Coolquote:
quote:
Bedank BBQ maarquote:
Ty BBQquote:
lol dit is les 1quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Geen dankIk hou ook van jullie
quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Minstens 2. Altijd.
[ afbeelding ]
Ik heb een tag, jaquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Minstens 2. Altijd.
[ afbeelding ]
quote:
Hebb0n.quote:Op maandag 25 november 2013 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Minstens 2. Altijd.
[ afbeelding ]
Dat is toch die vent van community?quote:
Kem hem ban zijn muziekquote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is toch die vent van community?
Joaquote:Op maandag 25 november 2013 11:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is toch die vent van community?
Ook nog eensquote:Op maandag 25 november 2013 11:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Behoorlijk slecht ja.En helemaal dat 't nog fout is ook.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zal zo even een katten update plaatsen.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zal zo even een katten update plaatsen.
Een kirby rugtasquote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ik voor m'n verjaardag moet vragen.
Bestaat dat nog ja?quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.![]()
align="" is ook gewoon not-done.
Nahquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Eevee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lumpy (oranje chagrijn) en Kippie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolwatquote:
Ik kan niet stoppen met kijkenquote:
Ja?quote:
Lens mugquote:
Oooooooooooooooooooooooh. Ik dacht het is vies, óf coke.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lens mug
Lensje is ook wel cool
quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en naar school
Moet ook gebeuren![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
succes gquote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en naar school
Moet ook gebeuren![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan welquote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Roburtt het volgende:
Wat ik me afvraag met die html shit oefeningen, is het alleen goed als je puur doet wat er van je gevraagd wordt, of kan je ook extra dingen erin doen?
Koffie denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooh. Ik dacht het is vies, óf coke.
Je kan extra dingen doen, en je kan zelfs ook je eigen aangeleerde manieren toepassen, omdat dat in sommige gevallen zelfs beter is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Roburtt het volgende:
Wat ik me afvraag met die html shit oefeningen, is het alleen goed als je puur doet wat er van je gevraagd wordt, of kan je ook extra dingen erin doen?
1 2 | $(function(){ }); |
1 2 | $(document).function(){ }); |
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik bijvoorbeeld in javascript/jQuery altijd
[ code verwijderd ]
Terwijl ze in codecademy altijd willen dat ik het zo doe;
[ code verwijderd ]
Maar da's zo omslachtig.
Ik denk dat dat niet veel zin heeftquote:
Geen idee waar het over gaat, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't zelfde met shortifs. Dat kennen ze in codecademy niet.
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php if($val == 1) { $waarde = $val; } else { $waarde = 2; } ?> |
1 2 3 | <?php $waarde = ($val==1) ? $val : 2; ?> |
Maar dat begrijp je toch gelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet veel zin heeftZe willen dat mensen het begrijpen ofzo, dat het dus om een functie in het document gaat. (Wat in feite altijd zo is, maar goed.
)
Nu wel?quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, eerlijk gezegd.
Ga eens gamenquote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Keycount staat bijna op een miljoen.
Meid toch.quote:Op maandag 25 november 2013 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik bijvoorbeeld in javascript/jQuery altijd
[ code verwijderd ]
Terwijl ze in codecademy altijd willen dat ik het zo doe;
[ code verwijderd ]
Maar da's zo omslachtig.
O ja datquote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef BBQSausage het volgende:
[ code verwijderd ]
=
[ code verwijderd ]
quote:
Kan best dat sommigen dat inzicht niet hebben, maar je moet je als maker van zo'n cursus wel even afvragen wat nou handig is om te weten, en wat nou totaal overbodig is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat begrijp je toch gelijk?
quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb 156579x op A gedrukt, met 25 dagen uptime.
A van Anishaquote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb 156579x op A gedrukt, met 25 dagen uptime.
Da's waarquote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan best dat sommigen dat inzicht niet hebben, maar je moet je als maker van zo'n cursus wel even afvragen wat nou handig is om te weten, en wat nou totaal overbodig is.
Gewoon gaanquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW YEAH!
Maar tot 15:15 les ipv 17:30.
Uitval ftw. Belachelijk om nu nog te gaan, maar hey, je bent een A+ student of niet hé.
Dat welquote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die tweede ziet er toch veel makkelijker uit?
Ik mis school, komen en gaan wanneer ik wilquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW YEAH!
Maar tot 15:15 les ipv 17:30.
Uitval ftw. Belachelijk om nu nog te gaan, maar hey, je bent een A+ student of niet hé.
Ik dacht, misschien op een laptopje ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik anders GTA speel?
Wat?quote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef Roburtt het volgende:
Hoe doe je als je een verhaal typt een nieuwe regel, en gene paragraaf oid?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok.
Super hot boiii a.k.a myself: check.
Ok echt doei nu.
Tot zo.
Shift+enterquote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef Roburtt het volgende:
Hoeveel keys en clicks enzulks heb je inmiddels?quote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien op een laptopje ofzo.
Maar die van mij is van op kantoor.Heb thuis ook whatpulse.
Uh even denken hoe zeg je dat.quote:
In html?quote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef Roburtt het volgende:
1 | <br /> |
ja ik bedoel met code shitquote:
Ja in html, even proberenquote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In html?
[ code verwijderd ]
In word?
CTRL+enter
In html5 was het toch <br>quote:Op maandag 25 november 2013 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In html?
[ code verwijderd ]
In word?
CTRL+enter
html5 geeft er niet echt iets om.quote:Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In html5 was het toch <br>? Niet self-closing dacht ik.
Ik doe alleen <br> en dan is het goedquote:Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In html5 was het toch <br>? Niet self-closing dacht ik.
W3 welquote:Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
html5 geeft er niet echt iets om.
Vertel mij maar eens waar W3 zegt dat je geen /> meer mag gebruiken in een br.quote:
Die validator begon er over te zeikenquote:Op maandag 25 november 2013 12:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens waar W3 zegt dat je geen /> meer mag gebruiken in een br.Het kan prima, het is alleen niet (meer) nodig.
Heb je dan wel de juiste doctype bovenaan je document staan?quote:Op maandag 25 november 2013 12:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die validator begon er over te zeiken!
Ja..quote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb je dan wel de juiste doctype bovenaan je document staan?
www.codeacedemy.com/W3_Declares_/>_Illigalquote:Op maandag 25 november 2013 12:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens waar W3 zegt dat je geen /> meer mag gebruiken in een br.Het kan prima, het is alleen niet (meer) nodig.
quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
www.codeacedemy.com/W3_Declares_/>_Illigal
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Roburtt het volgende:
Hahahaha, de iPhone 5s van iemand hier kwam net binnen, hebben we hem er uit gehaald en vervangen met een baksteen.
Benieuwd naar z'n reactie straks.
Ja hij is echt net nieuw hier, en echt een kneus. En hij was echt super enthousiast over vandaag, dat hij hem kreeg.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoeveel keys en clicks enzulks heb je inmiddels?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja hij is echt net nieuw hier, en echt een kneus. En hij was echt super enthousiast over vandaag, dat hij hem kreeg.
Ik heb 5 euro gewed dat hij gaat huilen
Bij mij thuis per 50.000, en op kantoor per 100.000quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij pulse 'ie ook per 50,000 keys.
Stoned4Life.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
Deze maandag is heul niet zo kut.
Deze maandag is mijn zondag
Wake & bake en wachten tot Mono straks komt met meer wiet en penis
Dit heb ik mensen al zo vaak horen zeggenquote:
Nja dan ga ik weer verder met studeren. Heb nu 2 tussenjaren en werk maar 16-26 uur in de week ofzo, simpel bijbaantje, dus ik kan nou gewoon elke dag blowenquote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit heb ik mensen al zo vaak horen zeggen
Alcohol?quote:
quote:
dit, alleen wiet wordt vaak doordeweeks ook gebruikt waardoor het erger lijkt dan alcoholquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug waar wiet een softdrug is
Mja, wiet wordt dagelijks veel gebruikt, terwijl dat met alcohol vaak maar één keer per week is. Wiet rook je ook snel vaker op een dag, terwijl je, wanneer je alcohol drinkt, dit meestal maar op één moment doet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug waar wiet een softdrug is
Nja ieder verstandig persoon met een vaste baan/opleiding doet én geen wiet én geen alcohol doordeweeks, maar alleen in het weekend.quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dit, alleen wiet wordt vaak doordeweeks ook gebruikt waardoor het erger lijkt dan alcohol
En daarom doe ik het alleen op vrijdagquote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ieder verstandig persoon met een vaste baan/opleiding doet én geen wiet én geen alcohol doordeweeks, maar alleen in het weekend.
Maar als je er ff bij na denkt kun je eigenlijk niks echt bedenken wat wiet erger maakt dan alcohol.
Meerdere doden door te veel alcohol, geen enkele dode door wiet, van alcohol worden mensen sneller agressief en opgefokt, van wiet worden mensen alleen maar chill en rustig, dronken kan je een last zijn tot anderen, stoned ben je dat totaal niet, etc.
quote:
Liefde plus alcohol moet je eens proberen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde + muziek is mijn drug. Moeten jullie ook eens doen
Ja hoquote:
Staat op mn bucketlist.quote:Op maandag 25 november 2013 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liefde plus alcohol moet je eens proberen.
Een biertje op z'n tijd is wel lekker hoor.quote:
Jammer, want dan had ik vrijdag misschien wel wat gekregenquote:Op maandag 25 november 2013 13:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een biertje op z'n tijd is wel lekker hoor.
Maar andere drugs doe ik niet aan. Blowen doe ik niet, roken ook niet. Nooit gedaan ook, en ga ik gewoon nooit doen.
Sowieso, teveel van iets is nooit goed. Maar met mate is er niks ergs aan.
Ik kan best wel wat bier hebben, dus bij mij is het niet snel teveel.quote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer, want dan had ik vrijdag misschien wel wat gekregen
Koffie vind ik heerlijkquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
Koffie moet ik ook niet meer drinken. Ook te slecht. En zo lekker is 't nou ook weer niet. Alleen de energieboost is even fijn.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat bier hebben, dus bij mij is het niet snel teveel.
liefde, wat is dat?quote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde + muziek is mijn drug. Moeten jullie ook eens doen
ik vind geel raarquote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
Teveel.
Teveel.
Te veel.
Te- veel.
Wtf.
Raar woord. [ afbeelding ]
quote:
persieees jij snapt het levenquote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
En daarom doe ik het alleen op vrijdag
en soms zaterdag
Kom vechten dan.quote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ieder verstandig persoon met een vaste baan/opleiding doet én geen wiet én geen alcohol doordeweeks, maar alleen in het weekend.
Deze chick.quote:
Dit iddquote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je nadenkt over woorden zijn ze allemaal raar.
Lepelquote:Op maandag 25 november 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je nadenkt over woorden zijn ze allemaal raar.
Bijkomen smijkomen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft mijn kringspier is nog bij aan het komen van de vorige keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja precies.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd![]()
Soms heb je dan ineens even zo'n ingeving, "wow.. nee dit woord is écht raar, wie heeft dat ooit bedacht?"
Deze man weetquote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies.Maar ook vooral met de meest simpele woorden.
simmmpellllquote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
wat zit jij te godverren?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijkomen smijkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:deurknopquote:Op maandag 25 november 2013 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
slokdarm
Fuck the EBU.
Heeft veel scheldwoord-potentie. jammer dat je er niet dood aan kan gaan.quote:
Mm vast wel, maar dan zou het nog niet echt een krachtig scheldwoord zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft veel scheldwoord-potentie. jammer dat je er niet dood aan kan gaan.
Nouja, slokdarmkanker, maar dat "kanker" verpest de potentie van het pure "slokdarm".
Zou je iemand kunnen wurgen met een slokdarm?
als slokdarm een ziekte was waarbij je ogen tot pulp vergingen en je anus explodeerde zou het ieders favo scheldwoord zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mm vast wel, maar dan zou het nog niet echt een krachtig scheldwoord zijn
truequote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
als slokdarm een ziekte was waarbij je ogen tot pulp vergingen en je anus explodeerde zou het ieders favo scheldwoord zijn.
Waarom kwets je me?quote:Op maandag 25 november 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent echt een ontiffelijke slokdarm!! (lees; slokdarrum"
mur is gewoon een naar mannetjequote:
Je krijgt een knuffel van m'n slokdarmquote:
Haha ik las het alsof je haar slokdarm lief vondquote:
Ja zo dusquote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt een knuffel van m'n slokdarm
quote:
beetje hard geworden.quote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je krijgt een knuffel van m'n slokdarm
zat nog te denken over een andere manier om het te zeggen, maar dit was de beste.quote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik las het alsof je haar slokdarm lief vond
hard genoeg om de slokdarm te bereiken?quote:
Zo bedoelt 'ie het toch?quote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ik las het alsof je haar slokdarm lief vond
Uiteraard.quote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef Roburtt het volgende:
Create an <h1> heading called 'Some random thoughts'.
Moet het dan ook zo heten?
Nahquote:Op maandag 25 november 2013 13:45 schreef Roburtt het volgende:
Create an <h1> heading called 'Some random thoughts'.
Moet het dan ook zo heten?
Ja mooi kut, ik typ telkens maar gewoon "bla" als tekst, anders duurt het telkens zo langquote:
Soms zit daar wel echt een check op, moet je het alsnog allemaal goed gaan invullen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja mooi kut, ik typ telkens maar gewoon "bla" als tekst, anders duurt het telkens zo lang
quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms zit daar wel echt een check op, moet je het alsnog allemaal goed gaan invullen.
Veel meer gedoe dan bla of testquote:
No problemquote:
Leefte gij ook nog?quote:
Ik doe mijn best jaquote:Op maandag 25 november 2013 14:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jazeker, jazeker.Jij ook zie ik?
Faal.quote:
bij mij welquote:
System of a Downquote:
Nirvanaquote:
Alice in Chainsquote:
Soundgardenquote:
Neil Youngquote:
Hé An! 82.quote:
quote:
Morgen QotSAquote:
Nicequote:
quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef Roburtt het volgende:
Identify the word or words you want to bold.
Surround those words with opening tag <strong> and closing tag </strong>.
Celebrate how awesome you are at HTML!
Nee, met mijn vaderquote:
Dan ben je ook best wel awesome, geef toe.quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef Roburtt het volgende:
Identify the word or words you want to bold.
Surround those words with opening tag <strong> and closing tag </strong>.
Celebrate how awesome you are at HTML!
Browniequote:
Pardon?quote:
ha die snap ik nuquote:
quote:
Als je de hele dag geen flikker uitvoert wel ja.quote:
Dan gaat het juist langzaamquote:Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je de hele dag geen flikker uitvoert wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |