quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Roburtt het volgende:
Hahahaha, de iPhone 5s van iemand hier kwam net binnen, hebben we hem er uit gehaald en vervangen met een baksteen.
Benieuwd naar z'n reactie straks.
Ja hij is echt net nieuw hier, en echt een kneus. En hij was echt super enthousiast over vandaag, dat hij hem kreeg.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoeveel keys en clicks enzulks heb je inmiddels?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja hij is echt net nieuw hier, en echt een kneus. En hij was echt super enthousiast over vandaag, dat hij hem kreeg.
Ik heb 5 euro gewed dat hij gaat huilen
Bij mij thuis per 50.000, en op kantoor per 100.000quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Bij mij pulse 'ie ook per 50,000 keys.
Stoned4Life.quote:Op maandag 25 november 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
Deze maandag is heul niet zo kut.
Deze maandag is mijn zondag
Wake & bake en wachten tot Mono straks komt met meer wiet en penis
Dit heb ik mensen al zo vaak horen zeggenquote:
Nja dan ga ik weer verder met studeren. Heb nu 2 tussenjaren en werk maar 16-26 uur in de week ofzo, simpel bijbaantje, dus ik kan nou gewoon elke dag blowenquote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit heb ik mensen al zo vaak horen zeggen
Alcohol?quote:
quote:
dit, alleen wiet wordt vaak doordeweeks ook gebruikt waardoor het erger lijkt dan alcoholquote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug waar wiet een softdrug is
Mja, wiet wordt dagelijks veel gebruikt, terwijl dat met alcohol vaak maar één keer per week is. Wiet rook je ook snel vaker op een dag, terwijl je, wanneer je alcohol drinkt, dit meestal maar op één moment doet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alcohol is een harddrug waar wiet een softdrug is
Nja ieder verstandig persoon met een vaste baan/opleiding doet én geen wiet én geen alcohol doordeweeks, maar alleen in het weekend.quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dit, alleen wiet wordt vaak doordeweeks ook gebruikt waardoor het erger lijkt dan alcohol
En daarom doe ik het alleen op vrijdagquote:Op maandag 25 november 2013 13:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ieder verstandig persoon met een vaste baan/opleiding doet én geen wiet én geen alcohol doordeweeks, maar alleen in het weekend.
Maar als je er ff bij na denkt kun je eigenlijk niks echt bedenken wat wiet erger maakt dan alcohol.
Meerdere doden door te veel alcohol, geen enkele dode door wiet, van alcohol worden mensen sneller agressief en opgefokt, van wiet worden mensen alleen maar chill en rustig, dronken kan je een last zijn tot anderen, stoned ben je dat totaal niet, etc.
quote:
Liefde plus alcohol moet je eens proberen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde + muziek is mijn drug. Moeten jullie ook eens doen
Ja hoquote:
Staat op mn bucketlist.quote:Op maandag 25 november 2013 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liefde plus alcohol moet je eens proberen.
Een biertje op z'n tijd is wel lekker hoor.quote:
Jammer, want dan had ik vrijdag misschien wel wat gekregenquote:Op maandag 25 november 2013 13:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een biertje op z'n tijd is wel lekker hoor.
Maar andere drugs doe ik niet aan. Blowen doe ik niet, roken ook niet. Nooit gedaan ook, en ga ik gewoon nooit doen.
Sowieso, teveel van iets is nooit goed. Maar met mate is er niks ergs aan.
Ik kan best wel wat bier hebben, dus bij mij is het niet snel teveel.quote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer, want dan had ik vrijdag misschien wel wat gekregen
Koffie vind ik heerlijkquote:Op maandag 25 november 2013 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
Koffie moet ik ook niet meer drinken. Ook te slecht. En zo lekker is 't nou ook weer niet. Alleen de energieboost is even fijn.
quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan best wel wat bier hebben, dus bij mij is het niet snel teveel.
liefde, wat is dat?quote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Liefde + muziek is mijn drug. Moeten jullie ook eens doen
ik vind geel raarquote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
Teveel.
Teveel.
Te veel.
Te- veel.
Wtf.
Raar woord. [ afbeelding ]
quote:
persieees jij snapt het levenquote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
En daarom doe ik het alleen op vrijdag
en soms zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |