quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
5:10
[ afbeelding ]
5:35
Niet eens credits geven aan die gozer die het zegt
PSV speelt al weken zwaar onder de maat. Niet enkel na een Europees duel. Wat heeft het voor zin om een jaar geen Europees te spelen? Worden ze daar beter van soms? Het is gewoon een kwaliteitskwestie. Of staat PSV nu zo 'laag' omdat ze Europese verplichtingen hebben?quote:Op zondag 24 november 2013 21:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staat los van vertrouwen, is gewoon realisme. Iedere Nederlandse topclub heeft de afgelopen 30 jaar 1 of meerdere seizoenen NIET europees gespeeld. PSV is idd kampioen van Nederland wat betreft aantal jaar op rij Europees voetbal halen. Maar wat is er mis mee om het een jaar niet te halen? Spelers kunnen zich volledig focussen op de competitie, geen afgrijselijke duels tegen oost europese ploegjes, waar je alleen maar van kunt verliezen.
Het verschil tussen geen europees ticket en degradatie is trouwens nog best groot aan het eind van het seizoen.
Dat volledig concentreren op de competitie hebben ze ook gedaan 2 jaar geleden. Dat werkte ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV speelt al weken zwaar onder de maat. Niet enkel na een Europees duel. Wat heeft het voor zin om een jaar geen Europees te spelen? Worden ze daar beter van soms? Het is gewoon een kwaliteitskwestie. Of staat PSV nu zo 'laag' omdat ze Europese verplichtingen hebben?
Haha die Rikkert.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
5:10
[ afbeelding ]
5:35
Niet eens credits geven aan die gozer die het zegt
Advocaat was 2011? Wat vliegt de tijd zeg.quote:Op maandag 25 november 2013 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat volledig concentreren op de competitie hebben ze ook gedaan 2 jaar geleden. Dat werkte ook niet
De spelers laten staan? De coach? Ga eens bij Feyenoord vragen hoe dat ze bevallen is de afgelopen jaren, of kijk eens op pagina 819, dan hoef je niet naar Rotterdamquote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Buitendam het volgende:
Niemand moet het overnemen. Laten staan en de komende seizoenen ook.
Wat heeft het voor zin om WEL europees voetbal te spelen (CL buiten beschouwing latende). Het levert een leeg stadion, nauwelijks inkomsten, en vergroot de kans op blessures, en extra vermoeidheid (dat laatste mag overgens geen excuus zijn)quote:Op maandag 25 november 2013 15:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
PSV speelt al weken zwaar onder de maat. Niet enkel na een Europees duel. Wat heeft het voor zin om een jaar geen Europees te spelen? Worden ze daar beter van soms? Het is gewoon een kwaliteitskwestie. Of staat PSV nu zo 'laag' omdat ze Europese verplichtingen hebben?
Spelers komen naar PSV om Europees te spelen. Kijk naar de transfers van Mertens en Strootman, die zijn mede gebeurd dankzij de uitstekende wedstrijden tegen Napoli. Verder levert het ervaring op, die spelers hard nodig hebben mocht je ooit CL spelen. En als je EL al niet aankan qua drukte in speelschema dan hoef je al helemaal niet aan CL te denken aangezien dat zwaarder is.quote:Op maandag 25 november 2013 18:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om WEL europees voetbal te spelen (CL buiten beschouwing latende). Het levert een leeg stadion, nauwelijks inkomsten, en vergroot de kans op blessures, en extra vermoeidheid (dat laatste mag overgens geen excuus zijn)
De UEFA league heeft totaal geen aanzien, en je mag blij zijn als je kwart finale haalt (wat overgens ook geen ruk opbrengt)
Wat een onzin. Je speelt met een team waarvan je vooraf had gedacht kampioen te kunnen worden. Er wordt ook wel een heel groot drama van gemaakt hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
De CL kunnen we komende jaren wel naar fluiten.
Je tweede punt kan ik nog bij inkomen. Maar met je eerste punt? Kijk als je wilt bouwen aan een ploeg, moet je je spelers misschien niet in de europese etalage zetten. Anders vertrekt iemand als Depay, voordat hij ECHT van meerwaarde is. Probeer je ploeg eens 3 jaar bij elkaar te houden voor de afwisseling, voordat je weer aan verkopen gaat denken.quote:Op maandag 25 november 2013 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Spelers komen naar PSV om Europees te spelen. Kijk naar de transfers van Mertens en Strootman, die zijn mede gebeurd dankzij de uitstekende wedstrijden tegen Napoli. Verder levert het ervaring op, die spelers hard nodig hebben mocht je ooit CL spelen. En als je EL al niet aankan qua drukte in speelschema dan hoef je al helemaal niet aan CL te denken aangezien dat zwaarder is.
Ik heb geen enkele behoeft om deze groep nog 3 jaar bij elkaar te houden eerlijk gezegd...quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je tweede punt kan ik nog bij inkomen. Maar met je eerste punt? Kijk als je wilt bouwen aan een ploeg, moet je je spelers misschien niet in de europese etalage zetten. Anders vertrekt iemand als Depay, voordat hij ECHT van meerwaarde is. Probeer je ploeg eens 3 jaar bij elkaar te houden voor de afwisseling, voordat je weer aan verkopen gaat denken.
Als je een heel slecht seizoen draait en geen Europees voetbal haalt dan heb je ook best kans dat spelers weg willen naar clubs die wel Europees spelen. Dan wil een Depay misschien wel naar het buitenland toe.quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je tweede punt kan ik nog bij inkomen. Maar met je eerste punt? Kijk als je wilt bouwen aan een ploeg, moet je je spelers misschien niet in de europese etalage zetten. Anders vertrekt iemand als Depay, voordat hij ECHT van meerwaarde is. Probeer je ploeg eens 3 jaar bij elkaar te houden voor de afwisseling, voordat je weer aan verkopen gaat denken.
als iedereen fit is doet dit team echt niet zoveel onder voor wat er nu bovenin staat.quote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
De CL kunnen we komende jaren wel naar fluiten.
wat?quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Obvious troll.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gewoon afwachten of Cocu het alsnog op de rails krijgt. De spelers zijn goed genoeg, het loopt alleen nog niet lekker.
Dat Brands' en Sanders weg zouden moeten is al helemaal onzin. Die doen het gewoon uitstekend.
Je spreekt jezelf nu wel ietwat tegen. Je zegt eerst dat het goed is om Europees te voetballen voor eventuele verkoop van spelers (Strootman en Mertens), en nu zeg je dat zonder europees te voetballen maar wel kampioen te worden je jezelf ook in de kijker speelt.quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat?spelers komen gewoon naar PSV om daarna naar een andere grote club te gaan hoor. Als je niet Europees speelt maar je wordt wel kampioen dan staan al die spelers net zo goed in de aandacht. En dat ze Europees opvallen draagt bij aan een goede prijs. Een groep drie jaar bij elkaar houden kunnen alleen topclubs.
Denk je? Ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als iedereen fit is doet dit team echt niet zoveel onder voor wat er nu bovenin staat.
daarmee spreek ik mezelf niet tegen lijkt me. Je speelt je alleen Europees extra in de kijker, zoals vorig jaar en we geen kampioen werdenquote:Op maandag 25 november 2013 19:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel ietwat tegen. Je zegt eerst dat het goed is om Europees te voetballen voor eventuele verkoop van spelers (Strootman en Mertens), en nu zeg je dat zonder europees te voetballen maar wel kampioen te worden je jezelf ook in de kijker speelt.
Ja Feyenoord is dik vooruit gegaan nadat ze tweede zijn geworden en het team bij elkaar hebben gehoudenquote:Prima, dan ben je dus al een keer kampioen geworden, dan staat er dus een team waarmee je kampioen kunt worden. Vertrekken er 1 of 2 spelers, dan is dat nog wel op te vangen. (Zie Ajax). Heb je geen team, of beter gezegd een team dat niet in balans is, en er vertrekken een paar spelers, dan is het janken geblazen.
Maar als je liever hebt dat de paar spelers die het verschil kunnen maken vertrekken VOOR er een team staat, dan weet ik dat het kampioenschap de komende jaren een utopie is.
Ik weet zeker dat iemand als Strootman echt nog wel van meerwaarde was geweest voor PSV. En hij had gezien zijn langlopende contract makkelijk nog een jaar kunnen blijven.
Of je verkoopt je spelers, en zet je over dit kutjaar heen, of je houdt je ploeg wat langer bij elkaar (Feyenoord) en hoopt op die manier wat af te dwingen.
Dan moet er wel een (in zijn ogen) leuke ploeg zijn. Hij zal waarschijnlijk naar Engeland, Duitsland of Spanje willen. Maar zijn er ploegen die EN Depay leuk en een uitdaging vindt, EN ploegen die er geld voor over hebben op dit moment, en die wel europees spelen?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je een heel slecht seizoen draait en geen Europees voetbal haalt dan heb je ook best kans dat spelers weg willen naar clubs die wel Europees spelen. Dan wil een Depay misschien wel naar het buitenland toe.
Op dit moment vast niet, aangezien hij (nog) lang niet goed genoeg is voor een overstap. Maar ik zie Depay ook niet als een hondstrouwe PSV speler die nog zeker 4 jaar voor PSV gaat spelen. 2 seizoenen leuk spelen in de Eredivisie en de speler in kwestie is meestal weg.quote:Op maandag 25 november 2013 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een (in zijn ogen) leuke ploeg zijn. Hij zal waarschijnlijk naar Engeland, Duitsland of Spanje willen. Maar zijn er ploegen die EN Depay leuk en een uitdaging vindt, EN ploegen die er geld voor over hebben op dit moment, en die wel europees spelen?
zoals vrijwel alle spelers ja.quote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op dit moment vast niet, aangezien hij (nog) lang niet goed genoeg is voor een overstap. Maar ik zie Depay ook niet als een hondstrouwe PSV speler die nog zeker 4 jaar voor PSV gaat spelen. 2 seizoenen leuk spelen in de Eredivisie en de speler in kwestie is meestal weg.
Feyenoord is een voorbeeld van een ploeg die bij elkaar is gebleven. Tevens vindt ik Feyenoord meer een team dan dat PSV dat is. Maar nee, Feyenoord is op dit moment ook geen succesverhaal, maar de opzet is mijn inziens wel de goede.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarmee spreek ik mezelf niet tegen lijkt me. Je speelt je alleen Europees extra in de kijker, zoals vorig jaar en we geen kampioen werden
[..]
Ja Feyenoord is dik vooruit gegaan nadat ze tweede zijn geworden en het team bij elkaar hebben gehouden
Maar bouwen is in de Eredivisie gewoon moeilijk aangezien de spelers die uitblinken niet lang blijven.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord is een voorbeeld van een ploeg die bij elkaar is gebleven. Tevens vindt ik Feyenoord meer een team dan dat PSV dat is. Maar nee, Feyenoord is op dit moment ook geen succesverhaal, maar de opzet is mijn inziens wel de goede.
Je moet aan een ploeg bouwen, als je dat niet inziet, dan heb je niks geleerd de afgelopen jaren. Met zgn. het kampioenschap proberen te kopen.
Hoe wil je dan ooit kampioen worden? Je kunt toch beter enigzins in de luwte bouwen aan een collectief met een paar spelers die het verschil kunnen maken. Dan dat er ieder jaar je 2 difference-makers vertrekken?quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar bouwen is in de Eredivisie gewoon moeilijk aangezien de spelers die uitblinken niet lang blijven.
Een topclub in Nederland kan niet in de luwte bouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit kampioen worden? Je kunt toch beter enigzins in de luwte bouwen aan een collectief met een paar spelers die het verschil kunnen maken. Dan dat er ieder jaar je 2 difference-makers vertrekken?
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een topclub in Nederland kan niet in de luwte bouwen.
Het wegsturen van Brands en Sanders zou een stap zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?
Tis makkelijk om te zeggen hoe het niet moet, want ik lees in dit PSV topic vooral negativisme. Maar weinig oplossingen, of structurele veranderingen die WEL zouden werken.
Ik zie jullie de komende jaren dan ook niet kampioen worden. Eerst moeten jullie structureel weer een vermogenspotje hebben en een goede jeugdopleiding. Dan kan het wel weer wat worden maar dat heeft tijd nodig. En je hebt helaas wat verloren jaren achter de rug wat niet nodig hoefde te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?
Tis makkelijk om te zeggen hoe het niet moet, want ik lees in dit PSV topic vooral negativisme. Maar weinig oplossingen, of structurele veranderingen die WEL zouden werken.
Nou nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Het is sowieso een raadsel wie de komende jaren kampioen gaat worden
Vitesse en Ajax hebben imo de grootste kansen de komende jaren. Geen garantie maar Vitesse heeft de steun van Chelsea en Ajax heeft de grootste aantrekkingskracht en is ook het meest vermogend. Al kan er elk jaar wel weer een ander team goed uit de hoek komen maar deze 2 vind ik zekerheidjes voor de titelstrijd.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Kampioenschap zal ook nog wel wat jaren duren. Maar voor mij is europees voetbal halen dan ook geen noodzakelijk iets dit seizoen. Net zoals er voor mij geen versterkingen gehaald hoeven worden. Eerst dat Zweedse gezwel eruit, dat is prioriteit 1.quote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie jullie de komende jaren dan ook niet kampioen worden. Eerst moeten jullie structureel weer een vermogenspotje hebben en een goede jeugdopleiding. Dan kan het wel weer wat worden maar dat heeft tijd nodig. En je hebt helaas wat verloren jaren achter de rug wat niet nodig hoefde te zijn.
Maar de vraag is: Hoe lang kunnen de supporters nog zonder kampioenschap voordat er weer koppen gaan rollen?quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kampioenschap zal ook nog wel wat jaren duren. Maar voor mij is europees voetbal halen dan ook geen noodzakelijk iets dit seizoen. Net zoals er voor mij geen versterkingen gehaald hoeven worden. Eerst dat Zweedse gezwel eruit, dat is prioriteit 1.
Tis mij duidelijk dat het dit jaar tussen Vitesse en Ajax zal gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Dat zou ik niet weten, van mij hoeven er geen koppen te rollen. Dit is gewoon de rekening die je geprsenteerd krijgt van jaren wanbeleid.quote:Op maandag 25 november 2013 20:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Hoe lang kunnen de supporters nog zonder kampioenschap voordat er weer koppen gaan rollen?
Over de laatste 5 wedstrijden genomen staan we gewoon onderaan en het is de slechtste competitiestart in 29 jaar, terwijl er geen reden is om aan te nemen dat het beter gaat worden. Dat zegt volgens mij genoeg.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Lemming22 het volgende:
Toch vraag ik me af of de crisis echt zo groot is als ons nu aangepraat wordt.
Financiële redenen? PSV was kerngezond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft er vanwege financiële redenen voor gekozen om bijna alle dragende krachten voor grof geld van de hand te doen en een heel nieuw team op te bouwen met veel eigen jeugd. Dan roep je de problemen eigenlijk over jezelf af. En net als bij Feyenoord zie je dat het niveau van de eigen jeugd niet heel erg hoog is.. alleen Depay steekt erboven uit.
Welke eigen jeugd? Depay, Zoet en Locadia staan erin.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft er vanwege financiële redenen voor gekozen om bijna alle dragende krachten voor grof geld van de hand te doen en een heel nieuw team op te bouwen met veel eigen jeugd. Dan roep je de problemen eigenlijk over jezelf af. En net als bij Feyenoord zie je dat het niveau van de eigen jeugd niet heel erg hoog is.. alleen Depay steekt erboven uit.
Als dat zo is begrijp ik het huidige beleid al helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Financiële redenen? PSV was kerngezond.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matige troll. 5.5/10quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken. Feyenoord heeft echt geen nagel om de kont mee te krabben en dat is bij PSV niet echt het geval. Die zijn nu min of meer alweer zo goed als gezond, terwijl Feyenoord na al die seizoenen nu nog loopt te kutten met geld.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De spelers laten staan? De coach? Ga eens bij Feyenoord vragen hoe dat ze bevallen is de afgelopen jaren, of kijk eens op pagina 819, dan hoef je niet naar Rotterdam
Hij is beter dan Locadia en Matavz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef Reemi het volgende:
Contract Reis bij Vitesse wordt ontbonden. Terughalen?
Goede post.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Lemming22 het volgende:
Toch vraag ik me af of de crisis echt zo groot is als ons nu aangepraat wordt. Kijk, Cocu overtuigt nog niet als coach, Toivonen moet gewoon de deur gewezen worden, Brands is ook echt niet geschikt, de backposities zijn veel te licht en beide spitsen voldoen niet. Maar toch lukte het aan het begin van het seizoen wel om op tempo rond te spelen, snel de diepte te zoeken en één keer raken aanvallen op de mat te leggen. Ze kunnen het dus wel. Waarom? Toen blaakte het team van vertrouwen. Nu zie je de twijfel er vanaf spatten. Geen durf om ballen diep te spelen, geen durf om die bal maar één keer te raken. En dan verzand je dus in de balletjes breed en achteruit op een veel te laag tempo die we zaterdag alleen maar zagen. En dat is het gevolg van de leeftijd die niet in balans is in de te jonge ploeg en het ontbreken van enkele ervaren leiders in het team. De negatieve spiraal kan niet doorbroken worden.
Het wordt echt wel een kloteseizoen waarbij de gifbeker nu nog niet leeg is. Daar ben ik van overtuigd. Maar ik denk dat het met een paar kleine aanpassingen en veel meer vertrouwen, een heel stuk beter moet kunnen. En gezien het niveau van de rest van de eredivisie, draai je dan bovenin mee. Ik kijk uit naar volgend seizoen
Goed plan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef Reemi het volgende:
Grapjas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso wel. Locadia kan er niks van en Matavz is een 4-4-2 spits waar je niks aan hebt.
Dat soort teksten verdienen eigenlijk niet eens een argument. Preblessure Reis, 100% eens. Was een wereldtopper in spe. Maar nu sla je door.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument. Jij moet lid worden van een forum!
Dat ze niet zo goed zijn klopt wel maar is Matavz een 4-4-2 spits? Bij Groningen kreeg hij tenminste voorzettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso wel. Locadia kan er niks van en Matavz is een 4-4-2 spits waar je niks aan hebt.
Hilarisch weer, GGMM. Heb je ooit een aanbod van De Lama's gekregen? Geniale improvisatiekomedie dit, bijna net zo goed als Tijl Beckand!quote:
Uh, bedankt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hilarisch weer, GGMM. Heb je ooit een aanbod van De Lama's gekregen? Geniale improvisatiekomedie dit, bijna net zo goed als Tijl Beckand!
Net het filmpje gezien van het ED, komt over alsof ie een toneelstukje opvoert. Cocu is niet de man voor dat soort ongein. Hoeft ook niet per se als hoofdtrainer maar dan moet je een assistent hebben die het wel overtuigend kan en die het laten doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_ers_hard_aan__.html
Cocu spreekt de groep toe dat het zo niet meer kan. Komt overtuigend over.
Na alles wat negatief over die jongen naar buiten kwam heb ik altijd gezegd dat ze hem meteen buiten moesten schoppen. Hij was hard op weg mijn ongelijk te bewijzen totdat hij geblesseerd raakte. Nu lijkt het er weer sterk op dat hij niet de mentaliteit heeft om het toch weer op te pakken. Kan na zo'n zware blessure, vooral jammer voor de voetballer Reis zelf uiteindelijk...quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:
Voor de mensen die het hardst riepen dat PSV destijds een blunder begin door Reis geen 5 jarig contract aan te bieden....... dat lijkt me inmiddels wel duidelijk de juiste beslissing
Als dat al waar is, vind je dan dat hij het niveau heeft waar je als PSV of om het even welke NL topclub naar moet streven?quote:
Veel te laat om nu ineens gedwongen respect proberen af te dwingen door dominant te zijn. Het is geen type Frank de Boer of Huub Stevens die dat van nature in zich hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
Zou kunnen, maar Bruma gaf in dat filmpje aan dat Cocu dat wel vaker doet. Dit zie ik iig liever dan die apathische houding aan de zijlijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Veel te laat om nu ineens gedwongen respect proberen af te dwingen door dominant te zijn. Het is geen type Frank de Boer of Huub Stevens die dat van nature in zich hebben.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
Die heeft zijn geloofwaardigheid allang verspeeldquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
Dit komt wat onnatuurlijk over inderdaad. Kan me niet voorstellen dat die mennekes daar van onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net het filmpje gezien van het ED, komt over alsof ie een toneelstukje opvoert. Cocu is niet de man voor dat soort ongein. Hoeft ook niet per se als hoofdtrainer maar dan moet je een assistent hebben die het wel overtuigend kan en die het laten doen.
[..]
Hij zal het blijven doen zolang jij er op in gaat.quote:
Nooit. Reis is niet meer de Reis die Reis voor zijn Reis was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef Reemi het volgende:
Toch sneu om je als mod zo te gedragen in de clubtopics van PSV en Feyenoord. Maar goed, het zegt genoeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij zal het blijven doen zolang jij er op in gaat.
'Wat' is misschien een understatementquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit komt wat onnatuurlijk over inderdaad. Kan me niet voorstellen dat die mennekes daar van onder de indruk zijn.
Jij vindt het niet lachwekkend?quote:
Met jou ga ik verder niet meer in discussie na je smakeloze grap. Groetjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt het niet lachwekkend?
Zoals anderen hier komt het aan mij ook over als een toneelstuk. Hoe die er ook bijstaat.
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, eerlijk waar. Zou ik waarschijnlijk zelfs hebben als het niet om mijn eigen club ging.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij vindt het niet lachwekkend?
Zoals anderen hier komt het aan mij ook over als een toneelstuk. Hoe die er ook bijstaat.
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo aan ergeren. Stukje leedvermaak, moet kunnen. Ik zag in het begin van het seizoen ook veel trolletjes in het Ajax topic. Moet toch kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch sneu om je als mod zo te gedragen in de clubtopics van PSV en Feyenoord. Maar goed, het zegt genoeg.
Cocu snapt ook wel dat er een camera op hem gericht stond. Is gewoon voor het oog van de media even "stoer" doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg er plaatsvervangende schaamte van, eerlijk waar. Zou ik waarschijnlijk zelfs hebben als het niet om mijn eigen club ging.
Dat gaat hem dan niet heel goed af. Dat stoer doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cocu snapt ook wel dat er een camera op hem gericht stond. Is gewoon voor het oog van de media even "stoer" doen.
Dan reageer je er toch gewoon niet op? Vind je iets belachelijk of 'trollen' dan heb je twee opties: reageren met inhoudelijke argumenten of negeren en over gaan tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met jou ga ik verder niet meer in discussie na je smakeloze grap. Groetjes.
Hoe gedragen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toch sneu om je als mod zo te gedragen in de clubtopics van PSV en Feyenoord. Maar goed, het zegt genoeg.
Dat dus. Lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat gaat hem dan niet heel goed af. Dat stoer doen.
Post gelezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gedragen?Ik mag er niet om lachen?
Gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
YESquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met jou ga ik verder niet meer in discussie na je smakeloze grap. Groetjes.
Ik heb de afgelopen jaren in het algemeen en afgelopen weekend in het bijzonder nogal eens met een wrange glimlach op de tribune en voor de tv gezeten helaas. Het is om te janken omdat het je eigen club is maar het is lachwekkend omdat de club en de spelers zichzelf gewoon enorm voor lul zettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo aan ergeren. Stukje leedvermaak, moet kunnen. Ik zag in het begin van het seizoen ook veel trolletjes in het Ajax topic. Moet toch kunnen.
Laten we eerlijk zijn; Ik weet in het weekend ook niet meer of ik er nu mee moet janken of dat ik de ballen uit mijn broek moet lachen.
Zo komt het precies over inderdaad, dat maakt het juist zo tenenkrommend en meelijwekkend.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Cocu snapt ook wel dat er een camera op hem gericht stond. Is gewoon voor het oog van de media even "stoer" doen.
Ik ben wel van de partij hoor. Als Nederlander in het uitvak gaan zitten en dan keihard Ludogorets steunenquote:
Goede zaak dit. Hij heeft wel gelijk, hoop maar dat er wat meer vuur te zien is in het spel volgende week.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RaiVloet twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 16:29:46Morgen mee naar Bulgarije met PSV 1, donderdag europa league reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:40 schreef stoeltafel het volgende:
Troll http://www.ed.nl/videoplayer/Tag/nieuws#1.4114753
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |