Van die laatste wil ik wel een filmpje zienquote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gaat prima.
[ afbeelding ]
6 naast elkaar.
Dit beest woog volledig bewapend en tjokvol fuel ongeveer 210 ton. Zonder cheaten in orbit gekregen.
Sorry. Soms zien mensen niet dat 'ie dicht is. En wilde replyen.quote:
Ik heb net in een uurtje een 150 tons versie voor je geklust. Zelfde bewapening, maar veel minder fuel. Ben nu een ontzettend gebeund filmpje ervan aan het uploaden.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Van die laatste wil ik wel een filmpje zien
Wat is dit nou weer.quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gaat prima.
[ afbeelding ]
6 naast elkaar.
[ afbeelding ]
Dit beest woog volledig bewapend en tjokvol fuel ongeveer 210 ton. Zonder cheaten in orbit gekregen.
Je moet bij planes opletten dat je de center of mass een heel klein beetje voor de center of lift hebt zittenquote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het lukt allemaal maar niet bij mij. Spaceplanes krijg ik de lucht niet in of ze flippen keihard naar achteren.
De raketten krijg ik amper in orbit.
BBB.quote:Op zondag 24 november 2013 22:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
TeringHoe krijg je uberhaubt dat in de ruimte. Ik krijg een lander niet eens op de mun
Mail even de pr afdeling van fok voor reclame makenquote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef Kutmanager het volgende:
Kan ff duren voordat hij het doet.
Wel afkijken want ik schiet ook nog de raketten af.
Oh en subscribe please. Ben van plan vaker filmpjes te gaan uploaden. Blijkbaar verdienen die grote ksp youtubers een goed zakcentje ermee.
Dat heb ik ook. nog steeds tript dat ding.quote:Op zondag 24 november 2013 22:21 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je moet bij planes opletten dat je de center of mass een heel klein beetje voor de center of lift hebt zitten
Zie pi. Sarcastischquote:Op zondag 24 november 2013 23:01 schreef Kutmanager het volgende:
Oh mag dat niet? Dan haal ik het toch weg.
Probeer het eerst eens met een hele kleine raket?quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het lukt allemaal maar niet bij mij. Spaceplanes krijg ik de lucht niet in of ze flippen keihard naar achteren.
De raketten krijg ik amper in orbit.
Dat werkt niet, ik zie wat knopjes aan en uit gaan maar dat is hetquote:
Have you tried turning your spacecraft off and on again?quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik zie wat knopjes aan en uit gaan maar dat is het
Heb net de 1e tutorial gedaan.
Jouw ui maakt mij onpasselijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:09 schreef DeHovenier het volgende:
Op naar het Orbiting 101 trainingsprogramma
Ze waren volgens mij juist te kleinquote:Op maandag 25 november 2013 10:20 schreef Reintji het volgende:
[..]
Probeer het eerst eens met een hele kleine raket?
Waar is iequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:56 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb een mooi filmpje gemaakt voor jullie.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Leuk filmpke, vat idd de essentie van KSP goed samen ... !
Eve is werkelijk een planeet op steroïden. Heb ooit eens getracht twee kerbals van de oppervlakte te halen met een uit de kluiten gewassen lander, maar het ding zakte eenmaal op de grond van ellende in elkaar.
shame on you.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wel dankzij cheats wbv brandstof
Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je moet toch wat,anders red ik het nooit.
Holy fuck wat een god!quote:
niet vergeten je mods te updatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ohja steam heeft hem al.
Morgen maar even kijken.
maak een raket.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik speel het nu een dag maar heb nog weinig verstand van die cirkels om de aarde en hoe je in een nieuwe cirkel moet komen 😛
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
maak een raket.
lancheer hem.
Rond 10000m maak een 20-30 graden bocht op de 90lijn.
Kijk op de map en probeer een AP van ong 90km te krijgen.
Als je dat ziet stop je de raket. Wacht je tot net voor het hoogste punt en dan vol gas.
beste kun je even op youtube kijken.
Of download mechjeb 2quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
maak een raket.
lancheer hem.
Rond 10000m maak een 20-30 graden bocht op de 90lijn.
Kijk op de map en probeer een AP van ong 90km te krijgen.
Als je dat ziet stop je de raket. Wacht je tot net voor het hoogste punt en dan vol gas.
beste kun je even op youtube kijken.
Het werkt niet lekker met RemoteTech2, maar mechjeb is alleen handig om snel even een richting op te gaanquote:
Remotech is wel vet, maar mechjeb is zo veel makelijker (quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:04 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het werkt niet lekker met RemoteTech2, maar mechjeb is alleen handig om snel even een richting op te gaan
Na 200 uur zijn dat soort dingen een makkiequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Remotech is wel vet, maar mechjeb is zo veel makelijker ()
Heb ik er ook al inzitten ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Na 200 uur zijn dat soort dingen een makkie
Ik heb er nu 140 uur in zitten, en kan het nog steeds nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Na 200 uur zijn dat soort dingen een makkie
T is SAS, dat is wel nodig idd :pquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sinds ik geleerd heb dat het knopje T voor meer stabiliteit zorgt bij m'n rockets heb ik al een stuk meer kunnen doen
Ik kan nu vrij ver de ruimte inkomen maar orbiten rond de aarde lukt me nog niet. Het is me wel per ongeluk gelukt 1 van m'n arme Kerbals in een orbit rond de zon te knallen
Das idd wel het mooie van dit spel, je kunt zo ongelovelijk veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
T is SAS, dat is wel nodig idd :p
Ik vind aan lopen kutten ook altijd leuk. Vooral een heel navigatie netwerk opzetten enzo
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
T is SAS, dat is wel nodig idd :p
Ik vind aan lopen kutten ook altijd leuk. Vooral een heel navigatie netwerk opzetten enzo
Kijk ik ook altijdquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.
Die gast is dan ook briljantquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dan moet je interstellar quest van scott manley maar eens kijken. Die heeft een comms mod en moet overal sattelieten aanbrengen voordat hij ergens naartoe kan reizen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arme kerbals, ik heb inmiddels al 3 stuks die orbiten rond de zon
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Onderstaand rommelig samenraapsel dat moet doorgaan voor een interplanetaire ruimteschip heeft vooral de verre oceaanwereld Laythe als bestemming. Moest een minuut of 30 volgas geven voordat ik een 'virtuele' treffen scoorde met Jool; duurt circa 420 dagen voordat ik er ben ... !
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:
[ afbeelding ]
Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan.
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op zondag 29 december 2013 19:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit!
Heb je ook een picca van de hele stack? (uit nieuwsgierigheid?) Of heb je alles in Kerbin orbit geassembleerd?
U verdient een ruimtepluim heer!quote:Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Dat laatsteVijf lanceringen met raketten en die 2 vliegtuigen hebben zichzelf in een omloopbaan gebracht.
B9 is ook nog steeds 0.22quote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmm de nieuwste versie van b9 crasht mijn game
quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Arme kerbals, ik heb inmiddels al 3 stuks die orbiten rond de zon
Dat is wel heel lastig inderdaad... je zult er een gevoel bij moeten opbouwen. En heeeeel voorzichtig om leren gaan met RCS. Gewoon eerst een paar kleine probes maken met enkel rcs, zonnepaneel, accu, unmanned controlemodule, dockingpoorten... en proberen die twee aan elkaar te krijgen. Zo ben ik ook begonnen.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 29 december 2013 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Voor het eerst bemand naar Duna en terug. Incl. Science Jr. module en 6 Goo-pods. 1500+ science erbij.![]()
De raket, 4 stages totaal:
[ afbeelding ]
Lander op Duna:
[ afbeelding ]
En weer terug op Kerbin:
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op zondag 29 december 2013 18:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo, na 450 dagen eindelijk een stabiele omloopbaan rondom Laythe bereikt en vervolgens het eerste vliegtuig ontkoppelen:
[ afbeelding ]
Landing ... ! Er zal nog een mobiel tankstation gedropt moeten worden om überhaupt kans te hebben weer terug te keren in een omloopbaan.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed bezig
Kanttekening: het maakt niet uit of je een experiment ter plekke 100x herhaald en de gegevens verzend, of dat je meerdere experimenten ter plekke doet en de modules mee terug neemt. Ik heb meerdere sondes op planeten gezet (die daarna op een maan van die planeet zijn geland, eh gestrand), waarmee ik evenveel punten binnenhaalde, als wanneer ik de missies terug naar Kerbin had gehaald. Je mist alleen de punten voor het landen van een object wat elders geland is. (Kwam ik ook pas via internet achter... sleepte daarvoor heel veel meuk mee naar planeten, waardoor landers veelal tegen de grond smakten.).
Geldt alleen voor de science jr. en dat goo ding. De hogere tier science kan je gewoon oneindig doen. Is alleen maar bedoeld zodat mensen niet op hun 1e missie met 3000 science terugkomen. Wat ik absoluut ook heb gedaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Goed bezig!Dat je überhaupt met een vliegtuigje hebt kunnen landen is al tof, dus wat boeit het als die Kerbal daar blijft wonen?
Edit: wat was je idee met die autotjes die aan je raket zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenVergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)
Slimme oplossing!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Gebruik je mods?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Reintji het volgende:
[..]
Slimme oplossing!
Kom er nu achter dat mijn aspergus-launcher icm met mijn spacestation niet meer werkt na de laatste update. Had een van de modules van mijn spacestation vervangen door die science verwerkingsmodule, maar nu zakt de hele stack als een pudding in elkaar op de launchpad.
Oja idd, da's waar. Zelf speel ik nog in .22quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thanks!
Maar eh, sinds 0.23 maakt dat wel uit want je kunt een module/pod maar 1 keer gebruiken (tenzij je dat hele grote nieuwe processing lab meeneemt) dus mee terug nemen naar Kerbin levert meer punten op dan verzenden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die dingen met wielen zijn mobiele tankstations voor de vliegtuigenVergroten de actieradius aardig en maken het tevens mogelijk dat die vliegtuigen weer in een omloopbaan kunnen komen (zijn ze nu ook weer)
Gaaf, dat had ik er niet achter gezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Kutmanager het volgende:
Ik heb remote tech uitgezet, want hij bugged constant. Beetje jammer.
waar is dat alles voor?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:31 schreef totalvamp het volgende:
Overkill?
[ afbeelding ]
Ow, mijn nieuwe launcher. Er zit een payload in bestaande uit: 4 probes met science tech 1kerbal ter observatie,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:40 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Geen last van. Ik heb een build die goed werkt.
Voor op de noordpool etc drones droppenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
waar is dat alles voor?
Voor communicatie door het hele heelal kun je in theorie af met 4 sats.
Even het forum doorspittenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Want de standaard 0.23 knalt er bij mij constant uit waardoor ik het spel moet restarten om mijn probes te gebruiken.![]()
Overigens net een science lab met nodige apparaten eraan op Eve neergezet na langs Gilly te zijn geweest, 3 kerbals hebben zich opgeofferd voor de wetenschap, wetende dat ze voor altijd op Eve zullen moeten blijven.![]()
Ik heb ze maar uit hun lijden verlost. Nadat ik klaar was met alle science dat lab om laten donderen en het hele ding knalde uit elkaar van een val van 3 meter ofzo.Kut Eve.
Heb mijn eerdere gedrocht nog wat uitgebouwd, nu komt deze unit van 30 ton tot 30.000m.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 03:20 schreef zyx1981 het volgende:
Whehe, voor wie nog twijfelde: het bewijs dat KSP nog niet over accurate aerodynamica beschikt.
Mijn 1e space-zeepkist kwam tot 42K
[ afbeelding ]
De 2e was al helemaal droevig!
[ afbeelding ]
Nee, met reguliere luchtvaart heeft dit geen hol te maken.
[ afbeelding ]
Maarrr, hij vliegt wel netjes, zie de snelheid (mach 4!!) /hoogte (20K) /airtake/fuel!!
[ afbeelding ]
Volledig terecht dus dat die Kerbals zwaar onder de indruk lijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:12 schreef Fsmxi het volgende:
Toen ik er eidenlijk achterkwam hoe je science kreeg zonder die modules (), heb ik ook amar een Mun flyby raket gemaakt met wat extra techs. Dat zag er zo uit.
[ afbeelding ]
Oké, misschien niet het bete ontwerp, maar het kon er mee door. En inderdaad, we deden een succesvolle flyby langs de Mun.
[ afbeelding ]
So far so good. Brandstof is geen problem.. right. O shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 12:55 schreef KLTZK het volgende:
RemoteTech maakt KSP een stuk leuker, totdat je erachter komt dat je op een van je belangrijkste satellieten vergeten bent zonnepanelen te plaatsen
Ik had een keer een grote sateliet de ruimte ingegooid. Alles perfect opgezet. Ik koppen hem los. Vergeten een verbinding op te zettenquote:
Ik probeer altijd een Endeavor te maken, maar eindig met een Challengerquote:Op zondag 12 januari 2014 20:11 schreef zyx1981 het volgende:
Mede dankzij de NovaPunch-mod heb ik deze 52 ton wegende Space Station in 1x omhoog gekregen.
[ afbeelding ]
Wat ik me afvroeg: hoe zien ruimtebasissen van anderen er uit? Proberen jullie daarbij alles in nette - op raketten lijkende raketten - omhoog te schieten? Of gaat het er meer om dat het allemaal bovenkomt, hoe onaerodynamisch het ook is ;') ?
quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik probeer altijd een Endeavor te maken, maar eindig met een Challenger
Boh, dat is ook flink balen zeg!quote:Op maandag 13 januari 2014 00:02 schreef Reintji het volgende:
Hmm, quicksafe bugje? Met nieuw Munbase opweg naar de Mun, maar gecrasht. F9, quickload maar had niet gesaved. Ga ik terug naar de laatste quicksave überhaupt (paar weken terug). Dus alles wat ik daartussen heb gedaan is ook weg. Ging er van uit dat quicksaves elke sessie gereset werden
Nee, alleen missies die in orbit warenquote:Op maandag 13 januari 2014 00:33 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Boh, dat is ook flink balen zeg!![]()
Ben je ook al je ships en sub-assemblies kwijt?
Hoe heb jij B-9 aan het werk gekregen?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maar het lukt uiteindelijk wel
[ afbeelding ]
-moet je alleen niet vragen hoe-
[ afbeelding ]
Een voor een de extra mods verwijderd tot hij het deedquote:Op maandag 13 januari 2014 12:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hoe heb jij B-9 aan het werk gekregen?
Maar B-9 is nog 0.22 toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een voor een de extra mods verwijderd tot hij het deed
Snelle vlucht zonder tutorials kan prima hoor. Je vlucht duurt dan hoogstens een paar seconde en je komt misschien 1 km hoog voordat de boel desintegreert.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
Ksp en snel in één zin.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er ook tutorial van dit spel die niet 30 minuten duren ?:P Ik wil graag even een snelle vlucht o.i.d. maken maar heb geen zin om een half uur aan yt tutorial door te spitten.
Niet echtquote:Op maandag 13 januari 2014 14:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Snelle vlucht zonder tutorials kan prima hoor. Je vlucht duurt dan hoogstens een paar seconde en je komt misschien 1 km hoog voordat de boel desintegreert.
Zoek op YouTube...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
Ditquote:Op maandag 13 januari 2014 19:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zoek op YouTube...
Maar het leukste is om zelf alles te ontdekken
Geen idee hoeveel honderd Kerbals bij mij weer uit de dood zijn opgestaan, dankzij 'Reverse flight'.quote:
There shall be no death, only reverse flightquote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel honderd Kerbals bij mij weer uit de dood zijn opgestaan, dankzij 'Reverse flight'.
Mijn 'raketten' zijn vaak ook meer enorme semi-geleide bommen, dan dat ze de payload betrouwbaar boven krijgen. (Laatste deel van een ruimtestation kwam pas boven na 15x ontploffen).quote:
Nadat meerdere VTOL's vooral goed bleken in de VTO en niet in L, heb ik die maar laten zitten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
Ja nou, probeer eens een Vtol te maken zou ik zeggen.
Ik zal jou eens iets laten zien, young padawan:quote:Op maandag 13 januari 2014 23:30 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Nadat meerdere VTOL's vooral goed bleken in de VTO en niet in L, heb ik die maar laten zitten.De enige die lukte, was een heel klein wagentje, als test voor op de Mun. Overigens stortte die met capsule en al op de Mun neer, wat dan wel weer een typisch geval van jammer was.
dit dekt wel de ladingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
Even een plaatje gemaakt (ja ik ben keihard aan het soggen).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:57 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zal jou eens iets laten zien, young padawan:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat van veel falen, en veel opnieuw proberen.![]()
Wordt aangedreven door 14 Sabre S engines. Weegt geen idee, iets van 150 ton.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stabiliteit was het grootste probleem, heb ik gefikst met adjustable rails, zoals hier te zien. Beetje schuiven, beetje doen, en het maakt geen reet meer uit waar je centre of mass ongeveer ligt, want je kan inflight je centre of thrust naar achter of voor verleggen. Ding is echt zwaar stabiel, geen idee hoe, maar vliegt echt top, ook al heeft ie geen lift.![]()
[ afbeelding ]
12 meter lange bay erop, en tot nu toe kan ik met dit ding een 36 ton payload in orbit brengen (een zo'n oranje tank, zwaarste wat ik tot nu toe heb geprobeerd.
Verder voor het landen een shitload aan parachutes erop, die ervoor zorgen dat je schip recht naar beneden hangt, hierdoor heb je voor het landen dus extreem veel controle, wat ook nodig is bij een VTOL landing. Moet dus wel een atmosfeer hebben om fatsoenlijk te landen, maar ik heb verder toch nog niks met dit ding gepland.
Edit: Ik heb ondertussen zoveel mods dat het geheel af en toe begint te buggen.Kan je ook zien in de plaatjes. Mijn VTOL rotoren zitten schuin aan de rechterkant, en engineer redux beweert dat ik op 3200 meter hoogte zit.
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:52 schreef Kutmanager het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh. Het is KSP, niet een of ander tactisch spel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Spelen hier mensen zonder mods?
Als je allerlei mods gaat gebruiken haal toch de echte uitdaging weg?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Neuh. Het is KSP, niet een of ander tactisch spel.
Ik speel zonder. Zit er alleen over na te denken om de Docking Port Alignment Indicator te installeren. Docken blijft lastig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Juist niet. RemoteTech2 maakt alles moeilijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
KSP zit nog in de alpha fase, het grootste gedeelte van de mods voegt dingen toe (MapSat), bespaart je een hoop gedoe tijdens het maken en besturen van je creaties (NovaPunch) of maken het zelfs moeilijker (RemoteTech). Mods die er een arcade flightsim met Star Wars taferelen van maken zul je niet snel tegenkomen, ook omdat daar vrijwel geen vraag naar is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef mschol het volgende:
Deadly reentry ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Juist niet. RemoteTech2 maakt alles moeilijker.
Zelfs de normale prijs is deze game meer dan waard. 200 uur in zitten zoverre ^^quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Volgende steam sale toch maar eens "legaal" oppikken.
Wtf is datquote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Fsmxi het volgende:
Blijft ook mooi als bij lancering de onderste helft van een raket in de bovenste helft schuift
(En ja, design is ook niet top)
[ afbeelding ]
Je hebt tenminste geen tekort aan parachutes...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef Fsmxi het volgende:
Blijft ook mooi als bij lancering de onderste helft van een raket in de bovenste helft schuift
(En ja, design is ook niet top)
[ afbeelding ]
Of seismic monitors. Of thermometers. Of goo canisters. No kill like overkill tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je hebt tenminste geen tekort aan parachutes...
quote:These are our main goals for 0.24:
Contracts
The first iteration of the contracts mechanic is coming up. At the Mission Control Facility, you'll be able to take on contracts from a list of offers. Each contract will give you a set of objectives to fulfill, possibly with added requirements, and a deadline. These contracts are going to be dynamically generated off a number of different basic mission templates, and filled out with detail based on how far you've advanced in your Career. A feature this large is most likely not going to be complete in a single update, but we feel like we’re off to a very good start with our initial plan.
New Mission Control Screen
It's been there for a while, but so far no Kerbal has dared enter that mysterious building at the space center. Oh, plus the fact it didn't have an inside also made it extra difficult. We're adding a new Mission Control Screen, accessible through the already-there Mission Control Facility, which will present you with a UI where you'll be able to pick out contracts and decide whether to accept them or pass them by.
Improved Part-to-Part Joints
There is one unassuming line in the Unity 4.3 changelog that made a world of difference to us. I'll quote it here in fact: "Physics." Joints can now have separate anchor points configured for both connected rigidbodies. What this means is that the era of rockets 'dancing' on top of their engines is coming (finally) to an end. We are completely re-doing the joints, to have much more control over how they link together, and not least, how much we want them to be bendy and wobbly. We're not eliminating the wobble altogether, as that would actually be removing a lot of what makes failures fun. We're aiming to have better control over it, so we can have wobbly bits where we want them to wobble, and more rigid connections where things are supposed to be firmly attached.
Multiplayer's First Steps
This isn't so much a feature at this point, but it's worth mentioning in any case. We're starting work on the core components of multiplayer now, so by the time we're about done with Career Mode, we'll already have a solid platform to start building multiplayer features on top of it. Right now, the primary goal is to write the server backend that will run things. There won't be much to show of this for a while, but we'll keep everyone posted about the progress being made.
Tutorials Revisited
It’s been a long time since we did the in-game tutorials now. They harken back to ye olden times of version 0.17, and when you consider that 0.18 was when we added maneuver nodes and docking, you start to get a sense of just how much has changed in the game since the tutorials were written. Needless to say then, they’re in dire need of a revision, and that’s what we plan to do on this update, and if time allows, also add a couple of new ones.
And as always, the usual batch of small tweaks and bug fixes that we do as we go along.
And we can't say this enough, this list isn't a preview of the changelog for the next update. These are our ambitions, not promises.
Gaaf he?! Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef Jegorex het volgende:
http://www.gamebreaker.tv(...)erbal-space-program/
NASA gaat een missie maken voor KSP
[ afbeelding ]
miste een beetje een "doel".quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zelfs de normale prijs is deze game meer dan waard. 200 uur in zitten zoverre ^^
Typisch KSPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef zyx1981 het volgende:
Bonusfoto, mijn nieuwe bureaubladachtergrond:
Kerbaliaan: "Ik heb helemaal niets te maken met het wrak op de achtergrond."
[ afbeelding ]
Maar wel mal, deze Kerbaliaan zat met 2 andere in een raket. Die raket lanceerde niet goed (lees: ik liep te kloten met een nieuwe mod), en viel in feite van 140km zo ongeveer recht naar beneden.Deze Kerbaliaan sprong net voor de crash uit de raket, en viel niet eens te pletter.
Zo moeilijk is dit allemaal niet. Als je genoeg tijd hebt.quote:
man, ik werd echt ziek van FAR. Heb het weer uitgezet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:13 schreef MissionPhailed het volgende:
^^ Schijnt weleens voor te komen als je Terrain Detail op 'Low' hebt staan
Hier wat testvluchten uitgevoerd met Ferram Aerospace Research (wat realistischere luchtdynamiek) en de nieuwste versie van Visual Enhancement:
[ afbeelding ]
Nou, die Heinkel lookalike is voorlopig het enige vliegtuig dat nog een béétje fatsoenlijk vliegt met FAR geïnstalleerdquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
man, ik werd echt ziek van FAR. Heb het weer uitgezet.
wel een mooie Heinkel 111 lookalike gemaakt zie ik.![]()
Ja precies. Je moet bijna een echte aerospace engineer zijn om met FAR om te kunnen gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:45 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nou, die Heinkel lookalike is voorlopig het enige vliegtuig dat nog een béétje fatsoenlijk vliegt met FAR geïnstalleerdAndere vliegtuigen vlogen de eerste 10 seconden prima maar stortten vervolgens na 20 salto's en dubbele flikflak en al neer.
quote:Op zondag 13 april 2014 02:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet bijna een echte aerospace engineer zijn om met FAR om te kunnen gaan.
Laythe ... ? Misschien kun je met RCS nog effe een slinger langs Tylo maken en zo op één of andere manier toch nog terugkeren?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:43 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Dichterbij dan ooit, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Laythe ... ? Misschien kun je met RCS nog effe een slinger langs Tylo maken en zo op één of andere manier toch nog terugkeren?Laythe idd. Alles was op, service module leeg gemaakt met verkleinen van de baan om Jool en later laythe. Lander zelf had te weinig peut om nog iets klaar te spelen. De stage tussen kerbin orbit en jool transfer is te klein, dus kom met te weinig fuel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en dienen we nadien nog eens te kijken of we de brokstukken nog kunnen lijmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Ruimtevaart en de verkenning van andere werelden is een bloedserieus en delicaat gebeuren waarbij de veiligheid én welzijn van de astronaut voorop gesteld moet worden. In het kader hiervan lazeren we een nog-niet-geteste fragiele lander in de dikke atmosfeer van Eve ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en dienen we nadien nog eens te kijken of we de brokstukken nog kunnen lijmen.Wat had je dan verwacht met zo'n apparaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Ruimtevaart en de verkenning van andere werelden is een bloedserieus en delicaat gebeuren waarbij de veiligheid én welzijn van de astronaut voorop gesteld moet worden. In het kader hiervan lazeren we een nog-niet-geteste fragiele lander in de dikke atmosfeer van Eve ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en dienen we nadien nog eens te kijken of we de brokstukken nog kunnen lijmen.Wel een vette crash site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De helft van de fun is juist dat er steeds wat bij komt. Het is nu een coole spacesimulator die al heel erg veel kan. Het aantal functies zal nog wel even uitbreiden. Voordeel van een aanschaf is dat je alle updates steeds gratis kan downloaden. Dus over een maand of wat komt de uitbreiding voor online spelen uit... en voor die tijd nog een update met een science-archief en personeel-inhuur-functionaliteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef Aardappeltaart het volgende:
In de aanbieding voor 15 euro op Steam. Misschien toch maar op die manier KSP'en? Heb ik alle updates enzo. Gaat dat een beetje snel of gaat de ontwikkeling nog lichtjaren duren?
B9 aerospace, KAS en Mechjeb2quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
Remote techquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.quote:
NovaPunch, voor de nóg grotere raketten. KW-rocketry is hier ook een leuke aanvulling op. Je krijgt zo ook een boel fairrings (schaaldelen) om je satellieten in te pakken in van die aerodynamische vormen. Een raket gaat er dan ook meer als een raket uit zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Yes, de eerste keer op Mun, na drie pogingen en wat quicksaves. Note to self: Volgende keer niet op de donkere kant landen zonder verlichting... Volgende keer Minmus proberen. Tof spel, zeker als iets lukt! Bedankt voor de add-on-tips!
Nice.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.
Overigens gaat FAR bij mij wel lekker nu ik het een beetje door heb. Nog maar 4 van de 5 planes die crashen ipv 5 van de 5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze deed het dus wel. Hypersonic aircraft.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél
Die kan je gewoon apart aanklikken en toevoegen in het relevante tech-tree icoontje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf.(Je spel flipt dan totaal, dus maak een kopie van je ksp-directory voordat je een add-on toevoegt. )
Beiden gebruiken is wel overkill aangezien FAR tegenwoordig aerodynamic stress gebruikt om parts af te laten breken. Wel realistisch.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél
Nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Eh nee. Want het vliegtuig kan niet meer opstijgen. De kerbal kan niet eens meer terug in de cockpit want er mist een stukje trap boven, achter de cockpit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?![]()
Ik heb het al opnieuw geïnstalleerd (wel meteen weer wat mods erbij maar dan op de juiste manier geïnstalleerd.)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:12 schreef Reintji het volgende:
Decouplers zet je tussen stages, doorgaans is een stage niet genoeg voor een orbit. Post eens een plaatje van je raket anders? En begin klein en bouw dat uit. Begin eens met een satelliet?
Mods kunnen het spel instabiel maken.
Dit lijkt verdacht veel op een stock shipquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:54 schreef SiGNe het volgende:
Dit is m'n huidige raket overigens
[ afbeelding ]
De 6 tanks en motoren laten los waarna er nog 1 gewone raket overblijft, die heet ook weer een extra stage (gewicht verliezen).
Bovenin zit een science module en daarboven natuurlijk de command module met 2 goo canisters, extra batterij en antenne erop geplakt.
Moet 'm weer even editten zodat de Sc-9001 Science Jr. aan de command module blijft zitten.
Heb nog niet veel ge-unlocked in career mode dus ik moet het hier zo'n beetje mee doen.
Wat ik in careermode overigens wel mis is doelen.
Je krijgt geen opdracht ofzo, 't is sandbox maar je moet science nog unlocken.
Dit zijn overigens de Mods die ik nu heb:
[ afbeelding ]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:22 schreef SiGNe het volgende:
Dat het programma regelmatig crasht zal wel aan een van die mods liggen, of niet?
Toch echt helemaal zelf gebouwd..quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een stock ship
32 bit spel dus inderdaad max 4GB geheugen (3,7GB eigenlijk)quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, dit spel + mods leunen leggen nogal beslag op werkgeheugen (RAM). Ik meen dat door de aard van de engine waarop KSP is gebouwd maximaal 4 GB aangesproken kan worden, en dat overschrijding hiervan meteen 'n crash oplevert. Hieronder 'n mod die juist gericht is op het terugdringen van geheugengebruik door andere mods:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/59005
Ja dat filmpje heb ik ook gezien. Beloofd het spel weer erg veel leuker te maken.quote:
Meteen gedownload. Had echt een goeie reden nodig om in career een vet space station te bouwen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:57 schreef zyx1981 het volgende:
Woohoo, mijn nieuwe ruimtestation - gebaseerd op de Stationscience mod (http://forum.kerbalspacep(...)riment-pod-models%29 )
Dit ruimtelab bestaat uit diverse bemande labs (2x standaard lab, 2x dierenlab, 2x Kuarqs-generators) hangen diverse afkoppelbare experimenten en afkoppelbare, Kibbal Supply Pods. Alle afkoppelbare onderdelen zijn voorzien van parashutes en een drone-core, zodat ze herbruikbaar zijn. Mooi als oefening, daar vanaf KSP 0.24 je credits terug krijgt voor alle geborgen onderdelen.
Specs:
KSP 0.23
Netto gewicht station: 258 ton
Bruto gewicht incl. draagraketten: 1377 ton
Gebruikte mods: Aviation Lights, Nova Punch2, Stationscience.
Klaar voor de 1e launch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op naar de tweede launch............................De draagsteunen zaten nog verkeerd gefaseerd..waardoor de helft van de raket wilde opstijgen en de helft wilde blijven staan.
We zijn los, woohoo!!
[ afbeelding ]
Decoupelen draagraketten
[ afbeelding ]
In orbit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Leuk die contracts, maar het belangrijkste uit dat filmpje is toch echt:
64-bit KSP!!!!!!!
Dat weet ik ook wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Die 64 bit KSP, daar siddert de wereld straks van. Beloofd (nog meer) veel goeds.
Het moeilijke bij 32 bit, is dat wanneer je meer geavanceerde modellen bouwt het aantal onderdelen nogal oploopt _waar KSP niet goed mee om gaat_ en KSP daarnaast door alle mods instabiel raakt (te weinig geheugen aan kunnen spreken). Dat ruimtestation wat ik lanceerde bestond uit 400+ onderdelen. Ik draai 800+mb aan mods (B9, Nova Punch2, Kas, Station Science, Hull camera, Aviation Lights, Procedural Dynamics, Lazorsystem en nog wat kleintjes), waarmee bij mij de rek er echt uit is. FAR had ik logischerwijs uit staan...anders krijg je zo'n pannenkoek van een station nooit in 1x boven.Maar er zijn zoveel andere mods die ook erg leuk zijn, waarbij je echter weer moet kiezen uit wat je aan hebt staan. Flight engineers en toolbars bijvoorbeeld....en ruimte-telescopen, planeetscanners, betere navball, etc. Met 64 bit zou je _theoretisch_ alles aan kunnen zetten wat je wil.
![]()
Fair enough.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:00 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Het was een beetje bedoeld naar alle meelezers. Velen lezen, maar weinig posten. Vandaar. ^^
Ik zou het gewoon proberen!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Het werkt prima, echter is er wel een flink nadeel. Doordat die Procedural Wing een redelijk draagvermogen heeft, maakt dat de raket ook bijna onbestuurbaar wordt. Bij mij ging onderstaande raket vrijwel recht omhoog, zonder dat ik hem zinvol mocht bijsturen. Terzijde: zelf gebruik ik voor kleine raketten een decoupler + grote bodemplaat als lanceerinstallatie. Die SAS-modulles zijn lekker zwaar, wat ze geschikt maakt als stabiele bodemplaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Hmm zouden die vleugels ook als stabiliteitsvinnen voor raketten gebruikt kunnen worden?
Lijkt wel op mijn eerste vlucht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:52 schreef Erasmo het volgende:
Net gedownload maar tsjah
https://vid.me/xfI
[ afbeelding ]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wellicht. Als ik weer wat motivatie vind.
Na de vakantie even naar kijken!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://forum.kerbalspacep(...)0-19-3%29-2014-07-29
Must have mod![]()
![]()
Heb ook een uurtje geleden ofzo ingelogd. Best vermakelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:15 schreef Reintji het volgende:
http://t.co/IKpGZhvkI0 haha Harv van HOCgaming is bezig met KPE2. Al flink wat dollars binnengeharkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |