Mannen-poeppraatquote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.
Watquote:
kehbaquote:Op zondag 24 november 2013 02:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
NEE GAAT NIET GEBEUREN
zeg ik daar
Dan verdrink ik in mijn eigen stront.quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een kleine kamer hebt anders heb je er nog een hele kluif aan.
Nest? Ben jij een vogel?quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen-poeppraat
Tijd om mijn nest in te duiken
maar ik ben ongesteldquote:Op zondag 24 november 2013 02:27 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Daarom. We laten het bloed vloeien alsof het wijn is.
Hoe vaak je het ook blijft zeggen, dit staat. Punt uit. Of erin.quote:
Ik was erbij, met wen vredige glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 24 november 2013 09:54 schreef kristalhelder het volgende:
Ik heb dit topic met een glimlach gelezen
Ik volg hek niet... Waarom zou ik kramp hebben?quote:
Omdat ik geen site met lyrics ken die zo slecht geschreven zijn weet ik wel zeker dat je alles zelf had getypt.quote:Op zondag 24 november 2013 13:13 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik volg hek niet... Waarom zou ik kramp hebben?
Klopt idd. Weer bewijs dat ik geen troll ben.quote:Op zondag 24 november 2013 13:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat ik geen site met lyrics ken die zo slecht geschreven zijn weet ik wel zeker dat je alles zelf had getypt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |