abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133584343

quote:
Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.

De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.

Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.

Uitzendschema
• Vrijdagavond na Nieuwsuur (22:00) op Nederland 2
• Zaterdagavond om 22:30 op Nederland 1 met Tom/Sjek/Dione/Henry
• Zondagavond prima deluxe om 19:00 op Nederland 1 met Tom

Voetbalportaal NOS
pi_133584437
Dione, welkom terug in de op.
pi_133584467
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:

[..]

Onwaar, de Galgenwaard heeft best een hoge capaciteit: 24.000
Ah ja, klopt. Toch doet Vitesse het qua supportersaantallen helemaal niet slecht (2012-2013):
pi_133584489
Gaan de samenvattingen volgend jaar naar Fox?
pi_133584568
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ah ja, klopt. Toch doet Vitesse het qua supportersaantallen helemaal niet slecht (2012-2013):
[ afbeelding ]
De joden 50.500, hahaha, geven die lui nog steeds het aantal stoeltjes door?

Maar nee 18.500 is niet zo slecht voor een redelijk grote stad, het is alleen jammer dat het stadion te groot is.
pi_133584655
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 20:06 schreef Grifte het volgende:

[..]

De joden 50.500, hahaha, geven die lui nog steeds het aantal stoeltjes door?

Maar nee 18.500 is niet zo slecht voor een redelijk grote stad, het is alleen jammer dat het stadion te groot is.
En dat het stadion nooit helemaal afgemaakt is.
pi_133588243
Man, wat heb ik me weer geërgerd aan die Jeroen Elshoff met z'n Tadiets :')
Ik hoop echt dat die man nooit een live-wedstrijd van Servië of Kroatië krijgt.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 november 2013 @ 21:12:57 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133588272

Topshow deze Egel.
  zondag 24 november 2013 @ 22:08:55 #10
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_133591649
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Chiappucci het volgende:
Tijdens het WK krijgt ie speciaal voor jou alle groepswedstrijden van Kroatië.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  zondag 24 november 2013 @ 22:12:42 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_133591871
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Topshow deze Egel.
Kan toch ook net een ongelukkig moment zijn. Ik ben ook een keer in een soortgelijke houding op EL gekomen :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_133591875
quote:
9s.gif Op zondag 24 november 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Topshow deze Egel.
Deze foto kan wel wat meer zwarte balken gebruiken
pi_133592032
quote:
Dat is volgens mij de juiste uitspraak.

Ik ken iemand uit Bosnie wiens achternaam eindigt op -rac en dat spreek je ook niet uit als ratsj maar als rats.
  zondag 24 november 2013 @ 22:15:27 #14
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_133592037
quote:
Kannietz, Racknietz, Lukniz en Clopnitz wordt het dan ben ik bang :{
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_133594513
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:15 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de juiste uitspraak.

Ik ken iemand uit Bosnie wiens achternaam eindigt op -rac en dat spreek je ook niet uit als ratsj maar als rats.
http://nl.forvo.com/search/tadic/

Volgens mij niet. En het zou ook raar zijn als Elshoff het als enige in de wereld goed zou doen.

Ik weet toevallig dat in het Pools een 'c' wel als 'ts' wordt uitgesproken. Dus die keeper van Southampton wordt dan Boroets.
pi_133607249
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nicki Minaj is een lelijk dik loeder.
Dat je gebrekkige motivatie je opleiding mag opbreken, of beter, dat je voor de trein mag vallen :r

Oke dat laatste meende ik niet, mijn excuses.
pi_133607766
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan toch ook net een ongelukkig moment zijn. Ik ben ook een keer in een soortgelijke houding op EL gekomen :')
Hij had afgesproken naar zijn moeder te zwaaien als hij in beeld zou komen.
pi_133609572
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dat je gebrekkige motivatie je opleiding mag opbreken, of beter, dat je voor de trein mag vallen :r

Oke dat laatste meende ik niet, mijn excuses.
Ik accepteer je excuses. Wat dhr. René vergat te vermelden is dat hij mij de oorlog verklaard had per dm.
Ik probeerde hem toen te raken met hetgeen wat het meest dierbaar is voor niet alleen hem, maar vele hetero mannen. In de oorlog worden doorgaans de meest wrede trucjes toegepast en ik vrees dat dit het meest recente voorbeeld was.
Ik realiseer mij nu dat ik te ver ben gegaan en dat ik de dunne lijn tussen oorlogsvoering en oorlogsmisdaden ruimschoots heb overtreden.
Tevens realiseer ik mij dat dit een flagrant gebrek aan respect toont voor de echte oorlogshelden (nu doel ik natuurlijk op mrstylo).

Ik stel voor dat je me uitlevert aan een oorlogstribunaal en dan zal ik mijn gepaste straf ondergaan.
Ik verzoek je ook om in je hart te kijken en te zien of je mij kan vergeven.

Niet ter verdediging van mijn misdaad, maar voor het scheppen van een volledig beeld wil ik nog het volgende aanvoeren: dhr. René beantwoordde mijn misstap met een wanstaltige poging mijn muze (Jessica A.) in diskrediet te brengen. Ik denk dat een verstandig man ten alle tijden ofwel boven de situatie moet gaan staan ofwel het recht moet laten zegevieren. Om kwaad met kwaad te vergelden valt volgens geen enkel heilig boek (en vooral dat van eerder genoemde heer stylo) te vergoelijken.
pi_133609816
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik accepteer je excuses. Wat dhr. René vergat te vermelden is dat hij mij de oorlog verklaard had per dm.
Ik probeerde hem toen te raken met hetgeen wat het meest dierbaar is voor niet alleen hem, maar vele hetero mannen. In de oorlog worden doorgaans de meest wrede trucjes toegepast en ik vrees dat dit het meest recente voorbeeld was.
Ik realiseer mij nu dat ik te ver ben gegaan en dat ik de dunne lijn tussen oorlogsvoering en oorlogsmisdaden ruimschoots heb overtreden.
Tevens realiseer ik mij dat dit een flagrant gebrek aan respect toont voor de echte oorlogshelden (nu doel ik natuurlijk op mrstylo).

Ik stel voor dat je me uitlevert aan een oorlogstribunaal en dan zal ik mijn gepaste straf ondergaan.
Ik verzoek je ook om in je hart te kijken en te zien of je mij kan vergeven.

Niet ter verdediging van mijn misdaad, maar voor het scheppen van een volledig beeld wil ik nog het volgende aanvoeren: dhr. René beantwoordde mijn misstap met een wanstaltige poging mijn muze (Jessica A.) in diskrediet te brengen. Ik denk dat een verstandig man ten alle tijden ofwel boven de situatie moet gaan staan ofwel het recht moet laten zegevieren. Om kwaad met kwaad te vergelden valt volgens geen enkel heilig boek (en vooral dat van eerder genoemde heer stylo) te vergoelijken.
Ik ben blij dat je in ieder geval schuldbewust in deze kwestie staat en wil je ook danken voor de volledigheid. Hoewel ik deze gebeurtenis niet kan afdoen met een aai over de bol, blijkt er dus wel degelijk een andere kant van het verhaal te zijn.

Mijn idee is dan ook om iets binnenskamers te regelen, een bijeenkomst waar ook GGMM aan zal deelnemen want dit kan natuurlijk niet verder zo. Er moeten concrete afspraken worden vastgelegd om dit soort verschrikkingen in het vervolg te voorkomen.

Over concrete consequenties durf ik nu niks te zeggen, dit zal later wel tot in den treuren worden besproken.
pi_133610254
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je in ieder geval schuldbewust in deze kwestie staat en wil je ook danken voor de volledigheid. Hoewel ik deze gebeurtenis niet kan afdoen met een aai over de bol, blijkt er dus wel degelijk een andere kant van het verhaal te zijn.

Mijn idee is dan ook om iets binnenskamers te regelen, een bijeenkomst waar ook GGMM aan zal deelnemen want dit kan natuurlijk niet verder zo. Er moeten concrete afspraken worden vastgelegd om dit soort verschrikkingen in het vervolg te voorkomen.

Over concrete consequenties durf ik nu niks te zeggen, dit zal later wel tot in den treuren worden besproken.
Dhr. René stelt het volgende voor:

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:

[..]

Netjes van je :) Jammer dat je excuses zoekt door mijn gedrag te benoemen; het had je geSierd alleen naar jezelf te kijken in deze, maar desondanks vind ik het netjes.

Als straf verwacht ik een week een Nicki-UI, uiteraard als LR dit ook vindt.

Al is dat niet echt een straf natuurlijk.
Ten eerste wil ik zeggen dat eenieder die mijn bericht gelezen heeft duidelijk gezien heeft dat ik expliciet stel mijn misdaad niet te willen verdedigen, maar slechts een volledig beeld van de situatie wil geven.
Hoe dit geïnterpreteerd kan worden als het zoeken naar excuses is mij een raadsel, maar ze zullen ongetwijfeld veroorzaakt zijn door dezelfde hersenkronkels die mijn misstap in de eerste plaats veroorzaakt hebben.

Ik denk in alle ernst dat het zeer onverstandig zou zijn om GGMM te laten oordelen over mijn straf. Hij was degene die mij de oorlog verklaarde en de geschiedenis heeft meermaals aangetoond dat een straf opgelegd door de overwinnaars zeer desastreuze gevolgen kan hebben voor de toekomst. Voor René: nu doel ik op de gebeurtenissen na WO I die in feite WO II tot gevolg hadden.

Om dit te voorkomen lijkt het mij zeer verstandig om hetgeen jij (GGMM) hebt voorgesteld in elk geval níet uit te voeren.

Nu richt ik mij weer op Littlerabbit, meer een buitenstaander dan GGMM maar desondanks zeer betrokken, ik denk dat ik op jou zal moeten afgaan wat betreft de straf. Een aai over de bol of een "handschut" (wat dit dan ook zijn moge) is inderdaad niet afdoende, maar wat dan wel?

Als ik zelf enig initiatief mag tonen: ik pleit om te beginnen via Twitter mijn excuses aan Nicki aan te bieden. Indien zij het persoonlijk af wil ronden (wat ik mij kan voorstellen) zal ik daar natuurlijk ook geen bezwaar tegen maken.
pi_133610432
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dhr. René stelt het volgende voor:

[..]

Ten eerste wil ik zeggen dat eenieder die mijn bericht gelezen heeft duidelijk gezien heeft dat ik expliciet stel mijn misdaad niet te willen verdedigen, maar slechts een volledig beeld van de situatie wil geven.
Hoe dit geïnterpreteerd kan worden als het zoeken naar excuses is mij een raadsel, maar ze zullen ongetwijfeld veroorzaakt zijn door dezelfde hersenkronkels die mijn misstap in de eerste plaats veroorzaakt hebben.

Ik denk in alle ernst dat het zeer onverstandig zou zijn om GGMM te laten oordelen over mijn straf. Hij was degene die mij de oorlog verklaarde en de geschiedenis heeft meermaals aangetoond dat een straf opgelegd door de overwinnaars zeer desastreuze gevolgen kan hebben voor de toekomst. Voor René: nu doel ik op de gebeurtenissen na WO I die in feite WO II tot gevolg hadden.

Om dit te voorkomen lijkt het mij zeer verstandig om hetgeen jij (GGMM) hebt voorgesteld in elk geval níet uit te voeren.

Nu recht ik mij weer op Littlerabbit, meer een buitenstaander dan GGMM maar desondanks zeer betrokken, ik denk dat ik op jou zal moeten afgaan wat betreft de straf. Een aai over de bol of een "handschut" (wat dit dan ook zijn moge) is inderdaad niet afdoende, maar wat dan wel?

Als ik zelf enig initiatief mag tonen: ik pleit om te beginnen via Twitter mijn excuses aan te bieden. Indien zij het persoonlijk af wil ronden (wat ik mij kan voorstellen) zal ik daar natuurlijk ook geen bezwaar tegen maken.
Eikel :D

Maar het lijkt mij inderdaad verstandig om jou niet te dwingen je eigen identiteit volledig opzij te zitten. Achteraf toon je al berouw, op een wijze welke zeer oprecht op mij overkomt.

Het excuses aanbieden doormiddel van Twitter lijkt mij inderdaad een goede eerste stap. Hoe wij het op Fok! afronden ben ik nog altijd niet geheel zeker over. Publieke vernederingen zorgen inderdaad enkel voor kwaadbloed over een langere periode en de vorming van kampen welke de sfeer niet ten goede zullen komen.

Wellicht kunnen we het afdoen met een symbolische daad, een daad welke ons beide positief uit de strijd zal laten komen... maar dit is een zorg voor later, laten we beginnen met Queen Minaj haar vergeving voordat we kunnen nadenken over een afsluiting.
pi_133610609
jvermeer3 twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:22:16 @NICKIMINAJ I'm sorry Nicki. You are clearly a beautiful person and a inspiration for many. x reageer retweet
Een symbolische daad? Ik stel voor dat ik de eerste CL avond dat ik aanwezig ben geen gifjes van Jessica Alba zal plaatsen maar juist van Nicki Minaj. Een buitenstaander zou dit misschien op kunnen vatten als een gematigd aanbod, maar jij en ik weten hoe zwaar het mij valt om zelfs maar voor één avond afscheid te nemen van Jessica. Toch is het denk ik iets wat ik moet doen om de wanorde die ik veroorzaakt heb te herstellen.
pi_133610714
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
jvermeer3 twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:22:16 @NICKIMINAJ I'm sorry Nicki. You are clearly a beautiful person and a inspiration for many. x reageer retweet
Een symbolische daad? Ik stel voor dat ik de eerste CL avond dat ik aanwezig ben geen gifjes van Jessica Alba zal plaatsen maar juist van Nicki Minaj. Een buitenstaander zou dit misschien op kunnen vatten als een gematigd aanbod, maar jij en ik weten hoe zwaar het mij valt om zelfs maar voor één avond afscheid te nemen van Jessica. Toch is het denk ik iets wat ik moet doen om de wanorde die ik veroorzaakt heb te herstellen.
Hoewel ik het jammer vindt dat je afsluit met "many" en hiermee aangeeft het zelf niet te voelen ben ik zeer tevreden met je voorstel. Laten we deze gitzwarte periode op Fok! dan nu ook afsluiten en met een schone lei onze wegen vervolgen.

Ik ben blij dat je je zo schuldbewust hebt durven opstellen zodat het met zo min mogelijke drama opgelost is kunnen worden. Het had mij veel pijn in het hart gedaan als ik je daadwerkelijk had moeten afstraffen met consequenties voor op de lange termijn.
pi_133610933
Zeg waar gaat dit allemaal over
  Forum Admin maandag 25 november 2013 @ 15:36:06 #25
35723 crew  GGMM
pi_133610961
Dit topic leert ons dat alles met een goed gesprek opgelost kan worden. :)

Hier kunnen ze in Syrië een voorbeeld aan nemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:01:33 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_133760649
Wat een hoop gelul hierboven. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_133760671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een hoop gelul hierboven. :D
Er staat geen post boven je :?
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:02:40 #28
pi_133760698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Er staat geen post boven je :?
Maar 25 posts per pagina hebben :')
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:03:09 #29
pi_133760724
Nog steeds geen 'en de goal'. Roelfs :')
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:03:36 #30
pi_133760742
Lucky Twente, winnen door een buitenspelgoal :r
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:03:46 #31
pi_133760751
Mokthár
pi_133760758
je post lekker door he
pi_133760759
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
whats new?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:04:26 #34
pi_133760776
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
je post lekker door he
Ja, veel dingen die het vermelden waard waren.
pi_133760784
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
pi_133760803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja sorry, moet zuinig zijn met de scroll. Is al bijna kapot door alle topics van tong.
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:05:22 #37
pi_133760823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ja sorry, moet zuinig zijn met de scroll. Is al bijna kapot door alle topics van tong.
Ik heb 50 per pagina
pi_133760832
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik heb 50 per pagina
Ik heb alles op 1 pagina, dat is voor de echte G's
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:06:06 #39
pi_133760850
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:05 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik heb alles op 1 pagina, dat is voor de echte G's
Werkte traag op de computer op mijn stage, dus heb ik er uit gegooid toen.
pi_133760893

Zo beter?
pi_133760931
Stomme Pelle hype :')
  Redactie Sport vrijdag 29 november 2013 @ 23:09:33 #42
pi_133760990
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]

Zo beter?
Baas. _O_
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 29 november 2013 @ 23:10:23 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133761025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Werkte traag op de computer op mijn stage, dus heb ik er uit gegooid toen.
En mobiel is dat aids. Sowieso aids dat dat niet losstaat van elkaar.
pi_133761230
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hee dat heb ik! :D
pi_133761499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hee dat heb ik! :D
Nou meid!
pi_133787753
Tis wa.
pi_133788038
HumbertoTan twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 22:55:24 Ouderwets Studio Sport kijken zonder de uitslsgen te weten. Lang geleden!! reageer retweet
Hoop dat 'ie niet hier meeleest.
pi_133788073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
HumbertoTan twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 22:55:24 Ouderwets Studio Sport kijken zonder de uitslsgen te weten. Lang geleden!! reageer retweet
Hoop dat 'ie niet hier meeleest.
lol xd
pi_133788104
Groningen eerst, zoals het hoort :)
pi_133788117
pi_133788133
NAC moet dit wel kunnen winnen met Kwakgod.
pi_133788154
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC moet dit wel kunnen winnen met Kwakgod.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

lol xd
pi_133788168
waar is 422?

kijkt ie weer dartsen?
pi_133788177
Mooie kool
pi_133788182
Niet goed verdedigd dit.
pi_133788235
Ik ken een superleuke grap over Poepon die jullie vast nog niet kennen
pi_133788270
Dat was een pingel
pi_133788290
Lurling schiet de bal het stadion uit.
pi_133788355
2-0 voor, maar dat is nog niet zeker tegen FC Groningen.

Zie de pot tegen Vitas.
pi_133788359
Fenomeen.
pi_133788387
Hectische slotfase.
pi_133788399
De halve eredivisie is inmiddels een fenomeen
pi_133788440
PENANTY
pi_133788462
Koekoek
pi_133788464
Johannes viert feest.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:07:23 #67
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_133788468
Je kunt hem geven?

Was toch wel vrij duidelijk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_133788493
Kwakgod _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_133788520
Hopelijk geeft RKC geen sinterklaaskadootjes weg.
pi_133788540
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
Je kunt hem geven?

Was toch wel vrij duidelijk.
Haha inderdaad, hele rare actie van de Roover.
pi_133788558
Gruetgod _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_133788579
Erwin Koeman gooit Joachim in het diepe.
pi_133788590
Latsjman.
pi_133788601
Lat-sjman
pi_133788607
Nu is het weer Lagman maar Joachim is Joakiem..
know'm sayin?
word? word.
pi_133788638
Het aluminium wordt geraakt.
pi_133788642
Latman
pi_133788646
Zwolle domineert.

Frons de Boer
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:15:21 #79
12172 Rabieluh
pi_133788715
zjoakiem.
pi_133788720
dzjoakiem met een hakje
pi_133788733
Ik wist niet eens dat ze bij een doelpunt van PEC dat dartmuziekje opzetten.
pi_133788938
Wat een ondeugende oogjes heeft Lachman.
know'm sayin?
word? word.
pi_133788964
De Kamps :')
pi_133788984
Die kon erin.
pi_133789063
Mijn hart huilt en niet zo'n beetje ook.
pi_133789085
pfoe
pi_133789134
Anker :D
pi_133789145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Mansjester het volgende:
Anker :D
Kay Anker?
pi_133789215
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kay Anker?
Wim.Dat is eigenlijk ook best grappig :D
pi_133789221
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef Mansjester het volgende:

[..]

_O-
pi_133789242
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

_O-
Lachen ja, zeker.
pi_133789250
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:29 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Goh, nu je het zegt.
know'm sayin?
word? word.
pi_133789270
Bel Hassani voor goals
pi_133789289
Snel er af met die rotzooi.
pi_133789292
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bel Hassani voor goals
Je bent in vorm he?
pi_133789306
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:32 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Je bent in vorm he?
Ik ben liever niet in Vorm nee.

Ook niet in Stefan Postma.
pi_133789319
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:

[..]

Goh, nu je het zegt.
Ik zag het net ook pas voor het eerst :')
pi_133789323
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lachen ja, zeker.
Leuker dan jouw grappen hier ja.
pi_133789331
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hiermee muth
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:34:16 #100
pi_133789335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Leuker dan jouw grappen hier ja.
Mama, ik voel me beledigd door deze enge man :'( :'( :'(
pi_133789349
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat hiermee muth
Hoeveel staat darten?
pi_133789355
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Ik zag het net ook pas voor het eerst :')
Dan ben je de enige.
know'm sayin?
word? word.
pi_133789362
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Hoeveel staat darten?
:')
pi_133789383
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ook niet in Stefan Postma.
Ik vond je Pappot grap leuker.
pi_133789394
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Hoeveel staat darten?
Van gerwen 9-6 lewis
pi_133789396
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef alors het volgende:

[..]

Dan ben je de enige.
Ow kak :')
pi_133789405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ik vond je Pappot grap leuker.
Ik moet er steeds aan denken als ik zijn naam hoor :')
know'm sayin?
word? word.
pi_133789413
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef alors het volgende:

[..]

Dan ben je de enige.
Nee hoor.
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:36:37 #109
pi_133789414
Higler :')
pi_133789424
Higler en Kamphuis zijn met afstand de slechtste scheidsrechters in de Eredivisie.
pi_133789441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Higler en Kamphuis zijn met afstand de slechtste scheidsrechters in de Eredivisie.
Higler is een kanjerjong.
pi_133789451
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Higler is een kanjerjong.
Kamphuis was ook goed bezig in Zwolle.
pi_133789468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Kamphuis was ook goed bezig in Zwolle.
Kan wel, maar wij hebben er een stuk meer last van.
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:38:45 #114
pi_133789477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schaar mij achter deze man.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:39:07 #115
12172 Rabieluh
pi_133789490
Enorme drollen met fluiten.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:39:42 #116
12172 Rabieluh
pi_133789506
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:40:50 #117
pi_133789547
quote:
uh, oké
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:41:29 #118
pi_133789573
Heerewin
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:41:33 #119
pi_133789575
Lucky Twente
pi_133789576
Buitenspel.
pi_133789595
Happel liep door mij geld mis bij deze wedstrijd.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:42:16 #122
pi_133789604
Castaignos duikt er bovenop en meteen daarna roept ie op verzorging, zag er best komisch out
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:42:45 #123
pi_133789619
Wat een lelijke stand.
pi_133789623
Wij stonden 18e. Niet zeiken PSV
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:42:57 #125
pi_133789624
PSV wel koploper.

Van het rechterrijtje :')
pi_133789636
Feyenoord - PSV de laatste wedstrijd in de samenvattingen morgen, knotsgek.
pi_133789655
Bij Heracles waren net ook rond de 200 man de trainer op te wachten
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:05 #128
pi_133789660
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijden die meer minuten krijgen gaan normaal wel als eerste.
pi_133789661
Wie vond dat van Cocu nou een donderspeech?
pi_133789666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wedstrijden die meer minuten krijgen gaan normaal wel als eerste.
Ze doen alles volgens de ranglijst.
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:24 #131
pi_133789669
Vuurwerk.

Wat een kwajongens.
pi_133789676
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef hafcfan het volgende:
Bij Heracles waren net ook rond de 200 man de trainer op te wachten
Welke club neemt nou ook Jan de Jonge als hoofdcoach :')
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:54 #133
pi_133789680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ, Ajax en Vitesse staan allemaal hoger dan zowel Feyenoord als PSV dus ja.. duel tussen 2 middenmoters..
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2013 @ 23:44:56 #134
pi_133789682
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze doen alles volgens de ranglijst.
Ajax - Feyenoord was eerder dit seizoen ook als eerste, terwijl dat toen nummer 8 tegen 16 was ofzo.
pi_133789723
quote:

[..]

Welke club neemt nou ook Jan de Jonge als hoofdcoach :')
Ik hoop dat die morgen er nog uit dondert en Smit moet eens investeren. Galbak is het.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:46:08 #136
pi_133789725
quote:
Hij had beter kunnen zeggen wat Dirk Stouten zei.
pi_133789747
Een jonge frisse bondscoach.
  Moderator zaterdag 30 november 2013 @ 23:47:00 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_133789760
quote:
Natuurlijk niet. Ik zou niet onder de indruk zijn iig.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:47:30 #139
pi_133789776
MOTD vergeten :'(
pi_133789784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:55:48 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_133790024
Morgen naar Vites - Cambuur *O*
pi_133793799
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
fris en fruitig
pi_133813879
Tijd voor een Topshow.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 18:57:41 #144
pi_133813920
Eens kijken of PSV uit de crisis kan komen.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 18:58:23 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_133813944
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens kijken of PSV uit de crisis kan komen.
Tijd voor Dries: Geen crisis waar Dries is.
niet zo tof doen
  zondag 1 december 2013 @ 18:59:36 #146
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133813992
Sjekkie
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 18:59:44 #147
pi_133813998
Geen Tom? :?
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:00:02 #148
pi_133814006
Waarom beginnen ze met een wedstrijd uit de middenmoot? :?
pi_133814017
ADO uit, altijd lastig.

:')!
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:00:57 #150
pi_133814049
PSV bovenaan jajajaja
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:00:58 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814050
Kijk Sjek zich omdraaien als een baas :')
niet zo tof doen
  zondag 1 december 2013 @ 19:01:15 #152
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133814065
Niet beginnen met de koploper :')

NOS :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133814068
Sjek doet overdreven interessant
pi_133814069
Sjek leest het wel heel erg op hè. Niet echt zijn ding dit.
Amen.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:01:24 #155
pi_133814074
Ik heb een voorgevoel dat PSV een kans maakt.
pi_133814092
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat PSV een kans maakt.
De bal is rond
pi_133814102
Bomvol :D hahaha ik snap hem
  zondag 1 december 2013 @ 19:02:12 #158
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814114
Gebeuk in de tunnel, is dit een voorbode :o
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:02:16 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814119
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
niet zo tof doen
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:02:16 #160
pi_133814120
Waarom stond Remco Schol op dat spandoek? :D
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:02:42 #161
pi_133814144
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk dat Feyenoord de opponent gaat bombarderen met kansen.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:02:46 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814149
BOEM. Allemaal hulkjes zometeen met dat groene spul.
niet zo tof doen
pi_133814153
Glenn Loovens
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:03:22 #164
35723 crew  GGMM
pi_133814179
Waarom beginnen ze met een subtopper? :?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:03:26 #165
pi_133814180
OEEEE
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:03:37 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814188
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
het beste voor het laatst bewaren he?
niet zo tof doen
pi_133814193
quote:
Terwijl de koploper vandaag gespeeld heeft
  zondag 1 december 2013 @ 19:03:48 #168
400810 Myph.
Libertariër.
pi_133814196
quote:
_O-
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.
pi_133814200
Terechte kaart.
pi_133814204
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat Feyenoord de opponent gaat bombarderen met kansen.
xD
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:04:03 #171
pi_133814207
Dat is wel erg snel geel.

Belachelijke gele kaart overigens.

Zou schandalig zijn als ie daarom rood zou krijgen.
pi_133814210
Bruma zou best eens een tweede gele kaart kunnen krijgen
pi_133814231
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

Zo dom zal Bruma toch niet zijn na de wedstrijd in de EL deze week.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:04:46 #174
pi_133814233
Feyenoord is duidelijk beter.

Een oude voetbalwet zegt dat PSV nu gaat scoren.
  zondag 1 december 2013 @ 19:04:53 #175
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814235
Bruma zwaaide bij zijn aftocht nog naar mij, wat een vriendelijke man is het ook.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:05:10 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814245
Komt die goal!
niet zo tof doen
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:05:12 #177
pi_133814246
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Grifte het volgende:
Bruma zwaaide bij zijn aftocht nog naar mij, wat een vriendelijke man is het ook.
Zwaaide jij ook naar hem?
pi_133814247
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Grifte het volgende:
Aftocht? Weet jij meer dan wij?
pi_133814251
kollll
pi_133814252
Maher :')
pi_133814253
KOEKOEK
pi_133814254
quote:

Hij kreeg geen rood, het was geel.
sig verwijderd door FA
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:05:19 #183
35723 crew  GGMM
pi_133814256
Wat een gelukgoal zeg [/Stijn]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:05:26 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814260
Verrassend toch wel.
niet zo tof doen
pi_133814263
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een gelukgoal zeg [/Stijn]
:D
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:05:34 #186
pi_133814267
quote:
Feyenoord is duidelijk beter.

Een oude voetbalwet zegt dat PSV nu gaat scoren.
Deze oude voetbalwet komt weer uit.
pi_133814277
Waarom spuugt Maher op de camera?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 1 december 2013 @ 19:05:51 #188
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814278
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zwaaide jij ook naar hem?
Er is een lichte kans dat ik met enige vingers heb teruggezwaaid.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:05:54 #189
pi_133814279
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hij kreeg geen rood, het was geel.
Daarmee bedoel ik uiteindelijk.
pi_133814280
Die pass van Jozefzoon was wel baas _O_ Dit vind ik alleen in combinatie met deze eindstand van de wedstrijd
pi_133814283
Zoet :')
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:06:03 #192
35723 crew  GGMM
pi_133814288
Zoet _O-
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:06:19 #193
pi_133814298
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:05 schreef Grifte het volgende:

[..]

Er is een lichte kans dat ik met enige vingers heb teruggezwaaid.
Kwajongen.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:06:37 #194
pi_133814309
PSV moet nog altijd oppassen.
pi_133814316
Feyenoord komt wel goed weg.
pi_133814322
Makkelie :')
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:07:06 #197
pi_133814323
Belachelijke gele kaart weer.

Wat een klotescheids.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:07:12 #198
35723 crew  GGMM
pi_133814327
Wat een debiele gele kaart.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:07:19 #199
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814331
Shit in zijn gezicht. Gelukkig niet in zijn haar.
niet zo tof doen
pi_133814340
Pelle :')
pi_133814344
Krijgen we nu de catacombenrel zo?
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:07:34 #202
pi_133814349
Belangrijke redding
pi_133814351
quote:
99s.gif Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Shit in zijn gezicht. Gelukkig niet in zijn haar.
Gadver.
  zondag 1 december 2013 @ 19:07:48 #204
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133814362
Makkelie is gek.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_133814363
Incompetente lul die Makkelie
pi_133814366
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef IbanMayo het volgende:
Krijgen we nu de catacombenrel zo?
http://nos.nl/video/581469-weer-opstootje-bij-feyenoordpsv.html

Koeman :')
Immers :')
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:07:54 #207
pi_133814369
Het zou fijn zijn als PSV de 1-0 naar de thee mee weet te nemen.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:07:57 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814370
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Gadver.
:') gekkie
niet zo tof doen
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:07:59 #209
35723 crew  GGMM
pi_133814373
Strafschop Feyenoord onthouden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133814382
Bakkali
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:08:29 #211
35723 crew  GGMM
pi_133814399
quote:
Wat een mongool die Bruma :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133814403
Laser op Makkelie :')
pi_133814404
Lasers :')
pi_133814405
Laserpen. :') Diep triest.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 1 december 2013 @ 19:08:34 #215
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133814410
Die lasers :')
pi_133814413
Die kneusjes met die lasers verdienen een levenlang stadionverbod
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:08:38 #217
pi_133814417
Wat een treurnis met dat laserlampje
pi_133814421
Daar ontsnapt Bruma aan rood.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:08:49 #219
35723 crew  GGMM
pi_133814422
Dit is gewoon rood voor Bruma.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 december 2013 @ 19:08:50 #220
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814423
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Die kneusjes met die lasers verdienen een levenlang stadionverbod
Dit.
pi_133814431
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Bakkali
Speelde echt dramatisch. Eigenlijk heeft ie sinds zijn eerste paar aardige wedstrijden alleen maar slecht gespeeld
pi_133814438
HMF met de laser
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:09:05 #223
pi_133814440
Zou wat zijn als zo'n prut vrije trap een tegengoal oplevert
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:09:09 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814442
Oe het zal toch niet he?
niet zo tof doen
pi_133814445
sooooowwww
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:09:24 #227
pi_133814452
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou fijn zijn als PSV de 1-0 naar de thee mee weet te nemen.
Helaas.
pi_133814454
Goeie kool
pi_133814464
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef Ties02 het volgende:
koekoek
  Redactie Sport / Supervogel zondag 1 december 2013 @ 19:09:39 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133814467
Koekoek.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:09:41 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814468
Gebaartje :')
niet zo tof doen
pi_133814470
7 meter vrij.
  zondag 1 december 2013 @ 19:09:44 #233
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133814471
Dat geel voor Schaken sloeg ook nergens op. Bruma had daar al rood kunnen hebben.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_133814475
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Helaas.
xD
pi_133814482
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 1 december 2013 @ 19:09:59 #236
123170 alors
zlata1234
pi_133814483
BOËEEET _O_
know'm sayin?
word? word.
  zondag 1 december 2013 @ 19:10:02 #237
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133814486
quote:
11s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 1 december 2013 @ 19:10:13 #238
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814494
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Dat geel voor Schaken sloeg ook nergens op. Bruma had daar al rood kunnen hebben.
Wat een uitfluiter :r
pi_133814496
quote:
Wat treurig dit weer :')
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:10:19 #240
pi_133814498
Nu de reg ruchten in de 2e helft.
pi_133814499
Dit is WEL geel en hier geeft hij niks
pi_133814502
Daar ontsnapt Rekik aan rood.
pi_133814503
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Helaas.
Jezelf meerdere keren quoten :')
Mexicano moet aan zijn hoeveelheid posts werken
pi_133814504
Pelle, mietje.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:10:29 #245
pi_133814507
PSV zou zomaar tegen rood aan kunnen lopen.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:10:37 #246
35723 crew  GGMM
pi_133814517
Tering dat filmpje :D Wat is Schaars een mongool ook zeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133814523
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha ja xD
pi_133814529
quote:
Nee joh :D Dalijk ga je nog zeggen dat Feyenoord een pingel krijgt.
  zondag 1 december 2013 @ 19:10:53 #249
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133814532
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Grifte het volgende:

[..]

Wat een uitfluiter :r
Hij is niet echt partijdig, gewoon slecht.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:10:58 #250
35723 crew  GGMM
pi_133814534
Rekik had daar gewoon rood verdient trouwens.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 december 2013 @ 19:11:20 #251
123170 alors
zlata1234
pi_133814552
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
*verdiend
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:11:23 #252
pi_133814557
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee joh :D Dalijk ga je nog zeggen dat Feyenoord een pingel krijgt.
Die krijgen ze thuis altijd, het is erop wachten
pi_133814558
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

haha ja xD
Leuk altijd hoe jullie spoilen
pi_133814561
Makkelie gegeven dit.
pi_133814562
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
Verdiend.

En dat zei ik net ook al.
pi_133814565
Heeft Feyenoord daar nou een spandoek hangen met 'wij gaan op schalenjacht'? :')
pi_133814566
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die krijgen ze thuis altijd, het is erop wachten
Je verwacht het niet.
pi_133814573
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Jullie?
  zondag 1 december 2013 @ 19:11:45 #259
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814575
Wat dom van Arias :')
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:11:48 #260
pi_133814578
Je verwacht het niet.
  zondag 1 december 2013 @ 19:11:49 #261
123170 alors
zlata1234
pi_133814579
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

Schijtlol ja.
know'm sayin?
word? word.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:11:50 #262
35723 crew  GGMM
pi_133814580
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Verdiend.

En dat zei ik net ook al.
Oke lieverd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133814581
Terechte pingel.
pi_133814583
Terechte penalty
  zondag 1 december 2013 @ 19:12:03 #266
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_133814587
Ik ben inmiddels overleden.
pi_133814593
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jullie?
Ja jouw reactie er op duidt ook op het feit dat je weet dat hte gaat gebeuren
pi_133814596
Krijgt Makkelie een bonus per penalty of zo :')
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:12:19 #269
35723 crew  GGMM
pi_133814598
Terecht. Blijf gewoon met je poten van een speler af die ruim een meter voor je loopt. Hoe oerdom ben je dan zeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 december 2013 @ 19:12:40 #270
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814609
De Kuip schudt op zijn grondvesten.

Originele uitspraak.
pi_133814610
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja jouw reactie er op duidt ook op het feit dat je weet dat hte gaat gebeuren
Al zijn posts zijn zo bedoeld ja.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:12:50 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814616
Schudt op zijn grondvesten w/
niet zo tof doen
pi_133814618
Makkelie :') :')
pi_133814621
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Wazaaaaa het volgende:
Makkelie :') :')
  zondag 1 december 2013 @ 19:12:58 #275
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_133814623
Bruma :')
  zondag 1 december 2013 @ 19:13:00 #276
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133814624
deze scheids :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:13:08 #277
pi_133814628
Alweer een pingel :') En rood. :')

Treurnis van Makkelie.
pi_133814630
De scheids weet de uitslag al
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:13:12 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814631
Nu maar hopen dat die penalty er in gaat.
niet zo tof doen
  zondag 1 december 2013 @ 19:13:18 #280
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_133814638
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Krijgt Makkelie een bonus per penalty of zo :')
Je bent als scheidsrechter door de KNVB verplicht om Feyenoord in de Kuip minstens 1 penalty te geven.
pi_133814641
Terechte pingel en terecht rood. Rekik had trouwens (weer) ook rood moeten hebben, zit aan de scheids.
  zondag 1 december 2013 @ 19:13:26 #282
357045 Grifte
Feijenoord
pi_133814644
Terechte pingel
  zondag 1 december 2013 @ 19:13:29 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_133814647
PSV_Calimero.jpg
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:13:31 #285
35723 crew  GGMM
pi_133814651
Terechte pingel.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 1 december 2013 @ 19:13:34 #286
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133814653
Pelle doet een Balotelli
pi_133814654
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
deze scheids :')
Wedstrijd doodgefloten. Feyenoord natuurlijk wel terecht gewonnen maar toch.
pi_133814656
Terechte penalty, terecht geel
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:13:41 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814658
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Grifte het volgende:
Terechte pingel
Nu ik het weer zie, ja.
niet zo tof doen
pi_133814662
Voetbal blijft een contactsport. Gewoon treurig dit.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 19:13:52 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_133814666
Oh gemist. Sstom
niet zo tof doen
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:13:57 #293
35723 crew  GGMM
pi_133814669
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Wazaaaaa het volgende:
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133814681
PSV heeft mazzel zeg
  zondag 1 december 2013 @ 19:14:08 #295
123170 alors
zlata1234
pi_133814682
quote:
know'm sayin?
word? word.
pi_133814683
quote:
Je mag niet iemand met twee handen aan zijn arm pakken.
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:14:09 #297
pi_133814684
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wedstrijd doodgefloten. Feyenoord natuurlijk wel terecht gewonnen maar toch.
  zondag 1 december 2013 @ 19:14:13 #298
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_133814687
Het lijkt er toch ook op alsof Pelle voor de halve omhaal gaat. Waardoor hij al half valt door zijn eigen actie, maar Bruma moet hem niet vastpakken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133814693
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef Mansjester het volgende:
PSV heeft mazzel zeg
PSV heeft de wedstrijd mee
  Redactie Sport zondag 1 december 2013 @ 19:14:24 #300
pi_133814697
Deze wedstrijd is beslist.
pi_133814698
quote:
Er zitten grenzen aan het contact en de vorm ervan. Iemand vastpakken bij de arm is al verkeerd, iemand naar beneden trekken ook.
  Forum Admin zondag 1 december 2013 @ 19:14:29 #302
35723 crew  GGMM
pi_133814702
Strafschop Feyenoord onthouden. Alweer.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: