Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat jij gaat zeggen dat toch niemand op je zit te wachten en dan gaat iedereen zeggen dat het wel meevalt.
Maar dan word jij een soort Super Hard 2 Get Cnor Batman en dat lukt nooit.
Topic is gelukkig bijna vol.
Yeah right. Dat heb ik vaker gehoordquote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, voordat ik mijn ziel hier helemaal ga openleggen.
nergens voor nodigquote:Op zondag 24 november 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.quote:
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.
Koppelen vond ze ook al niks maar dat gaat hem wel worden.
naar de VBL geweest zeker?quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef OProg het volgende:
Tis wat. Vanavond complete berg mongolen gezien.
ik weet nog wel een leuke jong0nquote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.quote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
als ik iemand zou moeten koppelen dan zou ik iets uitzoeken waar ik zelf keihard om zou moeten lachen
trap er niet in
njolimitz moet dat gewoon doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.
Vanmiddag wel even bij de plaatselijke voetbal geweest idd. Daar zijn het ook paradijsvogels.quote:
sp3cquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet er ook nog wel een paar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |