als ik straks thuis ben dm ik je even wat adressen door. Dames zijn al voorbereidt op je komst.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Jij zou de betere tietenbarretjes nog even voor mij noteren.
wat ga je halen voor lekkers?quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Typisch het volgende:
en nu ben ik eventjes boodschappen doen
gr gr
dat weet ik nog nietquote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je halen voor lekkers?
Everybody loves Joey - The Londen Editionquote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
als ik straks thuis ben dm ik je even wat adressen door. Dames zijn al voorbereidt op je komst.
De slachterofferhulp staat ook klaar na afloop?quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
als ik straks thuis ben dm ik je even wat adressen door. Dames zijn al voorbereidt op je komst.
Middenveld he.quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral fan van derbies en alles er omheen.
Waar speelt Strootman?
ok, dank je welquote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet
ik breng straks verslag uit
Ik kan hierover meepratenquote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als je OPEENS seks gaat hebben, dan dan dan.....
Boedapest.quote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Everybody loves Joey - The Londen Edition
Onder de noemer "Oh werd er vandaag gevoetbald" en dat elke CL/interland avond.quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Vooral fan van derbies en alles er omheen.
Waar speelt Strootman?
quote:Moeder van scheidsrechter Danny Makkelie is geen prostituee
Dan moet hij het even onder een spoiler zettenquote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil weten, van die harige verhalen
okquote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef NaturalScience het volgende:
Dat het ook hier even duidelijk is.![]()
http://www.speld.nl/2013/(...)chter-is-prostituee/
[..]
Ja maar ik ken mezelf, ga ik toch nieuwsgierig worden en kijken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet hij het even onder een spoiler zetten
Ik had me enkele weken niet geschoren en toen gebeurde iets wat ik op het begin van die dag niet had verwacht.quote:
En toen gebeurde het toch niet? Vanwege dat niet scheren?quote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had me enkele weken niet geschoren en toen gebeurde iets wat ik op het begin van die dag niet had verwacht.
jammer emilequote:Op maandag 25 november 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had me enkele weken niet geschoren en toen gebeurde iets wat ik op het begin van die dag niet had verwacht.
Vreemde fetish heb je...quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet hij het even onder een spoiler zetten
Laat me raden. Als je een sik wil haal je de tondeuse niet langs je kin?quote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik scheer me niet, gebruik alleen een tondeuze om altijd zo'n 3-dagenbaardje te hebben. Tenzij ik alleen een sik wil.
We hebben het niet over een baardquote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik scheer me niet, gebruik alleen een tondeuze om altijd zo'n 3-dagenbaardje te hebben. Tenzij ik alleen een sik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |