abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:33:18 #226
368666 Aardappeltaart
Met slagroom
pi_139642895
In de aanbieding voor 15 euro op Steam. Misschien toch maar op die manier KSP'en? Heb ik alle updates enzo. Gaat dat een beetje snel of gaat de ontwikkeling nog lichtjaren duren?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:55:59 #227
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139648561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef Aardappeltaart het volgende:
In de aanbieding voor 15 euro op Steam. Misschien toch maar op die manier KSP'en? Heb ik alle updates enzo. Gaat dat een beetje snel of gaat de ontwikkeling nog lichtjaren duren?
De helft van de fun is juist dat er steeds wat bij komt. Het is nu een coole spacesimulator die al heel erg veel kan. Het aantal functies zal nog wel even uitbreiden. Voordeel van een aanschaf is dat je alle updates steeds gratis kan downloaden. Dus over een maand of wat komt de uitbreiding voor online spelen uit... en voor die tijd nog een update met een science-archief en personeel-inhuur-functionaliteit. :Y De tijd dat een spel uitkwam en 'klaar' was en er later 1 expansion kwam is denk ik echt voorbij. 15 euro is echt geen geld voor een game als dit. :D :7
pi_139694522
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
pi_139694572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
B9 aerospace, KAS en Mechjeb2
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:52:18 #230
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139695118
Geen mechjeb, beter engineer redux.

Verder infernal robotics is een must.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:12:38 #231
386224 KLTZK
De Wijze
pi_139700257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
Remote tech ~O>
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_139700290
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:12 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Remote tech ~O>
:D _O-
  donderdag 8 mei 2014 @ 15:47:08 #233
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139701473
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:12 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Remote tech ~O>
En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.

Overigens gaat FAR bij mij wel lekker nu ik het een beetje door heb. Nog maar 4 van de 5 planes die crashen ipv 5 van de 5.







Deze deed het dus wel. Hypersonic aircraft. _O_ _O_ _O_
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:05:44 #234
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139726481
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
NovaPunch, voor de nóg grotere raketten. KW-rocketry is hier ook een leuke aanvulling op. Je krijgt zo ook een boel fairrings (schaaldelen) om je satellieten in te pakken in van die aerodynamische vormen. Een raket gaat er dan ook meer als een raket uit zien. *O*
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:07:22 #235
368666 Aardappeltaart
Met slagroom
pi_139726541
Yes, de eerste keer op Mun, na drie pogingen en wat quicksaves. Note to self: Volgende keer niet op de donkere kant landen zonder verlichting... Volgende keer Minmus proberen. Tof spel, zeker als iets lukt! Bedankt voor de add-on-tips!
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:14:18 #236
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139726864
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Yes, de eerste keer op Mun, na drie pogingen en wat quicksaves. Note to self: Volgende keer niet op de donkere kant landen zonder verlichting... Volgende keer Minmus proberen. Tof spel, zeker als iets lukt! Bedankt voor de add-on-tips!
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf. :') (Je spel flipt dan totaal, dus maak een kopie van je ksp-directory voordat je een add-on toevoegt. )
  zondag 11 mei 2014 @ 18:13:35 #237
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139833981
Die Infernal Robotics is inderdaad wel tof. :D Kende hem niet, totdat Kutmanager er over begon. :') :D

Hier een plaatje van mijn 1e mobiele kraan. :+ Bil en Jeb zijn aan het kloten bij het monumentje achter de constructiehal. :7
  zondag 11 mei 2014 @ 18:16:16 #238
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139834056
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2014 15:47 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.

Overigens gaat FAR bij mij wel lekker nu ik het een beetje door heb. Nog maar 4 van de 5 planes die crashen ipv 5 van de 5.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze deed het dus wel. Hypersonic aircraft. _O_ _O_ _O_
Nice. :7 Far is voor mij nog een stap te ver. Eerst maar met Kethane en Infernal Robotics+Kas een refuelbase op Minus gaan bouwen. :Y
  zondag 11 mei 2014 @ 20:04:39 #239
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_139838232
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél :+
  zondag 11 mei 2014 @ 20:40:55 #240
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139840067
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél :+
_O-
  maandag 12 mei 2014 @ 10:46:45 #241
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139859651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf. :') (Je spel flipt dan totaal, dus maak een kopie van je ksp-directory voordat je een add-on toevoegt. )
Die kan je gewoon apart aanklikken en toevoegen in het relevante tech-tree icoontje.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  maandag 12 mei 2014 @ 10:49:10 #242
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139859718
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél :+
Beiden gebruiken is wel overkill aangezien FAR tegenwoordig aerodynamic stress gebruikt om parts af te laten breken. Wel realistisch.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  woensdag 14 mei 2014 @ 23:19:05 #243
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_139967965
Zonsverduistering tijdens de groepsfoto op de Mun! :7



Even later:


En net voor vertrek bij de landers. Links staat de rover; in het midden de lander die vrijwel zonder peut kwam te staan en rechts staat de refuel lander. Met de kleine dmv rcs vliegende tank, kon ik brandstof en rcs overhevelen naar de bemande lander. Dit ging nog best makkelijk, steeds via een mini dockingport van de ene naar de andere lander hoppen en leeg/volpompen. :7
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:47:35 #244
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_140030606
Mijn nieuwe bureaubladachtergrond. :+ KSP blijft ook daartoe een geschikte bron van afbeeldingen. :Y

pi_140971426


Argh! Weer "net" te weinig. Rapier zonder oxidizer, nog wel genoeg jetfuel, maar ja..
pi_141054191


#jeuj en in echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 14-06-2014 06:35:11 ]
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:02:08 #247
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_141056168
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Nice! :D Idd erg Kerbal Style. :7
  zaterdag 14 juni 2014 @ 00:03:00 #248
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_141056211
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis? :D _O-
pi_141063526
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis? :D _O-
Eh nee. Want het vliegtuig kan niet meer opstijgen. De kerbal kan niet eens meer terug in de cockpit want er mist een stukje trap boven, achter de cockpit. :')
  maandag 16 juni 2014 @ 17:16:23 #250
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_141157733
Ben wat wezen kutten met één of ander programma waarmee je planeten enzo kunt fabriceren. Ik heb een gedrocht van een planeet gemaakt dat van veraf eruit ziet als een stuk rauw vlees. Heb het ontwerp ook weer meteen de prullebak ingemieterd, want 't is gewoon visuele AIDS :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')