quote:Op zondag 24 november 2013 00:15 schreef Roadtrip het volgende:
hahahah het foute uur gt9op een nummer zodra hde bezopen bent
Va nag was hdeftig je kri9jg van me een 10
gin g voor bje lichaagm
ademnood oeheoow
mon d op nmdon
Ik kan dit echt dniet bijouden
geef ne gewoon en
woehoo
quote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef Roadtrip het volgende:
rosane k weet dat edrr heel veel man ne nzijn
elke keer wsedn ander
jouw liefde \
liever liever voofr azliid
quote:Op zondag 24 november 2013 00:21 schreef Roadtrip het volgende:
opp[a gqangmjan stijl
sexy lady ( eloewa)
heyyy sedxy lady *meloewa)
hey hey hey
quote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef Roadtrip het volgende:
Oeh oeh
Oehoewoo oehowoo
lalala tadata
la la la
lal la la
lalalala
I was clean my room untioll i9 giot high
(dat is vfgboon echt zo)
My roikm isw gtill messed u0p\
bause i got high
\
oewhoowoo
quote:Op zondag 24 november 2013 00:26 schreef Roadtrip het volgende:
(melowns) you are my fitre
i want it that way
melowea we are twol world apart
and reacht to ypuer heart
meloena i want that way
telll my why
meoloenwa i nevver you hear you say i want it my
and my your your one deisre
meloewna yes i love
it's too late
biut it want it that way
tel me why
telll me why
tell me why
i nevver wnna you say
iw ant thath way
quote:Op zondag 24 november 2013 00:28 schreef Roadtrip het volgende:
meloewna
i wanna have sex on the beach
there is a praty
i nevver gonna you alone \
she saids her name was meloewna
bikini on the right
dingeling
sex on the bedacnh
come on move your body
melowena i wnana have sex ont he beach
Neequote:
Meloewa heeft wel een 8,4/10 lichaam heb hoofd niet gezienquote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Meloewa is maar een 6/10, zou niet raken.
Hoofd + tanden = 1quote:Op zondag 24 november 2013 00:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Meloewa heeft wel een 8,4/10 lichaam heb hoofd niet gezien
Nee man lichaam is echt geen 5quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoofd + tanden = 1
Lichaam = 5
5+1=6
Dus 6
Wetenschap.
Ik heb haar hoofd laatst gezien in us geloof ik, lichaam nog niet maar dit doe ik op gevoel.quote:Op zondag 24 november 2013 00:39 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee man lichaam is echt geen 5
Pics van hoofd
idd waaro0nm wil ze jme niet neuke nquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 01:00 schreef Roadtrip het volgende:
bmd tong ton g
hot in herre
so hot in hnere
owh
hha ha aa ltitle fo
little bit of a a ah
no teasin g
get that man wshnagt he asxki ng for
i sahy it gettin gb hot in here
got off all of your close
melowehna: it is gbedttin g so hot in here i amn taking off al my clotes
Meloewa's voice:quote:Op zondag 24 november 2013 01:00 schreef Roadtrip het volgende:
bmd tong ton g
hot in herre
so hot in hnere
owh
hha ha aa ltitle fo
little bit of a a ah
no teasin g
get that man wshnagt he asxki ng for
i sahy it gettin gb hot in here
got off all of your close
melowehna: it is gbedttin g so hot in here i amn taking off al my clotes
Vertaal meteen alles voor haar, kan ze morgen lekker soppen op dit overheerlijke topic.quote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meloewa's voice:
I am gim zo im teek kloots of.
Ze is online in een ander topic. Ik denk dat Roadtrip niet goed genoeg zijn best doet.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Vertaal meteen alles voor haar, kan ze morgen lekker soppen op dit overheerlijke topic.
Zou best kunnen. Ben bang dat zijn dronken hartje gebroken gaat worden.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ze is online in een ander topic. Ik denk dat Roadtrip niet goed genoeg zijn best doet.
Maar de vertaling is: "Hallo hier ben ik dan, uw allergrootste fan."
Mag jij gaan lijmen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:04 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ben bang dat zijn dronken hartje gebroken gaat worden.
Lijmen met wat? Meloewa's speeksel? Dat is vast het enige wat het nog kan verbinden. TS is hopeloos, komt niet meer goed.quote:Op zondag 24 november 2013 01:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mag jij gaan lijmen.
Maar nee deze gozer leeft een beetje in zijn eigen wereld. Zijn hersens weten niet wat zijn hart allemaal doormaakt. Heel af en toe scheld ik hem uit voor troll maar ik vrees het ergste.
Nee laat maar. Ik was suggestief. Klodder spuug in zijn face is denk ik het enige wat nog helpt ja.quote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Lijmen met wat? Meloewa's speeksel? Dat is vast het enige wat het nog kan verbinden. TS is hopeloos, komt niet meer goed.
Probeer dit:quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Roadtrip het volgende:
lets talk about sex baby youa nd me melowna
Ik bracht het wat mooier dan dat het lijkt. Laten we Meloewa vragen om zijn bek is vol te spugen. Of met zoutzuur.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik was suggestief. Klodder spuug in zijn face is denk ik het enige wat nog helpt ja.
ok ik ga zelfmoord plegen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoofd + tanden = 1
Lichaam = 5
5+1=6
Dus 6
Wetenschap.
Mag ik je lijk neuke?quote:
OK IK GA NU SPRINGENquote:Op zondag 24 november 2013 01:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wacht, ik heb nieuw materiaal. Ik maak er een 8- van.
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.quote:
Meloewa: "IK ZET NU MIJN GROTE TEEN OVER DE RAND!"quote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.
WELKE RAND?quote:Op zondag 24 november 2013 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meloewa: "IK ZET NU MIJN GROTE TEEN OVER DE RAND!"
Te laag, we gaan voor de wolkenkrabber.quote:Op zondag 24 november 2013 01:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van het vermoedelijke flatgebouw.
TINGTINGTINGquote:Op zondag 24 november 2013 01:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Te laag, we gaan voor de wolkenkrabber.
Hallo hier spreek ik dan namens meloewa,, meloewa is gesprongen om 1:38u.quote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.
Meloewa gaat voor de dildo die je electrische schrokken geeft.quote:Op zondag 24 november 2013 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
TINGTINGTING
U gaat door voor de koelkast.
Ik raak je dode lichaam nogmaals, 10+. Meloewa, ik hou van je.quote:Op zondag 24 november 2013 01:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hallo hier spreek ik dan namens meloewa,, meloewa is gesprongen om 1:38u.
gr
engeltje
Als ze goed nat is lijkt mij dat nogal riskant. Ze wil niet dood voor zover ik begrijp.quote:Op zondag 24 november 2013 01:40 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Meloewa gaat voor de dildo die je electrische schrokken geeft.
Meloewa haar schaamlippen zijn gemaakt van rubber. Dit zorgt ervoor dat ze niet geëlektrocuteerd kan worden.quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ze goed nat is lijkt mij dat nogal riskant. Ze wil niet dood voor zover ik begrijp.
Definieer wat houden van isquote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik raak je dode lichaam nogmaals, 10+. Meloewa, ik hou van je.
Ok. Nu ben ik dus wel afgeknapt. Ruikt altijd zo verbrand na een goed rondje op het circuit.quote:Op zondag 24 november 2013 01:43 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Meloewa haar schaamlippen zijn gemaakt van rubber. Dit zorgt ervoor dat ze niet geëlektrocuteerd kan worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Keiharde poepseks tot je er bij neervalt.
Goed rondje? Ik stop meestal bij de 40 ronden. Mijn pener staat in vuur en vlam. Gebruik altijd de tuinslang als ik een nachtje bij Meloewa ben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok. Nu ben ik dus wel afgeknapt. Ruikt altijd zo verbrand na een goed rondje op het circuit.
Stel me niet teleur en maak het a.u.b. niet te spannend.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef Roadtrip het volgende:
Meloewa ik ga je verlatne!
Bwn moe en ga pitten.
MAar morgenochtend zorg ik voor een leuken verassing!
Scheelt dat de Nurnbergring ruim 13 km is.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Goed rondje? Ik stop meestal bij de 40 ronden. Mijn pener staat in vuur en vlam. Gebruik altijd de tuinslang als ik een nachtje bij Meloewa ben.
Ik gebruik altijd die tour de Meloewa. Is zo'n 30 km per ronde best ver uitgerukt als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Scheelt dat de Nurnbergring ruim 13 km is.
Ik dacht dat je van me hield? Meloewa vergeef het me.. Je doet me pijn..quote:
* Meloewa geeft BroodjeSmeerkaas een aai over zijn bolquote:Op zondag 24 november 2013 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van me hield? Meloewa vergeef het me.. Je doet me pijn..
Een aai? Lik mijn pener.quote:Op zondag 24 november 2013 01:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa geeft BroodjeSmeerkaas een aai over zijn bol
Gister zei je nog dat ik een olifantenlul had. Wat wil je nou?quote:Op zondag 24 november 2013 01:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa zegt: ''zo praat je niet tegen een dame kippelul''
Ik heb liever dat je de slurf van een olifant hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat ik een olifantenlul had. Wat wil je nou?
Zie je die ring om je vinger?quote:Op zondag 24 november 2013 01:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de slurf van een olifant hebt.
* Meloewa het was een stom weekend
Neequote:Op zondag 24 november 2013 01:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zie je die ring om je vinger?
Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa is verward, en zegt: '' Laten we het morgen bespreken''
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafdquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.
Je weet dat ik van je hou, toch?
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.quote:Op zondag 24 november 2013 02:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafd
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost isquote:Op zondag 24 november 2013 02:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.
Vraag me verder niks over geneeskunde hoor.
Vertel is wat over jezelf voordat we weer gaan scheiden?
Met de voorbinddildo?quote:Op zondag 24 november 2013 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost is
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa haalt haar echte lul van vlees en bloed te voorschijn en lacht hard
* Meloewa zegt : ''ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt''quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?
Hoeveel wattenstaafjes heb je al gehad, mijn liefste?quote:Op zondag 24 november 2013 02:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt
* Meloewa (ook autistisch( realiseert zich precies het zelfde en gaat met een huillach slapenquote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef Scuidward het volgende:
* Scuidward realiseert zich weer dat het leven een grote warboel is en gaat met een glimlach slapen.
* Meloewa duwt een wattenstaafje diep in BroodjeSmeerkaas zijn oor zodat hij zijn trommelvlies moltquote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoeveel wattenstaafjes heb je al gehad, mijn liefste?
Lekker, aan de andere kant ook toch? Kan ik je mannelijke kreungeluidjes niet meer horen als ik je anaal penetreer met mijn olifanten pener.quote:Op zondag 24 november 2013 02:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa duwt een wattenstaafje diep in BroodjeSmeerkaas zijn oor zodat hij zijn trommelvlies molt
* Scuidward realiseert zich dat mensen vol met vooroordelen zitten.quote:Op zondag 24 november 2013 02:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa (ook autistisch( realiseert zich precies het zelfde en gaat met een huillach slapen
Ik realiseer me net dat ik moet poepen. Best bijzonder dat je dat kan realiseren.quote:Op zondag 24 november 2013 02:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward realiseert zich dat mensen vol met vooroordelen zitten.
http://vocaroo.com/i/s0mJ1dJTPXhQquote:Op zondag 24 november 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
ik zou nog een shoutout krijgen van je meloewa
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 24 november 2013 02:15 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat ik moet poepen. Best bijzonder dat je dat kan realiseren.
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.quote:
Dan hoop ik dat je een kleine kamer hebt anders heb je er nog een hele kluif aan.quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.
Mannen-poeppraatquote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.
Watquote:
kehbaquote:Op zondag 24 november 2013 02:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
NEE GAAT NIET GEBEUREN
zeg ik daar
Dan verdrink ik in mijn eigen stront.quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een kleine kamer hebt anders heb je er nog een hele kluif aan.
Nest? Ben jij een vogel?quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen-poeppraat
Tijd om mijn nest in te duiken
maar ik ben ongesteldquote:Op zondag 24 november 2013 02:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Daarom. We laten het bloed vloeien alsof het wijn is.
Hoe vaak je het ook blijft zeggen, dit staat. Punt uit. Of erin.quote:
Ik was erbij, met wen vredige glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb dit topic met een glimlach gelezen
Ik volg hek niet... Waarom zou ik kramp hebben?quote:
Omdat ik geen site met lyrics ken die zo slecht geschreven zijn weet ik wel zeker dat je alles zelf had getypt.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik volg hek niet... Waarom zou ik kramp hebben?
Klopt idd. Weer bewijs dat ik geen troll ben.quote:Op zondag 24 november 2013 13:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat ik geen site met lyrics ken die zo slecht geschreven zijn weet ik wel zeker dat je alles zelf had getypt.
Ja soms ben je gewoon een domme lul inderdaad die niet met geld om kan gaan en anderen die niet zoals jou denken niet serieus neemt, kortom een knul van 18, maar dat is dan maar zo. Ik kan ook goed typen. Jammer dat ik niet zou weten waar ik 50 pagina's over vol moet tikken maar ik ga ooit een boek schrijven dus dat zit wel snor.quote:Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Klopt idd. Weer bewijs dat ik geen troll ben.
Maar deze magische vingers typen verslagen van 50 pagina's. Een songtekst is niets voor mij...
Gozer ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je taalgebruik is verschrikkelijk. Succes ook met het schrijven van je boek. Het interessante leven van een Fok! Zolderkamer autist en zijn buddies op de sociale werkplaats.quote:Op zondag 24 november 2013 13:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja soms ben je gewoon een domme lul inderdaad die niet met geld om kan gaan en anderen die niet zoals jou denken niet serieus neemt, kortom een knul van 18, maar dat is dan maar zo. Ik kan ook goed typen. Jammer dat ik niet zou weten waar ik 50 pagina's over vol moet tikken maar ik ga ooit een boek schrijven dus dat zit wel snor.
Enfin. Fijne zondag en print dit topic thuis en hang hem op je wc. Altijd leuk zo'n tastbaar aandenken.
Ah ok. Ik zou maar lachen hoor. Mag wel. Mijn taalgebruik kan ongetwijfeld beter, tips? Maar ik zit inderdaad emotioneel niet op een constant spoor, dat klopt. Jij schopt mij daar elke keer van af. Normaal had ik nog wel vertrouwen in de mensheid.quote:Op zondag 24 november 2013 13:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je taalgebruik is verschrikkelijk. Succes ook met het schrijven van je boek. Het interessante leven van een Fok! Zolderkamer autist en zijn buddies op de sociale werkplaats.
Ik ben trouwens 19 lol.
Dat is liefde.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Zij maken ruzie en ik wil er vandoor gaan met jou![]()
Jij bent wel een toffe peer hoor. Bescheiden ook.quote:
Gaat het jou dan puur en alleen om de seks? Wat wil je nou van me?quote:Op zondag 24 november 2013 15:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij bent wel een toffe peer hoor. Bescheiden ook.
Je had ook kunnen zeggen dat je teleurgesteld was dat ik niet van je hield, dat noemt men aannames.
Wat wil jij van mij? Misschien kan ik mij dat beter afvragen zodat ik mij daar naar kan schikken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gaat het jou dan puur en alleen om de seks? Wat wil je nou van me?
Ik bewaar derest wel voor mijn geliefde Meloewa.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat wil jij van mij? Misschien kan ik mij dat beter afvragen zodat ik mij daar naar kan schikken.
Voorkomt teleurstelling. Ik wil helemaal niks van je, behalve je humor.
Met alle liefdequote:Op zondag 24 november 2013 15:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik bewaar derest wel voor mijn geliefde Meloewa.
Wil je mijn getuige zijn op de bruiloft?
Je maakt misbruik van de resterende gevoelens die ik voor je heb..quote:
Ow dus die had je wel laatst. Dan ben je bi.quote:Op zondag 24 november 2013 15:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van de resterende gevoelens die ik voor je heb..
Maar we zijn klaar, ik ga nu mijn tweede huwelijk sluiten.
Nee, ik probeer je alleen het bed in te krijgen. Meer niet, je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 24 november 2013 15:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow dus die had je wel laatst. Dan ben je bi.
Wat heb jij gesnoven.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je alleen het bed in te krijgen. Meer niet, je bent toch een vrouw?
Als de blaadjes omhoog vallen kun je zeggen dat er een mooie wind staat.quote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Waarom is het gras zo blauw?
Ik snap de eerste zin niet, hoezo vallen de blaadjes omhoog? Bladeren vallen nooit van bomen..quote:Op zondag 24 november 2013 15:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als de blaadjes omhoog vallen kun je zeggen dat er een mooie wind staat.
Maar ik realiseer me nu dat ik serieus gesprek heb met iemand die van poepen houdt. Grappig. Ik ook.
- Ik ben poet. Ik rook op mijn balkon. Ik zie een blaadje dwarrelen (omhoog). Het is herfst. Vind ik leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik snap de eerste zin niet, hoezo vallen de blaadjes omhoog? Bladeren vallen nooit van bomen..
Ik heb net perongeluk de huiskamer ondergescheten, 3x raden wie het moet opruimen..
Ik volg het niet meer. Ik snuif nog wel wat, komt goed, ik snap het straks hopelijk weer.quote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Ik ben poet. Ik rook op mijn balkon. Ik zie een blaadje dwarrelen (omhoog). Het is herfst. Vind ik leuk.
- Oeps. Ik ken ook van die honden. Moet jij het echt opruimen? Van wie? Moeder de vrouw?
Onzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Onzin.Ow je was er nog. Ja hallo hier ik weer ik had nog een laatste vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke malloot van een docent laat eerstejaars die nog nat zijn achter de oren verslagen typen van 50 pagina's?
Uhm nee. Jij misschien op de sociale werkplaats.quote:
Ja ik mag daar douchen van de baas, doordat ik zijn pener lik heb ik die privileges, kneus.quote:Op zondag 24 november 2013 16:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Uhm nee. Jij misschien op de sociale werkplaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |