De helft van de fun is juist dat er steeds wat bij komt. Het is nu een coole spacesimulator die al heel erg veel kan. Het aantal functies zal nog wel even uitbreiden. Voordeel van een aanschaf is dat je alle updates steeds gratis kan downloaden. Dus over een maand of wat komt de uitbreiding voor online spelen uit... en voor die tijd nog een update met een science-archief en personeel-inhuur-functionaliteit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:33 schreef Aardappeltaart het volgende:
In de aanbieding voor 15 euro op Steam. Misschien toch maar op die manier KSP'en? Heb ik alle updates enzo. Gaat dat een beetje snel of gaat de ontwikkeling nog lichtjaren duren?
B9 aerospace, KAS en Mechjeb2quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
Remote techquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.quote:
NovaPunch, voor de nóg grotere raketten. KW-rocketry is hier ook een leuke aanvulling op. Je krijgt zo ook een boel fairrings (schaaldelen) om je satellieten in te pakken in van die aerodynamische vormen. Een raket gaat er dan ook meer als een raket uit zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik heb 'm! Nu nog een beetje leren hoe alles écht werkt. Krijg raketten net in orbit...
Zijn er toffe add-ons die jullie aanraden?
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Yes, de eerste keer op Mun, na drie pogingen en wat quicksaves. Note to self: Volgende keer niet op de donkere kant landen zonder verlichting... Volgende keer Minmus proberen. Tof spel, zeker als iets lukt! Bedankt voor de add-on-tips!
Nice.quote:Op donderdag 8 mei 2014 15:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En daar hoort natuurlijk ook meteen FAR bij dan.
Overigens gaat FAR bij mij wel lekker nu ik het een beetje door heb. Nog maar 4 van de 5 planes die crashen ipv 5 van de 5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze deed het dus wel. Hypersonic aircraft.![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél
Die kan je gewoon apart aanklikken en toevoegen in het relevante tech-tree icoontje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:14 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Enige irritante is wel dat je gedurende een game niet zomaar add-ons kan toevoegen. In de carere-mode speel je via punten technische ontwikkelingen vrij. Heb je een ontwikkeling vrijgespeeld en voegt een add-on juist in die ontwikkeling elementen toe, dan blijven deze elementen onbeschikbaar in je huidige savegame. Verder kan je niet onbeperkt add-ons toevoegen, maar waar die grens bij jouw pc ligt merk je vanzelf.(Je spel flipt dan totaal, dus maak een kopie van je ksp-directory voordat je een add-on toevoegt. )
Beiden gebruiken is wel overkill aangezien FAR tegenwoordig aerodynamic stress gebruikt om parts af te laten breken. Wel realistisch.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:04 schreef MissionPhailed het volgende:
Heb sinds kort FAR én deadly-reentry geïnstalleerd. Fabriceerde enkele dagen geleden het eerste vliegtuig (genaamd de Qutflieg) die met succes in een baan rondom Kerbin wist te komen. Bij terugkeer in de atmosfeer begon het ding gigantisch te fikken, roken en er vlogen stukken van de vleugels af. Hierdoor raakte het vliegtuig uit balans en explodeerde alles behalve de cockpit. Circa 1 km boven de grond liet ik Jeb maar uitstappen en hij sloeg met 400 km/u tegen de grond, stuiterde vervolgens een paar tientallen meters omhoog, en kwam weer onzacht neer. Maar hij overleefde het wél
Nice!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:23 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
#jeuj en ik echte kerbal style, er pas in de atmosfeer achter komen dat er helemaal geen zuurstof in zit en je hybrid motor dus niet werkt op jetfuel. Gelukkig wat parachutes gemonteerd.
Eh nee. Want het vliegtuig kan niet meer opstijgen. De kerbal kan niet eens meer terug in de cockpit want er mist een stukje trap boven, achter de cockpit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Maaruh, hoe komt die Kerbal nu nog thuis?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |