Feyenoord is een voorbeeld van een ploeg die bij elkaar is gebleven. Tevens vindt ik Feyenoord meer een team dan dat PSV dat is. Maar nee, Feyenoord is op dit moment ook geen succesverhaal, maar de opzet is mijn inziens wel de goede.quote:Op maandag 25 november 2013 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarmee spreek ik mezelf niet tegen lijkt me. Je speelt je alleen Europees extra in de kijker, zoals vorig jaar en we geen kampioen werden
[..]
Ja Feyenoord is dik vooruit gegaan nadat ze tweede zijn geworden en het team bij elkaar hebben gehouden
Maar bouwen is in de Eredivisie gewoon moeilijk aangezien de spelers die uitblinken niet lang blijven.quote:Op maandag 25 november 2013 19:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Feyenoord is een voorbeeld van een ploeg die bij elkaar is gebleven. Tevens vindt ik Feyenoord meer een team dan dat PSV dat is. Maar nee, Feyenoord is op dit moment ook geen succesverhaal, maar de opzet is mijn inziens wel de goede.
Je moet aan een ploeg bouwen, als je dat niet inziet, dan heb je niks geleerd de afgelopen jaren. Met zgn. het kampioenschap proberen te kopen.
Hoe wil je dan ooit kampioen worden? Je kunt toch beter enigzins in de luwte bouwen aan een collectief met een paar spelers die het verschil kunnen maken. Dan dat er ieder jaar je 2 difference-makers vertrekken?quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar bouwen is in de Eredivisie gewoon moeilijk aangezien de spelers die uitblinken niet lang blijven.
Een topclub in Nederland kan niet in de luwte bouwen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan ooit kampioen worden? Je kunt toch beter enigzins in de luwte bouwen aan een collectief met een paar spelers die het verschil kunnen maken. Dan dat er ieder jaar je 2 difference-makers vertrekken?
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Een topclub in Nederland kan niet in de luwte bouwen.
Het wegsturen van Brands en Sanders zou een stap zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?
Tis makkelijk om te zeggen hoe het niet moet, want ik lees in dit PSV topic vooral negativisme. Maar weinig oplossingen, of structurele veranderingen die WEL zouden werken.
Ik zie jullie de komende jaren dan ook niet kampioen worden. Eerst moeten jullie structureel weer een vermogenspotje hebben en een goede jeugdopleiding. Dan kan het wel weer wat worden maar dat heeft tijd nodig. En je hebt helaas wat verloren jaren achter de rug wat niet nodig hoefde te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maarre, hoe wil je dan ooit kampioen worden?
Tis makkelijk om te zeggen hoe het niet moet, want ik lees in dit PSV topic vooral negativisme. Maar weinig oplossingen, of structurele veranderingen die WEL zouden werken.
Nou nee.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Het is sowieso een raadsel wie de komende jaren kampioen gaat worden
Vitesse en Ajax hebben imo de grootste kansen de komende jaren. Geen garantie maar Vitesse heeft de steun van Chelsea en Ajax heeft de grootste aantrekkingskracht en is ook het meest vermogend. Al kan er elk jaar wel weer een ander team goed uit de hoek komen maar deze 2 vind ik zekerheidjes voor de titelstrijd.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Kampioenschap zal ook nog wel wat jaren duren. Maar voor mij is europees voetbal halen dan ook geen noodzakelijk iets dit seizoen. Net zoals er voor mij geen versterkingen gehaald hoeven worden. Eerst dat Zweedse gezwel eruit, dat is prioriteit 1.quote:Op maandag 25 november 2013 20:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie jullie de komende jaren dan ook niet kampioen worden. Eerst moeten jullie structureel weer een vermogenspotje hebben en een goede jeugdopleiding. Dan kan het wel weer wat worden maar dat heeft tijd nodig. En je hebt helaas wat verloren jaren achter de rug wat niet nodig hoefde te zijn.
Maar de vraag is: Hoe lang kunnen de supporters nog zonder kampioenschap voordat er weer koppen gaan rollen?quote:Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kampioenschap zal ook nog wel wat jaren duren. Maar voor mij is europees voetbal halen dan ook geen noodzakelijk iets dit seizoen. Net zoals er voor mij geen versterkingen gehaald hoeven worden. Eerst dat Zweedse gezwel eruit, dat is prioriteit 1.
Tis mij duidelijk dat het dit jaar tussen Vitesse en Ajax zal gaan.quote:Op maandag 25 november 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Dat zou ik niet weten, van mij hoeven er geen koppen te rollen. Dit is gewoon de rekening die je geprsenteerd krijgt van jaren wanbeleid.quote:Op maandag 25 november 2013 20:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de vraag is: Hoe lang kunnen de supporters nog zonder kampioenschap voordat er weer koppen gaan rollen?
Over de laatste 5 wedstrijden genomen staan we gewoon onderaan en het is de slechtste competitiestart in 29 jaar, terwijl er geen reden is om aan te nemen dat het beter gaat worden. Dat zegt volgens mij genoeg.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Lemming22 het volgende:
Toch vraag ik me af of de crisis echt zo groot is als ons nu aangepraat wordt.
Financiële redenen? PSV was kerngezond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft er vanwege financiële redenen voor gekozen om bijna alle dragende krachten voor grof geld van de hand te doen en een heel nieuw team op te bouwen met veel eigen jeugd. Dan roep je de problemen eigenlijk over jezelf af. En net als bij Feyenoord zie je dat het niveau van de eigen jeugd niet heel erg hoog is.. alleen Depay steekt erboven uit.
Welke eigen jeugd? Depay, Zoet en Locadia staan erin.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV heeft er vanwege financiële redenen voor gekozen om bijna alle dragende krachten voor grof geld van de hand te doen en een heel nieuw team op te bouwen met veel eigen jeugd. Dan roep je de problemen eigenlijk over jezelf af. En net als bij Feyenoord zie je dat het niveau van de eigen jeugd niet heel erg hoog is.. alleen Depay steekt erboven uit.
Als dat zo is begrijp ik het huidige beleid al helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Financiële redenen? PSV was kerngezond.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matige troll. 5.5/10quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |