Hij is toch wel slechter dan Bruins.quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme die Goossens is nog slechter dan ik dacht.
Op je zaterdagavond Hangover III kijken? Was je ziek?quote:Op zondag 24 november 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
Dit is echt nog slechter dan The Hangover III, waar ik gisteren bij in slaap viel. De tering...
Akkoord.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Goedmakertje omdat we een pingel hadden moeten krijgen met die handsbal net
Goed opletten of er nog wel wc-papier is voordat je straks gaat poepen danquote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut dag.Feyenoord weer eens ruk en mijn mandarijn zat net vol pitten.
Vervelend ja. Kan je je lelijk in verslikken.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zet die naam in een spoiler aub. Anders kunnen we binnenkort weer een hele bende kloons verwachten...quote:Op zondag 24 november 2013 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch wel slechter dan Bruins.
En van een mandarijn verwacht je het nietquote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zit daar tenminste wèl pit in.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klopt. Ik leerde altijd van me trainer: Stappen naar voren kun je corrigeren, naar achteren nietquote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Sloggi het volgende:
De voorzet van Immers was goed, Pelle stond te ver naar voren.
Zijn genialiteit wordt weer eens niet begrepenquote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Sloggi het volgende:
De voorzet van Immers was goed, Pelle stond te ver naar voren.
Ze hebben toch dat geld besteed zodat Jan van Halst in de kleedkamer de rustbespreking kan doen met de Pierroquote:Op zondag 24 november 2013 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, god, ze gaan de eerste helft bespreken.
Omdat die lamlendig speelde. Maar ik neem aan dat Goossens en Vilhena in de kleedkamer blijvenquote:
Goossens voor de vrije trappen, maar dan laten ze die niet nemen.quote:
Ja leuk, allemaal even lachen mensen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Aids opgelopen tijdens het stappen
Koeman hoopt op krampquote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Waarom staat Vilhena er nog in trouwens?
Zouden hem eens op tennis moeten doen. Dan leer je wel dat je snel weer positie moet kiezen na elke gespeelde balquote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tering man, dat passen en daarna niet doorlopen.Check dat hoofd van Vilhena na elke pass. Gelijk hoofd naar beneden zo van..."ik ben klaar".
Tennis is zo'n zware sport.quote:Op zondag 24 november 2013 13:45 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zouden hem eens op tennis moeten doen. Dan leer je wel dat je snel weer positie moet kiezen na elke gespeelde bal
Koewiedetti mang, eckte boelanke soewarte pietenboas.quote:Op zondag 24 november 2013 13:47 schreef mega-worstje het volgende:
Kwidetti had dr allang 3 in liggen deze wedstrijd.
Hij laat sowieso altijd spelers die slecht in de wedstrijd zitten te lang op het veld staan.quote:Op zondag 24 november 2013 13:49 schreef satecl het volgende:
Zo'n Koeman snapt er ook niks van hoor. Vilhena had er allang af gemoeten.
Schaken heeft altijd wel een bepaalde ondergrens vind ik. Je ziet 'm iig nooit gekke dingen doen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef Bombvis het volgende:
Ach, Schaken of Goossens wisselen was om het even, beide gewoon kankerslecht
Nee, alleen jij.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef exile79 het volgende:
Meer mensen problemen met inloggen bij fox?
JE mist niks.quote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef exile79 het volgende:
Maar die ondergrens ligt wel heel laag.. Hoeveel voorzetten kwamen voorbij de eerste verdediger deze wedstrijd? 2 wel, 7 niet?quote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schaken heeft altijd wel een bepaalde ondergrens vind ik. Je ziet 'm iig nooit gekke dingen doen.
neequote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef Bombvis het volgende:
Ach, Schaken of Goossens wisselen was om het even, beide gewoon kankerslecht
de gratis streams werken meestal beterquote:Op zondag 24 november 2013 13:52 schreef exile79 het volgende:
Iron Manquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt die Sno weer voetbal trouwens?
Omdat het weer winter is xDquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom speelt die Sno weer voetbal trouwens?
Nou ja, Immers tegen Heracles was ook een rampquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef satecl het volgende:
Nu weet ik het zeker: Ik heb nog nooit iemand bij Feyenoord zo slecht zien spelen als Vilhena vandaag.
Misschien doet ie Koemans dochter en is ie een ideale schoonzoonquote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef Dekatria het volgende:
Wat de neuk heeft Vilhena voor leverage bij Koeman?
Hij pakt ook eens een lastige bal.quote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef JochemP het volgende:
Pfff even dankjewel zeggen tegen Mulder
Nou ja, recht op hem af, maar hij had hem wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij pakt ook eens een lastige bal.
Vroeg ik me net ook af. Het is nagenoeg elke week weer om te janken zo slecht zonder echt zicht op verbetering. En de schaarse wedstrijden die je wel goed speelt win je ook niet.quote:
Zoals tegen AZquote:Op zondag 24 november 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook af. Het is nagenoeg elke week weer om te janken zo slecht zonder echt zicht op verbetering. En de schaarse wedstrijden die je wel goed speelt win je ook niet.
Tuurlijk, Feyenoord in de CLquote:Op zondag 24 november 2013 13:58 schreef mega-worstje het volgende:
Ja maar we worden wel kampioen denk..
Omdat het Feyenoord is, reden genoeg Of je je nou in de Kuip loopt te ergeren of voor de tv, je moet gewoon elke week die ergernis hebbenquote:Op zondag 24 november 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook af. Het is nagenoeg elke week weer om te janken zo slecht zonder echt zicht op verbetering. En de schaarse wedstrijden die je wel goed speelt win je ook niet.
En dan ook nog balen als het interlandweekend isquote:
Ja mang wij maken bayern, real en arsenal kapot johquote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef WethouderHekking het volgende:
\
[..]
Tuurlijk, Feyenoord in de CL
Is toch wel een vrij serieuze verslavingquote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, reden genoeg Of je je nou in de Kuip loopt te ergeren of voor de tv, je moet gewoon elke week die ergernis hebben
Het slaat gewoon helemaal nergens op man. In 10 jaar tijd glij je af van teams met Kuyt, Ono, van Persie, van Hooijdonk, Kalou (x2) en Bruins naar dit armetierige niveau.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat het Feyenoord is, reden genoeg Of je je nou in de Kuip loopt te ergeren of voor de tv, je moet gewoon elke week die ergernis hebben
Ook echt Bruins in t rijtjequote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slaat gewoon helemaal nergens op man. In 10 jaar tijd glij je af van teams met Kuyt, Ono, van Persie, van Hooijdonk, Kalou (x2) en Bruins naar dit armetierige niveau.
I see what you did there.quote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het slaat gewoon helemaal nergens op man. In 10 jaar tijd glij je af van teams met Kuyt, Ono, van Persie, van Hooijdonk, Kalou (x2) en Bruins naar dit armetierige niveau.
Vergeet Paultje Bosveltquote:Op zondag 24 november 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Man hij is een enorme berg vergetenquote:Op zondag 24 november 2013 14:03 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vergeet Paultje Bosveltniet .
Zelfs met ruimte in de eerste helft hebben we niets kunnen doen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:04 schreef mega-worstje het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk voetballen met een compleet elftal in de 16
Alleen Bruins zal wel cynisme zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 14:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Man hij is een enorme berg vergeten
quote:Op zondag 24 november 2013 14:04 schreef mega-worstje het volgende:
Dit is ook gewoon niet leuk voetballen met een compleet elftal in de 16
quote:Op zondag 24 november 2013 14:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Bruins zal wel cynisme zijn.
zou het?quote:Op zondag 24 november 2013 14:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Alleen Bruins zal wel cynisme zijn.
Tegen AZ was het toch best wel goed.quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef Steven184 het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of er teams in de eredivisie zijn waar minder voetbal inzit.
wereld van verschil iddquote:Op zondag 24 november 2013 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen AZ was het toch best wel goed.
We hebben geen enkele 100% kans gecreeerd ja.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef satecl het volgende:
Ben ik de enige die 100% zeker weet dat Feyenoord niet gaat winnen?
Nee, daar ga ik ook al een tijdje vanuit.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef satecl het volgende:
Schiettraining is shotjes aan de bar. Otman betaalt.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef macca728 het volgende:
trainen ze nooit bij Feyenoord ofzo ?
jood zeker?quote:
Twee keer in de week op dinsdag en donderdagavond.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef macca728 het volgende:
trainen ze nooit bij Feyenoord ofzo ?
Velen met jou jongen, velen met jou.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef satecl het volgende:
En avond voor de wedstrijd stap verbod, of niet?quote:Op zondag 24 november 2013 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer in de week op dinsdag en donderdagavond.
Hangt er vanaf hoe laat er de volgende dag gevoetbald moet wordenquote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En avond voor de wedstrijd stap verbod, of niet?
Idd. Rijden met 't alcohol nog in je bloed is not dun.quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat er de volgende dag gevoetbald moet worden
en uur voor aanvang wedstrijd meldenquote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
En avond voor de wedstrijd stap verbod, of niet?
Nouja. Feitelijk gezien juist wel.quote:Op zondag 24 november 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Rijden met 't alcohol nog in je bloed is not dun.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
Hier kom ik dan speciaal voor uit m'n bed.
Bij uitwedstrijd anderhalf uur hequote:Op zondag 24 november 2013 14:10 schreef eight het volgende:
[..]
en uur voor aanvang wedstrijd melden
Het kan verkeren!quote:Op zondag 24 november 2013 14:11 schreef satecl het volgende:
Vorige week zeiden mensen: Met Pelle hadden we van AZ gewonnen.
Deze week zeggen mensen: Zonder Pelle hadden we van RKC gewonnen.
Is niet mogelijk volgens mijquote:
Ruben z'n moeder. Dus het was Fernandes vandaag.quote:Op zondag 24 november 2013 14:14 schreef JochemP het volgende:
Wiens moeder had vandaag limonadedienst? Moeder Vilhena heeft wasbeurt deze week.
Prima resultaat.quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef Caland het volgende:
Fluit maar af scheids. Puntje in de tas.
nouquote:
Een echte sportmaaltijd dus! Zo lijkt het net een professioneel team.quote:Op zondag 24 november 2013 14:17 schreef mega-worstje het volgende:
Voor het teamuitje volgende week zondag wilde ze eerst gaan bbqen maar moeder Pelle heeft aangeboden spaghetti te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |