Hij is toch wel slechter dan Bruins.quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godverdomme die Goossens is nog slechter dan ik dacht.
Op je zaterdagavond Hangover III kijken? Was je ziek?quote:Op zondag 24 november 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
Dit is echt nog slechter dan The Hangover III, waar ik gisteren bij in slaap viel. De tering...
Akkoord.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Goedmakertje omdat we een pingel hadden moeten krijgen met die handsbal net
Goed opletten of er nog wel wc-papier is voordat je straks gaat poepen danquote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut dag.Feyenoord weer eens ruk en mijn mandarijn zat net vol pitten.
Vervelend ja. Kan je je lelijk in verslikken.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zet die naam in een spoiler aub. Anders kunnen we binnenkort weer een hele bende kloons verwachten...quote:Op zondag 24 november 2013 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch wel slechter dan Bruins.
En van een mandarijn verwacht je het nietquote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zit daar tenminste wèl pit in.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Klopt. Ik leerde altijd van me trainer: Stappen naar voren kun je corrigeren, naar achteren nietquote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Sloggi het volgende:
De voorzet van Immers was goed, Pelle stond te ver naar voren.
Zijn genialiteit wordt weer eens niet begrepenquote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Sloggi het volgende:
De voorzet van Immers was goed, Pelle stond te ver naar voren.
Ze hebben toch dat geld besteed zodat Jan van Halst in de kleedkamer de rustbespreking kan doen met de Pierroquote:Op zondag 24 november 2013 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, god, ze gaan de eerste helft bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |