Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je ook zo raar praten als die figuren ofwa?
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij woonde toch niet in Leeuwarden?
en dan chickies hosselenquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De nieuwe Mercedes C-klasse (2014)
[ afbeelding ]
Vernoemd naar een ouwe kut telefoon van Sonyquote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
Nee klopt, ik ben er tijdelijk gehuisvest door m'n werkgever om een project waar ik op zit.
Danku.quote:
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.quote:Op zondag 24 november 2013 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prachtige wagen, maar ik ga voor de CLA, heb 'm al op bestelling.
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.quote:Op zondag 24 november 2013 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn god, jij wisselt echt te snel van wagens.
Ja, ok. Ik weet niet hoeveel tijd er tussen zit, maar zolang heeft hij zijn huidige taxi nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Autootje bestellen, paar weekjes in rondrijden en zodra de leverancier je in gebreke stelt, lever je 'm weer inquote:Op zondag 24 november 2013 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft m besteld hè, leveren en betalen is een heel ander verhaal .....
Ach so. Dan is het al begrijpelijker.quote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiterlijk April komt hij, tegen die tijd is de mijne een jaar in m'n bezit.
Dat is lang zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |