Hallo hier spreek ik dan namens meloewa,, meloewa is gesprongen om 1:38u.quote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.
Meloewa gaat voor de dildo die je electrische schrokken geeft.quote:Op zondag 24 november 2013 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
TINGTINGTING
U gaat door voor de koelkast.
Ik raak je dode lichaam nogmaals, 10+. Meloewa, ik hou van je.quote:Op zondag 24 november 2013 01:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hallo hier spreek ik dan namens meloewa,, meloewa is gesprongen om 1:38u.
gr
engeltje
Als ze goed nat is lijkt mij dat nogal riskant. Ze wil niet dood voor zover ik begrijp.quote:Op zondag 24 november 2013 01:40 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Meloewa gaat voor de dildo die je electrische schrokken geeft.
Meloewa haar schaamlippen zijn gemaakt van rubber. Dit zorgt ervoor dat ze niet geëlektrocuteerd kan worden.quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ze goed nat is lijkt mij dat nogal riskant. Ze wil niet dood voor zover ik begrijp.
Definieer wat houden van isquote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik raak je dode lichaam nogmaals, 10+. Meloewa, ik hou van je.
Ok. Nu ben ik dus wel afgeknapt. Ruikt altijd zo verbrand na een goed rondje op het circuit.quote:Op zondag 24 november 2013 01:43 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Meloewa haar schaamlippen zijn gemaakt van rubber. Dit zorgt ervoor dat ze niet geëlektrocuteerd kan worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Keiharde poepseks tot je er bij neervalt.
Goed rondje? Ik stop meestal bij de 40 ronden. Mijn pener staat in vuur en vlam. Gebruik altijd de tuinslang als ik een nachtje bij Meloewa ben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ok. Nu ben ik dus wel afgeknapt. Ruikt altijd zo verbrand na een goed rondje op het circuit.
Stel me niet teleur en maak het a.u.b. niet te spannend.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef Roadtrip het volgende:
Meloewa ik ga je verlatne!
Bwn moe en ga pitten.
MAar morgenochtend zorg ik voor een leuken verassing!
Scheelt dat de Nurnbergring ruim 13 km is.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Goed rondje? Ik stop meestal bij de 40 ronden. Mijn pener staat in vuur en vlam. Gebruik altijd de tuinslang als ik een nachtje bij Meloewa ben.
Ik gebruik altijd die tour de Meloewa. Is zo'n 30 km per ronde best ver uitgerukt als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Scheelt dat de Nurnbergring ruim 13 km is.
Ik dacht dat je van me hield? Meloewa vergeef het me.. Je doet me pijn..quote:
* Meloewa geeft BroodjeSmeerkaas een aai over zijn bolquote:Op zondag 24 november 2013 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van me hield? Meloewa vergeef het me.. Je doet me pijn..
Een aai? Lik mijn pener.quote:Op zondag 24 november 2013 01:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa geeft BroodjeSmeerkaas een aai over zijn bol
Gister zei je nog dat ik een olifantenlul had. Wat wil je nou?quote:Op zondag 24 november 2013 01:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
* Meloewa zegt: ''zo praat je niet tegen een dame kippelul''
Ik heb liever dat je de slurf van een olifant hebt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:54 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat ik een olifantenlul had. Wat wil je nou?
Zie je die ring om je vinger?quote:Op zondag 24 november 2013 01:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de slurf van een olifant hebt.
* Meloewa het was een stom weekend
Neequote:Op zondag 24 november 2013 01:56 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zie je die ring om je vinger?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |