Ok, nee ik ben Wilkinson gewend van vroeger. Eigenlijk nooit Gillette gebruikt.quote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wilkinson, Gillette weet ik veel power etc. gebruik ik
Ik heb dan ook een stevige baard. Net staalkabel.quote:
Vervelend is dat jaquote:Op maandag 25 november 2013 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een stevige baard. Net staalkabel.
Same here, op zich niet erg maar ik begin al grijs te worden in mijn baard en dan zie je er al snel als een zwerver uit...quote:Op maandag 25 november 2013 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een stevige baard. Net staalkabel.
as if..quote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als je OPEENS seks gaat hebben, dan dan dan.....
Zit er schaamhaar.quote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers seks hebben, doe normaal c_a.quote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een aanname.quote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan knapt die vrouw gelijk af en heb je nog geen seks
Ow ja dat is waar, maar dat komt omdat de meeste niet scheren denk ikquote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers seks hebben, doe normaal c_a.
Oja. Jij zou de betere tietenbarretjes nog even voor mij noteren.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanmiddag langs het nieuwe stadion gekomen. Taxichauffeur helemaal enthousiast. Iedereen inhalen ineens.
Haha oh ja goeiequote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar, maar dat komt omdat de meeste niet scheren denk ik
Ik ben FOK!mod dus dat word van te voren wel afgesproken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan knapt die vrouw gelijk af en heb je nog geen seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |