Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa is verward, en zegt: '' Laten we het morgen bespreken''
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafdquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee nu, we gaan dit oplossen voordat je gaat slapen.
Je weet dat ik van je hou, toch?
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.quote:Op zondag 24 november 2013 02:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa Knikt ja, want ze is tenslotte laagbegaafd
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost isquote:Op zondag 24 november 2013 02:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik studeer geneeskunde, ik ben slim.
Vraag me verder niks over geneeskunde hoor.
Vertel is wat over jezelf voordat we weer gaan scheiden?
Met de voorbinddildo?quote:Op zondag 24 november 2013 02:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa neukt BroodjeSmeerkaas in zijn reet en denkt dat het hiermee wel opgelost is
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa haalt haar echte lul van vlees en bloed te voorschijn en lacht hard
* Meloewa zegt : ''ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt''quote:Op zondag 24 november 2013 02:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh, wat klein, mag ik hem aaien?
Hoeveel wattenstaafjes heb je al gehad, mijn liefste?quote:Op zondag 24 november 2013 02:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa ja natuurlijk, wel voorzichtig zijn want hij bijt
* Meloewa (ook autistisch( realiseert zich precies het zelfde en gaat met een huillach slapenquote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef Scuidward het volgende:
* Scuidward realiseert zich weer dat het leven een grote warboel is en gaat met een glimlach slapen.
* Meloewa duwt een wattenstaafje diep in BroodjeSmeerkaas zijn oor zodat hij zijn trommelvlies moltquote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoeveel wattenstaafjes heb je al gehad, mijn liefste?
Lekker, aan de andere kant ook toch? Kan ik je mannelijke kreungeluidjes niet meer horen als ik je anaal penetreer met mijn olifanten pener.quote:Op zondag 24 november 2013 02:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa duwt een wattenstaafje diep in BroodjeSmeerkaas zijn oor zodat hij zijn trommelvlies molt
* Scuidward realiseert zich dat mensen vol met vooroordelen zitten.quote:Op zondag 24 november 2013 02:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa (ook autistisch( realiseert zich precies het zelfde en gaat met een huillach slapen
Ik realiseer me net dat ik moet poepen. Best bijzonder dat je dat kan realiseren.quote:Op zondag 24 november 2013 02:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
* Scuidward realiseert zich dat mensen vol met vooroordelen zitten.
http://vocaroo.com/i/s0mJ1dJTPXhQquote:Op zondag 24 november 2013 02:12 schreef deadprez het volgende:
ik zou nog een shoutout krijgen van je meloewa
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 24 november 2013 02:15 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik realiseer me net dat ik moet poepen. Best bijzonder dat je dat kan realiseren.
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.quote:
Dan hoop ik dat je een kleine kamer hebt anders heb je er nog een hele kluif aan.quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik voel zo'n enorme druk op mijn kringspieren, ik ben bang dat ik mijn hele kamer onderschijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |