Het spel kan je op tv ook wel zienquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het spel/spelers maar sfeer is ook belangrijk ja...
Gefeliciteerd zeg!quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Deze boy gaat over een paar maandjes naar West Ham - Swansea. Sinds vandaag officieel.
Armchair supportersquote:Op maandag 25 november 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het spel kan je op tv ook wel zien
Nee gewoon zuipweekendje met wat maten.quote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Firefox2? Je bent Feyenoord af na gister?
Beter!quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Deze boy gaat over een paar maandjes naar West Ham - Swansea. Sinds vandaag officieel.
Veel plezierquote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd dit. Ik ga m'n verdriet verwerken in de bibliotheek.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen ik heb ooit in Engeland gereden, de rest durft dat niet
gewoon met het verkeer mee rijden tochquote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is even omschakelen, maar na 1 rotonde ofzo ben je al gewend
Vanmiddag langs het nieuwe stadion gekomen. Taxichauffeur helemaal enthousiast. Iedereen inhalen ineens.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon zuipweekendje met wat maten.
Helaas heeft Ferencvaros is januari winterstop anders had ik die ook af kunnen vinken
Nee met de trein. Had nog een pluim van 500 euro liggen (al een paar jaar) dus de reis en het verblijf (4 dagen) zijn gedekt voor mij en een andere vriend. Ook wel chill.quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beter!
Ga je met vliegtuig?
Wij hadden ook gekeken voor omgeving Londen, maar werd te duur helaas.
En met de auto zou een ramp worden
Alleen ik heb ooit in Engeland gereden, de rest durft dat niet
hoe lang is dat met de trein dan?quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met de trein. Had nog een pluim van 500 euro liggen (al een paar jaar) dus de reis en het verblijf (4 dagen) zijn gedekt voor mij en een andere vriend. Ook wel chill.
Paar uurtjes vanaf Brussel.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang is dat met de trein dan?
Deze post had van CA kunnen zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
ik heb trek in iets lekkers, ik eet pas laat vanavond dus kan nu nog prima wat gaan halen bij de bakker of supermarkt
nu nog bedenken wat
is dat zo?quote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze post had van CA kunnen zijn.
Soort waardebon. Kreeg ik ooit van het bedrijf waar ik toen werkte omdat iemand die ik had aangemeld daar in dienst werd genomen.quote:
Wiljanquote:
dat is helemaal mooiquote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met de trein. Had nog een pluim van 500 euro liggen (al een paar jaar) dus de reis en het verblijf (4 dagen) zijn gedekt voor mij en een andere vriend. Ook wel chill.
Jawel, maar met afslaan vond ik het effe kut, meestal volgde ik een autoquote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon met het verkeer mee rijden toch
Nee hoorquote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze post had van CA kunnen zijn.
Die groene van de kruidvat zijn ook goedquote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nieuwe scheermesjes kopen, ik word helemaal gek van die wegwerpcrap. Ga weer terug naar Wilkinson.
Ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga nieuwe scheermesjes kopen, ik word helemaal gek van die wegwerpcrap. Ga weer terug naar Wilkinson.
Je bent zelf groen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die groene van de kruidvat zijn ook goed
Zo dat zijn er maar weinigquote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb zo nog een Bongo-bon liggen. Geen idee of dat ding nog geldig is.quote:Op maandag 25 november 2013 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Soort waardebon. Kreeg ik ooit van het bedrijf waar ik toen werkte omdat iemand die ik had aangemeld daar in dienst werd genomen.
www.pluimen.nl
quote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
al een flinke tijd geen joden in de topic
#houdenzo
helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.
[..]
Je bent zelf groen.
Deze boy gaat naar Lazio Roma - As Roma in een paar maandjes. Beat that.quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
valt wel meequote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen mesjes scheren beter dan vrouwen mesjes
Pure aids dit.quote:
Niet volgens HMF...quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mannen mesjes scheren beter dan vrouwen mesjes
Strootman fan he.quote:Op maandag 25 november 2013 15:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze boy gaat naar Lazio Roma - As Roma in een paar maandjes. Beat that.
Al wil ik ook nog steeds weer een keer naar West Ham. In 2003 al eens geweest. West Ham - Cardiff toen.
Wilkinson, Gillette weet ik veel power etc. gebruik ikquote:Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weinig die Wilkinson kiezen, of überhaupt nat scheren?
Worden snel bot.quote:Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Die mannen mesjes scheren gladder ofzo
[..]
Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |