Ja soms ben je gewoon een domme lul inderdaad die niet met geld om kan gaan en anderen die niet zoals jou denken niet serieus neemt, kortom een knul van 18, maar dat is dan maar zo. Ik kan ook goed typen. Jammer dat ik niet zou weten waar ik 50 pagina's over vol moet tikken maar ik ga ooit een boek schrijven dus dat zit wel snor.quote:Op zondag 24 november 2013 13:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Klopt idd. Weer bewijs dat ik geen troll ben.
Maar deze magische vingers typen verslagen van 50 pagina's. Een songtekst is niets voor mij...
Gozer ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je taalgebruik is verschrikkelijk. Succes ook met het schrijven van je boek. Het interessante leven van een Fok! Zolderkamer autist en zijn buddies op de sociale werkplaats.quote:Op zondag 24 november 2013 13:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja soms ben je gewoon een domme lul inderdaad die niet met geld om kan gaan en anderen die niet zoals jou denken niet serieus neemt, kortom een knul van 18, maar dat is dan maar zo. Ik kan ook goed typen. Jammer dat ik niet zou weten waar ik 50 pagina's over vol moet tikken maar ik ga ooit een boek schrijven dus dat zit wel snor.
Enfin. Fijne zondag en print dit topic thuis en hang hem op je wc. Altijd leuk zo'n tastbaar aandenken.
Ah ok. Ik zou maar lachen hoor. Mag wel. Mijn taalgebruik kan ongetwijfeld beter, tips? Maar ik zit inderdaad emotioneel niet op een constant spoor, dat klopt. Jij schopt mij daar elke keer van af. Normaal had ik nog wel vertrouwen in de mensheid.quote:Op zondag 24 november 2013 13:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Je taalgebruik is verschrikkelijk. Succes ook met het schrijven van je boek. Het interessante leven van een Fok! Zolderkamer autist en zijn buddies op de sociale werkplaats.
Ik ben trouwens 19 lol.
Dat is liefde.quote:Op zondag 24 november 2013 14:07 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Zij maken ruzie en ik wil er vandoor gaan met jou![]()
Jij bent wel een toffe peer hoor. Bescheiden ook.quote:
Gaat het jou dan puur en alleen om de seks? Wat wil je nou van me?quote:Op zondag 24 november 2013 15:01 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij bent wel een toffe peer hoor. Bescheiden ook.
Je had ook kunnen zeggen dat je teleurgesteld was dat ik niet van je hield, dat noemt men aannames.
Wat wil jij van mij? Misschien kan ik mij dat beter afvragen zodat ik mij daar naar kan schikken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Gaat het jou dan puur en alleen om de seks? Wat wil je nou van me?
Ik bewaar derest wel voor mijn geliefde Meloewa.quote:Op zondag 24 november 2013 15:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat wil jij van mij? Misschien kan ik mij dat beter afvragen zodat ik mij daar naar kan schikken.
Voorkomt teleurstelling. Ik wil helemaal niks van je, behalve je humor.
Met alle liefdequote:Op zondag 24 november 2013 15:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik bewaar derest wel voor mijn geliefde Meloewa.
Wil je mijn getuige zijn op de bruiloft?
Je maakt misbruik van de resterende gevoelens die ik voor je heb..quote:
Ow dus die had je wel laatst. Dan ben je bi.quote:Op zondag 24 november 2013 15:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Je maakt misbruik van de resterende gevoelens die ik voor je heb..
Maar we zijn klaar, ik ga nu mijn tweede huwelijk sluiten.
Nee, ik probeer je alleen het bed in te krijgen. Meer niet, je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 24 november 2013 15:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow dus die had je wel laatst. Dan ben je bi.
Wat heb jij gesnoven.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je alleen het bed in te krijgen. Meer niet, je bent toch een vrouw?
Als de blaadjes omhoog vallen kun je zeggen dat er een mooie wind staat.quote:Op zondag 24 november 2013 15:22 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Waarom is het gras zo blauw?
Ik snap de eerste zin niet, hoezo vallen de blaadjes omhoog? Bladeren vallen nooit van bomen..quote:Op zondag 24 november 2013 15:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als de blaadjes omhoog vallen kun je zeggen dat er een mooie wind staat.
Maar ik realiseer me nu dat ik serieus gesprek heb met iemand die van poepen houdt. Grappig. Ik ook.
- Ik ben poet. Ik rook op mijn balkon. Ik zie een blaadje dwarrelen (omhoog). Het is herfst. Vind ik leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:25 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik snap de eerste zin niet, hoezo vallen de blaadjes omhoog? Bladeren vallen nooit van bomen..
Ik heb net perongeluk de huiskamer ondergescheten, 3x raden wie het moet opruimen..
Ik volg het niet meer. Ik snuif nog wel wat, komt goed, ik snap het straks hopelijk weer.quote:Op zondag 24 november 2013 15:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
- Ik ben poet. Ik rook op mijn balkon. Ik zie een blaadje dwarrelen (omhoog). Het is herfst. Vind ik leuk.
- Oeps. Ik ken ook van die honden. Moet jij het echt opruimen? Van wie? Moeder de vrouw?
Onzin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op zondag 24 november 2013 16:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Onzin.Ow je was er nog. Ja hallo hier ik weer ik had nog een laatste vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke malloot van een docent laat eerstejaars die nog nat zijn achter de oren verslagen typen van 50 pagina's?
Uhm nee. Jij misschien op de sociale werkplaats.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |