Bestaat dat nog ja?quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup.![]()
align="" is ook gewoon not-done.
Nahquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Eevee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lumpy (oranje chagrijn) en Kippie![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolwatquote:
Ik kan niet stoppen met kijkenquote:
Ja?quote:
Lens mugquote:
Oooooooooooooooooooooooh. Ik dacht het is vies, óf coke.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lens mug
Lensje is ook wel cool
quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en naar school
Moet ook gebeuren![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
succes gquote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en naar school
Moet ook gebeuren![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Kan welquote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Roburtt het volgende:
Wat ik me afvraag met die html shit oefeningen, is het alleen goed als je puur doet wat er van je gevraagd wordt, of kan je ook extra dingen erin doen?
Koffie denk ik.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooh. Ik dacht het is vies, óf coke.
Je kan extra dingen doen, en je kan zelfs ook je eigen aangeleerde manieren toepassen, omdat dat in sommige gevallen zelfs beter is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef Roburtt het volgende:
Wat ik me afvraag met die html shit oefeningen, is het alleen goed als je puur doet wat er van je gevraagd wordt, of kan je ook extra dingen erin doen?
| 1 2 | $(function(){ }); |
| 1 2 | $(document).function(){ }); |
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik bijvoorbeeld in javascript/jQuery altijd
[ code verwijderd ]
Terwijl ze in codecademy altijd willen dat ik het zo doe;
[ code verwijderd ]
Maar da's zo omslachtig.
Ik denk dat dat niet veel zin heeftquote:
Geen idee waar het over gaat, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't zelfde met shortifs. Dat kennen ze in codecademy niet.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php if($val == 1) { $waarde = $val; } else { $waarde = 2; } ?> |
| 1 2 3 | <?php $waarde = ($val==1) ? $val : 2; ?> |
Maar dat begrijp je toch gelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet veel zin heeftZe willen dat mensen het begrijpen ofzo, dat het dus om een functie in het document gaat. (Wat in feite altijd zo is, maar goed.
)
Nu wel?quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, eerlijk gezegd.
Ga eens gamenquote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Keycount staat bijna op een miljoen.
Meid toch.quote:Op maandag 25 november 2013 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
Ik gebruik bijvoorbeeld in javascript/jQuery altijd
[ code verwijderd ]
Terwijl ze in codecademy altijd willen dat ik het zo doe;
[ code verwijderd ]
Maar da's zo omslachtig.
O ja datquote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef BBQSausage het volgende:
[ code verwijderd ]
=
[ code verwijderd ]
quote:
Kan best dat sommigen dat inzicht niet hebben, maar je moet je als maker van zo'n cursus wel even afvragen wat nou handig is om te weten, en wat nou totaal overbodig is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dat begrijp je toch gelijk?
quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb 156579x op A gedrukt, met 25 dagen uptime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |