spursquote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zag gister City 6-0 tegen Spurs![]()
Terwijl ze 4-5 aankopen hebben gedaan
Mesut verliest de bal direct daarna helaas..quote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je voor ei als je de aanname op die bal uit 't gifje laat?
Weet ik, penal in de 95e ofzo. Zuurquote:
Jij bent speciaal tochquote:Op maandag 25 november 2013 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat van mij is ook simpel, maar dat vind je dan weer niet speciaal? Rare meid.
Tofquote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Deze boy gaat over een paar maandjes naar West Ham - Swansea. Sinds vandaag officieel.
oke leuk nog even genieten van upton parkquote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Deze boy gaat over een paar maandjes naar West Ham - Swansea. Sinds vandaag officieel.
Win nooit van die gasten in FMquote:
Papadag zeker?quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Wel al een paar keer geweest maar ga daar liever heen dan Arsenal - Crystal Palace.quote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oke leuk nog even genieten van upton park
Rellen met de GSEquote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
Was dat je enige keuze? Ik zou liever naar Arsenal gaanquote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
heb je goed. Is niks man daar bij arsenal.quote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel al een paar keer geweest maar ga daar liever heen dan Arsenal - Crystal Palace.
Firefox2? Je bent Feyenoord af na gister?quote:Op maandag 25 november 2013 15:27 schreef Caland het volgende:
lekker in een doodstil stadion zitten waar iedereen 90 minuten zit. leukquote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Was dat je enige keuze? Ik zou liever naar Arsenal gaan
Nee man. Arsenal fucking saai. Upton park + omgeving blijft iets magisch op wedstrijddagen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Was dat je enige keuze? Ik zou liever naar Arsenal gaan
Gaat mij meer om het spel/spelers maar sfeer is ook belangrijk ja...quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker in een doodstil stadion zitten waar iedereen 90 minuten zit. leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |