Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa is verward, en zegt: '' Laten we het morgen bespreken''
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafdquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.
Je weet dat ik van je hou, toch?
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.quote:Op zondag 24 november 2013 02:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafd
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost isquote:Op zondag 24 november 2013 02:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.
Vraag me verder niks over geneeskunde hoor.
Vertel is wat over jezelf voordat we weer gaan scheiden?
Met de voorbinddildo?quote:Op zondag 24 november 2013 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost is
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa haalt haar echte lul van vlees en bloed te voorschijn en lacht hard
* Meloewa zegt : ''ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt''quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?
Hoeveel wattenstaafjes heb je al gehad, mijn liefste?quote:Op zondag 24 november 2013 02:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt
* Meloewa (ook autistisch( realiseert zich precies het zelfde en gaat met een huillach slapenquote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef Scuidward het volgende:
* Scuidward realiseert zich weer dat het leven een grote warboel is en gaat met een glimlach slapen.