hehequote:Op maandag 25 november 2013 14:46 schreef eleusis het volgende:
wie is toch die sangdrax die nooit op fok het vlees komt snijden
da's de vent die niet van fok.forum houdtquote:Op maandag 25 november 2013 14:46 schreef eleusis het volgende:
wie is toch die sangdrax die nooit op fok het vlees komt snijden
wel een paar plekjes her en der, wat ook genoemd wordt in het bouwkundig rapport. dat zou geen probleem moeten zijn, zowel volgens het bouwkundig rapport als de aannemer. het is ook niet ter plaatse van die roestvorming hequote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je hebt de roestplekken niet gezien?
Dat moet je de bouwkundige of aannemer maar eens aan zijn jasje trekken.quote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef simmu het volgende:
[..]
wel een paar plekjes her en der, wat ook genoemd wordt in het bouwkundig rapport. dat zou geen probleem moeten zijn, zowel volgens het bouwkundig rapport als de aannemer. het is ook niet ter plaatse van die roestvorming he
geen idee of ik het goed uitleg trouwens hoor, dus pin me niet vast op dingen
je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:47 schreef simmu het volgende:
tegeltjes in de badkamer
![]()
ik zal proberen het komend weekend op de foto te krijgen. wij zijn er weg van: het commentaar van de zetter: "zulke tegeltjes zet je niet elke dag"![]()
maar goed; tis prachtig azuurblauw, precies wat we in gedachten hadden; mooi licht en wel vol kleur
dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt primaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef JantinaGr het volgende:
Leuke keukenWat voor aanrechtblad is dat? (ben ook voorzichtig aan het rondkijken naar keuken)
Ben er nog niet zo thuis in. Dacht al wel dat het kunststof was. Maar betonlook dus. Ik vind het mooiquote:Op zondag 8 december 2013 09:34 schreef simmu het volgende:
[..]
dat is een heel gewoon standaard kunststof aanrechtblad in betonlook. die heb ik hier nu ook en dat bevalt prima
Ooh JosephJoseph <3<3<3quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:18 schreef simmu het volgende:
ik kom even terug op dat roze en rood in de keuken. bij nader inzien vind ik dat niks. dat rozige ben ik echt zo beu denk iknu heb ik een leuke houder met snijplankjes erin en laatst ook van hetzelfde merk een lepelcarroussel van dat merk gescoord via puntensparen ergens, ik denk dat ik het daarop hou. zal ff plaatjes bijdoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil de messenset ook, maar we wachten ff tot het kostenplaatje goed bekend is, er *is* meerwerk tenslotte![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Leandra het volgende:
Nee echt donkergroen....JeugdsentimentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef simmu het volgende:
dat zou ik dan weer niet trekken![]()
echt veel te donker en je kan er niks mee. je kan niet eens wat breken met een douchegordijn
Nee echt donkergroen....En tóch, tóch...heeft het zeker wat !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jugendstilthema maken?quote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de badkamer een flink raam (100x140) en een balkondeur met glas, dus er komt altijd voldoende licht binnen.
De vloer is wit trouwens, dat scheelt ook
Mooie badkamerquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
Nog meer 1980
Mijn ouders waren destijds op zoek naar een ander huis en een prachtig huis op een hele prettige locatie had een gloednieuwe knalblauwe badkamer.... en hoewel mijn moeder van blauw houdt (en groen verafschuwt), hebben ze het huis daarom niet gekocht, ze wist dat ze er niet mee zou kunnen leven en de nieuwe badkamer was zeg maar in de prijs verwerkt.
Daarbij zijn het geen mensen die alleen omdat een badkamer lelijk is de boel eruit laten slopen, en zeker toen niet.
Grappig; het huis wat ze kochten had een badkamer met groene tegeltjes, maar gezien die al uit 1971 was hadden ze de verwachting dat ze die tzt nog wel eens zouden vernieuwen....
De groene tegeltjes zitten er nog steeds, en het huis is nu ons huis, dus mijn ouders hebben 33 jaar met die groene badkamer geleefd
Nee, voorlopig gaat hij er niet uit, niet omdat ik het wel mooi vind (absoluut niet), maar gewoon omdat hij nog steeds prima voldoet.
Mwah, in het huis van mijn man hebben we de badkamer in 2010 laten verbouwen, terwijl ik hoogzwanger was, maar toen ik vervolgens bedrust geadviseerd kreeg liet ik het licht in de badkamer vaak aan zodat ik vanuit bed van de prachtige nieuwe badkamer kon genietenquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:11 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Mooie badkamer
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het er niet uit trekt. Hoe lang ben je nou helemaal in de badkamer? Onze badkamer is prachtig beige/bruin. Met wit toilet, bad en wastafel. Ziet er nog prima uit, dus voorlopig mooi niet vervangen.
Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:38 schreef simmu het volgende:
voor de gein
[ link | afbeelding ]
de blokjes tegen de muur waar ook de tv tegen staat zijn billies, linksonderin is een wandkast
nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomtquote:Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vind je het niet fijner om de tafel in de lengte te zetten naast de keuken?
Ahquote:Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef simmu het volgende:
[..]
nee, want ik garandeer dat er dan wel een kind achterover knalt met stoel en al en dan tegen de verwarming aankomtik heb er een hypermobiele bij en die heeft het echt niet in zich om stil te zitten. dat achterover donderen met stoel en al is een vaker voorkomend fenomeen bij ons. je zou verwachten dat ze het dan vanzelf wel leren, maar nee
Spannend hoor, dat overgaan. Wij mogen in februari (waarschijnlijk).quote:Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef simmu het volgende:
we zijn de laatste kozijnen aan het schilderen, morgen en met de kerst ff pauze (kerstinkopen morgen doen dus, net als nog ff naar de ikea) en dan volgend weekend over!
eerste opname voor deze woning is ook geweest, er is wel een puntje waar ik boos over ben. ze willen dat ik hier namelijk een nieuw aanrechtblad erin zet, want er zitten wat krasjes op de oude. ja duh! dat zit er 4 jaar in en is van crappy kwaliteit. rot op met je "u moet dat vervangen"
dat aanrechtblad is gewoon kunststof. en het is echt vrij belachelijk; enkel iets van 3 kleine krasjes ofzo. ik ben altijd netjes met dingen snijden op snijplanken. hell, mijn snijplanken zijn kleurgecodeerd. ik vind een paar krasjes op 4 jaar normaal en net gebruik toch echt vallen onder normale slijtage en hence dat het niet mijn probleem is.quote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Spannend hoor, dat overgaan. Wij mogen in februari (waarschijnlijk).
Die krasjes kan je misschien ook nog wegwerken met het een of ander. Wat voor aanrechtblad heb je?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef simmu het volgende:
ik kom binnenkort met updates, er waren nogal wat dingen die even tussendoor kwamen.
die komen zodra ik het fototoestel gevonden hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 07:49 schreef Gieliovd het volgende:
Lekkere update.... Waar zijn de foto's?
(Hoe is het met je schoonvader?)quote:Op woensdag 15 januari 2014 08:44 schreef simmu het volgende:
[..]
die komen zodra ik het fototoestel gevonden heb![]()
ik zal vanmiddag wel ff wat foto's maken met mijn mobiel
ja, daarom bleven we dus een week: die overleed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
(Hoe is het met je schoonvader?)
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, daarom bleven we dus een week: die overleed.
Nee echt donkergroen....Prachtige tegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi van formaat ook, die verkopen ze tegenwoordig geloof ik niet meer.
wij zijn zelf absoluut weg van die badkamerquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Ie!, die tegels in de badkamer zijn wel erg blauw![]()
Ziet er verder trouwens goed uit !![]()
ik was er zelfs nog niet aan toegekomen om bij jullie langs te gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef -mandy- het volgende:
Mooie foto's Simmu! Ziet er goed uit!
Je roept maar wanneer we eens mogen komen kijken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |