Ja, want dat is hetzelfde. Maar prima; ga dan zo verder. Ik gaf slechts advies.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus in dit topic moeten we het maar gewoon negeren.
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Lekker consequent weer hoor GGMM.
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Volgens mij bepalen we dat zelf wel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Ja maar jullie begonnenquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
Door de modder?quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vader van Immers was aan de beurt om te rijden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Jij niet gelukkig.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
*vindquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
foutje, bedankt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Heb m'n taaltoets overigens wel gehaald:Dquote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Gaat hier niet gebeuren.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik ben gewend om altijd gelijk te krijgen.
Haha, gas.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee dat zie ik al, reden voor mij om meer tegengas te geven.
Dat is dan weer wel waar.quote:Op zondag 24 november 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je jezelf vaker leuk vindt.
Verrassend.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Heb geen behoefte dat te bewijzen.
Het duurde nog lang voor je ingreep.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over Feyenoord hebben? Dit wordt wel erg zielig.
Oh oke. Nu pas ja.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over Feyenoord hebben? Dit wordt wel erg zielig.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het duurde nog lang voor je ingreep.
Maak voortaan gerust een TR als je me hier wilt hebben.quote:
Zo kinderachtigquote:
We kopen Van Rhijn en Denswil. Die worden dan binnen twee jaar verkocht aan Arsenal.quote:Op zondag 24 november 2013 16:24 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajacied ben ik benieuwd wat jullie denkt wat er gebeurt als Indi of Janmaat volgend jaar weggaan. Aankopen of spelers uit de opleiding?
Dan DM ik denk ik liever een modje die wel durft op te treden.quote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Maak voortaan gerust een TR als je me hier wilt hebben.
De jeugdquote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Maastoren het volgende:
Ik vraag mij af hoe wij ooit weer uit deze ellende gaan komen. Wie of wat gaat ons redden?
Pim Plakband natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Maastoren het volgende:
Ik vraag mij af hoe wij ooit weer uit deze ellende gaan komen. Wie of wat gaat ons redden?
De jeugd valt mij erg tegen.quote:
Wat gaat 'ie doen dan? Nog een talentpoultje voor de jeugdspelers die nog niet zijn verkracht?quote:
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Pascalus het volgende:
Doelpunt weggeven in de laatste minuut![]()
Pellè die geen enkele bal goed aanneemt of klaarlegt![]()
Immers die aan de kant gaat voor een badmeester uit Luxemburg![]()
Immers die naast kopt![]()
Vilhena![]()
Ik word soms een beetje moe van Feyenoord.
Oh jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...
Geen één goede voorzet of actie van Janmaat ook vandaag.quote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...
Aankopen kunnen niet gedaan worden, dus op de jeugd moet wel de hoop gevestigd zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 16:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De jeugd valt mij erg tegen.
[..]
Wat gaat 'ie doen dan? Nog een talentpoultje voor de jeugdspelers die nog niet zijn verkracht?
Dan blijft er verder weinig van Janmaat over. Verdedigend zo zwak.quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen één goede voorzet of actie van Janmaat ook vandaag.
Doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op zondag 24 november 2013 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Verliespotje zoals voorspeld. Volgende week weer de puntjes pakken om de hoop op het kampioenschap sluimerend te houden om vervolgens in januari definitief af te haken.
Sowieso heb ik geen goede voorzetten gezien, dat was echt heel droevig gesteld...quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen één goede voorzet of actie van Janmaat ook vandaag.
Joris 1x, 1e helftquote:Op zondag 24 november 2013 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen goede voorzetten gezien, dat was echt heel droevig gesteld...
Was daarna, ergens eind 1e helftquote:Op zondag 24 november 2013 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, ik werd om kwart voor 1 wakker dus heb wel een paar dingen gemist
quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef Bombvis het volgende:
Mathijsen met beste voorzet van de wedstrijd..
Niet terecht.quote:Op zondag 24 november 2013 17:13 schreef Maastoren het volgende:
Waarom kreeg Pelle trouwens geel? Terecht?
Voorspeld of niet, dit was wel wat Feyenoord even hard nodig had. Dat bijdehandte gelul over het kampioenschap, Koeman die de eerste 3 competitiewedstrijden kansloos verloor, toen de wedstrijd erop won en stoer ging roepen: ''Jahaa, met Feyenoord valt niet te spotten" Kom nou zeg, elke club solt en dolt met Feyenoord wanneer Feyenoord uit speelt. Dit RKC lacht Feyenoord gewoon hard uit. En nog roepen de bestuurders bij Feyenoord dat ze voor het kampioenschap gaan. Die Nico Dijkshoorn riep Feyenoord zelfs uit tot dé favoriet bij VI.quote:Op zondag 24 november 2013 17:00 schreef Scorpie het volgende:
Verliespotje zoals voorspeld. Volgende week weer de puntjes pakken om de hoop op het kampioenschap sluimerend te houden om vervolgens in januari definitief af te haken.
Ja want dit is echt heel anders dan het puntverlies tegen GAE, NEC of Heracles ja.quote:Op zondag 24 november 2013 17:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voorspeld of niet, dit was wel wat Feyenoord even hard nodig had.
Ja inderdaad, want Feyenoord dacht echt de kampioenswedstrijd te hebben gespeeld tegen AZ, de wedstrijd eindigde weliswaar gelijk, maar Feyenoord was wel de betere ploeg in de Kuipquote:Op zondag 24 november 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dit is echt heel anders dan het puntverlies tegen GAE, NEC of Heracles ja.
Waarom Immers nog steeds als zondebok wordt gebruikt is mij echt een raadsel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef whizzzerrr het volgende:
Koeman vertrekt aan het eind van het seizoen
Nog een half jaar een Immers ergeren.
Wie wordt de nieuwe trainer van Feyenoord wordt binnenkort de vraag.
ik hoop op GIO
Als je Cocu-perikelen wilt voorkomen is Van Bronckhorst nog geen optie. Misschien wilt Gullit het nog wel weer een keertje proberenquote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef whizzzerrr het volgende:
Koeman vertrekt aan het eind van het seizoen
Nog een half jaar een Immers ergeren.
Wie wordt de nieuwe trainer van Feyenoord wordt binnenkort de vraag.
ik hoop op GIO
Gast, waar heb jij het over?quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want Feyenoord dacht echt de kampioenswedstrijd te hebben gespeeld tegen AZ, de wedstrijd eindigde weliswaar gelijk, maar Feyenoord was wel de betere ploeg in de Kuip
Ah. Dat hebben ik en 40-45.000 mede-Feyenoorders dan even gemist die middag/avond in de Kuip.quote:Op zondag 24 november 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want Feyenoord dacht echt de kampioenswedstrijd te hebben gespeeld tegen AZ
Nou ja, als aanvaller kan hij er echt geen moer vanquote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Immers nog steeds als zondebok wordt gebruikt is mij echt een raadsel.
Jij zou niet meer posten hier vandaag.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze daar massaal aan de paddestoelen ofzo. Eerder al die davyleiden en nu deze randdebiel.quote:
Waar wordt hij nog steeds als zondebok gebruikt dan?quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die veel kansen verprutsquote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij zou niet meer posten hier vandaag.
In de post die ik quote. Oh, en kijk:quote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar wordt hij nog steeds als zondebok gebruikt dan?
quote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef whizzzerrr het volgende:
[..]
Omdat die veel kansen verpruts
Omdat die niks anders doet dan rennen
Omdat die niet kan voetballen
OMDAT hij zelfs in de eerste divisie zou falen
Omdat hij dom is
BEN IK DUIDELIJKE GENOEG![]()
Tja, die whizzer heeft in korte tijd aangetoond niet op dit forum maar op FR12 thuis te horen.quote:Op zondag 24 november 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.
[..]
In de post die ik quote. Oh, en kijk:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze daar massaal aan de paddestoelen ofzo. Eerder al die davyleiden en nu deze randdebiel.
quote:
Of zijn jullie net als België, eerst vol bravoer roepen dat ze wereldkampioen worden en als ze dan twee wedstrijden verliezen dan was het ineens allemaal een grapje, uit zijn verband gehaald, ongenuanceerd geïnterpreteerd, niet goed begrepen, niet zo bedoeld of gewoon nooit beweerdquote:Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze daar massaal aan de paddestoelen ofzo. Eerder al die davyleiden en nu deze randdebiel.
Ach, weer zo'n dwaas die maar wat roept.quote:Op zondag 24 november 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, sorry.
[..]
In de post die ik quote. Oh, en kijk:
[..]
Je kan natuurlijk ook je mening baseren op iets dat Nico Dijkshoorn roept. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Of zijn jullie net als België, eerst vol bravoer roepen dat ze wereldkampioen worden en als ze dan twee wedstrijden verliezen dan was het ineens allemaal een grapje, uit zijn verband gehaald, ongenuanceerd geïnterpreteerd, niet goed begrepen, niet zo bedoeld of gewoon nooit beweerd
Feyenoord vergelijken met Belgiëquote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Of zijn jullie net als België, eerst vol bravoer roepen dat ze wereldkampioen worden en als ze dan twee wedstrijden verliezen dan was het ineens allemaal een grapje, uit zijn verband gehaald, ongenuanceerd geïnterpreteerd, niet goed begrepen, niet zo bedoeld of gewoon nooit beweerd
Ik heb gewoon niet zo veel met dat ''voorspellen met zekerheid'' Zoals bijvoorbeeld davyleiden denkt dat we de komende tien jaar kampioen worden. Mensen die nu al roepen dat PSV afhaakt in de titelstrijd, Ronald Koeman die denkt dat de kampioen uit de traditionele top 3 komt en dus ook mensen die voorspellen dat Feyenoord (of all teams) kampioen wordt. Het is gewoon dom om zoiets zover van te voren te roepen en nog te doen of je zeker bent van je zaak ook.quote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas heeft een obsessie voor PSV & Feyenoord, al beweert hij van niet.
Ah oke. Nou, fijn voor je. Ofzo.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo veel met dat ''voorspellen met zekerheid'' Zoals bijvoorbeeld davyleiden denkt dat we de komende tien jaar kampioen worden. Mensen die nu al roepen dat PSV afhaakt in de titelstrijd, Ronald Koeman die denkt dat de kampioen uit de traditionele top 3 komt en dus ook mensen die voorspellen dat Feyenoord (of all teams) kampioen wordt. Het is gewoon dom om zoiets zover van te voren te roepen en nog te doen of je zeker bent van je zaak ook.
Ik kan gewoon heel slecht tegen mensen die nog te dom zijn om te poepen. Shreyas en davyleiden vallen daar wel onder.quote:
Iedereen die PSV de afgelopen 5 wedstrijden heeft gezien, weet genoeg.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet zo veel met dat ''voorspellen met zekerheid'' Zoals bijvoorbeeld davyleiden denkt dat we de komende tien jaar kampioen worden. Mensen die nu al roepen dat PSV afhaakt in de titelstrijd, Ronald Koeman die denkt dat de kampioen uit de traditionele top 3 komt en dus ook mensen die voorspellen dat Feyenoord (of all teams) kampioen wordt. Het is gewoon dom om zoiets zover van te voren te roepen en nog te doen of je zeker bent van je zaak ook.
Leuk voor hen, leuk voor jou. Wat mij betreft ligt het nog helemaal open wie kampioen wordt.quote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen die PSV de afgelopen 5 wedstrijden heeft gezien, weet genoeg.
En ik weet ook genoeg.
VBL / Live Eredivisieverslagen #156 Cambuur kampioen
Waarom wordt Vilhena uberhaupt nog opgesteld?quote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Waarom werd Vilhena niet na 30 minuten al gewisseld?
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat Koeman het met meerdere spelersmoeders doet.quote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Durf jij dat met zekerheid te voorspellen?quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk voor hen, leuk voor jou. Wat mij betreft ligt het nog helemaal open wie kampioen wordt.
Ajax, Vitesse, AZ, PSV, FC Twente, Feyenoord kan allemaal.
Vilhena's moeder kreeg een beurt van Ronald.quote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Nee en dat geef ik ook direct toequote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Durf jij dat met zekerheid te voorspellen?
quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat Koeman het met meerdere spelersmoeders spelmakers doet.
Gewaagde voorspelling zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee en dat geef ik ook direct toe
En als iemand mijn voorspelling bekritiseerd ga ik ook niet lopen roepen: "Ik heb gewoon gelijk, ik weet het zeker, let nou maar op, etc.''
In deze competitie is dit seizoen niets zeker.
Dank jequote:
Het enige zekere is dat het niveau van de eredivisie nog nooit zo bedroevend is geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En als iemand mijn voorspelling bekritiseerd ga ik ook niet lopen roepen: "Ik heb gewoon gelijk, ik weet het zeker, let nou maar op, etc.''
Laat ze gewoon de wonden likken, irritantje.quote:Op zondag 24 november 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens jaquote:Op zondag 24 november 2013 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het enige zekere is dat het niveau van de eredivisie nog nooit zo bedroevend is geweest.
Mij is altijd verteld dat ze hier medelijden nog erger vindenquote:Op zondag 24 november 2013 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laat ze gewoon de wonden likken, irritantje.
We worden door iedereen keihard uitgelachen. Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 24 november 2013 17:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat ze hier medelijden nog erger vinden
Lijkt me eerder dat Koeman z'n zoon het met Vilhena doet.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat Koeman het met meerdere spelersmoeders doet.
Boos doe je maar tegen journalisten.quote:"Boos zijn heeft geen zin, we kunnen niet opgeven en moeten kijken wat beter kan. Natuurlijk zijn we niet blij met het resultaat, maar we moeten niet negatief zijn naar elkaar"
Het is competitie en als je die wilt winnen moet je dus winnen. Verliezen is niet goed. We moeten leren van onze fouten zodat we weer gaan winnen. Stevie Mac had het niet beter kunnen zeggen.quote:"Dit resultaat is wel slecht. We moeten de beelden bekijken en onze problemen oplossen. Als we naar de top willen, moeten we dit soort wedstrijden winnen. Maar het is een competitie, deze kleine teams spelen ook goed en gaan vol voor de winst."
Was deze ploeg ooit een kampioensploeg dan? Jeetje de domheid gewoonquote:Feyenoord mag zich geen 'kampioensploeg' meer noemen. Dat was de harde conclusie van middenvelder Lex Immers zondag na de afgang bij RKC Waalwijk (1-0)
Dat weten ze zelf dus niet én het is/was 'geheim'.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Shreyas het volgende:
AD.nl:
[..]
Was deze ploeg ooit een kampioensploeg dan? Jeetje de domheid gewoon
Kloptquote:Op zondag 24 november 2013 19:41 schreef eight het volgende:
Net de samenvatting bekeken maar het valt me nu pas op dat Mulder niet best reageert bij het doelpunt. De bal komt zowat recht op hem af op ooghoogte.
Als je 2 weken niet verliest ben je toch gewoon kampioenskandidaat in deze knotsgekke competitie?quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Shreyas het volgende:
AD.nl:
[..]
Dit ja. Shreyas denkt constant in termen van 'titelkandidaat' en 'topclub' terwijl winnen en verliezen zo dicht bij elkaar liggen, zeker dit jaar, dat het geen zin heeft om zo star te denken. Feyenoord had nu ook zomaar 4 punten los kunnen staan. De bal is rond enzo.quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je 2 weken niet verliest ben je toch gewoon kampioenskandidaat in deze knotsgekke competitie?
Yeah right, Vilhena en Janmaat zijn daar minstens net zo schuldig aan.quote:Op zondag 24 november 2013 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Immers: Feyenoord geen kampioensploeg meer....
Daar is ie dan mooi zelf schuldig aan..flapdrol.
Zeker, maar van Vilhena kun je niet verwachten dat ie een team draagt en Janmaat heeft niet de positie in het veld om dat te doen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Yeah right, Vilhena en Janmaat zijn daar minstens net zo schuldig aan.
Wel de positie om tegendoelpunten te veroorzaken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker, maar van Vilhena kun je niet verwachten dat ie een team draagt en Janmaat heeft niet de positie in het veld om dat te doen.
Nog minder? Dat is onmogelijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:47 schreef Fuszy het volgende:
middenveld Vormer - Clasie - Sleegers/Immers/Bakkal/Goossens aanvallend anders proberen? Of sowieso Vormer + Clasie en dan Vilhena naar voren schuiven, zodat hij minder verdedigend werk hoeft te doen.
Maakt dat hem minder schuldig? Van een baby van 1 kan je ook niks verwachten maar het resultaat is wel dat je er geen kampioen mee wordt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker, maar van Vilhena kun je niet verwachten dat ie een team draagt en Janmaat heeft niet de positie in het veld om dat te doen.
Je vergeet Mathijsen bij dat mentaliteit verhaal. Staat verdedigend bijna altijd zijn mannetje, alleen opbouwend is het een drama.quote:Op zondag 24 november 2013 20:51 schreef Scrummie het volgende:
En toch denk ik dat die wisselvalligheid niet jeugdigheid is, geen simpel wisselvalligheid, maar puur mentaliteit is. Gastjes als Vilhena bijvoorbeeld, ik zie ze nooit zo gefocussed zijn als veel anderen in de eredivisie. Kom ik weer met Leeuwinnetje aan, maar als je zag hoe die gast uit z'n ogen keek na het gelijkspel bij PSV met Cambuur, vlak na het laatste fluitsignaal.. dat is iets wat ik nooit meer zie bij onze gasten. Alleen maar gelatenheid. En mentaliteit is ook een kwaliteit, iets wat 8 gasten in ons basis elftal net niet hebben. Degene die dat wel hebben; Clasie, Pelle, Janmaat, en Immers (maar die heeft weer zoveel andere kwaliteiten niet..). Met 4 van die jongens, eigenlijk 3, red je het simpelweg niet. Dan ben je iemand nodig die dat aanwakkert (zoals 2 jaar terug met Guidetti), maar die hebben we ook niet. Die jonge gasten hebben gewoon een totaal verkeerd wereldbeeld, en dat is niet iets wat je alleen in het voetbal terug ziet, maar in het hele land onder de jeugd.
pleur lekkere op joh grachtengordel wannabee. jullie hebben een mooi eigen topic voor alle springende argentijnse bois toch, doei!!quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef Shreyas het volgende:
AD.nl:
[..]
Oh daar hebben we de eerste nep-Feyenoordfan, ga toch lekker verder met posten in ONZ, dwaas.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
pleur lekkere op joh grachtengordel wannabee. jullie hebben een mooi eigen topic voor alle springende argentijnse bois toch, doei!!
Heb jij nou echt niks beters te doen dan de downpatient uithangen in diverse clubtopics?quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh daar hebben we de eerste nep-Feyenoordfan, ga toch lekker verder met posten in ONZ, dwaas.
Klopt, goede toevoeging.quote:Op zondag 24 november 2013 20:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Je vergeet Mathijsen bij dat mentaliteit verhaal. Staat verdedigend bijna altijd zijn mannetje, alleen opbouwend is het een drama.
Waarom reageer jij op mij? Kijk anders even naar die gelegenheidssupporter waar ik op reageerde.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij nou echt niks beters te doen dan de downpatient uithangen in diverse clubtopics?
Ga gewoon weg. Je voegt niks toe.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op mij? Kijk anders even naar die gelegenheidssupporter waar ik op reageerde.
Maar verder gaat alles wel goed met je?quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
pleur lekkere op joh grachtengordel wannabee. jullie hebben een mooi eigen topic voor alle springende argentijnse bois toch, doei!!
Oja, dan let je toch echt niet goed op vriend, de wedstrijd van gisteren is al het bewijsquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. Je voegt niks toe.
Met je nepsupporter. Je bent nota bene zelf bij elke wedstrijd van je zogenaamde club op dit forum te vinden
Nou geweldig voor je. Koop een stuk touw en vier het elders.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, dan let je toch echt niet goed op vriend, de wedstrijd van gisteren is al het bewijs
Donderstraal nou eens een eind op met dat kinderachtige geneuzel hier.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, dan let je toch echt niet goed op vriend, de wedstrijd van gisteren is al het bewijs
quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou geweldig voor je. Koop een stuk touw en vier het elders.
Er wordt een stelling gedaan, ik ontkracht hem en vervolgens reageert men zoquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Donderstraal nou eens een eind op met dat kinderachtige geneuzel hier.
Overigens.quote:Op zondag 24 november 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was een half uur te laat ja, maar liever laat dan nooitquote:Op zondag 24 november 2013 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Overigens.
VBL / Live Eredivisieverslagen #147 Kut PSV
Lachen man. Lekker fokken in de arena.
Teveel moeite. Dit was 1 seconde werk om je geleuter te ontkrachten.quote:Op zondag 24 november 2013 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik was een half uur te laat ja, maar liever laat dan nooit
Heb je trouwens de overige wedstrijden van deze maand ook gecheckt? Ik was hier vaker niet dan wel. (Kan ik overigens van jou niet zeggen tijdens de wedstrijden van Feyenoord)
quote:Op zondag 24 november 2013 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Teveel moeite. Dit was 1 seconde werk om je geleuter te ontkrachten.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:20 schreef Grifte het volgende:
Caland zou inderdaad een prima moderator kunnen zijn, hij is altijd in de livetopics te vinden wanneer Feyenoord (thuis) speelt.
Waarvan akte.quote:Op zondag 24 november 2013 21:22 schreef Grifte het volgende:
Even kijken of Shreyas toehapt.
Volgens mij is Caland in dit topic een van de weinigen die naast elke thuiswedstrijd te bezoeken ook regelmatig uitwedstrijden meepikt. Maargoed, speurneus Shreyas zal het wel het best weten.
Ja hoor. Kom alleen met de pestkk in m'n lijf thuis uit Waalwijk en dan is t eerste wat ik hier zie een neus die leuk komt doen. Rot toch op joh, Shreyas.quote:Op zondag 24 november 2013 21:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar verder gaat alles wel goed met je?
Zolang sommigen in dit fabeltje blijven geloven gaan ze het dit seizoen nog heel moeilijk krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:29 schreef PIETR het volgende:
Ben er nog steeds ziek van. Dit seizoen kun je kampioen worden.
Je noemt mij een gelegenheidssupporter? Ach, 't is dat 't internet is he, grote jongen, anders zou je waarschijnlijk niet eens tegen me durven praten, laat staan dit tegen me zeggen. Hond.quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op mij? Kijk anders even naar die gelegenheidssupporter waar ik op reageerde.
Nou weetjewat het is, het kan echt wel. Kijk nou ff hoe de anderen presteren, toch ook lachwekkend man. Alleen wij presteren nog slechter, ongelofelijk, ben d'r goed ziek van weer..quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang sommigen in dit fabeltje blijven geloven gaan ze het dit seizoen nog heel moeilijk krijgen.
Zou een stuk gemakkelijker zijn als de spelers en coach niet telkens over het kampioenschap praten na 1 goede wedstrijd.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang sommigen in dit fabeltje blijven geloven gaan ze het dit seizoen nog heel moeilijk krijgen.
quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je noemt mij een gelegenheidssupporter? Ach, 't is dat 't internet is he, grote jongen, anders zou je waarschijnlijk niet eens tegen me durven praten, laat staan dit tegen me zeggen. Hond.
Ja wij spelen kut, maar dat doet de rest ook. Geen enkel team steekt er bovenuit. Als Koeman onze spelers weet te motiveren voor de uitwedstrijden, dan zijn we kampioenslandidaat. Niks fabeltje.quote:Op zondag 24 november 2013 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh..quote:Op zondag 24 november 2013 21:40 schreef Shreyas het volgende:
ik ben een vieze jood, die alleen tof is op internet.
Tsja. Ik vind er niet zoveel ongelofelijks aan. Het is toch eigenlijk al 2 seizoenen bagger? Vorig jaar werd je derde met een hoop toevalsvoetbal en dit seizoen gaat het niet heel veel beter. Dan zit je ook nog eens met een half team uit vorm en veel jonge spelers die simpelweg geen stijgende lijn laten zien en dan komt de wedstrijd van vandaag toch totaal niet als een verrassing.quote:Op zondag 24 november 2013 21:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nou weetjewat het is, het kan echt wel. Kijk nou ff hoe de anderen presteren, toch ook lachwekkend man. Alleen wij presteren nog slechter, ongelofelijk, ben d'r goed ziek van weer..
Ja en ik blijf er in geloven dat het gewoon een ernstig gebrek aan kwaliteit is. Kwaliteiten die ik wel zie bij een Ajax, Vitesse en zelfs Twente en AZ. Daar zijn de selecties in ieder geval al iets meer in balans.quote:Op zondag 24 november 2013 21:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja wij spelen kut, maar dat doet de rest ook. Geen enkel team steekt er bovenuit. Als Koeman onze spelers weet te motiveren voor de uitwedstrijden, dan zijn we kampioenslandidaat. Niks fabeltje.
Onze beste spelers zijn zwaar uit vorm. Vilhena, Boetius, Schaken. Zodra zij hun vorm terug vinden doen we voor geen enkel team onder.quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ik blijf er in geloven dat het gewoon een ernstig gebrek aan kwaliteit is. Kwaliteiten die ik wel zie bij een Ajax, Vitesse en zelfs Twente en AZ. Daar zijn de selecties in ieder geval al iets meer in balans.
Ah. Er zijn dus blijkbaar toch nog mongolen die in die praatjes van die kale bij Fox trappen.quote:Op zondag 24 november 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien is een vertrek van Pelle beter.
Zonder Pelle zag je wel goed uitgespeelde aanvallen die leidden tot goals en gevaarlijke kansen. Het is zo doorzichtig wat Feyenoord speelt, alles op Pelle. Maar als je je Pelle-tactiek wilt laten slagen, moet Immers ook meehelpen maar daar was hij vandaag veel te afwezig en te voorzichtig voor.
Dan mag jij me eens gaan vertellen waarom Feyenoord - AZ de eerste wedstrijd was die Feyenoord in lange tijd zeer goed heeft gespeeld, of je kan altijd nog een voetballend sterke wedstrijd van Feyenoord noteren voor mij. Leuk dat Meneer Pelle zoveel scoort, maar hij benadeelt het team ook absurd veel. Dit jaar lijkt hij meer gefrustreerd te ogen dan nooit te voren. Doet zijn mislukte transfer hem zoveel pijn? Ook door de Pelletactiek sneeuwen talentvolle spelers zoals Vilhena onder. Er wordt vrij weinig over de grond gespeeld, veel voorzetten die 1; te slap zijn of 2; wel bij Immers of Pelle komen maar daarna resulteren in balverlies. Koeman moet dat toch ook wel zien, maar ach je kan Feyenoordpubliek niet haar lievelingetje afpakken.quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Er zijn dus blijkbaar toch nog mongolen die in die praatjes van die kale bij Fox trappen.
Gezien hun begrotingen kan het eigenlijk ook niet anders.quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en ik blijf er in geloven dat het gewoon een ernstig gebrek aan kwaliteit is. Kwaliteiten die ik wel zie bij een Ajax, Vitesse en zelfs Twente en AZ. Daar zijn de selecties in ieder geval al iets meer in balans.
quote:Op zondag 24 november 2013 22:18 schreef whizzzerrr het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAH
GA LEKKER SCHELDEN OP 18 JARIGE SPELER VILHENNA...
Te triest voor woorden....
De schuldigen zijn elke WEEK immers Mathijssen, de vRIJ....
En nul spelers die kwaliteiten hebben om te scoren behalve Pelle.
Geen moment gedacht aan een penalty. Weet niet waar je het vandaan haalt.quote:Op maandag 25 november 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
T was weer triest...
Zonde dat je dat ene puntje ook nog weg geeft in de blessuretijd, bij die uitval voelde je m al aankomen. Jammer ook dat we twee penalties onthouden zijn en dat Immers niet kon anticiperen op zijn vrije kopkans...
Al met al deed Kongolo he wel aardig en had Pellè een mooi hakballetje, maar is de nederlaag wel gewooon terecht ja, ze hadden uiteindelijk ook gewoon de net wat betere kansen..
Triest na zo een pot van twee weken terug
quote:Op maandag 25 november 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
Jammer ook dat we twee penalties onthouden zijn
Geen enkel recht op een penalty gezien. Verder wist je na een minuut of 20 al dat RKC de eerste zou zijn die zou scoren.quote:Op maandag 25 november 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
T was weer triest...
Zonde dat je dat ene puntje ook nog weg geeft in de blessuretijd, bij die uitval voelde je m al aankomen. Jammer ook dat we twee penalties onthouden zijn en dat Immers niet kon anticiperen op zijn vrije kopkans...
Al met al deed Kongolo he wel aardig en had Pellè een mooi hakballetje, maar is de nederlaag wel gewooon terecht ja, ze hadden uiteindelijk ook gewoon de net wat betere kansen..
Triest na zo een pot van twee weken terug
quote:Het was niet om aan te zien, Feyenoord, en niet voor het eerst
Eerst het vrolijke deel van mijn column: er waren aan het begin van het seizoen vraagtekens te zetten bij de mentale weerbaarheid van de selectie van AZ. Dat was op een gegeven moment ook echt een gespreksonderwerp rond die club, merkte ik.
Het leidde uiteindelijk tot het vertrek van Gertjan Verbeek. Met zoiets heb ik altijd moeite, het is zo makkelijk om de trainer de schuld van te geven. Zaterdag zat ik bij AZ - Roda JC en ik zag een tot de tanden bewapend AZ met negen man de strijd aangaan. Ze leken nog te gaan winnen ook. Ligt dat dan aan Dick Advocaat? Je zou zeggen van wel. Ze speelden naar het karakter van Dick.
Zelfs het stadion had zich nog nooit zo geroerd als zaterdagavond na die twee vroege rode kaarten voor AZ. Zelfs mijn buurman Hugo Hovenkamp was er verbaasd over. Kennelijk zit dat venijnige er dan toch in bij AZ maar er moet heel wat gebeuren om het aan te kunnen spreken. Die psychologie in het voetbal blijft me tot op de dag van vandaag boeien. Met Verbeek had AZ zaterdag niet gewonnen, zeker weten, zijn spelers waren klaar met hem. Maar maakt Advocaat het dan allemaal alleen los? Dat kan bijna niet, hoewel Dick wel een trainer is voor wie je een keer wil gaan als speler.
Ik denk dat het wat anders is. De spelers van AZ voelen zich erg verantwoordelijk voor de actuele situatie bij AZ. Zij moeten het nu doen en dat weten ze verdomd goed. Daarnaast hadden die rode kaarten natuurlijk op iedereen effect. Moet je kijken wat er loskwam. De kunst is nu voor AZ om die agressie en wilskracht elke wedstrijd op te kunnen brengen, tot op de laatste speeldag.
Dat vind ik nu een aardige opdracht voor Advocaat. Houd het vast, blijf desnoods kwaad op iedereen en probeer met z'n allen de hele eredivisie een lesje te leren. Met jongens als Ortiz en Gudmunsson heb je er een paar die je boven de middelmaat uit brengen. Als je dan ook mentaal sprongen maakt, dan kun je zomaar kampioen worden. Ik heb echt genoten zaterdag. Aan de andere kant ben je weer bang voor een zeperd volgende week. Want nu is voor AZ de thuiswedstrijd tegen Roda JC de maat geworden, je weet wat ze kunnen en dus verlang je dat ze dat elke week brengen. Maar om dat er dan ook werkelijk uit te halen, als je dat lukt, ben je een geweldige trainer. Laat het maar zien Dick, graag zelfs.
Tot zover de vrolijkheid, want een dag later beleefde ik ellendige momenten 'dankzij' Feyenoord. Ik roep het al wat langer en kreeg het in Waalwijk bevestigd tegen RKC: dit Feyenoord heeft zichzelf veel te afhankelijk gemaakt van Graziano Pellè. Het lijkt er op of elke aanval hij en hij alleen in stelling gebracht moet worden.
De rest doet voor spek en bonen mee en lijkt niet eens op het doel te durven schieten. Aan het begin van de wedstrijd had Feyenoord 70 procent balbezit, maar het deed daar niets mee. Het was constant zoeken naar Pellè, die niet in grote vorm stak. Wat is dat toch? Feyenoord heeft een heleboel goede jonge spelers, maar ze hebben het lef niet op doel te vuren. En als ze het doen, bijvoorbeeld bij de kopkans van Immers in de tweede helft, dan mikken ze naast een leeg doel. Het is onbegrijpelijk, over psychologie gesproken.
Maar je hoeft er ook niet te moeilijk over te doen, je kunt ook praktisch denken. Goossens is geen buitenspeler, die zwerft wat rond, en Schaken had aan de andere kant van het veld zijn dag niet. Als dan ook nog blijkt dat onze spits niet in goeden doen is, dan moet je als team van tactiek veranderen. Dan mogen Clasie, Vilhena en anderen ook gaan knallen. Misschien heeft Ronald Koeman dat wel gezegd in de rust, ik kan me zelfs niet voorstellen dat hij het niet gezegd heeft.
Maar ook al hield hij zijn mond, dan moet je als spelers zulke noodzakelijkheden zelf inzien en toepassen. Het was niet om aan te zien, Feyenoord, en niet voor het eerst. Ik vraag me af hoe ze dat deze week gaan aanpakken.
Ik zou de volledig op Pellè afgestemde tactiek eens ter discussie stellen en aan mijn voetballers vragen wie er de verantwoordelijkheid voor de eerstvolgende wedstrijd durft te dragen. Gewoon eens kijken wie er hun vinger opsteken.
Weet je zeker dat je de wedstrijd RKC - Feijenoord hebt gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 08:12 schreef ace_eleven het volgende:
T was weer triest...
quote:Ronald Koeman is klaar bij Feyenoord
Door: Chris van Nijnatten
25-11-13 - 07:55 column
Chris van Nijnatten, Chef Voetbal van AD Sportwereld. © Pim Ras.
Lex Immers verdedigde kinderachtig op doelpuntenmaker Joachim, de grote Damiano Schet zette Daryl Janmaat voor joker, en topscorer Graziano Pellè liet het volledig afweten in Waalwijk.
Het is allemaal waar en voor de fans van Feyenoord is het erg. Maar wat pas écht erg is, is dat het niet eens verrast, RKC-Feyenoord 1-0. Niets kwam het publiek vreemd voor. Feyenoord is een club op jacht naar de landstitel, op zoek naar de Champions League, hongerig naar nieuw respect. Op papier dan.
In werkelijkheid is het belachelijk die ambities nu zo uit te spreken. Immers verwees er daarom onmiddellijk na de zeperd in Waalwijk naar. Even niet over de titel beginnen en Jordy Clasie viel hem bij. Op hetzelfde moment zei Ronald Koeman: 'Het is onnodig, maar het gebeurt iedere keer. Dus misschien past dit wel bij ons.'
Met die opmerking gaf Koeman 'code rood' af. Want vaststellen dat dit 'misschien wel bij je past' is gevaarlijk. Feyenoord praat in de winterstop met zijn trainer-coach over contractverlenging. Feyenoord wil graag door met hem, wordt gezegd.
Maar wil Koeman dat eigenlijk nog wel? Zo'n opmerking, terwijl zijn spelers nog onder de douche moesten, zegt veel. Daarna kreeg de 'amateuristische' Janmaat nog even een terechte maar cynische veeg uit de pan. Koeman constateert hardop dat zijn spelers niet meer verbeteren onder hem. Dat moet hij zich ook aantrekken. Koeman is klaar bij Feyenoord, het kan niet anders.
Dat gezeik op Immers bij die tegengoalquote:Op maandag 25 november 2013 10:42 schreef Haringkop het volgende:
Voor de volledigheid ook de column van Van Nijnatten, ik vind het een lul van een vent maar hij snijdt wellicht een gevoelig punt aan..?
[..]
Die handsbal.quote:Op maandag 25 november 2013 08:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Geen enkel recht op een penalty gezien. Verder wist je na een minuut of 20 al dat RKC de eerste zou zijn die zou scoren.
Ja, lekker kortzichtig. Net als tegen AZ Janmaat de schuld geven (terwijl eerst Vilhena met zijn korte corner en toen Schaken in de fout gingen) Nu ging het eerst voorin al mis, daarna moet Janmaat die bal gewoon uitschoppen en daarna is het inderdaad slap van Immers.quote:Op maandag 25 november 2013 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gezeik op Immers bij die tegengoalVan Nijnatten
Ik denk dat de chemie inderdaad is uitgewerkt, contract niet verlengen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Raar dat Koeman die opmerking maakt. Van de week riep hij nog dat Feyenoord de beste ploeg van de eredivisie heeft. Is de chemie uitgewerkt?
Het liefst zie ik Vilhena niet spelen tegen PSV, dat gaat ons weer de kop kosten op dat middenveld.quote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, lekker kortzichtig. Net als tegen AZ Janmaat de schuld geven (terwijl eerst Vilhena met zijn korte corner en toen Schaken in de fout gingen) Nu ging het eerst voorin al mis, daarna moet Janmaat die bal gewoon uitschoppen en daarna is het inderdaad slap van Immers.
Inderdaad. Maar wie op zijn plek? Vormer/Bakkal/Goossens?quote:Op maandag 25 november 2013 10:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Vilhena niet spelen tegen PSV, dat gaat ons weer de kop kosten op dat middenveld.
Eerder van Mathijsen. Zit eerst compleet mis en daarna gaat hij er als een zoutzak in.quote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, lekker kortzichtig. Net als tegen AZ Janmaat de schuld geven (terwijl eerst Vilhena met zijn korte corner en toen Schaken in de fout gingen) Nu ging het eerst voorin al mis, daarna moet Janmaat die bal gewoon uitschoppen en daarna is het inderdaad slap van Immers.
Ja, die vergeet ik inderdaad helemaalquote:Op maandag 25 november 2013 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder van Mathijsen. Zit eerst compleet mis en daarna gaat hij er als een zoutzak in.
Ik vond Clasie, Immers en het verdedigende viertal helemaal niet zo slecht gisteren. Zelfs Mulder had nog een goede redding. Goossens deed ook alles wat hij kon met zijn beperkte kwaliteiten (alleen wel oliedom van Clasie om die vrije trap rond de 16 snel te nemen).quote:Op maandag 25 november 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Jongens, het heeft weinig zin bepaalde spelers de schuld te geven. Heel Feyenoord was gisteren op het eerste half uur na niet in vorm.
Mwoah, Clasie was wel goed, maar Immers heb ik niet echt kunnen betrappen op veel goede acties. De verdediging stond wel aardig, maar het is gewoon ronduit dramatisch te noemen dat je door 1 onoplettendheid achterin een goal tegenkrijgt in de 93e minuut. Bij die goal was overigens Immers ook lamlendig aan het verdedigen imo.quote:Op maandag 25 november 2013 11:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond Clasie, Immers en het verdedigende viertal helemaal niet zo slecht gisteren. Zelfs Mulder had nog een goede redding. Goossens deed ook alles wat hij kon met zijn beperkte kwaliteiten (alleen wel oliedom van Clasie om die vrije trap rond de 16 snel te nemen).
Vormer mag dan wel een zouteloze speler zijn, maar heb hem nog nooit op grote fouten kunnen betrappen. Gewoon een degelijke speler. Of misschien Bakkal van begin af aan laten starten en kijken hoe dat loopt. Bakkal is er niet zo van de invalbeurten.quote:Op maandag 25 november 2013 10:58 schreef Grifte het volgende:
Vormer kan het niet slechter doen, al is hij een wat zouteloze speler.
Of dit nu aan Koeman ligt... Je ziet duidelijk dat deze selectie kwaliteit (en mentaliteit volgens velen) ontbeert, maar dat het er sporadisch (in sommige thuiswedstrijden) wel uitkomt. Ik denk niet dat Koeman wat kan doen aan de vele domme individuele fouten die veel spelers maar blijven maken, maar ik had wel gehoopt en verwacht dat er nu in het derde jaar wat meer automatismen en voetbal in zou zitten.
Immers aanvallend inderdaad niet briljant, echter heel veel balveroveringen en duels gewonnen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, Clasie was wel goed, maar Immers heb ik niet echt kunnen betrappen op veel goede acties. De verdediging stond wel aardig, maar het is gewoon ronduit dramatisch te noemen dat je door 1 onoplettendheid achterin een goal tegenkrijgt in de 93e minuut. Bij die goal was overigens Immers ook lamlendig aan het verdedigen imo.
De vraag is alleen, was de bal niet uit...............quote:Op maandag 25 november 2013 10:51 schreef H.FR het volgende:
daarna moet Janmaat die bal gewoon uitschoppen
Hm niet zo op gelet. Overigens vond ik Pelle ook wel beetje tegenvallen gisteren. Die maniertjes van hem kwamen weer terug, en eigenlijk mag je wel meer van hem verwachten in de punt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Immers aanvallend inderdaad niet briljant, echter heel veel balveroveringen en duels gewonnen.
Die goal had ook al eerder kunnen vallen, Castelen had 2 open kansen en volgens mij Braber ook 1.quote:Op maandag 25 november 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, Clasie was wel goed, maar Immers heb ik niet echt kunnen betrappen op veel goede acties. De verdediging stond wel aardig, maar het is gewoon ronduit dramatisch te noemen dat je door 1 onoplettendheid achterin een goal tegenkrijgt in de 93e minuut. Bij die goal was overigens Immers ook lamlendig aan het verdedigen imo.
Tja, daar moet hij eigenlijk geen twijfel over laten bestaan... Maar je hebt daar zeker een punt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
De vraag is alleen, was de bal niet uit...............
PSV is te pakken, zeker thuis gaat dat gewoon 3 punten opleveren. Jullie uit syndroom is alleen zo chronisch aanwezig.quote:Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die goal had ook al eerder kunnen vallen, Castelen had 2 open kansen en volgens mij Braber ook 1.
Het was gewoon fucking slecht. Zul je zien dat we nu wel van PSV gaan winnen en de week erna weer in een erbarmelijk slechte wedstrijd een puntje stelen...
Nope.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Luni het volgende:
[..]
De vraag is alleen, was de bal niet uit...............
Klopt, hij was een beetje futloos ofzo.. Al heeft hij ook maar 1 of 2 goede voorzetten gehad, en als hij balbezit had, kon hij de bal niet kwijt.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm niet zo op gelet. Overigens vond ik Pelle ook wel beetje tegenvallen gisteren. Die maniertjes van hem kwamen weer terug, en eigenlijk mag je wel meer van hem verwachten in de punt.
Een punt bij Heerenveen in onze huidige vorm zou niet verkeerd zijn..quote:Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die goal had ook al eerder kunnen vallen, Castelen had 2 open kansen en volgens mij Braber ook 1.
Het was gewoon fucking slecht. Zul je zien dat we nu wel van PSV gaan winnen en de week erna weer in een erbarmelijk slechte wedstrijd een puntje stelen...
Er wordt eerder teveel van hem verwacht. Ik geloof ook niet dat hij zelf er erg blij mee is dat opa Thijs telkens voor de oplossing richting hem kiest.quote:Op maandag 25 november 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hm niet zo op gelet. Overigens vond ik Pelle ook wel beetje tegenvallen gisteren. Die maniertjes van hem kwamen weer terug, en eigenlijk mag je wel meer van hem verwachten in de punt.
Castelen was alleen gevaarlijker dan de gehele feyenoord aanval.quote:Op maandag 25 november 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik het uit best meevallen, zelfs bij Vitesse gewonnen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PSV is te pakken, zeker thuis gaat dat gewoon 3 punten opleveren. Jullie uit syndroom is alleen zo chronisch aanwezig.
Oh, na PSV hebben we Heerenveen uit.quote:Op maandag 25 november 2013 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een punt bij Heerenveen in onze huidige vorm zou niet verkeerd zijn..
Ja. Maar bij PEC, NEC, Eagles, Ajax en RKC puntverlies geleden.quote:Op maandag 25 november 2013 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik het uit best meevallen, zelfs bij Vitesse gewonnen.
Klote is dat clubjes als Heracles nu ook gewoon in de Kuip komen winnen. Krijg een beetje deja vu gevoelens naar de periode Mario.quote:Op maandag 25 november 2013 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar bij PEC, NEC, Eagles, Ajax en RKC puntverlies geleden.
Ja, oké, slecht natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar bij PEC, NEC, Eagles, Ajax en RKC puntverlies geleden.
Ja als je het zo bekijkt komen we er nog niet eens zo slecht vanaf.quote:Op maandag 25 november 2013 11:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, oké, slecht natuurlijkMaar thuis ook verloren van Heracles en Twente, ik vind het uit niet per se veel slechter zoals het vorig jaar bijvoorbeeld wel was. http://www.eredivisiestats.nl/uitstand.php
Het bizarre is gewoon dat Pelle doorgaans in de kaats ook gewoon goed is. Ongelooflijk dat je als ploeg dan denkt dat je hem continu vanaf een meter of 40 moet aanspelen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt eerder teveel van hem verwacht. Ik geloof ook niet dat hij zelf er erg blij mee is dat opa Thijs telkens voor de oplossing richting hem kiest.
Gelukkig hoef ik me niet zo heel vaak te storen aan commentatoren op Fox. Maar zelfs daar merkte ik het. Krijg je weer zo'n kansloze lange bal die er tussenin valt, extreem makkelijk te verdedigen natuurlijk en die commentator verweet Pelle maar even dat hij er niet vol voor ging
En dan keihard kansloos schieten. Als hij aflegt op Pelle...quote:Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef DonRaja het volgende:
Die hakbal op Goossens was trouwens wel echt![]()
En volgens mij speelde hij zichzelf daarna ook nog eens schitterend vrij met de hak...
Ik kan me wel vinden in deze column. Ik zou er niet rouwig om zijn als Koeman vertrekt alleen betwijfel ik of JP/Giovanni het beter gaat doen.quote:Op maandag 25 november 2013 10:42 schreef Haringkop het volgende:
Voor de volledigheid ook de column van Van Nijnatten, ik vind het een lul van een vent maar hij snijdt wellicht een gevoelig punt aan..?
[..]
Vormer wordt gewoon verkeerd gebruikt, dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 25 november 2013 10:58 schreef Grifte het volgende:
Vormer kan het niet slechter doen, al is hij een wat zouteloze speler.
Of dit nu aan Koeman ligt... Je ziet duidelijk dat deze selectie kwaliteit (en mentaliteit volgens velen) ontbeert, maar dat het er sporadisch (in sommige thuiswedstrijden) wel uitkomt. Ik denk niet dat Koeman wat kan doen aan de vele domme individuele fouten die veel spelers maar blijven maken, maar ik had wel gehoopt en verwacht dat er nu in het derde jaar wat meer automatismen en voetbal in zou zitten.
In 4-4-2 ja. En eigenlijk op de enige plek waar je Vormer kwijt kan staat een speler die zo'n 5 klasses beter is.quote:Op maandag 25 november 2013 11:49 schreef eight het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in deze column. Ik zou er niet rouwig om zijn als Koeman vertrekt alleen betwijfel ik of JP/Giovanni het beter gaat doen.
[..]
Vormer wordt gewoon verkeerd gebruikt, dat kan haast niet anders.
Die gast heeft jarenlang een constant hoog niveau gehaald bij Roda en sindsdien is het niveau in de eredivisie bepaalt niet hoger geworden.
En de Teen!quote:Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Grifte het volgende:
Zondag weer thuis tegen PSV, ik pleit voor Wesley Verhoek.
Maarja, Clasie is de enige die zich aanbiedt op het middenveld.. En daarvoor moet hij nog een eind terugzakken ook.quote:Op maandag 25 november 2013 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt eerder teveel van hem verwacht. Ik geloof ook niet dat hij zelf er erg blij mee is dat opa Thijs telkens voor de oplossing richting hem kiest.
Gelukkig hoef ik me niet zo heel vaak te storen aan commentatoren op Fox. Maar zelfs daar merkte ik het. Krijg je weer zo'n kansloze lange bal die er tussenin valt, extreem makkelijk te verdedigen natuurlijk en die commentator verweet Pelle maar even dat hij er niet vol voor ging
Niemand.quote:Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef Hamilcar het volgende:
Immers is, ondanks dat hij zat kansen verprutst, wel belangrijk op het middenveld. Hij loopt zoveel gaten dicht en creëert met z'n loopacties toch zat mogelijkheden. Plus er is simpelweg geen betere speler beschikbaar voor zijn positie.
Ik zou ook zo 1-2-3 niet weten wie Feyenoord kan halen deze winterstop die wel beter is.
Praten zal niet helpen. Ze moeten weer eens een keer op kookles of zo, of één of andere goede teambuilding.quote:Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
De Feyenoord-spelers komen een uur later het trainingsveld op. Waarschijnlijk omdat er genoeg te bepraten viel. #rkcfey
quote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Praten zal niet helpen. Ze moeten weer eens een keer op kookles of zo, of één of andere goede teambuilding.
Meh, met een beetje mazzel is Bakkal binnenkort fit. Classie/Immers/Bakkal is beter dan wat we nu hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef eight het volgende:
[..]
Niemand.
Ik hoop echt dat er nog een speler voor een mooi bedrag verkocht gaat worden zodat dit seizoen niet helemaal als verloren hoeft worden beschouwd.
Mulder heeft vast zijn vingertje omhoog gestoken toen Van Hanegem's plan ten uitvoer werd gebracht.quote:Op maandag 25 november 2013 12:04 schreef Caland het volgende:
De Feyenoord-spelers komen een uur later het trainingsveld op. Waarschijnlijk omdat er genoeg te bepraten viel. #rkcfey
Noch bevestigend, noch ontkennend.twitter:Koeman1963 twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:32:02Veel gelezen media bericht 'Koeman klaar bij Feyenoord'. Tot de laatste dag doe ik alles voor deze mooie club! http://t.co/LitT9gNFP9 reageer retweet
PSV winnen we ja. Die zijn NOG slechter dan wij en hebben altijd een soort plankenkoorts als ze naar de Kuip komen. De week er op Heerenveen-uit gaan we wel op de broek krijgen waarschijnlijk....quote:Op maandag 25 november 2013 15:02 schreef bamibij het volgende:
Dit zooitje? T is geen wereldselectie, maar ook geen heel slechte. Allemaal stoppen met janken en psv met 3-0 naar huis sturen. Hup Feyenoord
Groningen en PEC thuis daarna zijn ook geen zekerheden voor 3 punten.quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
PSV winnen we ja. Die zijn NOG slechter dan wij en hebben altijd een soort plankenkoorts als ze naar de Kuip komen. De week er op Heerenveen-uit gaan we wel op de broek krijgen waarschijnlijk....
Tja, morgen kan ook de laatste dag zijn...quote:Op maandag 25 november 2013 14:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Noch bevestigend, noch ontkennend.twitter:Koeman1963 twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:32:02Veel gelezen media bericht 'Koeman klaar bij Feyenoord'. Tot de laatste dag doe ik alles voor deze mooie club! http://t.co/LitT9gNFP9 reageer retweet
Daarbij denk ik ook niet dat een andere trainer dit zooitje wel op de rails gaat krijgen.
twitter:fr12nl twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:27:35Ingezonden: Open brief aan selectie Feyenoord http://t.co/DpFKTB81lr reageer retweet
quote:Open brief
Beste spelers van Feyenoord. Beseffen jullie wel dat jullie juist nu jezelf onsterfelijk kunnen maken tijdens dit voetbalseizoen. De nivellering heeft toegeslagen in de eredivisie de traditionele top 3 bestaat al lang niet meer. Iedereen kan van iedereen winnen. Als je een serie van 7 a 8 goede wedstrijden neerzet sta je op de eerste plaats, beseffen jullie dat wel?
Dat jullie kunnen voetballen hebben jullie de afgelopen 2 jaar wel bewezen, echter dit jaar zijn er teveel wanprestaties, geen strijd en passie, meer woorden als daden. Waar is de Rotterdamse mentaliteit gebleven? Als jullie kampioen worden verwerven jullie de heldenstatus in Rotterdam en omstreken.
Jullie weten vast niet hoe het is om op maandag weer naar je werk te gaan na weer een wanprestatie van jullie, weer die honende collega's die dan vragen hoeveel internationals er bij Feyenoord rondlopen en hoeveel bij RKC, en over de zondagavond maar te zwijgen, geen studio sport, geen studio voetbal, geen 90 minutes want Feyenoord is weer het lachertje van het weekend, en dat doet pijn heel veel pijn, maar die pijn voelen jullie niet want clubliefde kennen jullie niet. Soms hebben wij het gevoel dat het jullie te doen is om die mooie auto, dat kicken horloge en dat lekkere fotomodel en een hele vette bankrekening, niet meer en niet minder.
En voetballers zijn heus niet onfeilbaar, want verliezen hoort bij de sport, dat beseffen wij ook wel, maar het gaat wel op de manier waarop, verliezen zonder strijd, passie en beleving kan niet, beseffen jullie wel dat 100.000 mensen een moord zouden doen om de kans te krijgen om in De Kuip, in dat fantastische rood-witte shirt te mogen voetballen alle 100.000 zouden spreekwoordelijk het gras opvreten, en niet zo apathisch erbij lopen zoals jullie weer gisteren lieten zien en jammer genoeg regelmatig laten zien dit seizoen. Luister eens niet naar die zaakwaarnemer, die roept dat hij je kan verkopen zodat jij je zakken kan vullen en hij natuurlijk ook, ga eens voor de spiegel staan, en stel jezelf de ene vraag, gewoon een simpele vraag, kijk jezelf in je ogen en vraag: Geef ik het maximale en eis ik het maximale van het team als ik met Feyenoord een wedstrijd speel?
Zo simpel is het, een zeer wijs trainer van Feyenoord zei eens de legendarische woorden: 'Kein geloel fusball spielen'.
Oh ja en allemaal snel die ballerinaschoentjes uit en zwarte kicksen aan, jullie schoenensponsor heeft vast wel een paar zwarte kicksen in het assortiment.
CorMteS
twitter:KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09@fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Ik vind het wel heftig. Ik zou echt wel harder werken voor mijn geld. En mij kapot schamen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Nou dat zal vast aankomen zeg zo een brief.
Gewoon weer de spelersbus opwachten.quote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
Nou dat zal vast aankomen zeg zo een brief.
Ik zou ook alvast gaan janken voordat je geslagen bent inderdaad. De tering zeg, wat een huilies hier allemaal. Ben t in grote lijnen eens met die open brief.. Dé kans om kampioen te worden dit.quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
PSV winnen we ja. Die zijn NOG slechter dan wij en hebben altijd een soort plankenkoorts als ze naar de Kuip komen. De week er op Heerenveen-uit gaan we wel op de broek krijgen waarschijnlijk....
quote:en over de zondagavond maar te zwijgen, geen studio sport, geen studio voetbal, geen 90 minutes want Feyenoord is weer het lachertje van het weekend, en dat doet pijn heel veel pijn, maar die pijn voelen jullie niet want clubliefde kennen jullie niet.
huilen van het lachen om deze postquote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zou ook alvast gaan janken voordat je geslagen bent inderdaad. De tering zeg, wat een huilies hier allemaal. Ben t in grote lijnen eens met die open brief.. Dé kans om kampioen te worden dit.
Haha, ja man. Selectie heeft kwaliteit genoeg. Daarom hebben ze het dit seizoen tegen elke tegenstander moeilijk gehad.quote:Op maandag 25 november 2013 15:25 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zou ook alvast gaan janken voordat je geslagen bent inderdaad. De tering zeg, wat een huilies hier allemaal. Ben t in grote lijnen eens met die open brief.. Dé kans om kampioen te worden dit.
Jamaar de rest is ook slecht.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Haha, ja man. Selectie heeft kwaliteit genoeg. Daarom hebben ze het dit seizoen tegen elke tegenstander moeilijk gehad.
Gelul die brief. Alsof er ook maar 1 speler op het veld staat met het idee, ´hmm laten we vandaag maar eens verliezen.´ Vaak ziet iets er knullig of nonchalant uit, maar is het dat niet. In veel gevallen is het gewoon een gebrek aan kwaliteit of inzicht. In een enkel geval een gebrek aan beiden.quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Muto het volgende:
[..]twitter:fr12nl twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:27:35Ingezonden: Open brief aan selectie Feyenoord http://t.co/DpFKTB81lr reageer retweet
![]()
.
Het ligt aan de schoenen zie ikquote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gelul die brief. Alsof er ook maar 1 speler op het veld staat met het idee, ´hmm laten we vandaag maar eens verliezen.´ Vaak ziet iets er knullig of nonchalant uit, maar is het dat niet. In veel gevallen is het gewoon een gebrek aan kwaliteit of inzicht. In een enkel geval een gebrek aan beiden.
Ik geef ook niks om die gekleurde schoentjes, maar als je een paar duizend betaald krijgt om op die dingen te lopen zou 99% van de supporters dat ook doen. (De ene procent zonder voeten daargelaten).
Feit blijft dat de enige zaken die Feyenoord nog een topclub maken het stadion en de trouwe aanhang zijn, qua resultaten al een poos niet meer. Buiten de Nederlandse markt zal ook niet 1 talent op basis van de geschiedenis van Feyenoord naar Rotterdam komen, simpelweg omdat ze nog niet geboren waren toen we grote successen hadden.
En dat geleuter over geen clubliefde... Er staan spelers in die al vanaf de f-jes bij Feyenoord spelen, flikker toch op man met die clubliefde: We stonden te juichen voor clubhoeren als Van Hooijdonck en Kuyt.
Het gaat klote, maar ook dat gaat wel weer over.
twitter:KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09@fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Ze heeft wel een punt.quote:Op maandag 25 november 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
Is het Mevrouw van Geel niet......twitter:KoemanB twitterde op maandag 25-11-2013 om 15:10:09@fr12nl tis ook nooit goed!!! Of mijn man is te streng ..en nu moet ie weer met een knuppel door de kleedkamer!! reageer retweet
Mooiquote:De gele kaart die Graziano Pellè afgelopen zondag heeft gekregen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk wordt niet geregistreerd door de KNVB. De gele kaart na een vermeende overtreding blijkt aan de verkeerde speler gegeven te zijn door scheidsrechter Pieter Vink. Nadat Feyenoord hiervan melding heeft gemaakt bij de KNVB, heeft de aanklager betaald voetbal besloten om op basis van de reglementen de gele kaart voor Pellè niet te registreren. Omdat op het wedstrijdformulier geen melding is gemaakt van de verwisseling, zal de gele kaart ook niet aan een andere speler worden toegekend.
In het geval een scheidsrechter (of zijn assistenten, dan wel de vierde official) tijdens de wedstrijd op basis van de eigen waarneming constateert dat hij een gele kaart heeft gegeven aan de verkeerde persoon, dan hoort hij dit op het wedstrijdformulier te corrigeren. Alleen in deze gevallen kan de gele kaart alsnog op de naam van de speler die de overtreding heeft begaan, worden geregistreerd. Dit is zondag in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen RKC niet gebeurd.
Op zich best plausibele argumenten om 's ochtends met een big-smile naar je werk te gaan..quote:Soms hebben wij het gevoel dat het jullie te doen is om die mooie auto, dat kicken horloge en dat lekkere fotomodel en een hele vette bankrekening, niet meer en niet minder.
Maar......... voor wie was die kaart dan wel?quote:Op maandag 25 november 2013 15:52 schreef H.FR het volgende:
De gele kaart die Graziano Pellè afgelopen zondag heeft gekregen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk wordt niet geregistreerd door de KNVB. De gele kaart na een vermeende overtreding blijkt aan de verkeerde speler gegeven te zijn door scheidsrechter Pieter Vink. Nadat Feyenoord hiervan melding heeft gemaakt bij de KNVB, heeft de aanklager betaald voetbal besloten om op basis van de reglementen de gele kaart voor Pellè niet te registreren. Omdat op het wedstrijdformulier geen melding is gemaakt van de verwisseling, zal de gele kaart ook niet aan een andere speler worden toegekend. In het geval een scheidsrechter (of zijn assistenten, dan wel de vierde official) tijdens de wedstrijd op basis van de eigen waarneming constateert dat hij een gele kaart heeft gegeven aan de verkeerde persoon, dan hoort hij dit op het wedstrijdformulier te corrigeren. Alleen in deze gevallen kan de gele kaart alsnog op de naam van de speler die de overtreding heeft begaan, worden geregistreerd. Dit is zondag in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen RKC niet gebeurd.
Mathijssen volgens mij, maar weet het niet zeker, want ik zag geen overtreding.quote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar......... voor wie was die kaart dan wel?
Was wel een overtreding, geel wat overdreven ook al gaf hij hem aan de verkeerdequote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mathijssen volgens mij, maar weet het niet zeker, want ik zag geen overtreding.
Wel contact tussen Mathijssen en die speler.
Nee joh, die speler loopt achteruit tegen Mathijssen op. Kon Mathijssen niks aan doen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel een overtreding, geel wat overdreven ook al gaf hij hem aan de verkeerde
Elke maand tegenwoordigquote:Op maandag 25 november 2013 15:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Blijkbaar hebben we elk jaar van dit soort wedstrijden.
Ja joh, Mathijsen zet een blokquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee joh, die speler loopt achteruit tegen Mathijssen op. Kon Mathijssen niks aan doen.
en waar slaat dit op?quote:Op maandag 25 november 2013 15:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Inderdaad CorMTes, opkanjeren met die brief.
Janmaat faalt het hardst. Tweede keer op rij dat hij door een kinderlijke fout ons punten kost.quote:
op die kutbriefquote:
wat dacht je van die goal van krasnodar waar hij ook kinderlijk in de fout ging?quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef eight het volgende:
[..]
Janmaat faalt het hardst. Tweede keer op rij dat hij door een kinderlijke fout ons punten kost.
wat voor onzin staat er in dan leg mij dat is uit.quote:Op maandag 25 november 2013 15:47 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzinnige brief zeg. Staat bordevol onzin.
Wat hier beschreven staat heb ik ook hoor geen studio sport/voetbal geen behoefte aan.quote:en over de zondagavond maar te zwijgen, geen studio sport, geen studio voetbal, geen 90 minutes want Feyenoord is weer het lachertje van het weekend, en dat doet pijn heel veel pijn, maar die pijn voelen jullie niet want clubliefde kennen jullie niet.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef Muto het volgende:
Dat van die gele kaart is wel raar. Volgens mij komt het bijna nooit voor, maar is dit voor Feyenoord al de tweede keer?
KNFB
Ze geven aan dat het een mentaliteitskwestie isquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef rdwilbrink het volgende:
wat voor onzin staat er in dan leg mij dat is uit.
Peter Bosz doet het ook aardig bij Vitesse, niks voor ons?quote:Op maandag 25 november 2013 17:41 schreef Mistico het volgende:
Misschien moeten we Mario maar terughalen.
Als trainer, zeker.quote:Op maandag 25 november 2013 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Peter Bosz doet het ook aardig bij Vitesse, niks voor ons?
Het treurige is eigenlijk nog dat ze helemaal gelijk heeft.quote:
Ja tuurlijk, maar wel hilarisch om te zien hoe zij het via zo'n medium opneemt voor haar man.quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het treurige is eigenlijk nog dat ze helemaal gelijk heeft.
Leuk hoe je Feyenoord weg laat dat de afgelopen 2 jaar ook gewoon weer in de top 3 is geëindigd.quote:Op maandag 25 november 2013 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze geven aan dat het een mentaliteitskwestie is![]()
![]()
Tevens 'de traditionele top 3 is allang verdwenen, iedereen kan van iedereen winnen'Nu maakt Vitesse toevallig kans maar voorgaande jaren hebben Ajax en PSV gewoon om de titel gestreden.
Alleen de taalfouten al maken het nogal lachwekkend.quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wat voor onzin staat er in dan leg mij dat is uit.
[..]
Wat hier beschreven staat heb ik ook hoor geen studio sport/voetbal geen behoefte aan.
En aan grapjes over zo'n brief heb ik helemaal geen zin in ben er nog steeds ziek van het resultaat gisteren.
Ik ging er van uit dat jullie dat zelf nog wel wisten. Huilebalk.quote:Op maandag 25 november 2013 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuk hoe je Feyenoord weg laat dat de afgelopen 2 jaar ook gewoon weer in de top 3 is geëindigd.
Is goed René.quote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat jullie dat zelf nog wel wisten. Huilebalk.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Muto het volgende:
[..]twitter:fr12nl twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:27:35Ingezonden: Open brief aan selectie Feyenoord http://t.co/DpFKTB81lr reageer retweet
![]()
.
Ik denk dat je voor Clasie niet genoeg kan krijgen, zou hem derhalve ook proberen hier te houden en een nieuw elftal om hem heen gaan bouwen. Dan kan hij pas echt goed excelleren.quote:Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef Maastoren het volgende:
Na het WK gewoon grote schoonmaak houden. BMI, Janmaat, De Vrij, Clasie en Pelle verkopen. Helemaal opnieuw beginnen. Voor het geld wat zij opleveren zullen er vast wel een paar betaalbare talentjes rondlopen die wel progressie weten te boeken.
Clasie gaat echt wel rond de 5 mln opleveren (ervan uitgaande dat hij meegaat naar het WK). Een van de weinigen die niet door de ondergrens zakt als het even tegenzit. Vond hem gister ook goed spelen. Maarja wat wil je met 10 debieltjes om je heen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor Clasie niet genoeg kan krijgen, zou hem derhalve ook proberen hier te houden en een nieuw elftal om hem heen gaan bouwen. Dan kan hij pas echt goed excelleren.
En een nieuwe trainertquote:Op maandag 25 november 2013 19:16 schreef Maastoren het volgende:
Na het WK gewoon grote schoonmaak houden. BMI, Janmaat, De Vrij, Clasie en Pelle verkopen. Helemaal opnieuw beginnen. Voor het geld wat zij opleveren zullen er vast wel een paar betaalbare talentjes rondlopen die wel progressie weten te boeken.
Dat ligt niet aan Koeman maar aan het spelermateriaal.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
En een nieuwe trainert![]()
Koeman kan maar op een manier spelen.
Het voetbal begint een beetje saai te worden. Ik kan nog goed terugdenken aan die tijdens dat Schaken drie keer gevaarlijker was doordat hij nog weleens naar binnen ging. Nu is het alles vanuit de zijkant naar Grazziquote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Koeman maar aan het spelermateriaal.
Maar met een nieuwe trainert inderdaad.
Schaken is gewoon op. Het is ook lastig voetballen als je vleugelspelers geen lantaarnpaal voorbij komen. En dat is ook al weken zo.quote:Op maandag 25 november 2013 19:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het voetbal begint een beetje saai te worden. Ik kan nog goed terugdenken aan die tijdens dat Schaken drie keer gevaarlijker was doordat hij nog weleens naar binnen ging. Nu is het alles vanuit de zijkant naar Grazzi
Huilen doen jullie hier sowieso al genoeg, maar nu dus ook al van het lachen. Oké dan. Maar nogmaals, je jankt voordat je geslagen bent. 1 punt achter psv, die je zondag thuis krijgt. En hoeveel achter de nummer 1? 5 punten max? Kampioen worden is nog mogelijk in deze feestneuscompetitie. Anders ''gewoon'' weer 2e of 3e. Ben ik van overtuigd.quote:
Bij van gaal knip in m'n seizoenkaart door en ga ik bij de Sportclub kijken. Ome Co vind ik dan nog net iets minder erg maar hoop ik ook van harte van niet.quote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef macca728 het volgende:
volgend jaar Van Gaal, anders Co, shortlist van Van Geel
Het voetbal is niet om aan te zien. Als dit niet beter wordt ga je echt niet in de top 5 eindigen. Ook al is de rest net zo slecht.quote:Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef bamibij het volgende:
[..]
Huilen doen jullie hier sowieso al genoeg, maar nu dus ook al van het lachen. Oké dan. Maar nogmaals, je jankt voordat je geslagen bent. 1 punt achter psv, die je zondag thuis krijgt. En hoeveel achter de nummer 1? 5 punten max? Kampioen worden is nog mogelijk in deze feestneuscompetitie. Anders ''gewoon'' weer 2e of 3e. Ben ik van overtuigd.
Koetjeboe moet wel na dit seizoen wegwezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |