenser, dan hier op de foto

en in onze slaapkamer de gefixte wasbak. daar bleek een wandje voor te moeten. ik vraag me wel af hoe dat kostentechnisch zit; aangezien hunnie degenen waren die het sloopten.....
  maandag 9 december 2013 @ 20:48:40 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134094478
Oh... hallooooooo 1980 *O*
Wel grappig, van die 1980 tegeltjes met een hangend toilet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134095360
deze is wat beter qua kleurintensiteit: maar dat oogt weer donkerder en dat doet het niet. dus een beetje tussen beide foto's in. de onderste geeft de kleur van de tegeltjes beter

maandag 9 december 2013 @ 21:47:32 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134097409
Nog meer 1980 :D

Mijn ouders waren destijds op zoek naar een ander huis en een prachtig huis op een hele prettige locatie had een gloednieuwe knalblauwe badkamer.... en hoewel mijn moeder van blauw houdt (en groen verafschuwt), hebben ze het huis daarom niet gekocht, ze wist dat ze er niet mee zou kunnen leven en de nieuwe badkamer was zeg maar in de prijs verwerkt.
Daarbij zijn het geen mensen die alleen omdat een badkamer lelijk is de boel eruit laten slopen, en zeker toen niet.

Grappig; het huis wat ze kochten had een badkamer met groene tegeltjes, maar gezien die al uit 1971 was hadden ze de verwachting dat ze die tzt nog wel eens zouden vernieuwen....
De groene tegeltjes zitten er nog steeds, en het huis is nu ons huis, dus mijn ouders hebben 33 jaar met die groene badkamer geleefd :D
Nee, voorlopig gaat hij er niet uit, niet omdat ik het wel mooi vind (absoluut niet), maar gewoon omdat hij nog steeds prima voldoet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134097900
ik had/heb dus echt geen benul van allerhande modes in badkamertegeltjes he :D

ik vind de meeste moderne badkamers vreselijk saai. dat we voor het hele huis gewit gaan, komt voort uit ons experiment uit den haag; daar hadden we dat ook gedaan en kon ik kleur maken met andere dingen. gewitte muren, antieke eiken meubeltjes met fratsen eraan (dus niet dat robuuste, maar juist met sierkronkels enzo) gecombineerd met wat ouwe zooi uit de kringloop en een vlag van che. de vlag komt ook terug *O* da's onze persoonlijke statement. zo omstreden; de een ziet hem als vrijheidsstrijder en de ander als terrorist. nou ja, we waren toen erg blij met de inrichting en gaan nu dus voor iets soortgelijks. strak wit gecombineerd met hout en kleur
pi_134098587
is het trouwens van die echte jaren 70 groen? of gemengd met bv creme. indien gemengd zou je er een junglethemading van kunnen maken O+
  maandag 9 december 2013 @ 22:25:59 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134099659
Nee echt donkergroen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134100007
dat zou ik dan weer niet trekken :@
echt veel te donker en je kan er niks mee. je kan niet eens wat breken met een douchegordijn ;(
  maandag 9 december 2013 @ 22:32:52 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134100054
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Nee echt donkergroen....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdsentiment O+ O+ O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 december 2013 @ 22:53:59 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134101094
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef simmu het volgende:
dat zou ik dan weer niet trekken :@
echt veel te donker en je kan er niks mee. je kan niet eens wat breken met een douchegordijn ;(
Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.
De vloer is wit trouwens, dat scheelt ook ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134101493
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Nee echt donkergroen....

SPOILER
En tóch, tóch...heeft het zeker wat ! _O_ w/
pi_134107865
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.
De vloer is wit trouwens, dat scheelt ook ;)
jugendstilthema maken?
pi_134108313
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Nog meer 1980 :D

Mijn ouders waren destijds op zoek naar een ander huis en een prachtig huis op een hele prettige locatie had een gloednieuwe knalblauwe badkamer.... en hoewel mijn moeder van blauw houdt (en groen verafschuwt), hebben ze het huis daarom niet gekocht, ze wist dat ze er niet mee zou kunnen leven en de nieuwe badkamer was zeg maar in de prijs verwerkt.
Daarbij zijn het geen mensen die alleen omdat een badkamer lelijk is de boel eruit laten slopen, en zeker toen niet.

Grappig; het huis wat ze kochten had een badkamer met groene tegeltjes, maar gezien die al uit 1971 was hadden ze de verwachting dat ze die tzt nog wel eens zouden vernieuwen....
De groene tegeltjes zitten er nog steeds, en het huis is nu ons huis, dus mijn ouders hebben 33 jaar met die groene badkamer geleefd :D
Nee, voorlopig gaat hij er niet uit, niet omdat ik het wel mooi vind (absoluut niet), maar gewoon omdat hij nog steeds prima voldoet.
Mooie badkamer :)
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het er niet uit trekt. Hoe lang ben je nou helemaal in de badkamer? Onze badkamer is prachtig beige/bruin. Met wit toilet, bad en wastafel. Ziet er nog prima uit, dus voorlopig mooi niet vervangen.
pi_134108804
Tja, hoe lang ben je nou op je slaapkamer en hoe vaak heb je dan je ogen dicht?

Ik ben redelijk vaak op de badkamer, zeker 4 keer per dag en dan wil ik best comfortabel daar kunnen verblijven.
Hoor ik die Griekse melodie...
  dinsdag 10 december 2013 @ 10:43:59 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134109885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:11 schreef Angelfrouk het volgende:

[..]

Mooie badkamer :)
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het er niet uit trekt. Hoe lang ben je nou helemaal in de badkamer? Onze badkamer is prachtig beige/bruin. Met wit toilet, bad en wastafel. Ziet er nog prima uit, dus voorlopig mooi niet vervangen.
Mwah, in het huis van mijn man hebben we de badkamer in 2010 laten verbouwen, terwijl ik hoogzwanger was, maar toen ik vervolgens bedrust geadviseerd kreeg liet ik het licht in de badkamer vaak aan zodat ik vanuit bed van de prachtige nieuwe badkamer kon genieten O+

Die badkamer moet op een gegeven moment gewoon gedaan worden, met daarbij het enorme voordeel dat het voor 1971 al een heel erg luxe badkamer was, zo lopen er bijvoorbeeld nergens leidingen over de tegels, wat tot in de jaren 80 bij veel nieuwbouw woningen wel het geval was.

Maar afgezien van het financiėle plaatje, weet ik ook hoeveel energie ik destijds in het uitzoeken van alles voor die badkamer heb gestoken, en dat heb ik nu echt even niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134376239
zo. ugh!

nog wat kleine dingetjes afwerken in de badkamer, de trap bekleden en de kozijnen en bijbehoren verven en dan kunnen we *O* *O* *O* foto's komen er aan, moeten we nog ff maken. dan hebben we eindelijk propere voor en na foto's. het was ff heel, heel, heel druk hier.

liefst had ik komend weekend al over gegaan, maar dat is wat onrealistisch en zonde ook. er zijn wat kleinigheden die hard stuk kunnen nu terwijl dat niet hoeft.

en: *tromgeroffel*, de huur is opgezegd :o
pi_134376400
voor de gein :)

de blokjes tegen de muur waar ook de tv tegen staat zijn billies, linksonderin is een wandkast
pi_134600409
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef simmu het volgende:
voor de gein :)

[ link | afbeelding ]

de blokjes tegen de muur waar ook de tv tegen staat zijn billies, linksonderin is een wandkast
Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken? :)
pi_134601126
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken? :)
nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomt :P ik heb er een hypermobiele bij en die heeft het echt niet in zich om stil te zitten. dat achterover donderen met stoel en al is een vaker voorkomend fenomeen bij ons. je zou verwachten dat ze het dan vanzelf wel leren, maar nee 8)7
pi_134601158
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef simmu het volgende:

[..]

nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomt :P ik heb er een hypermobiele bij en die heeft het echt niet in zich om stil te zitten. dat achterover donderen met stoel en al is een vaker voorkomend fenomeen bij ons. je zou verwachten dat ze het dan vanzelf wel leren, maar nee 8)7
Ah ;) Dat is wel een goede reden ja ;) Die kinderen ook altijd ;)
pi_134601261
we zijn de laatste kozijnen aan het schilderen, morgen en met de kerst ff pauze (kerstinkopen morgen doen dus, net als nog ff naar de ikea :'( ) en dan volgend weekend over!

eerste opname voor deze woning is ook geweest, er is wel een puntje waar ik boos over ben. ze willen dat ik hier namelijk een nieuw aanrechtblad erin zet, want er zitten wat krasjes op de oude. ja duh! dat zit er 4 jaar in en is van crappy kwaliteit. rot op met je "u moet dat vervangen" }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')