Ik bracht het wat mooier dan dat het lijkt. Laten we Meloewa vragen om zijn bek is vol te spugen. Of met zoutzuur.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik was suggestief. Klodder spuug in zijn face is denk ik het enige wat nog helpt ja.
ok ik ga zelfmoord plegen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoofd + tanden = 1
Lichaam = 5
5+1=6
Dus 6
Wetenschap.
Mag ik je lijk neuke?quote:
OK IK GA NU SPRINGENquote:Op zondag 24 november 2013 01:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wacht, ik heb nieuw materiaal. Ik maak er een 8- van.
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.quote:
Meloewa: "IK ZET NU MIJN GROTE TEEN OVER DE RAND!"quote:Op zondag 24 november 2013 01:36 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oké, omdat ik je gister zo geweldig mocht raken voor dat tientje: krijg je een 10. Wees er zuinig op want er kan een eventuele daling plaatsvinden.
WELKE RAND?quote:Op zondag 24 november 2013 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Meloewa: "IK ZET NU MIJN GROTE TEEN OVER DE RAND!"
Te laag, we gaan voor de wolkenkrabber.quote:Op zondag 24 november 2013 01:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van het vermoedelijke flatgebouw.
TINGTINGTINGquote:Op zondag 24 november 2013 01:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Te laag, we gaan voor de wolkenkrabber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |