Ja, want dat is hetzelfde. Maar prima; ga dan zo verder. Ik gaf slechts advies.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus in dit topic moeten we het maar gewoon negeren.
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Lekker consequent weer hoor GGMM.
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer je in het Ajax-topic wat foute jodenverwijzingen maakt moet je eens kijken hoe snel die posts verwijderd worden.
Volgens mij bepalen we dat zelf wel.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Ja maar jullie begonnenquote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef davyleiden het volgende:
[..]
volgens mij begonnen jullie met joden/neuzen... Maar misschien kan hier over het voetbal van Feyenoord gesproken worden en niet over de taken van GGMM.
Door de modder?quote:Op zondag 24 november 2013 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vader van Immers was aan de beurt om te rijden.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.quote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer in al je posts ja. Waarvoor hulde.
Jij niet gelukkig.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
*vindquote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef davyleiden het volgende:
[..]
[..]
Dat vindt jij ja. Maar jij bent subjectief.
foutje, bedankt.quote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Heb m'n taaltoets overigens wel gehaald:Dquote:Op zondag 24 november 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
*vind
Ik neem aan dat je geen Nederlands studeert.
Gaat hier niet gebeuren.quote:Op zondag 24 november 2013 16:05 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Ik ben gewend om altijd gelijk te krijgen.
Haha, gas.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Nee dat zie ik al, reden voor mij om meer tegengas te geven.
Dat is dan weer wel waar.quote:Op zondag 24 november 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je jezelf vaker leuk vindt.
Verrassend.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Heb geen behoefte dat te bewijzen.
Het duurde nog lang voor je ingreep.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over Feyenoord hebben? Dit wordt wel erg zielig.
Oh oke. Nu pas ja.quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Zullen we het weer over Feyenoord hebben? Dit wordt wel erg zielig.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het duurde nog lang voor je ingreep.
Maak voortaan gerust een TR als je me hier wilt hebben.quote:
Zo kinderachtigquote:
We kopen Van Rhijn en Denswil. Die worden dan binnen twee jaar verkocht aan Arsenal.quote:Op zondag 24 november 2013 16:24 schreef davyleiden het volgende:
Als Ajacied ben ik benieuwd wat jullie denkt wat er gebeurt als Indi of Janmaat volgend jaar weggaan. Aankopen of spelers uit de opleiding?
Dan DM ik denk ik liever een modje die wel durft op te treden.quote:Op zondag 24 november 2013 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Maak voortaan gerust een TR als je me hier wilt hebben.
De jeugdquote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Maastoren het volgende:
Ik vraag mij af hoe wij ooit weer uit deze ellende gaan komen. Wie of wat gaat ons redden?
Pim Plakband natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 16:27 schreef Maastoren het volgende:
Ik vraag mij af hoe wij ooit weer uit deze ellende gaan komen. Wie of wat gaat ons redden?
De jeugd valt mij erg tegen.quote:
Wat gaat 'ie doen dan? Nog een talentpoultje voor de jeugdspelers die nog niet zijn verkracht?quote:
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Pascalus het volgende:
Doelpunt weggeven in de laatste minuut![]()
Pellè die geen enkele bal goed aanneemt of klaarlegt![]()
Immers die aan de kant gaat voor een badmeester uit Luxemburg![]()
Immers die naast kopt![]()
Vilhena![]()
Ik word soms een beetje moe van Feyenoord.
Oh jaquote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...
Geen één goede voorzet of actie van Janmaat ook vandaag.quote:Op zondag 24 november 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je vergeet Janmaat, hoe makkelijk die werd afgetroefd op die zijlijn was behoorlijk kansloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |