abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 21:57:19 #1
147316 crew  DJMO
#trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 21:59:39 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133557413
laatste posts uit het vorige topic:
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Wij houden de iPad 4 op iOS6. :P iOS7 ziet er niet uit, maar ja op den duur zullen we toch zowat verplicht worden om te updaten...
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik lees idd veel narigheid bij de update naar 4.2.2 bij verschillende merken en typen toestellen. Daarom heb ik de automatische update voorlopig maar even uitgeschakeld :)
Jij hebt een Sony Xperia L toch? Van Samsung toestellen lees ik ook niets anders dan problemen :(
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:33 schreef DJMO het volgende:

[..]

das mijn toestel ja. Ik heb al geprobeerd om m'n toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen maar dat leverde ook niets op (behalve een zooi overbodige apps kwijt zijn en een hoop tijd kwijt zijn aan het herinstalleren van de overige apps) :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Er zijn bij elke versie bij elke telefoon wel mensen met problemen, doorgaans is 4.2.2 het beste wat de meeste telefoons is overkomen. Echter wordt altijd aangeraden om na een flash altijd een factory reset te doen bij problemen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:56 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat heb ik dus geprobeerd. maar elke keer als ik m'n telefoon uitschakel en opnieuw inschakel is hij gewoonweg alle apps die op m'n sd kaart staan kwijt. Het lijkt wel alsof hij bij het starten de apps op m'n sd kaart niet ziet en dus maar gewoon niet koppelt op m'n startscherm. ofzo. ik weet ook niet hoe ik het beter uit moet leggen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_133557507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:59 schreef DJMO het volgende:
laatste posts uit het vorige topic:

[..]

Dat klinkt eerder als een brakke sd-kaart of een defect aan je toestel dan een probleem met Android.
Powered by Janetje®
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 22:10:15 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133557760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:02 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als een brakke sd-kaart of een defect aan je toestel dan een probleem met Android.
lijkt me stug. het probleem onstond direct na de update naar 4.2.2 en zowel toestel als sd kaart zijn nog geen drie maanden oud.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_133558164
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:10 schreef DJMO het volgende:

[..]

lijkt me stug. het probleem onstond direct na de update naar 4.2.2 en zowel toestel als sd kaart zijn nog geen drie maanden oud.
Dat is apart inderdaad, je zou eens kunnen proberen om de sd-kaart in de telefoon te formatteren.
Powered by Janetje®
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 22:46:29 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133558987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dat is apart inderdaad, je zou eens kunnen proberen om de sd-kaart in de telefoon te formatteren.
met welk doel? Het lijkt mij dat het probleem ligt in de koppeling van de sd kaart tijdens het opstarten. Ik heb ook al geprobeerd om de sd kaart te ontkoppelen en opnieuw te koppelen maar ook dat hielp niet..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_133559059
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:46 schreef DJMO het volgende:

[..]

met welk doel? Het lijkt mij dat het probleem ligt in de koppeling van de sd kaart tijdens het opstarten. Ik heb ook al geprobeerd om de sd kaart te ontkoppelen en opnieuw te koppelen maar ook dat hielp niet..
Dat ontkoppelen en koppelen heeft geen nut, dat doet hij elke keer als je de telefoon uit en aan zet.
Powered by Janetje®
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 22:51:51 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133559140
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:48 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dat ontkoppelen en koppelen heeft geen nut, dat doet hij elke keer als je de telefoon uit en aan zet.
maar wat voor zin heeft formatteren dan??

volgende keer als er een update is, wacht ik wel een week of twee voor ik accepteer :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_133559189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

maar wat voor zin heeft formatteren dan??

volgende keer als er een update is, wacht ik wel een week of twee voor ik accepteer :')
Misschien dat het initialiseren van de sd-kaart verkeerd gaat, formatteren zou dat op kunnen lossen. Tenzij je een hoop dingen er op hebt staan die niet weg mogen kan het geen kwaad om het te proberen lijkt me.
Powered by Janetje®
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 22:57:20 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133559270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:53 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Misschien dat het initialiseren van de sd-kaart verkeerd gaat, formatteren zou dat op kunnen lossen. Tenzij je een hoop dingen er op hebt staan die niet weg mogen kan het geen kwaad om het te proberen lijkt me.
dat is op zich geen probleem, ik draai automatische backups van foto's naar google plus, dus die zijn sowieso wel veilig, en de (paar) apps die ik nu terug geinstalleerd heb kan ik tijdelijk wel even op m'n telefoongeheugen gooien. zal het morgen eens proberen. had vanmiddag ook nog raars: chrome, de standaard browser van m'n foon (en dus niet te verwijderen) kon ik niet meer openen. terwijl ik net FF er had gegooid vanwege het data-vreten. kon dus ook niet meer op het wifi netwerk van de ns inloggen want ik had geen browser meer :') dat was met de reset naar de fabrieksinstellingen dan wel weer verholpen, maar ik blijf het raar vinden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_133559296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat is op zich geen probleem, ik draai automatische backups van foto's naar google plus, dus die zijn sowieso wel veilig, en de (paar) apps die ik nu terug geinstalleerd heb kan ik tijdelijk wel even op m'n telefoongeheugen gooien. zal het morgen eens proberen. had vanmiddag ook nog raars: chrome, de standaard browser van m'n foon (en dus niet te verwijderen) kon ik niet meer openen. terwijl ik net FF er had gegooid vanwege het data-vreten. kon dus ook niet meer op het wifi netwerk van de ns inloggen want ik had geen browser meer :') dat was met de reset naar de fabrieksinstellingen dan wel weer verholpen, maar ik blijf het raar vinden.
Het klinkt alsof Sony er een zooitje van gemaakt heeft... :')
Powered by Janetje®
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 november 2013 @ 23:23:35 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133560117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:58 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Het klinkt alsof Sony er een zooitje van gemaakt heeft... :')
prettig werken doet het in ieder geval niet :') dankzij firefox was ik vandaag ineens door m'n databundel heen, dus die heb ik er meteen afgesmeten (stom dat ik dat niet eerder doorhad). enfin, ik overleef het wel, maar irritant is en blijft het wel :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 24 november 2013 @ 17:42:24 #13
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_133579660
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Woah, aardig veel Redditors hier :+

Dat gezegd hebbende: welke Reddit-client gebruiken jullie voor Android? AlienBlue op de iPad is echt baas, daar kun je moeilijk aan tippen.
Ik weet al van BaconReader en gebruik nu reddit sync, maar zijn er nog clients die echt opvallend goed zijn?
https://play.google.com/s(...)ewshu.android.reddit

Een keertje ging ik andere apps uitproberen, die vond ik allemaal mooi ontworpen, animaties en shit, maar uiteindelijk werkt deze voor mij het fijnst. Al die animaties laten je alleen maar wachten :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_133635993
Mijn HTC One onthoud mijn voorkeuren niet meer, iedere keer als ik een link open dan vraagt ie of ik chrome of de stock browser wil gebruiken, iedere keer als ik een facebook link open dan vraagt ie me of ik dan in de browser of in de facebook app wil, etc etc etc, de `always` optie lijkt dus niets meer te betekenen. Iemand bekend met die probleem en de oplossing?
pi_133637034
Komt bij mij ook vaak voor inderdaad, als daar 'n oplossing voor is ..
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 26 november 2013 @ 12:30:22 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_133638952
De KitKat update voor de Nexus 10 is werkelijk dramatisch bij mij :')

Tablet is gaan laggen als de pest, animaties schokken, games die ik graag speel zijn onspeelbaar traag geworden :X

Voor de lol een (ondertussen 2 twee jaar oude) Experia Tablet S erbij gepakt en daar draaien dezelfde games probleemloos en soepel op.

Toch knap van Google dat ze een update zo weten te vernaggelen :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_133648187
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef Klonk het volgende:
De KitKat update voor de Nexus 10 is werkelijk dramatisch bij mij :')

Tablet is gaan laggen als de pest, animaties schokken, games die ik graag speel zijn onspeelbaar traag geworden :X

Voor de lol een (ondertussen 2 twee jaar oude) Experia Tablet S erbij gepakt en daar draaien dezelfde games probleemloos en soepel op.

Toch knap van Google dat ze een update zo weten te vernaggelen :P
Doe eens een factory reset. Had eerst ook wat dingen die niet werkten maar nu loopt het fantastisch.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 november 2013 @ 21:21:28 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_133655771
-edit- verkeerde topic :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:31:00 #19
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_133662877
KitKat voor de S4 in januari, klopt dat?
Gisteren was pas de update naar 4.3 beschikbaar. :')
Je moeder is een hamster
pi_133662965
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:31 schreef Crutch het volgende:
KitKat voor de S4 in januari, klopt dat?
Gisteren was pas de update naar 4.3 beschikbaar. :')
custom rom.
  dinsdag 26 november 2013 @ 23:34:07 #21
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_133663006
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef stoereboii het volgende:

[..]

custom rom.
Dan wacht ik wel op Slimroms.
Je moeder is een hamster
pi_133663222
Hij is toch uit voor die S4 Dev edition? Kan je hem dan niet flashen op je 'normale' S4?
pi_133666436
Oke ander probleem, ik heb nu android 4.3 en heb een app DashClock geinstalleerd. Dat is een lockscreen widget dit allerlei meldingen uit andere apps kan halen en op je lockscreen kan tonen. Maar als ik nu de lockscreen zie krijg ik alsnog eerst de standaard android klok te zien en moet ik alsnog opzij swipen om mn meldingen te zien. Dan kan ik dus net zo goed de telefoon unlocken. Hoe kan ik zorgen dat ik standaard de lockscreen app in beeld krijg?
pi_133670840
Ik heb de laatste tijd last vaneen veel hoger dataverbruik dan normaal wat altijd lijkt plaats te vinden om 8.00 (er wordt dan opeens 20 tot 70mb aan data gebruikt). Daardoor ben ik voor het eerst in mijn leven door mijn databundel van 1 gig gegaan.
Normaal ligt mijn verbruik rond de 600mb. Maar de laatste 2 weken heb ik er 500 mb doorheen gejaagd.
Met 400 voor chrome en 125 voor de playstore.

Het rare is dat ik rond die tijd altijd in de auto zit en niets met mijn telefoon doe.
En de playstore auto updates heeft uitstaan?

Iemand hier ook last van?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133670879
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb de laatste tijd last vaneen veel hoger dataverbruik dan normaal wat altijd lijkt plaats te vinden om 8.00 (er wordt dan opeens 20 tot 70mb aan data gebruikt). Daardoor ben ik voor het eerst in mijn leven door mijn databundel van 1 gig gegaan.
Normaal ligt mijn verbruik rond de 600mb. Maar de laatste 2 weken heb ik er 500 mb doorheen gejaagd.
Met 400 voor chrome en 125 voor de playstore.

Het rare is dat ik rond die tijd altijd in de auto zit en niets met mijn telefoon doe.
En de playstore auto updates heeft uitstaan?

Iemand hier ook last van?
Gelukkig houdt Android (versie 4+ iig) gewoon bij welke app data verbruikt, dus je kunt precies kijken waar je verbruik in zit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 27 november 2013 @ 11:56:46 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_133671237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gelukkig houdt Android (versie 4+ iig) gewoon bij welke app data verbruikt, dus je kunt precies kijken waar je verbruik in zit.
dat zegt hij idd, chrome ramt er 400 mb door heen terwijl hij in de auto zit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_133671477
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gelukkig houdt Android (versie 4+ iig) gewoon bij welke app data verbruikt, dus je kunt precies kijken waar je verbruik in zit.
Maar niet per tijdstip. Er wordt elke dag om 8 uur precies enkele tientallen MB's gedownload.
Ik wijt het deels aan de Playstore maar anderzijds is die 125mb niet voldoende voor gemiddeld verbruik om 8 uur van 40mb p.d.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de 17de heb ik een nexus 5 en lijkt het zich echt elke keer om klokslag 8.00 af te spelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133671582
Rockstar Games kondigt Grand Theft Auto: San Andreas Mobile aan
quote:
Rockstar Games heeft een mobiele versie van Grand Theft Auto: San Andreas aangekondigd. De PS2-klassieker zal volgende maand uitkomen en draaien op iOS, Android, Amazon Kindle en Windows Phone.

De mobiele versie van GTA: San Andreas krijgt volgens Rockstar Games verbeterde graphics. Zo worden binnen de grafische engine de schaduwen verbeterd en het kleurenpallet geoptimaliseerd. Ook wordt de tekenafstand vergroot en zowel auto's als de karaktermodellen moeten meer detail krijgen.

Om de game goed te kunnen spelen belooft de spelontwikkelaar verbeterde controls. Zo zullen bepaalde knoppen alleen op het touchscreen zichtbaar worden als deze in de context nodig zijn. Ook belooft de spelontwikkelaar drie verschillende stuurmethoden en het checkpoint-systeem is onder handen genomen. Bovendien worden ook externe controllers ondersteund, waaronder joypads die geschikt zijn voor iOS 7.

Rockstar Games belooft de komende weken meer details vrij te geven en de game ergens in december te zullen releasen. Het spel zal draaien op op iOS, Android, Amazon Kindle en Windows Phone. Hoeveel Grand Theft Auto: San Andreas Mobile zal gaan kosten, is nog niet duidelijk.
Gaaf! :9~

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 27-11-2013 12:26:12 ]
pi_133671827
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar niet per tijdstip. Er wordt elke dag om 8 uur precies enkele tientallen MB's gedownload.
Ik wijt het deels aan de Playstore maar anderzijds is die 125mb niet voldoende voor gemiddeld verbruik om 8 uur van 40mb p.d.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de 17de heb ik een nexus 5 en lijkt het zich echt elke keer om klokslag 8.00 af te spelen.
Als je de betreffende app aanklikt kun je wel aangeven dat hij geen backgrounddata mag verbruiken over mobiel internet... dat moet iig wat schelen.

Verder eens kijken met deze tool: https://play.google.com/s(...).mobidia.android.mdm

Die schijnt het ook per uur te kunnen weergeven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133683257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als je de betreffende app aanklikt kun je wel aangeven dat hij geen backgrounddata mag verbruiken over mobiel internet... dat moet iig wat schelen.

Verder eens kijken met deze tool: https://play.google.com/s(...).mobidia.android.mdm

Die schijnt het ook per uur te kunnen weergeven.
Gedownload. Ik ben benieuwd blijf morgen wat langer thuis op de wifi om het te checken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_133687570
KitKat is geniaal snel :)
pi_133712934
Vraagje.

Ik zoek een gratis progje dat filmpjes en beeldmaterieel meestuurt want soms merk ik als ik een gewone sms verstuur dat deze geen plaatjes of kleine filmpjes als bijlage meeneemt.
  donderdag 28 november 2013 @ 16:20:10 #33
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_133713014
Whatsapp? Facebook Messenger? Google Hangouts? BBM? Email?

SMS kan geen media sturen, alleen tekst. MMS kan het wel maar het kost relatief veel geld om een MMS te sturen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_133713098
Mooi weet ik dat ook weer te meer ik het al weinig gebruikte (plain sms) en laatst even een plaatje wilde meesturen om iets te verduidelijken en toen merkte dat het niet ging.

Normaliter gebruik ik WhatsApp en eerder genoemde messengers op BBM na. :s)
pi_133739518
Black Friday bij de Play store:

Apps:
- AccuWeather Platinum ¤ 0,73
- HD Widgets ¤ 1,49
- Go Launcher Prime ¤ 2,20
- Plex for Android ¤ 1,47
- SketchBook Pro ¤ 2,96

Games:
- Anodyne ¤ 0,73
- Anomaly Korea ¤ 0,87
- Contre Jour ¤ 0,73
- Incredipede ¤ 0,69
- Need for Speed - Most Wanted ¤ 1,46
- Order & Chaos Online ¤ 0,89
- Shadowrun Returns ¤ 5,17
- Spirits ¤ 0,87
- The Amazing Spider-Man ¤ 0,89
- The Bard's Tale ¤ 0,73
- Total War Battles ¤ 0,90
pi_133771901
quote:
Als het maar goed gaat :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 30-11-2013 13:08:48 ]
pi_133773212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Als het maar goed gaat :P
Hoe bedoel je?
pi_133773233
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:56 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Besturing
pi_133773299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Besturing
GTA 3 en VC zijn ook geport dus zal hier wel ook wel gaan.
pi_133779685
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:00 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

GTA 3 en VC zijn ook geport dus zal hier wel ook wel gaan.
hopen maar ^O^
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:16:32 #41
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_133780257
NEGER ALSJBELIEFT ik deed de RC helicopter missie van Vice City op de telefoon bij de 2e keer al goed 8-)
When all else fails, you always have delusion.
pi_133999950
Aangezien Touchwiz mijn telefoon ontiegelijk sloom maakte ben ik overgestapt naar Cyanogenmod. Heerlijk snel allemaal, maar sommige apps zien er anders uit. Ik gebruik CM10.2 (Android 4.3.1) met een KitKat-thema.

De WhatsApp statusbalk was eerst groen, maar deze is nu zwart à la KitKat. Is dit normaal (i.e. in KitKat ook)?


Ook Facebook ziet er anders uit, maar dan geen afgeronde hoeken meer en het lijkt 'platter'.
pi_134013049
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef J.Appleseed het volgende:
Aangezien Touchwiz mijn telefoon ontiegelijk sloom maakte ben ik overgestapt naar Cyanogenmod. Heerlijk snel allemaal, maar sommige apps zien er anders uit. Ik gebruik CM10.2 (Android 4.3.1) met een KitKat-thema.

De WhatsApp statusbalk was eerst groen, maar deze is nu zwart à la KitKat. Is dit normaal (i.e. in KitKat ook)?
[ afbeelding ]

Ook Facebook ziet er anders uit, maar dan geen afgeronde hoeken meer en het lijkt 'platter'.
[ afbeelding ]
De statusbalk was toch altijd al zwart?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 7 december 2013 @ 12:32:19 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_134013193
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:26 schreef stoereboii het volgende:

[..]

De statusbalk was toch altijd al zwart?
nee bij mij is hij erg donker groen.
Verschil op FB zie ik niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_134014650
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

nee bij mij is hij erg donker groen.
Verschil op FB zie ik niet.
Het is toch echt gewoon zwart hoor, en dat is nooit anders geweest toch?
pi_134015129
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Nizno het volgende:

[..]

nee bij mij is hij erg donker groen.
Verschil op FB zie ik niet.
Bij mij dus ook zeer donkergroen en absoluut niet zwart.
pi_134015531
Ik bedoel niet de allerbovenste balk, met Wi-Fi enzo, maar de WhatsApp balk. Die is nu, net als dezelfde balk bij instellingen (in KitKat), zwart:



[ Bericht 29% gewijzigd door J.Appleseed op 07-12-2013 14:20:47 ]
pi_134015764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik bedoel niet de allerbovenste balk, met Wi-Fi enzo, maar de WhatsApp balk. Die is nu, net als dezelfde balk bij instellingen (in KitKat), zwart:

[ afbeelding ]
Ah ok sorry, ik gebruik geen whatsapp in elk geval maar de facebook balk is nog hetzelfde geloof ik, zal in ieder geval iets zijn van de app zelf en niet ivm android versie toch?
pi_134015846
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:24 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Ah ok sorry, ik gebruik geen whatsapp in elk geval maar de facebook balk is nog hetzelfde geloof ik, zal in ieder geval iets zijn van de app zelf en niet ivm android versie toch?
Ja, ik weet dat er een nieuwe versie van Facebook uit is met een erg platte UI. Die zou alleen op bepaalde apparaten (KitKat?) geactiveerd zijn, en aangezien ik in de Facebook Beta zit zou dat best kunnen. Maar ja, ik weet het niet :p
pi_134016679
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat er een nieuwe versie van Facebook uit is met een erg platte UI. Die zou alleen op bepaalde apparaten (KitKat?) geactiveerd zijn, en aangezien ik in de Facebook Beta zit zou dat best kunnen. Maar ja, ik weet het niet :p
Dit heb ik op android 4.4 :P
pi_134017262
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef J.Appleseed het volgende:
Aangezien Touchwiz mijn telefoon ontiegelijk sloom maakte ben ik overgestapt naar Cyanogenmod. Heerlijk snel allemaal, maar sommige apps zien er anders uit. Ik gebruik CM10.2 (Android 4.3.1) met een KitKat-thema.

De WhatsApp statusbalk was eerst groen, maar deze is nu zwart à la KitKat. Is dit normaal (i.e. in KitKat ook)?
[ afbeelding ]

Ook Facebook ziet er anders uit, maar dan geen afgeronde hoeken meer en het lijkt 'platter'.
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat apps in KitKat een ander uiterlijk hebben, aangezien het gewoon één en dezelfde app blijft. Het KitKat thema wat je hebt toegepast zal deze apps wel vervangen hebben.
pi_134027433
M'n oude HTC Desire uit de la gehaald en opgeladen; kijken of daar nog leven in zit (batterij uiteraard apart bewaard).

Kijken of ik daar een nieuwe Custom ROM op ga zetten en zo ja; welke.
pi_134035310
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
pi_134036530
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef Iemand91 het volgende:
M'n oude HTC Desire uit de la gehaald en opgeladen; kijken of daar nog leven in zit (batterij uiteraard apart bewaard).

Kijken of ik daar een nieuwe Custom ROM op ga zetten en zo ja; welke.
Blegh, lang geleden dat ik hier mee bezig ben geweest; dus kennis is wat weggezakt.
En software verouderd (recovery enz.)

Dus flashen van de ROM/.zip werkt nog niet. Ah well...

EDIT: nieuwe recovery (CWM in dit geval) en nu lijkt het te lukken; nieuwe ROM zit nog in bootscreen...

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 08-12-2013 01:26:25 ]
pi_134044049
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Blegh, lang geleden dat ik hier mee bezig ben geweest; dus kennis is wat weggezakt.
En software verouderd (recovery enz.)

Dus flashen van de ROM/.zip werkt nog niet. Ah well...

EDIT: nieuwe recovery (CWM in dit geval) en nu lijkt het te lukken; nieuwe ROM zit nog in bootscreen...
Boot.img ook wel apart via Fastboot geflasht? Anders komt 'ie ook niet verder dan het bootscreen ;)

Even ook een HTC-gerelateerd probleempje hier. Heb naast mijn Note ook nog een Desire S, die ik gebruik als iPod touch-achtig apparaat. In ieder geval heb ik hier ook CM10.2 c.q. Android 4.3.1 op gezet, net als op mijn Note. Enige verschil is dat de Desire S een niet-officiële versie draait en de Note een officiële.

Op mijn Note krijg ik, als ik doubleTwist als muziekspeler gebruik, netjes op het lockscreen een kleine widget waarmee ik mijn muziek kan besturen. Op de Desire S niet. Dit is niet een functie van doubleTwist (die hebben een vrij lelijke widget die over het lockscreen heen komt, en ik daarna dus nóg een keer de telefoon moet ontgrendelen) maar van Android zelf. Dit is dezelfde widget die gebruikt wordt bij Google Play Music enzo.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? De betreffende opties zijn op beide apparaten exact hetzelfde ingesteld en ze gebruiken allebei het standaard lockscreen.

SPOILER: Screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT
Laat maar - hij doet 't nu om één of andere reden wel. Misschien stond mijn muzieksmaak 'm niet aan, haha :P

[ Bericht 24% gewijzigd door J.Appleseed op 08-12-2013 13:21:01 ]
  zondag 8 december 2013 @ 15:54:51 #56
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_134049991
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
Een soort Scrabble zou wel leuk zijn!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_134052481
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 12:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Boot.img ook wel apart via Fastboot geflasht? Anders komt 'ie ook niet verder dan het bootscreen ;)
Recovery was een probleem; geen idee welke ik er op had staan maar i.i.g. een verouderde.

Kwam bij via via bij een site waar ik in welgeteld 5 seconden de nieuwste CWM recovery kon flashen en toen de ROM .zip zelf op de SD-kaart gezet en vanuit recovery geflashed.

Met als resultaat :o :D :
pi_134052955
Sinds kort KitKat op mijn s3 en wat een verbetering! Alles is zoveel soepeler en sneller dan 4.3 en de standaard rom.

Ook het geluid is stukken beter!

Temasek en CM11 <3
pi_134053172
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Recovery was een probleem; geen idee welke ik er op had staan maar i.i.g. een verouderde.

Kwam bij via via bij een site waar ik in welgeteld 5 seconden de nieuwste CWM recovery kon flashen en toen de ROM .zip zelf op de SD-kaart gezet en vanuit recovery geflashed.

Met als resultaat :o :D :
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Netjes man!

Ik wacht even tot er een beetje een stabiele en officiele Cyanogenmod-versie is voor de Note, schijnt altijd een probleem te zijn met Exynos processors of zo. Tot die tijd voldoet 4.3.1 met KitKat-thema wel, haha. Voor de Desire S is er niet meer zo'n grote devbase als de Desire heeft, dus dat wordt nog even wachten ben ik bang.

Is die Desire je 'hoofdtelefoon' of heb je ook nog een andere erbij? In ieder geval wel geweldig om te zien hoe een telefoon van 3 jaar oud nog het allernieuwste OS kan draaien. Zo zie je maar hoeveel mogelijkheden er verloren gaan doordat fabrikanten na een update of twee al geen ondersteuning meer bieden.
pi_134060102
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef J.Appleseed het volgende:
Is die Desire je 'hoofdtelefoon' of heb je ook nog een andere erbij? In ieder geval wel geweldig om te zien hoe een telefoon van 3 jaar oud nog het allernieuwste OS kan draaien. Zo zie je maar hoeveel mogelijkheden er verloren gaan doordat fabrikanten na een update of twee al geen ondersteuning meer bieden.
Nee, ik ben ondertussen al 2 telefoons verder (HTC One X en nu de ONE).
Ding lag in een la en ik dacht; laat ik eens kijken of we daar nog wat mee kunnen.
Blijkbaar wel, maar wat ik er nu mee moet :@ ...

De One X is uitgeleend aan m'n broer want die heeft problemen met zijn maandagmiddagtelefoon; Sensation :{ ...
pi_134060840
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 20:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, ik ben ondertussen al 2 telefoons verder (HTC One X en nu de ONE).
Ding lag in een la en ik dacht; laat ik eens kijken of we daar nog wat mee kunnen.
Blijkbaar wel, maar wat ik er nu mee moet :@ ...

De One X is uitgeleend aan m'n broer want die heeft problemen met zijn maandagmiddagtelefoon; Sensation :{ ...
Ah, toch bij de HTC's gebleven dus :P

Ja, ik hoor veel mensen die toch wel problemen hebben met hun HTC's. Hier thuis doen twee Desire S'en na twee jaar nog gewoon hun ding, maar vooral de Sensation-lijn schijnt wel wat gebreken te hebben inderdaad.

Zonde, hun designafdeling daarentegen levert echt geweldig werk vind ik _O_
pi_134062418
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef J.Appleseed het volgende:
Ah, toch bij de HTC's gebleven dus :P
:Y
quote:
Ja, ik hoor veel mensen die toch wel problemen hebben met hun HTC's. Hier thuis doen twee Desire S'en na twee jaar nog gewoon hun ding, maar vooral de Sensation-lijn schijnt wel wat gebreken te hebben inderdaad.

Zonde, hun designafdeling daarentegen levert echt geweldig werk vind ik _O_
De Sensation is gewoon een maandagmorgen toestel. Hij gaat waarschijnlijk nu voor de Nexus 5.

Ik heb met m'n Desire geloof ik nooit problemen gehad (2 jaar gebruikt); de One X alleen in het begin met wifi (gratis opgehaald en gerepareerd, ook 1 jaar gebruikt) en de One eigenlijk ook niets.

En inderdaad; de ONE is een plaatje. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 08-12-2013 22:10:48 ]
  zondag 8 december 2013 @ 22:09:20 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134064014
Nog iedere dag een beetje spijt van de verkoop van mijn Desire ;( . Wat een top apparaatje was dat :D

Sensations heb ik overigens bijna alleen maar klachten over gehad in mijn omgeving, zeker niet een lijn die het merk veel eer aan gedaan heeft (terwijl het design wel goed was :Y) )

One (x) zijn wel weer top toestellen :D, volgende ''westerling'' gaat ook vast weer een HTC worden :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134064230
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
Master of Orion 2
  zondag 8 december 2013 @ 22:29:13 #65
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_134065140
Ik ga voor de S4 in januari. Ben m'n One X echt zat. Takke ding.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 8 december 2013 @ 22:39:21 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134065788
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga voor de S4 in januari. Ben m'n One X echt zat. Takke ding.
Samsung is ook niet zaligmakend kan ik ondertussen vertellen.
Hebben hier ook een I9070, gewoon een leuk midrange toestel.. Snap alleen niet hoe Samsung een update echt zo hard heeft kunnen verkloten :'). Maar dat hoor ik helaas vaker bij updates :'(.

Overal is helaas wel iets :'(. Van dat waren die 3310's niet zo slecht :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134066416
Jammere is dat ze nu allemaal zitten te fappen op schermresoluties. Samsung schijnt met een telefoon met een schermresolutie van 2560x1440 te komen |:(

Flikker op met die resolutieloop; laat dat over aan de losse monitoren en (in mindere mate) laptops.
Stel je slingert alles aan op je telefoon wat maar aan kan en gebruikt hem intensief dan mag je tegenwoordig van stopcontact naar stopcontact lopen :r ...
pi_134067828
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef RobertNL het volgende:
Nog iedere dag een beetje spijt van de verkoop van mijn Desire ;( . Wat een top apparaatje was dat :D

Sensations heb ik overigens bijna alleen maar klachten over gehad in mijn omgeving, zeker niet een lijn die het merk veel eer aan gedaan heeft (terwijl het design wel goed was :Y) )

One (x) zijn wel weer top toestellen :D, volgende ''westerling'' gaat ook vast weer een HTC worden :D
Leuk om te lezen, ik heb van HTC alleen de Sensation gehad en was er helemaal klaar mee. Ongelukkige keuze of niet, geen HTC meer voor mij.
pi_134068486
Bestaat er zoiets als een kabeltje/adapter om mijn galaxy note 3 (microusb3) aan een iphone dock (voor hifi/auto) te hangen?
graag verwijderen
  maandag 9 december 2013 @ 00:23:27 #70
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_134069577
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:22 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Recovery was een probleem; geen idee welke ik er op had staan maar i.i.g. een verouderde.

Kwam bij via via bij een site waar ik in welgeteld 5 seconden de nieuwste CWM recovery kon flashen en toen de ROM .zip zelf op de SD-kaart gezet en vanuit recovery geflashed.

Met als resultaat :o :D :
[ afbeelding ][ afbeelding ]

en?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_134070963
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:23 schreef Parafernalia het volgende:
en?
2.gif
quote:
[message=41380084,noline]cocico schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:20[/message]:
En dé hamvraag... Te gebruiken als dagelijkse ROM? Wat werkt, wat werkt niet? Ik heb nog 'n Desire als tweede telefoon en draai standaard de 2.3 Gingerbread.
Het is alweer een backup telefoon van een backuptelefoon. (lees: ben al 2 telefoons verder).
De Desire lag nog in een la en ik dacht; laat ik eens kijken of daar nog leven in zit en zo ja of ik er wat mee kan doen.
(en nu er een ROM opstaat weet ik nog niet wat ik er nu mee moet gaan doen :+ )

Het is dus niet m'n dagelijkse telefoon. Maar volgens het XDA-topic zou bijvoorbeeld dit moeten werken:
quote:
Apart from that following things are working:
- Telephony
- USB mass storage
- Bluetooth
- Wifi (with inserted SIM only)
- 3G
- Camera

Not working:
- Videorecording
Maar USB mass storage, Wifi en camera werken bij mij sowieso wel. Bluetooth en telefoonspul geen ervaring mee want geen simkaart.
Heb voor de rest dat ik hem (spaarzaam) heb gebruikt ook nog niets raars gezien/ervaren. Wel dat accuduur vannacht van 60% naar 0% dook maar dat kan ook aan de accu liggen, hoewel deze niet in het toestel bewaard is (los in de la).
pi_134071340
S4 hier maar stap ook over op CM als ze KitKat ondersteunen, Touchwiz is af en toe gewoon een beetje treurig. Bovendien wil ik ook van de bloatware af. :P Heb nu gewoon een folder met 'rommel' gevuld met alle shit die niet te uninstallen is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 9 december 2013 @ 19:42:30 #73
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_134091022
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
S4 hier maar stap ook over op CM als ze KitKat ondersteunen, Touchwiz is af en toe gewoon een beetje treurig. Bovendien wil ik ook van de bloatware af. :P Heb nu gewoon een folder met 'rommel' gevuld met alle shit die niet te uninstallen is.
Zeker doen :Y
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_134094938
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:54 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Een soort Scrabble zou wel leuk zijn!
Dat niemand daar aan gedacht heeft!
Powered by Janetje®
  maandag 9 december 2013 @ 20:59:14 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134095064
Breaking Bad kookboek?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 9 december 2013 @ 22:48:25 #76
2651 svann
night-hawk
pi_134100829
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Hey mede-Androidgebruikers, missen jullie nog een bepaald spel oid wat je graag zou zien op je Android? Heb even een idee nodig wat ik schaamteloos kan uitbuiten :')
Een eenvoudige retro-game als Jones in the fast lane ('94?) zou wel leuk zijn.
Daar is nu een androidversie van die het alleen ongeveer doet.
2-D, grafisch niet al te ingewikkeld. Onder windows wel online te spelen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 9 december 2013 @ 23:09:21 #77
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134101832
Ik heb sinds vandaag Ziggo Mobiel (overstap van Vodafone), maar sinds ik de simkaart in mijn telefoon heb gestopt is de telefoon erg vreemd aan het doen... Spontaan rebooten, apps die vastlopen (whatsapp, phone-dialer)

Dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt, zou dit aan de sim-kaart kunnen liggen??

Telefoon: Xperia P
Andoid-versie: 4.1.2
The line is a dot to you!
pi_134111178
Ik heb een korte vraag en vroeg me af of dit mogelijk is.

Ik heb tot nu toe een S3 gehad en daar had ik een bepaalde app op staan. Deze app is in de loop van de tijd geüpdatet door de maker en daardoor zijn er een aantal functies die ik vaak gebruik weggevallen. Op mijn S3 heb ik de app daarom nooit geüpdate. Als ik de app nu op mijn (nieuwe) S4 installeer dan krijg ik uiteraard de laatste versie van de app. Is er een mogelijkheid om de versie die op mijn S3 staat te exporteren en te installeren op mijn S4?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134111297
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb een korte vraag en vroeg me af of dit mogelijk is.

Ik heb tot nu toe een S3 gehad en daar had ik een bepaalde app op staan. Deze app is in de loop van de tijd geüpdatet door de maker en daardoor zijn er een aantal functies die ik vaak gebruik weggevallen. Op mijn S3 heb ik de app daarom nooit geüpdate. Als ik de app nu op mijn (nieuwe) S4 installeer dan krijg ik uiteraard de laatste versie van de app. Is er een mogelijkheid om de versie die op mijn S3 staat te exporteren en te installeren op mijn S4?
Is je S3 geroot?
pi_134112268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Is je S3 geroot?
Jup
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134112594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Jup
https://play.google.com/s(...)TitaniumBackup&hl=nl.

App selecteren, back-up maken, na de back-up op de naam klikken (naam van app + datum), "Send this backup...", App+Data (Seperate files) en als laatst methode kiezen (bijv. Gmail of Google Drive).

Geen idee hoe groot de app ongeveer is... Wanneer je back-up gestuurd is, heb je twee of drie bestanden; eentje hiervan heet xxxxxxx.apk.gz. Open dat bestand met WinRAR (of een ander zip-programma), het apk-bestand dat je tegenkomt is de installatiebestand. Daarmee kun je 'm op je andere telefoon installeren.

Kan vast makkelijker, maar Titanium Backup. _O_.

(Desnoods doe je 'easy import' en installeer je alles via Titanium Backup op het andere toestel.)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2013 12:33:05 ]
pi_134112698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)TitaniumBackup&hl=nl.

App selecteren, back-up maken, na de back-up op de naam klikken (naam van app + datum), "Send this backup...", App+Data (Seperate files) en als laatst methode kiezen (bijv. Gmail of Google Drive).

Geen idee hoe groot de app ongeveer is... Wanneer je back-up gestuurd is, heb je twee of drie bestanden; eentje hiervan heet xxxxxxx.apk.gz. Open dat bestand met WinRAR (of een ander zip-programma), het apk-bestand dat je tegenkomt is de installatiebestand. Daarmee kun je 'm op je andere telefoon installeren.

Kan vast makkelijker, maar Titanium Backup. _O_.

(Desnoods doe je 'easy import' en installeer je alles via Titanium Backup op het andere toestel.)
Danku! Dat gaan we maar eens even proberen. :D
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134113672
Ik heb nog een vraag, ik heb op de S4 de Google Play edition 4.3 geïnstalleerd via een rom, update OTA werkt niet, heb ik al geprobeerd, maar hoe moet ik het updaten zonder alles kwijt te raken zoals apps, smsjes, instellingen etc. Of moet ik bij elke update alles opnieuw installeren?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:23:36 #84
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_134117446
Wederom Titanium Backup, om een backup van alles te maken en het daarna terug te zetten? :+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_134120420
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef Devolution het volgende:
Wederom Titanium Backup, om een backup van alles te maken en het daarna terug te zetten? :+
Ah oke :)

Is er al een stabiele rom beschikbaar van 4.4?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

Bij deze hebben een boel mensen problemen met randoom reboots, dus ik durf het nog niet aan..
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134134231
En voor mensen die niet geroot hebben is App Backup & Restore (Infolife LLC) heel handzaam.
Eenvoudig de app-versie terugzetten die je het beste beviel.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134139987
D'r is nu ook google play edition van de xperia z ultra. Ziet er nice uit.
  woensdag 11 december 2013 @ 10:13:35 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134142284
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 04:50 schreef andreas612 het volgende:
D'r is nu ook google play edition van de xperia z ultra. Ziet er nice uit.
En de LG tablet. Zit nog in twijfel of ik die evt ga halen (en flashen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 11-12-2013 10:40:10 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134146462
http://webwereld.nl/devel(...)noem-je-dat--inbreuk
Oracle wil al te graag AndroidOS stuk maken. _O-
pi_134210264
Bestaat er eigenlijk ook een app die verschillende .srt bestanden kan afspelen?

Heb verschillende series/films die bijvoorbeeld zowel een Engelse als een Nederlandse ondertiteling hebben -> .en.srt en .nl.srt. Vooralsnog lijken apps dat niet echt prettig te vinden. Iemand een tip?
  donderdag 12 december 2013 @ 23:02:17 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134210292
Mxplayer?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134213337
is het mogelijk om te zorgen dat die een app niet download na aankoop?
mijn gsm provider bied mij de optie aan om apps te kopen om mijn smartphone.
die apps aankopen gaan dan van mijn belwaarde af. probleem is echter na iedere aankoop word die app automatisch gedownload op mijn smartphone. de bedoeling is dat ik de app op mijn smartphone koop en dat die niet gedownload word zodat ik de app op mijn tablet kan installeren
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:01 schreef Iemand91 het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook een app die verschillende .srt bestanden kan afspelen?

Heb verschillende series/films die bijvoorbeeld zowel een Engelse als een Nederlandse ondertiteling hebben -> .en.srt en .nl.srt. Vooralsnog lijken apps dat niet echt prettig te vinden. Iemand een tip?
in de vlc app op de menu knop drukken en vervolgens add srt.
als je bedoeld en.srt en nl.srt tegelijkertijd dan denk ik niet dat je zo'n app gaat vinden aangezien dit teveel ruimte in beslag neemt op het scherm dan zit je ondertitels te kijken ipv een film.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 00:31:19 ]
pi_134222195
Probleem is dat ik ze stream vanaf m'n NAS. Handigste manier is dat ik met de Qnap app naar de bestanden ga; en vervolgens een player selecteer om af te spelen.

Maar .en.srt of .nl.srt wordt dan niet meegenomen, apart selecteren wil ook niet met bijvoorbeeld Bsplayer, Mxplayer of VLC...

En inderdaad, gewoon óf .en.srt óf .nl.srt; niet allebei tegelijk :+
pi_134229571
Ik heb spontaan bij mijn soundcloudapp de melding 'applicatie niet gevonden' als ik op het icoontje klik op het beginscherm. Hoe kan dit? Opnieuw installeren?
gr gr
pi_134283044
Even betreffende dat gedoe met die zwarte WhatsApp- en Facebook-statusbalk in Android 4.3.1 i.c.m. een KitKat-thema: ik denk inderdaad dat het aan dat thema ligt.

Heb nu de 'echte' 4.4 en hij is smooth, zeg! Ook die emoji zijn veel duidelijker dan eerst.
En mijn WhatsApp en Facebook is dus weer normaal :D
pi_134283816
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 10:25 schreef J.Appleseed het volgende:
Even betreffende dat gedoe met die zwarte WhatsApp- en Facebook-statusbalk in Android 4.3.1 i.c.m. een KitKat-thema: ik denk inderdaad dat het aan dat thema ligt.

Heb nu de 'echte' 4.4 en hij is smooth, zeg! Ook die emoji zijn veel duidelijker dan eerst.
En mijn WhatsApp en Facebook is dus weer normaal :D
4.4 op een Note? Dan ben ik geïnteresseerd :)
pi_134285212
quote:
17s.gif Op zondag 15 december 2013 11:21 schreef Juup© het volgende:

[..]

4.4 op een Note? Dan ben ik geïnteresseerd :)
Ja, op xda staat een alpha versie van ParanoidAndroid (je hebt ook een andere maar die is zwaar aangepast, daar hou ik absoluut niet van).

Voor zover ik het zo zie is het ENORM vloeiend, snel, stabiel. Batterijduur is oké, niet geweldig goed of slecht. Enige waar ik tegenaan ben gelopen is dat hij aangeeft dat er een update is terwijl ik juist die versie geïnstalleerd zou hebben. Niet dus.

Maar ach, zolang het allemaal goed draait hoor je mij niet klagen.

pi_134293349
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, op xda staat een alpha versie van ParanoidAndroid (je hebt ook een andere maar die is zwaar aangepast, daar hou ik absoluut niet van).

Voor zover ik het zo zie is het ENORM vloeiend, snel, stabiel. Batterijduur is oké, niet geweldig goed of slecht. Enige waar ik tegenaan ben gelopen is dat hij aangeeft dat er een update is terwijl ik juist die versie geïnstalleerd zou hebben. Niet dus.

Maar ach, zolang het allemaal goed draait hoor je mij niet klagen.

[ afbeelding ]
^O^
pi_134300045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Iemand91 het volgende:
Probleem is dat ik ze stream vanaf m'n NAS. Handigste manier is dat ik met de Qnap app naar de bestanden ga; en vervolgens een player selecteer om af te spelen.

Maar .en.srt of .nl.srt wordt dan niet meegenomen, apart selecteren wil ook niet met bijvoorbeeld Bsplayer, Mxplayer of VLC...

En inderdaad, gewoon óf .en.srt óf .nl.srt; niet allebei tegelijk :+
zou moeten werken met vlc had het de vorige keer getest. heb ook een nas en gebruik es explorer Add srt file en dan vraagt ie iets weet nietmeer wat heb dan gewoon 2de optie aangevinkt en het werkte.
pi_134301748
Bs player doet het automatisch als je ze exact dezelfde naam geeft
  zondag 15 december 2013 @ 21:39:31 #101
167923 appelsjap
All the above
pi_134308463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

https://play.google.com/s(...)TitaniumBackup&hl=nl.

App selecteren, back-up maken, na de back-up op de naam klikken (naam van app + datum), "Send this backup...", App+Data (Seperate files) en als laatst methode kiezen (bijv. Gmail of Google Drive).

Geen idee hoe groot de app ongeveer is... Wanneer je back-up gestuurd is, heb je twee of drie bestanden; eentje hiervan heet xxxxxxx.apk.gz. Open dat bestand met WinRAR (of een ander zip-programma), het apk-bestand dat je tegenkomt is de installatiebestand. Daarmee kun je 'm op je andere telefoon installeren.

Kan vast makkelijker, maar Titanium Backup. _O_.

(Desnoods doe je 'easy import' en installeer je alles via Titanium Backup op het andere toestel.)
Ik heb dit even geprobeerd, ik heb inderdaad 3 bestanden. Een daarvan is naamapp.properties, andere naamapp.apk.gz (907kb), en tot slot naamapp.tar.gz (16mb). Nu heb ik gedaan wat jij zei maar ik kreeg wel de app geinstalleerd maar niet de versie zoals ik op mijn S3 heb.

Moet ik niet iets doen met het tar.gz bestand aangezien die 16mb is ipv van de apk.gz van 907kb?

[ Bericht 1% gewijzigd door appelsjap op 15-12-2013 22:50:21 ]
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134316209
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik heb dit even geprobeerd, ik heb inderdaad 3 bestanden. Een daarvan is naamapp.properties, andere naamapp.apk.gz (907kb), en tot slot naamapp.tar.gz (16mb). Nu heb ik gedaan wat jij zei maar ik kreeg wel de app geinstalleerd maar niet de versie zoals ik op mijn S3 heb.

Moet ik niet iets doen met het tar.gz bestand aangezien die 16mb is ipv van de apk.gz van 907kb?
Wat je het beste kunt doen:
- Installeer Titanium Backup op je huidige toestel.
- Maak een back-up van de app (klik op de app in Titanium Backup en tap daarna op 'Backup!'
- Je hebt een nu een volledige back-up van de app, opgeslagen in de Titanium Backup-map. Wat deze map is kun je lezen in de Overview-tab. Defualt is het mapje 'TitaniumBackup' op je SD-kaart.
- Installeer Titanium Backup op je nieuwe toestel.
- Kopieer het mapje 'TitaniumBackup' in z'n geheel van je oude toestel naar je nieuwe toestel.
- Open Titanium Backup op je nieuwe toestel.
- Als het goed is kun je helemaal onderaan in de Backup/Restore-tab de back-up van de app vinden. Klik erop en kies 'Restore'. Kies voor 'App+Data'.

Lukt het zo?
  maandag 16 december 2013 @ 01:35:59 #103
2651 svann
night-hawk
pi_134317147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 00:26 schreef redboyke het volgende:
is het mogelijk om te zorgen dat die een app niet download na aankoop?
mijn gsm provider bied mij de optie aan om apps te kopen om mijn smartphone.
die apps aankopen gaan dan van mijn belwaarde af. probleem is echter na iedere aankoop word die app automatisch gedownload op mijn smartphone. de bedoeling is dat ik de app op mijn smartphone koop en dat die niet gedownload word zodat ik de app op mijn tablet kan installeren.

Als je op je tablet hetzelfde Google-account gebruikt, kun je de met je telefoon aangeschafte app ook op je tablet downloaden.
Op je tablet ga je naar Playstore, mijn apps, tabje 'alle' en je kunt hem ook daar downloaden.
Viel bij mij altijd onder die ene aanschaf.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134317173
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:35 schreef svann het volgende:

[..]

Als je op je tablet hetzelfde Google-account gebruikt, kun je de met je telefoon aangeschafte app ook op je tablet downloaden.
Op je tablet ga je naar Playstore, mijn apps, tabje 'alle' en je kunt hem ook daar downloaden.
Viel bij mij altijd onder die ene aanschaf.
daar gaat het mij niet om. het gaat erom dat hij direct begint met downloaden na aanschaf van een app.
wat mij onnodig dus extra mb's dataverkeer op 3G oplevert.
  maandag 16 december 2013 @ 01:42:07 #105
2651 svann
night-hawk
pi_134317230
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:37 schreef redboyke het volgende:

daar gaat het mij niet om. het gaat erom dat hij direct begint met downloaden na aanschaf van een app.
wat mij onnodig dus extra mb's dataverkeer op 3G oplevert.
Dan is dus het enige probleem dat je niet het geduld hebt te wachten tot je thuis ofzo wifi hebt?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 16 december 2013 @ 09:34:54 #106
300718 Kenju
Say It!!??
pi_134319231
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:42 schreef svann het volgende:

[..]

Dan is dus het enige probleem dat je niet het geduld hebt te wachten tot je thuis ofzo wifi hebt?
Zijn tablet hoeft natuurlijk geen 3G te hebben.... Dus hij wil voor een app op zijn tablet betalen via zijn telefoonprovider... Is wat omslachtig. Ik denk dat hij niet anders kan dan het gewoon eerst op zijn telefoon te downloaden.
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:37 schreef redboyke het volgende:

[..]

daar gaat het mij niet om. het gaat erom dat hij direct begint met downloaden na aanschaf van een app.
wat mij onnodig dus extra mb's dataverkeer op 3G oplevert.
Kun je het downloaden niet gewoon annuleren?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134319374
Voor zover ik weet kun je niet kopen en later downloaden, de download start onmiddelijk (mits betaalde software: na het betalen).

Wat je kunt doen: kopen en je toestel meteen in vliegtuigmodus plaatsen. Hierna stop je de download en download je wanneer je thuis bent. (Vergeet niet om vliegtuigmodus weer aan te zetten nadat je de download hebt gestopt).

Vliegtuigmodus omdat je alle connecties daarmee stopzet. En het kan snel via Quick Settings.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 09:45:00 ]
  maandag 16 december 2013 @ 09:46:29 #108
167923 appelsjap
All the above
pi_134319403
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat je het beste kunt doen:
- Installeer Titanium Backup op je huidige toestel.
- Maak een back-up van de app (klik op de app in Titanium Backup en tap daarna op 'Backup!'
- Je hebt een nu een volledige back-up van de app, opgeslagen in de Titanium Backup-map. Wat deze map is kun je lezen in de Overview-tab. Defualt is het mapje 'TitaniumBackup' op je SD-kaart.
- Installeer Titanium Backup op je nieuwe toestel.
- Kopieer het mapje 'TitaniumBackup' in z'n geheel van je oude toestel naar je nieuwe toestel.
- Open Titanium Backup op je nieuwe toestel.
- Als het goed is kun je helemaal onderaan in de Backup/Restore-tab de back-up van de app vinden. Klik erop en kies 'Restore'. Kies voor 'App+Data'.

Lukt het zo?
Om dat te kunnen proberen moet ik mijn S4 rooten. Ik heb op mijn standaard S4 de Google Play edition rom gezet. Moet ik nou voor de auto root de standaard S4 .tar.md5 gebruiken of de google play edition .tar.md5?

Bij 'over' in instellingen staat model: GT-I9505G terwijl het in werkelijkheid dus een GT-I9505 is
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134319510
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:46 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Om dat te kunnen proberen moet ik mijn S4 rooten.
Nee hoor. Je moet rooten als de app zelf roottoegang nodig heeft. Het installeren van een app heeft geen roottoegang nodig, Titanium Backup ook niet.

quote:
Ik heb op mijn standaard S4 de Google Play edition rom gezet. Moet ik nou voor de auto root de standaard S4 .tar.md5 gebruiken of de google play edition .tar.md5?
Wat bedoel je hier precies mee? Heb geen S3 en S4 gebruikt, weet niets over de ROMs.

Welke app wil je meenemen? En, als je dan al op een andere ROM zit: is de ROM niet al geroot?
  maandag 16 december 2013 @ 10:16:40 #110
167923 appelsjap
All the above
pi_134320046
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee hoor. Je moet rooten als de app zelf roottoegang nodig heeft. Het installeren van een app heeft geen roottoegang nodig, Titanium Backup ook niet.
Om die back-up van titanium the restoren op mijn S4 moet het toestel toch eerst geroot zijn? Ik heb Titanium back-up gedownload en krijg deze melding bij het opstarten.



quote:
[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Heb geen S3 en S4 gebruikt, weet niets over de ROMs.

Welke app wil je meenemen? En, als je dan al op een andere ROM zit: is de ROM niet al geroot?
Ik zal het proberen nog duidelijk uit te leggen. Er zijn twee varianten van de S4, namelijk de standaard versie S4 (I9505), en een GPE (Google Play Edition, I9505G). Ik heb de standaard S4 (I9505) maar heb deze geflashed met een rom van de I9505G. Voor beide toestellen zijn verschillende auto-root bestanden te downloaden om het toestel te rooten. Maar nu ben ik dus in twijfel welke ik moet gebruiken aangezien mijn S4 in feite een I9505 is maar is geflashed naar een I9505G. Heb nog niet zoveel verstand van root na jarenlang iPhone's te jailbreaken.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134320187
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:16 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Om die back-up van titanium the restoren op mijn S4 moet het toestel toch eerst geroot zijn? Ik heb Titanium back-up gedownload en krijg deze melding bij het opstarten.

[ afbeelding ]

[..]
Crap. Je hebt gelijk. Ik heb Titanium Backup altijd gebruikt nadat ik rootrechten had, dat ik hier niet aan heb gedacht. Excuses.

Zou je het willen proberen met My Backup? Die app werkt als het goed is zonder rootrechten.

quote:
Ik zal het proberen nog duidelijk uit te leggen. Er zijn twee varianten van de S4, namelijk de standaard versie S4 (I9505), en een GPE (Google Play Edition, I9505G). Ik heb de standaard S4 (I9505) maar heb deze geflashed met een rom van de I9505G. Voor beide toestellen zijn verschillende auto-root bestanden te downloaden om het toestel te rooten. Maar nu ben ik dus in twijfel welke ik moet gebruiken aangezien mijn S4 in feite een I9505 is maar is geflashed naar een I9505G. Heb nog niet zoveel verstand van root na jarenlang iPhone's te jailbreaken.
Ik zou voor de G-versie gaan.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Eerst altijd (!) een NAND-backup maken, zodat je altijd terugkan naar de huidige staat.
  maandag 16 december 2013 @ 10:52:49 #112
167923 appelsjap
All the above
pi_134321001
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Crap. Je hebt gelijk. Ik heb Titanium Backup altijd gebruikt nadat ik rootrechten had, dat ik hier niet aan heb gedacht. Excuses.

Zou je het willen proberen met My Backup? Die app werkt als het goed is zonder rootrechten.

[..]

Ik zou voor de G-versie gaan.

Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Eerst altijd (!) een NAND-backup maken, zodat je altijd terugkan naar de huidige staat.
Ik ga nu MyBackup proberen.

En een NAND back-up kan ik toch niet maken zonder root? En de S4 heeft nog geen root!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_134321098
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik ga nu MyBackup proberen.

En een NAND back-up kan ik toch niet maken zonder root? En de S4 heeft nog geen root!
Ja... Hngg. :|W.

Het is maandag. Zoveel is me nu wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2013 10:56:34 ]
pi_134370508
http://www.rock-chips.com/
RockChip is aanwezig op CES2014 met presentatie van RK3288 SoC!! 8-)
pi_134390832
Net uit de OP wat handige apps gedownload die ik nog niet kende.
Helaas staan er wel maar 14 apps vermeld, is er ook topic waar nog meer aanraders te vinden zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 18 december 2013 @ 00:19:54 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134391116
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134391493
De app van Facebook blijft maar zeuren om een update maar zou hem liever geheel willen verwijderen, dit lijkt niet mogelijk te zijn... ligt die schuld bij Anroid of bij de fabrikant, Sony, van mijn telefoon?
  woensdag 18 december 2013 @ 00:40:21 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_134391701
Alles is te verwijderen. Allereerst probeer je het via de apptray en dan ingedrukt houden, in plaats van 'em op je homescreen te flikkeren gooi je 'em in je prullenbak.

Krijg je geen prullenbak ga je eens kijken bij systeem settings > apps. Zoek je 'em op en kijk je of je 'em daar verwijderen kunt?

Kan dat ook niet? Is je telefoon soms geleverd met de app voorgeïnstalleerd? Dat kan zijn, dan moet je ROOT access verkrijgen en kun je met Titanium Backup eenvoudig de app dan toch alsnog verwijderen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134391890
Vanaf Android 4.2.2 kun je apps via instellingen uitzetten (zonder root).
Bij eerdere versies helaas niet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134394434
Hè, ik ben er nu helemaal klaar mee. De batterij van mijn Note houdt het al een tijd geen hele dag meer vol, en af en toe is 'ie ook ontzettend traag.

Na heel veel getwijfel tussen de Note 2 en 3 ga ik vanmiddag toch maar een Note 2 halen. De batterij is bij beide toestellen even groot, en de Note 2 is snel zat voor waar ik mijn telefoon voor gebruik.

Dat wordt me wat, nooit meer zorgen maken over mijn batterij *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door J.Appleseed op 18-12-2013 09:38:32 ]
pi_134397169
na een update was mijn root weer verdwenen dus ik dacht hey ik root hem weer want was aan het zoeken hoe je comicbooks direct op je tablet kan streamen en iemand zei dat je je netwerkt drive moest mounten of zoiets.

dus ik root hem en ik kon nietmeer op de play store dus na lang sukkelen kwam ik er nog steeds niet op
dan maar besloten om factory reset te doen en bleek het nog altijd niet te werken opeens dacht ik ik kijk in netwerkt instellingen van de tablet en daar stond nog de info die je nodig had voor adblock ingevuld localhost 2020 maar eigenlijk geen idee waarom het internet na de root niet werkte voor de reset.
maar het werkt terug. heb wel geen backup gedaan want de vorige keer dat ik dat probeerde liep het vast.

toch maar eens titanium backup maken volgende keer ofzo
pi_134398851
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:51 schreef J.Appleseed het volgende:
Hè, ik ben er nu helemaal klaar mee. De batterij van mijn Note houdt het al een tijd geen hele dag meer vol, en af en toe is 'ie ook ontzettend traag.

Na heel veel getwijfel tussen de Note 2 en 3 ga ik vanmiddag toch maar een Note 2 halen. De batterij is bij beide toestellen even groot, en de Note 2 is snel zat voor waar ik mijn telefoon voor gebruik.

Dat wordt me wat, nooit meer zorgen maken over mijn batterij *O*
Ik hoop dat je Note 2 je net zo goed gaat bevallen als hij mij bevalt. :)
pi_134400105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:53 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik hoop dat je Note 2 je net zo goed gaat bevallen als hij mij bevalt. :)
Hoop het ook. Ik heb hier al een Note 2 liggen, maar met een gebroken scherm. Snel zát voor wat ik doe, daar ben ik al achter.
pi_134400304
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:38 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hoop het ook. Ik heb hier al een Note 2 liggen, maar met een gebroken scherm. Snel zát voor wat ik doe, daar ben ik al achter.
Scherm van mijn Note is ook gebarsten (hij kon er blijkbaar net tegen dat ik erop ging staan :X). Ik heb een nieuw glas e.d. besteld in China en ga eens proberen om het te vervangen. Lukt het niet koop ik gewoon een compleet scherm zeg maar.
pi_134400492
quote:
17s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

Scherm van mijn Note is ook gebarsten (hij kon er blijkbaar net tegen dat ik erop ging staan :X). Ik heb een nieuw glas e.d. besteld in China en ga eens proberen om het te vervangen. Lukt het niet koop ik gewoon een compleet scherm zeg maar.
Je Note I? Da's minder... maar best te doen, toch? Ik heb 't bij die ene niet gedaan omdat 't die van mijn zus is, en de rand eromheen is ook beschadigd. En ik vind wit geen mooie kleur :D
pi_134401099
ik heb een windows map gedeeld op mijn computer genaamd comics
maar ik wil die map mounten op android zodat android hem herkent als eigen map
de bedoeling is dat ik dan direct mijn comics kan opnen zodat er steeds eerst volledig gedownload moet worden op de tablet om vervolgens het bestand te kunnen openen.
pi_134419556
Dat battery life _O_
pi_134420989
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:40 schreef J.Appleseed het volgende:
Dat battery life _O_
Echt heel fijn inderdaad. Heb uit voorzorg wel een externe accu bij me maar nog helemaal nooit hoeven gebruiken.
Verder is het grote scherm natuurlijk ook heerlijk werken.
pi_134421727
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Echt heel fijn inderdaad. Heb uit voorzorg wel een externe accu bij me maar nog helemaal nooit hoeven gebruiken.
Verder is het grote scherm natuurlijk ook heerlijk werken.
Haha, ja ik was aan het grote scherm wel al gewend (hiervoor een Note I).

De snelheid is ook wel een verademing, trouwens. Het gebrek aan 4G (hoewel ik een 4G abo heb) stoort me denk ik ook niet zo heel erg aangezien ik op de meeste plaatsen toch Wi-Fi heb, en mijn HSPA+ toch al snel zat is.
pi_134425144
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:13 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Haha, ja ik was aan het grote scherm wel al gewend (hiervoor een Note I).

De snelheid is ook wel een verademing, trouwens. Het gebrek aan 4G (hoewel ik een 4G abo heb) stoort me denk ik ook niet zo heel erg aangezien ik op de meeste plaatsen toch Wi-Fi heb, en mijn HSPA+ toch al snel zat is.
4G vind ik ook gewoon veel te duur en eigenlijk gaat alles me snel genoeg op mijn toestel.
Zat er onlangs nog over te denken om tezijnertijd over te stappen naar de Note 3 maar de 2 is gelukkig nog snel genoeg. :)
pi_134425861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

4G vind ik ook gewoon veel te duur en eigenlijk gaat alles me snel genoeg op mijn toestel.
Zat er onlangs nog over te denken om tezijnertijd over te stappen naar de Note 3 maar de 2 is gelukkig nog snel genoeg. :)
Ja, precies. Dit is al een aardige upgrade t.o.v. de Note I (en aangezien dit een toestel van 3 maanden oud is en ik 'm direct naar Android 4.3 met TRIM-support heb geüpgrade, zou het flashgeheugen niet zo snel moeten slijten).

Time will tell; vooralsnog ben ik er reuze blij mee.
pi_134437809
Begrijp ik goed dat je interne geheugen net zo lang met 'te deleten blocks' wordt vervuild tot er geen echt lege blocks meer zijn?

Is er ook TRIM-support of iets dergelijks voor Android 4.2.2 om de boel eens op te schonen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_134442667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 02:14 schreef svann het volgende:
Begrijp ik goed dat je interne geheugen net zo lang met 'te deleten blocks' wordt vervuild tot er geen echt lege blocks meer zijn?

Is er ook TRIM-support of iets dergelijks voor Android 4.2.2 om de boel eens op te schonen?
Is pas toegevoegd met android 4.3
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  donderdag 19 december 2013 @ 15:19:56 #134
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_134451346
Ik was net aan het browsen op mijn Nexus 4 in de Chrome browser, en toen wilde ik een bestand downloaden. Tijdens het downloaden wilde ik deze echter annuleren, dus ik klik op de download in de notificatiebar. Vervolgens annuleer ik de download want ik hoefde het bestand bij nader inzien niet meer, maar toen ik weer naar mijn homescreen ging had ik ineens een soort screenshot van het downloads scherm als wallpaper :D Dus ik mijn eigen wallpaper weer instellen, werkt dat niet :? Hij doet alsof het allemaal gelukt is maar ik zie nog steeds die "screenshot" als achtergrond.

Gelukkig is alles na een reboot weer normaal. Wel een erg vreemde bug _O-
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_134456783
Op 4.3 krijg ik af en toe geen WiFi-verbinding met mijn Note 2. Dan zegt 'ie dat de verbinding niet goed genoeg is. Bij de Galaxy S4 en Note 3 schijnt dit probleem ook voor te komen. Geen probleem met het netwerk denk ik, want op het eduroam-netwerk van de uni doet 'ie dat ook en mijn broertjes S3 met 4.3 vertoont dit probleem niet.



Oh, en nog iets. Facebook vraagt me elke keer als ik mijn telefoon opstart om iets te koppelen, maar als ik dat dan probeer zie ik volgend scherm. Echt irritant. Ik ben al ingelogd in de Facebook-app.

Hierbij schijnt het uitzetten van de app "SNS" in Settings > More > Application Manager > All > SNS het probleem op te lossen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 19-12-2013 18:04:19 ]
pi_134463369
Wat is een goede app om te kijken welke applicatie of wat dan ook je accu leegtrekt?

Ik heb sinds gisteren enorme battery drain en heb niets geinstalleerd ofzo.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134463444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:42 schreef znarch het volgende:
Wat is een goede app om te kijken welke applicatie of wat dan ook je accu leegtrekt?

Ik heb sinds gisteren enorme battery drain en heb niets geinstalleerd ofzo.
ik gebruik deze: https://play.google.com/s(...)ia.android.mdm&hl=nl
pi_134463699
quote:
Die heb ik al maar die is toch alleen voor data?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134463711
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_134463763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Die heb ik al maar die is toch alleen voor data?
ow niet goed gelezen :P
pi_134514120
heb mobizen app op mijn phone geinstalleerd en op pc en ik kan nu mijn smartphone zien op mijn laptopscherm en ik kan ermee typen in whatsapp. met mijn laptop toetsenbord. alleen spijtig dat het alleen met de usb kabel werkt en niet via 3G en wifi.
well scary als iemand je een smsje stuurt en je luidspreekers staan op luid.



[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2013 01:14:47 ]
pi_134514670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:13 schreef redboyke het volgende:
heb mobizen app op mijn phone geinstalleerd en op pc en ik kan nu mijn smartphone zien op mijn laptopscherm en ik kan ermee typen in whatsapp. met mijn laptop toetsenbord. alleen spijtig dat het alleen met de usb kabel werkt en niet via 3G en wifi.
well scary als iemand je een smsje stuurt en je luidspreekers staan op luid.

[ afbeelding ]
Dus hetzelfde als Splashtop? :P
pi_134514720
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:29 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Dus hetzelfde als Splashtop? :P
wat is splash top? ik zoek iets met wifi of 3G te doen :P
pi_134515030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

wat is splash top? ik zoek iets met wifi of 3G te doen :P
Je kan via je smartphone je pc besturen met Splashtop, is een gratis app.

Met een bepaalde app, de gamepad er van (moet je betalen, wat ik niet kan met mijn debetcard etc) kan je zelfs gamen op mobiel (op je pc via je mobiel).

Best geniaal.

EDIT: Je hebt eigenlijk geen gamepad app nodig als je een controller hebt.

http://smartphones.wonder(...)eld-instead-0148606/

Linus van LinusTechTips(youtube) en zijn maatje hebben de Ghetto shield bedacht, echt geniaal. _O_




[ Bericht 6% gewijzigd door Skillstorm op 21-12-2013 01:49:52 ]
pi_134515588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je kan via je smartphone je pc besturen met Splashtop, is een gratis app.

Met een bepaalde app, de gamepad er van (moet je betalen, wat ik niet kan met mijn debetcard etc) kan je zelfs gamen op mobiel (op je pc via je mobiel).

Best geniaal.

EDIT: Je hebt eigenlijk geen gamepad app nodig als je een controller hebt.

http://smartphones.wonder(...)eld-instead-0148606/

Linus van LinusTechTips(youtube) en zijn maatje hebben de Ghetto shield bedacht, echt geniaal. _O_


beetje wachten op die gamepads van samsung dan :P
pi_134515611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 02:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

beetje wachten op die gamepads van samsung dan :P
Ah, kan ook. :P
pi_134522956
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 12:30 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ja, op xda staat een alpha versie van ParanoidAndroid (je hebt ook een andere maar die is zwaar aangepast, daar hou ik absoluut niet van).

Voor zover ik het zo zie is het ENORM vloeiend, snel, stabiel. Batterijduur is oké, niet geweldig goed of slecht. Enige waar ik tegenaan ben gelopen is dat hij aangeeft dat er een update is terwijl ik juist die versie geïnstalleerd zou hebben. Niet dus.

Maar ach, zolang het allemaal goed draait hoor je mij niet klagen.

[ afbeelding ]
Krijg bij installeren telkens status 7 error :( Ook bij de Omni ROM
Weer eens te enthousiast geweest en iets vergeten te lezen |:( :P Heb nu OmniROM erop staan. Eens kijken hoe het werkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Juup© op 21-12-2013 16:45:34 ]
pi_134528266
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Krijg bij installeren telkens status 7 error :( Ook bij de Omni ROM
Weer eens te enthousiast geweest en iets vergeten te lezen |:( :P Heb nu OmniROM erop staan. Eens kijken hoe het werkt.
^O^
pi_134534452
OmniROM vervangen door PA. werkt veel fijner en zonder problemen.
pi_134536113
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:45 schreef Juup© het volgende:
OmniROM vervangen door PA. werkt veel fijner en zonder problemen.
Dat vond ik ook, alleen is degene die PA heeft ontwikkeld ermee gestopt omdat 'ie zijn Note is verloren dacht ik ;(

Heb inmiddels al een paar dagen een Note II, met officieel 4.3, maar mijn Note is naar mijn vader gegaan en misschien wil die ooit ook wel eens 4.4 :P
Ook Cyanogenmod 11 is al stilgezet voor de Note, echt zonde. Zit nog veel potentie in die telefoon.

[ Bericht 5% gewijzigd door J.Appleseed op 21-12-2013 21:27:57 ]
pi_134537409
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat vond ik ook, alleen is degene die PA heeft ontwikkeld ermee gestopt omdat 'ie zijn Note is verloren dacht ik ;(

Heb inmiddels al een paar dagen een Note II, met officieel 4.3, maar mijn Note is naar mijn vader gegaan en misschien wil die ooit ook wel eens 4.4 :P
Ook Cyanogenmod 11 is al stilgezet voor de Note, echt zonde. Zit nog veel potentie in die telefoon.
;(

Zo gaat het helaas.
pi_134537533
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 december 2013 21:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

;(

Zo gaat het helaas.
Ja, natuurlijk kun je het die devvers moeilijk kwalijk nemen. Ze doen het allemaal voor (bijna) nop in hun vrije tijd, en zij willen ook wel eens verder met een nieuwe telefoon.

Maar wie weet pakt iemand anders dat nog op :D
pi_134556873
Was de Cyanogenmod Installer trouwens niet uit de Play Store gehaald?
Ik heb 'm daarvoor gedownload, maar ik kan 'm nog steeds zien in en installeren vanuit Mijn Aankopen.

  zondag 22 december 2013 @ 22:56:43 #154
148823 znarch
ondertitel
pi_134585251
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 13:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Was de Cyanogenmod Installer trouwens niet uit de Play Store gehaald?
Ik heb 'm daarvoor gedownload, maar ik kan 'm nog steeds zien in en installeren vanuit Mijn Aankopen.

[ afbeelding ]
Nu je het erover hebt. Ik kan een boel instellingen niet vinden maar ik zal wel dom zijn. :@

Waar vind ik de instelling voor de notificatie led en de animatie bijvoorbeeld?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134586218
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 13:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Was de Cyanogenmod Installer trouwens niet uit de Play Store gehaald?
Ik heb 'm daarvoor gedownload, maar ik kan 'm nog steeds zien in en installeren vanuit Mijn Aankopen.

[ afbeelding ]
Waarom zou je dat überhaupt willen gebruiken dan?
pi_134596091
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 23:14 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Waarom zou je dat überhaupt willen gebruiken dan?
Heb pas een nieuwe telefoon, en dat is een gemakkelijke manier om er meteen een een custom recovery/ROM op te zetten ;)

Je zet 't ding aan en bam, vijf minuutjes later heb je er cyanogenmod met clockworkmod op staan. En dan kan ik gewoon een ROM naar keuze flashen.
pi_134596103
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 22:56 schreef znarch het volgende:

[..]

Nu je het erover hebt. Ik kan een boel instellingen niet vinden maar ik zal wel dom zijn. :@

Waar vind ik de instelling voor de notificatie led en de animatie bijvoorbeeld?
Op Touchwiz of Cyanogenmod? Voor welk toestel? Bij mij vind ik de instellingen voor de LED in Instellingen, maar ik gebruik Light Manager omdat de opties in TW zelf beperkt zijn.
In Custom ROMs zit die optie meestal ingebakken in de Instellingen ergens.

Wat animaties betreft weet ik niet precies wat je bedoelt :P

pi_134598950
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 07:06 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Heb pas een nieuwe telefoon, en dat is een gemakkelijke manier om er meteen een een custom recovery/ROM op te zetten ;)

Je zet 't ding aan en bam, vijf minuutjes later heb je er cyanogenmod met clockworkmod op staan. En dan kan ik gewoon een ROM naar keuze flashen.
Maar het is toch makkelijker om zelf je recovery enzo te installeren?
pi_134599032
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2013 13:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Was de Cyanogenmod Installer trouwens niet uit de Play Store gehaald?
Ik heb 'm daarvoor gedownload, maar ik kan 'm nog steeds zien in en installeren vanuit Mijn Aankopen.

[ afbeelding ]
http://www.cyanogenmod.or(...)oved-from-play-store
pi_134599968
Sinds zaterdag eigenaar van de Ascend P6. Prima telefoon enzo alleen trilt de telefoon wanneer ik typ. Kan dit uit? Ik heb via instellingen -> geluid -> trillen bij aanraking uit staan maar dat is blijkbaar niet de manier om het uit te zetten. Verder kan ik eigenlijk geen apparte categorie vinden voor wanneer de telefoon moet trillen bij bepaalde handelingen.
pi_134601066
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 11:12 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Maar het is toch makkelijker om zelf je recovery enzo te installeren?
Makkelijker dus niet. Ik hoef met de CM installer maar op een knop te drukken en dat doet 'ie alles voor me ;)

quote:
Dat had ik al eens gelezen inderdaad. Wel vreemd dat, hoewel ze de applicatie vrijwillig hebben moeten verwijderen, de .apk blijkbaar nog steeds op de Google servers staat.
Bij een andere app die was verwijderd kon ik er niet eens meer bij.

[ Bericht 37% gewijzigd door J.Appleseed op 23-12-2013 12:24:49 ]
pi_134601259
quote:
5s.gif Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef Drankster het volgende:
Sinds zaterdag eigenaar van de Ascend P6. Prima telefoon enzo alleen trilt de telefoon wanneer ik typ. Kan dit uit? Ik heb via instellingen -> geluid -> trillen bij aanraking uit staan maar dat is blijkbaar niet de manier om het uit te zetten. Verder kan ik eigenlijk geen apparte categorie vinden voor wanneer de telefoon moet trillen bij bepaalde handelingen.
Kijk eens in Instellingen onder Invoer en Taal o.i.d., en dan bij het tandwieltje naast je standaard toetsenbord.

pi_134602358
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Kijk eens in Instellingen onder Invoer en Taal o.i.d., en dan bij het tandwieltje naast je standaard toetsenbord.

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Thanks! Ik kan blijkbaar op de naam van het toetsenbord (android aosp) klikken voor extra opties. Ik dacht dat alleen het vinkje achter de naam van het toetsenbord klikbaar was. :)
pi_134603196
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef Drankster het volgende:

[..]

Thanks! Ik kan blijkbaar op de naam van het toetsenbord (android aosp) klikken voor extra opties. Ik dacht dat alleen het vinkje achter de naam van het toetsenbord klikbaar was. :)
^O^
pi_134603681
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 07:08 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Op Touchwiz of Cyanogenmod? Voor welk toestel? Bij mij vind ik de instellingen voor de LED in Instellingen, maar ik gebruik Light Manager omdat de opties in TW zelf beperkt zijn.
In Custom ROMs zit die optie meestal ingebakken in de Instellingen ergens.

Wat animaties betreft weet ik niet precies wat je bedoelt :P

[ afbeelding ]
Cyamogen mod op een s4 en kan het niet vinden o|O
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134606953
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Makkelijker dus niet. Ik hoef met de CM installer maar op een knop te drukken en dat doet 'ie alles voor me ;)

[..]

Dat had ik al eens gelezen inderdaad. Wel vreemd dat, hoewel ze de applicatie vrijwillig hebben moeten verwijderen, de .apk blijkbaar nog steeds op de Google servers staat.
Bij een andere app die was verwijderd kon ik er niet eens meer bij.
Eeuhhmm, als je iets MOET dan is het niet vrijwillig ;)
pi_134607813
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Eeuhhmm, als je iets MOET dan is het niet vrijwillig ;)
Klopt, klopt... was meer in de zin van "doen jullie 't niet, dan doen wij 't wel" :P
pi_134607832
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt, klopt... was meer in de zin van "doen jullie 't niet, dan doen wij 't wel" :P
Op die manier :P
pi_134608731
CM installer is gewoon tegen de regels in.
Google maakt dan zelfs nog een uitzondering door respectvol te vragen of ze het weg kunnen halen.
Zo'n app kan je trouwens beter niet in de Play Store hebben, omdat elke user die anders moeite heeft met CM te installeren, het beter niet kan installeren.
pi_134618215
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 15:33 schreef RetRy32 het volgende:
CM installer is gewoon tegen de regels in.
Google maakt dan zelfs nog een uitzondering door respectvol te vragen of ze het weg kunnen halen.
Zo'n app kan je trouwens beter niet in de Play Store hebben, omdat elke user die anders moeite heeft met CM te installeren, het beter niet kan installeren.
Daar zit zeker wat in.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 januari 2014 @ 22:43:21 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_135126336
mijn vorige systeemupdate had dus blijkbaar wel een bug. Hij gaf constant aan geen nieuwe systeemupdate's te hebben, en op het moment dat ik 'm aan m'n pc hang om m'n foto's (eindelijk) eens een keer te wissen) sony companion dat er een nieuwe update beschikbaar is. Ik eerst controleren op m'n foon zelf: bleef beweren dat m'n foon up to date was .. vervolgens via pc foon geupdate, en nu nergens last meer van. icoontjes blijven weer plakken op m'n home screen, het instellingen menu en diverse app's lopen niet meer vast op het moment dat ik ze wil opstarten :') zo.heb je dus ook een update gedaan naar 4.2.2 en last van troubles?? kijk eens via je pc of er nieuwe software beschikbaar is .. ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 5 januari 2014 @ 23:56:32 #173
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_135130208
Kan je 'zomaar' Cyanogenmod op iedere willekeurige Android telefoon zetten? Of moet je je dan zorgen maken over de hardware die erin zit en of daar drivers voor zijn binnen een ROM? Ik heb een Cubot One besteld, Chinees dus, en ik vraag me af of ik daar Cyanogenmod op kan zetten. Ik heb alleen een XDA thread kunnen vinden met een lijst van dingen die je ermee kan doen maar nergens wordt Cyanogenmod genoemd, alleen aanpassingen van die Chinese Android MiUi ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2412068
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 6 januari 2014 @ 06:40:17 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135134530
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef Mirel het volgende:
Kan je 'zomaar' Cyanogenmod op iedere willekeurige Android telefoon zetten? Of moet je je dan zorgen maken over de hardware die erin zit en of daar drivers voor zijn binnen een ROM? Ik heb een Cubot One besteld, Chinees dus, en ik vraag me af of ik daar Cyanogenmod op kan zetten. Ik heb alleen een XDA thread kunnen vinden met een lijst van dingen die je ermee kan doen maar nergens wordt Cyanogenmod genoemd, alleen aanpassingen van die Chinese Android MiUi ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2412068
nope, je zegt het zelf al, zolang het toestel niet op de lijst staat zal het waarschijnlijk tot heel zeker niet werken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135134681
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 06:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

nope, je zegt het zelf al, zolang het toestel niet op de lijst staat zal het waarschijnlijk tot heel zeker niet werken.
Gewoon niet zelfs he.. ;)
  maandag 6 januari 2014 @ 07:16:43 #176
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135134689
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:15 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Gewoon niet zelfs he.. ;)
je hebt altijd gasten er tussen zitten die de boel aanpassen zodat het wel werkt, maar idd voor een gemiddelde romflasher is niet het beste antwoord :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 6 januari 2014 @ 11:58:12 #177
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_135139372
in welke mate aanpassen, zelf losse apps erop flashen? Want daar heb ik geen zin in nee. Nee, ik koos sowieso voor Cyanogenmod omdat ik dan alle Samsung zooi niet meer had. Maar in het geval van die Chinese smartphones heb je sowieso weinig last daarvan.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 6 januari 2014 @ 12:03:48 #178
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135139607
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:58 schreef Mirel het volgende:
in welke mate aanpassen, zelf losse apps erop flashen? Want daar heb ik geen zin in nee. Nee, ik koos sowieso voor Cyanogenmod omdat ik dan alle Samsung zooi niet meer had. Maar in het geval van die Chinese smartphones heb je sowieso weinig last daarvan.
de ontwikkelaars, dus jij hebt in dit geval een telefoon waar (nog) geen CM op kan :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_135139845
De Note II (Int'l) staat er ook nog niet op. Daar is op het moment (officieel) alleen een CM10.2 nightly voor beschikbaar. Voor de LTE-versie is er wel een CM11 build beschikbaar, dus hopelijk volgt de N7100 ook binnenkort :)
pi_135148325
heb een galaxy S4 clone gekocht gewoon puur voor de fun om te testen (want ik heb al een echte S4)
en ik moet zeggen dat ding is SUPER slecht
veel minder opties aan de buitenkant zijn ze identiek en staat er zelf een samsung logo op het doosje is ook samsung enige verschil is dat er in de valse bubbelrap in zit en in de echte niet

het slechte begint aan de software kant, sms app is anders op een of andere reden staat de provider altijd bij de smsjes, er zit een fm radio app die gewoon niet werkt en niet te verwijderen is. er staat antutu op die ook niet te deleten is, camera is veel slechter, speaker is heel veel stiller. zowel bij bellen als mp3 afspelen. bij netwerk vanboven als de simkaart erin zit staat er een grote G en dan zoals normaal E van edge
je kan blijkbaar ook niet 3G forceren met de fake one en het scherm is ook minder helder en ik weet niet wat voor scherm het is maar zeker geen FHD want ik kan zo de pixels tellen en de batterij ging van 50% naar 11% in amper 2uur :')

kortom de ideale phone voor mijn moeder ofzo :P
of voor mijn zus als ze nog eens haar smartphone in toilet laat vallen.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:55:46 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135148391
That was to be expected. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135148743
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:55 schreef shiznuts het volgende:
That was to be expected. :P
ik had wel schrik toen ik het bestelde dacht ik ja ik krijg een baksteen aan of de politie gaat het tegenhouden ofzo omdat namaak. en 200euro was ook best prijzig. voor iets waarvan ik al op voorhand wist dat het ging tegenvallen
  maandag 6 januari 2014 @ 16:09:39 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_135149041
Dat ook nog eens ja. :D _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_135149084
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:03 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik had wel schrik toen ik het bestelde dacht ik ja ik krijg een baksteen aan of de politie gaat het tegenhouden ofzo omdat namaak. en 200euro was ook best prijzig. voor iets waarvan ik al op voorhand wist dat het ging tegenvallen
En dan toch doen? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 6 januari 2014 @ 16:17:17 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135149445
voor dat geld had je gewoon een Moto G kunnen hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135151969
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En dan toch doen? :D
ik was gewoon nieuwsgierig.

ben benieuwd of je er een custom rom op kunt zetten :P
weet alleen nog niet welke
  maandag 6 januari 2014 @ 17:19:52 #187
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135152070
Voor mijn compleet digibete moeder wil ik een Huawei Ascend Y300 aanschaffen, mensen nog suggesties voor apps? Dingetjes als buienradar enzo vindt ze wel interessant, voor de rest is ze 0,0 technisch aangelegd.
pi_135152332
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef Erasmo het volgende:
Voor mijn compleet digibete moeder wil ik een Huawei Ascend Y300 aanschaffen, mensen nog suggesties voor apps? Dingetjes als buienradar enzo vindt ze wel interessant, voor de rest is ze 0,0 technisch aangelegd.
Beautyfull widget
whatsapp

niet teveel opzetten want dan word het te ingewikkeld en weet ze toch niet hoe ze de apps moet updaten.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:27:49 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135152428
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:25 schreef redboyke het volgende:

[..]

Beautyfull widget
whatsapp

niet teveel opzetten want dan word het te ingewikkeld en weet ze toch niet hoe ze de apps moet updaten.
Sterker nog ik mag alles er op zetten :')
Whatsapp komt er uiteraard op, BF niet dat is al te veel gepruts voor haar :P Barcode scanner komt er ook op.
  maandag 6 januari 2014 @ 17:38:20 #190
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_135152816
Vandaag kreeg op op mijn Galaxy S3 de verplichte Android 4.3 update voor m'n kiezen.
Alles tot nu toe gladjes en hij lijkt beter te performen dan onder 4.1.2.
Alleen lijkt het alsof ie een stuk trager laadt. Is dit normaal?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_135153138
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Sterker nog ik mag alles er op zetten :')
Whatsapp komt er uiteraard op, BF niet dat is al te veel gepruts voor haar :P Barcode scanner komt er ook op.
tot je er vanalles opstaat en ze de phone retetraag vind.
  maandag 6 januari 2014 @ 18:09:47 #192
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135153979
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:46 schreef redboyke het volgende:

[..]

tot je er vanalles opstaat en ze de phone retetraag vind.
Erop zetten bedoel je?
Denk niet dat er meer dan 10 extra apps op komen.
pi_135157735
heb mijn simkaart van mijn 2de nummer verkloot heb die per ongeluk verkeerd geknipt(verkeerd erin gestoken) en die knipper is van china en die knipt precies ook niet recht simkaarten komen er precies gescheurd uit langs de randen.
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Erop zetten bedoel je?
Denk niet dat er meer dan 10 extra apps op komen.
zou er my datamanager ook opzetten als ze over haar bundel zit kan je checken waarom :P
  maandag 6 januari 2014 @ 20:15:52 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135160709
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef redboyke het volgende:
heb mijn simkaart van mijn 2de nummer verkloot heb die per ongeluk verkeerd geknipt(verkeerd erin gestoken) en die knipper is van china en die knipt precies ook niet recht simkaarten komen er precies gescheurd uit langs de randen.

[..]

zou er my datamanager ook opzetten als ze over haar bundel zit kan je checken waarom :P
Ze neemt een stel samen abo van T-mobile met een basissnelheid van 64kb/s en ze is ook niet van plan te gaan streamen enzo dus ze neemt er niet eens databundel bij :P
pi_135161629
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:15 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ze neemt een stel samen abo van T-mobile met een basissnelheid van 64kb/s en ze is ook niet van plan te gaan streamen enzo dus ze neemt er niet eens databundel bij :P
als ze wel internet op de phone wilt dan heb je toch wel een databundle hebben?en weer updaten kost ook data.

screenshot van about phone:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet alleen niet hoe ik die kut bubbel wegkrijg.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:36:30 #196
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135162030
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

als ze wel internet op de phone wilt dan heb je toch wel een databundle hebben?en weer updaten kost ook data.

screenshot van about phone:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet alleen niet hoe ik die kut bubbel wegkrijg.
Bij T-mobile heeft ieder abonnement een onbeperkte dataverbinding, ook als je alleen maar belminuten in je bundel hebt gestopt. De snelheid is dan weliswaar gecapped op 64kb/s en de data die je eventueel extra koopt is op volle snelheid.
Aangezien ze toch alleen maar dingen als appen en buienradar wil doen is dat zat.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:54:27 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135162861
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:29 schreef redboyke het volgende:

[..]

als ze wel internet op de phone wilt dan heb je toch wel een databundle hebben?en weer updaten kost ook data.

screenshot van about phone:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet alleen niet hoe ik die kut bubbel wegkrijg.
notificatiescherm openen, bovenste rij swipen tot je meerdere vensters oid ziet staan en die moet je uitzetten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135165938
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:54 schreef Catch22- het volgende:

[..]

notificatiescherm openen, bovenste rij swipen tot je meerdere vensters oid ziet staan en die moet je uitzetten
optie zat er niet bij maar blijkbaar longpress back button
pi_135168791
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 07:16 schreef Klonk het volgende:

[..]

je hebt altijd gasten er tussen zitten die de boel aanpassen zodat het wel werkt, maar idd voor een gemiddelde romflasher is niet het beste antwoord :P
Oh bedoel je unofficial builds? Die kan je wel gewoon goed draaien hoor. :)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 januari 2014 @ 00:08:32 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135173331
SamsungMobileNL twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:52:57 De Galaxy NotePRO: een high-end tablet met 12,2 inch breedbeeldscherm. Meer info: http://t.co/E4xT8N38oz #SamsungCES http://t.co/PKmFRbXhvJ reageer retweet

Een 12.2" tablet. Uh, oké.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:23:10 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135178341
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 00:08 schreef Pino112 het volgende:
SamsungMobileNL twitterde op maandag 06-01-2014 om 23:52:57 De Galaxy NotePRO: een high-end tablet met 12,2 inch breedbeeldscherm. Meer info: http://t.co/E4xT8N38oz #SamsungCES http://t.co/PKmFRbXhvJ reageer retweet
[ afbeelding ]
Een 12.2" tablet. Uh, oké.
met een nieuwe touchwizz interface die speciaal ontworpen is voor tablet, met de mogelijkheid om 4 apps tegelijkertijd in beeld te hebben.

doe er een toetsenbordje bij en je hebt iets waar je je best mee kunt redden denk ik zo
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 januari 2014 @ 07:37:16 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135178429
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:23 schreef Klonk het volgende:

[..]

met een nieuwe touchwizz interface die speciaal ontworpen is voor tablet, met de mogelijkheid om 4 apps tegelijkertijd in beeld te hebben.

doe er een toetsenbordje bij en je hebt iets waar je je best mee kunt redden denk ik zo
Mooie adviesprijs ook. 750 euro :')____
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:39:59 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135178443
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:37 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mooie adviesprijs ook. 750 euro :')____
Die had ik nog niet gezien :')

Maar goed, ze hebben ook de 10 inch nog, geen idee, zal rond de 500 zitten gok ik?

En Samsung is gewoon goed in Samsung zijn, immense bak centen en gewoon van alles en nog wat op de markt brengen en kijken wat verkoopt, denk dat dit er een typisch voorbeeld van is, Note begon ook ooit als een experiment en werd door iedereen met een open mond ontvangen, nu 3 generaties later loopt iedereen met een note rond :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 januari 2014 @ 07:45:00 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135178472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:39 schreef Klonk het volgende:

[..]

Die had ik nog niet gezien :')

Maar goed, ze hebben ook de 10 inch nog, geen idee, zal rond de 500 zitten gok ik?

En Samsung is gewoon goed in Samsung zijn, immense bak centen en gewoon van alles en nog wat op de markt brengen en kijken wat verkoopt, denk dat dit er een typisch voorbeeld van is, Note begon ook ooit als een experiment en werd door iedereen met een open mond ontvangen, nu 3 generaties later loopt iedereen met een note rond :P
Nou nou, iedereen..

Tuurlijk zal die prijs nog wel zakken, maar dan alsnog lijkt me een 12" tablet me veel te groot.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 07:47:25 #205
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135178482
''iedereen'' iedereen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:29:48 #206
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135178867
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 07:37 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mooie adviesprijs ook. 750 euro :')____
samsung heeft altijd hoge adviesprijzen.

En toch heb ik liever windows 8 op tablets dan android denk ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 7 januari 2014 @ 08:30:52 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135178879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 08:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

samsung heeft altijd hoge adviesprijzen.

En toch heb ik liever windows 8 op tablets dan android denk ik.
Ik iOS, maar gelukkig verschillen de smaken :s)
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:57:19 #208
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135185197
Van het spul wat op CES is aangekondigd vind ik Sony Xperia Z1 compact eigenlijk het mooiste, en eindelijk lijkt op papier een fabrikant een minitelefoon met maxispecs op de markt te brengen.

Snapdragon 800. 2 gig werkgeheugen, 20 megapixel camera en dat allemaal in een 4.3 inch scherm, kon voor mij wel eens de reden zijn om de LG G2 in de doos te stoppen (en een krat bier aan iemand te moeten geven maar dat is een ander verhaal :P)

http://tweakers.net/nieuw(...)a-3-inch-scherm.html
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 7 januari 2014 @ 20:33:51 #209
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_135205064
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:38 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag kreeg op op mijn Galaxy S3 de verplichte Android 4.3 update voor m'n kiezen.
Alles tot nu toe gladjes en hij lijkt beter te performen dan onder 4.1.2.
Alleen lijkt het alsof ie een stuk trager laadt. Is dit normaal?
En behalve traag laden is de batterij ook 3x zo snel leeg.... :(
Als ik zo eens Google lijkt dat een standaard 'feature' bij de S3 met 4.3... :(
Same shit, different day
SC hopper present
pi_135320760
Ik hoop dat ik het goed heb.

Gisteren kwam ik iemand tegen die een Note mobiel had en deze niet kon gebruiken omdat er op zijn display een Android logo stond op een een verder zwart scherm waarin een draaiend iets was te zien.
Kleur lichtblauw. Daaronder een dunne balk met voortgang. Volgens de man is dat al een tijdje bezig en ik zei dat zijn Note aan het updaten was en hij waarschijnlijk alles op automatisch had staan waardoor je dus dit krijgt.

Klopt dit?
pi_135320875
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop dat ik het goed heb.

Gisteren kwam ik iemand tegen die een Note mobiel had en deze niet kon gebruiken omdat er op zijn display een Android logo stond op een een verder zwart scherm waarin een draaiend iets was te zien.
Kleur lichtblauw. Daaronder een dunne balk met voortgang. Volgens de man is dat al een tijdje bezig en ik zei dat zijn Note aan het updaten was en hij waarschijnlijk alles op automatisch had staan waardoor je dus dit krijgt.

Klopt dit?
Misschien.
pi_135320963
ik heb het ook es gehad met een s4 dat update was vastgelopen en da's omdat ik update met mobiel zelf. met samsung kies had ik geen problemen.
pi_135320980
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop dat ik het goed heb.

Gisteren kwam ik iemand tegen die een Note mobiel had en deze niet kon gebruiken omdat er op zijn display een Android logo stond op een een verder zwart scherm waarin een draaiend iets was te zien.
Kleur lichtblauw. Daaronder een dunne balk met voortgang. Volgens de man is dat al een tijdje bezig en ik zei dat zijn Note aan het updaten was en hij waarschijnlijk alles op automatisch had staan waardoor je dus dit krijgt.

Klopt dit?
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoop dat ik het goed heb.

Gisteren kwam ik iemand tegen die een Note mobiel had en deze niet kon gebruiken omdat er op zijn display een Android logo stond op een een verder zwart scherm waarin een draaiend iets was te zien.
Kleur lichtblauw. Daaronder een dunne balk met voortgang. Volgens de man is dat al een tijdje bezig en ik zei dat zijn Note aan het updaten was en hij waarschijnlijk alles op automatisch had staan waardoor je dus dit krijgt.

Klopt dit?
Misschien.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:58:42 #214
148823 znarch
ondertitel
pi_135322042
Ik kan bij de verlenging van mijn abonnement een nieuw toestel kiezen. Welke zouden jullie doen?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135323835
Weet je budget niet, maar de HTC one draait als een zonnetje. Heerlijk toestel!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:47:51 #216
148823 znarch
ondertitel
pi_135324083
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef -J-D- het volgende:
Weet je budget niet, maar de HTC one draait als een zonnetje. Heerlijk toestel!
Mjah. Het is een verlenging na meer dan 2 jaar. Geen enkel toestel zal duur zijn dan.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135325808
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:58 schreef znarch het volgende:
Ik kan bij de verlenging van mijn abonnement een nieuw toestel kiezen. Welke zouden jullie doen?
Ligt aan het budget.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:42 schreef -J-D- het volgende:
Weet je budget niet, maar de HTC one draait als een zonnetje. Heerlijk toestel!
Hier ben ik het mee eens (heb 'm zelf ook). Persoonlijk qua uiterlijk ook erg mooi.
Zou verder de Nexus 5 ook wel aanraden en de Motorola Moto G. Die laatste is lekker goedkoop (zo'n ¤150-200 afhankelijk van 8GB of 16GB geheugen en waar je 'm koopt).

Als je toestel hebt gekozen zou ik gaan vergelijken tussen nieuw abonnement, verlengen of sim-only.
Zeker die Motorolo is lekker goedkoop i.c.m. sim-only, de Nexus 5 is afhankelijk van provider ook redelijk te doen.

Vanaf 29 januari heb je overigens ook weer de BTW-dagen bij Media Markt. Misschien iets om mee te nemen. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:47 schreef znarch het volgende:
Mjah. Het is een verlenging na meer dan 2 jaar. Geen enkel toestel zal duur zijn dan.
Je bedoelt dat je huidige abonnement al 2+ jaar loopt? Dat maakt nog niet zo heel veel uit; mijn ervaring is dat verlengen nou niet echt veel voordeel meer biedt t.o.v. een paar jaar geleden. (toen ze nog échte deals hadden voor je als trouwe klant)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:09:18 #218
148823 znarch
ondertitel
pi_135326993
Iemand ervaring met de nexus 5 of HTC one? Hoor daar veel goeds over.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135328881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:09 schreef znarch het volgende:
Iemand ervaring met de nexus 5 of HTC one? Hoor daar veel goeds over.
Wat wil je weten?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:40:39 #220
148823 znarch
ondertitel
pi_135328916
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
Persoonlijke mening/ervaringen? :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135335877
http://android-developers(...)services-41.html?m=1

Verbeterde batterijduur gaat komen :)
pi_135388536
De apk is bij onder andere AndroidPolice te vinden. Gisteravond geïnstalleerd, ben benieuwd
pi_135388921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:40 schreef znarch het volgende:

[..]

Persoonlijke mening/ervaringen? :)
Nexus 5 hier, ik kom van een Sony xperia arc.

Ik vind het een erg fijn toestel, erg snel, mooi scherm, ziet er mooi uit en voelt erg fijn aan (kunststof). Nadeel is de accuduur. Scherm gaat zo'n 5 uur mee op een lading. Met de camera heb ik geen problemen en hoewel het geen stereospeakers heeft, vind ik het volume niet te zacht.

Over het algemeen echt dik tevreden over de nexus :)
  zondag 12 januari 2014 @ 12:33:42 #224
148823 znarch
ondertitel
pi_135390587
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 11:19 schreef Motorbass het volgende:

[..]

Nexus 5 hier, ik kom van een Sony xperia arc.

Ik vind het een erg fijn toestel, erg snel, mooi scherm, ziet er mooi uit en voelt erg fijn aan (kunststof). Nadeel is de accuduur. Scherm gaat zo'n 5 uur mee op een lading. Met de camera heb ik geen problemen en hoewel het geen stereospeakers heeft, vind ik het volume niet te zacht.

Over het algemeen echt dik tevreden over de nexus :)
Auch. 5 uur. Is dat met zwaar gebruik? 3g? wifi?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_135390654
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:33 schreef znarch het volgende:

[..]

Auch. 5 uur. Is dat met zwaar gebruik? 3g? wifi?
Screen on time bedoelt hij he, dus de tijd dat je de telefoon echt gebruikt. Dan valt 5 uur redelijk mee
pi_135390738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:32 schreef Sharpdressedman het volgende:

Misschien.
Ja..aan misschien heb ik wel erg weinig. Gezien feiten en omstandigheden lijkt mij geen enkele andere optie mogelijk. Waar zou het nog aan kunnen liggen dat het iets anders is?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 januari 2014 @ 12:43:41 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135390804
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Screen on time bedoelt hij he, dus de tijd dat je de telefoon echt gebruikt. Dan valt 5 uur redelijk mee
Vijf uur screen on time valt mee? Wat haal jij dan?
pi_135391147
Zit je werkelijk 5 uur per dag met je telefoon te spelen?
Powered by Janetje®
  maandag 13 januari 2014 @ 17:58:53 #229
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135444558
Was dit al bekend:
http://www.androidpolice.(...)content-is-now-free/

Toffe clock/alarm app en nu gewoon gratis. Zou wat mij betreft gewoon de standaard oplossing mogen worden in Android...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135486918
Sinds kort krijg ik in mijn fotogallerij wanneer ik een foto heb gemaakt na +- een dag een grijs vlak i.p.v. de foto. Soms lijkt het na even opnieuw opstarten opgelost maar dan komt het weer terug. Oudere foto's zijn nog wel gewoon te zien. Soms kan ik ook via whatsapp ontvangen foto's niet downloaden. Gaat om Android 4.0.4 op Jiayu G3. Iemand enig idee?
pi_135486974
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 17:58 schreef Kenju het volgende:
Was dit al bekend:
http://www.androidpolice.(...)content-is-now-free/

Toffe clock/alarm app en nu gewoon gratis. Zou wat mij betreft gewoon de standaard oplossing mogen worden in Android...
Ja, vanmorgen de rekensom als wekker gebruikt. NOOIT MEER. :P
pi_135521789
Welke browser gebruikt iedereen?

Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
pi_135521931
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Welke browser gebruikt iedereen?

Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Standaard browser die door Samsung meegeleverd is.
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:30:31 #234
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_135528576
Ik gebruik toch wel Chrome. Ik heb gewerkt met Dolphin, Firefox (de browser die ik op de pc alleen maar gebruik) en Opera maar uiteindelijk vond ik Chrome toch wel het fijnst. Heel groot vind ik de verschillen tussen al die browsers trouwens niet.
pi_135531043
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:22 schreef announcement het volgende:
Sinds kort krijg ik in mijn fotogallerij wanneer ik een foto heb gemaakt na +- een dag een grijs vlak i.p.v. de foto. Soms lijkt het na even opnieuw opstarten opgelost maar dan komt het weer terug. Oudere foto's zijn nog wel gewoon te zien. Soms kan ik ook via whatsapp ontvangen foto's niet downloaden. Gaat om Android 4.0.4 op Jiayu G3. Iemand enig idee?
Ik denk de micro sd die wat begint te haperen.
Had ik ook, in een andere telefoon deed deze sd het zelfde.
pi_135532686
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Welke browser gebruikt iedereen?

Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Dolphin. Heb ze allemaal geprobeerd maar vind deze de fijnste.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_135536931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef beantherio het volgende:
Ik gebruik toch wel Chrome. Ik heb gewerkt met Dolphin, Firefox (de browser die ik op de pc alleen maar gebruik) en Opera maar uiteindelijk vond ik Chrome toch wel het fijnst. Heel groot vind ik de verschillen tussen al die browsers trouwens niet.
Gebruik Opera Classic, de lagere snelheid neem ik graag voor lief omdat ik er text reflow voor terug krijg.
pi_135541601
Ik vind Firefox wel chill, eigenlijk alleen omdat ik dan alle history en browsers up to date heb ivm Firefox op mijn laptop.
pi_135548022
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Welke browser gebruikt iedereen?

Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Zelfde. Vind Chrome iets fijner draaien maar de toegevoegde waarde van firefox en zijn addons laten mij toch weer voor Mozilla kiezen.
pi_135548604
chrome op pc en natuurlijk chrome to phone extentie, chrome op tablet voor te surfen en dolphin voor porn en andere flash dingen.
op S4 heb ik standaard browser

enige wat ik mis in chrome wat firefox wel heeft is de download statusbar kan je tenminste zien hoe snel je download met chrome moet je ctrl J drukken vind ik zo onhandig
pi_135550455
quote:
5s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:28 schreef Drankster het volgende:
Welke browser gebruikt iedereen?

Had Google Chrome maar werd echt dood gegooid door adds, nu Firefox met adblocker.
Geroote Android + AdAway + Chrome = :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 08:37:46 #242
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135550475
Gewoon lekker Chrome.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135550867
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 08:35 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Geroote Android + AdAway + Chrome = :D
Heb sinds eind december voor het eerst een android toestel en ben totaal niet bekend met rooten etc. wat zijn precies de voordelen hier van?
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:29:21 #244
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_135551196
Dat je nog meer mogelijkheden krijgt dan er met een niet-geroote Android versie zijn. Bepaalde instellingen en rechten zijn namelijk afgeschermd in een niet-geroote Android versie, zodat apps niet zomaar het hele systeem kunnen verneuken. Als je Android toestel geroot is, zijn die 'begrenzers' er niet meer en kun je dus meer voor elkaar krijgen (en ook meer verneuken als je er te roekeloos mee om gaat).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:48:42 #245
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_135551566
Opera Mobile Classic. :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_135551833
Ik heb gisteren swiftkey gekocht in de amazon appstore maar vraag mij nu af hoe ik betaald heb.
Ik verwachte dat ik mijn paypall of cc moest invullen maar er werd om niets gevraagd en ik kon de app zo downloaden.

Weet iemand of je op krediet kunt kopen bij amazon?
Overigens verlopen updates dan ook automatisch?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:03:19 #247
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135551870
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb gisteren swiftkey gekocht in de amazon appstore maar vraag mij nu af hoe ik betaald heb.
Ik verwachte dat ik mijn paypall of cc moest invullen maar er werd om niets gevraagd en ik kon de app zo downloaden.

Weet iemand of je op krediet kunt kopen bij amazon?
Overigens verlopen updates dan ook automatisch?
cc gekoppeld aan je Amazon account? Tegoed van de december actie?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135551911
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

cc gekoppeld aan je Amazon account? Tegoed van de december actie?
Que? Die heb ik gemist.

En zover ik weet niet. IK koppel mijn CC eigenlijk nooit aan services.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:36:51 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_135552698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Que? Die heb ik gemist.

En zover ik weet niet. IK koppel mijn CC eigenlijk nooit aan services.
http://androidworld.nl/ni(...)app-game-van-de-dag/
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_135552827
quote:
Dan zal dat het zijn heb de app in december weer opnieuw gedownload op mijn nexus 5.
Ik krijg alleen nergens gevonden hoeveel tegoed ik dan nog heb.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_135559522
quote:
17s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:32 schreef Juup© het volgende:

Standaard browser die door Samsung meegeleverd is.
Heb ik inmiddels op non-actief staan na een hoop gedoe een tijd terug. Gewoon Chrome gedownload en nooit problemen.

Btw: Mensen die WhatsApp gebruiken.

Ik kreeg laatst een signaal dat ik moest updaten en ik zag dat deze update veelal wallpapers voor WhatsApp bevatte. Niet ge-update dus. Zal het veel uitmaken in het veilige gebruik van WhatsApp als je dit soort - in mijn ogen - onnodige updates achterwege laat?
pi_135560046
Next Browser is de browser to use!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_135625238
Ik ben sinds een paar uur eigenaar van een heuse nexus 7 tablet (2012). Weet iemand een launcher zonder appdrawer, maar ook zonder gelijk een hele iOS look? Dat bevalt me namelijk wel van mijn huawei telefoon.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:51:19 #254
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_135644761
Serieus? Ik vond het op de Huawei van mijn moeder juist enorm kut. Al die klote icoontjes op je homescreens enzo, nee doe mij maar een app drawer O+
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_135660368
Komen er dit jaar nog speciale telefoons uit naar jullie weten? Ik mag in april m'n abbo verlengen dus wil vast ff wat opties bekijken voor een nieuwe phone!
pi_135660762
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben sinds een paar uur eigenaar van een heuse nexus 7 tablet (2012). Weet iemand een launcher zonder appdrawer, maar ook zonder gelijk een hele iOS look? Dat bevalt me namelijk wel van mijn huawei telefoon.
Download MI Launcher in de Play Store van het MIUI team en gebruik een iOS skin.
NEE!
  zondag 19 januari 2014 @ 11:53:19 #257
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_135669836
Hij wil juist géén iOS look hebben dus dan vallen MIUI en verwanten af :P
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 19 januari 2014 @ 15:34:20 #258
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_135678478
hallo,

ik ga van de samsung galaxy s3 naar de samsung note 3. nu is de vraag hoe kan ik all mijn apps overzetten?

en als ik ze overzet, ben ik dan progress in games kwijt?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 19 januari 2014 @ 17:29:52 #259
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_135683495
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
hallo,

ik ga van de samsung galaxy s3 naar de samsung note 3. nu is de vraag hoe kan ik all mijn apps overzetten?

en als ik ze overzet, ben ik dan progress in games kwijt?
Als je het backups maken van je gegevens en het automatisch terugzetten van je backup ingesteld hebt dan zou je nieuwe toestel je apps automatisch moeten downloaden bij het instellen.

Save-games zul je waarschijnlijk wel kwijt zijn.
pi_135683920
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef BartMcCormick het volgende:
Komen er dit jaar nog speciale telefoons uit naar jullie weten? Ik mag in april m'n abbo verlengen dus wil vast ff wat opties bekijken voor een nieuwe phone!
Xperia T2 Ultra. :)

Zou in April komen.
http://www.sonymobile.com/nl/products/phones/xperia-t2-ultra/
pi_135684791
Wat is nou de beste browser voor Android? 'K hoor veel goeds over UC browser en Chrome, of zijn er nog betere/onbekendere browsers.
pi_135687471
Vandaag de update naar 4.3 gekregen op mijn Z. :)
pi_135689501
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:27 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Download MI Launcher in de Play Store van het MIUI team en gebruik een geen iOS skin.
}:|!

Helaas is de Mi launcher niet beschikbaar voor tablets... ;{
pi_135690207
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef andreas612 het volgende:
Wat is nou de beste browser voor Android? 'K hoor veel goeds over UC browser en Chrome, of zijn er nog betere/onbekendere browsers.
Zie vorige pagina.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_135848618
VNC Viewer voor Android is momenteel gratis. Schijnt normaal ¤9.99 te kosten.
pi_135850421
misschien niet helemaal het goede topic, maar wat zou ik nog kunnen vragen voor een Galaxy SIII incl 32Gb(?) Sandisk kaartje en extra accu?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:30:14 #267
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_135899894
hallo.

ik heb pas een note 3 super ding *O*

alleen is het jammer dat de note 3 branded is, nou zou ik hem graag willen unbranden.

moet ik daarvoor een hele nieuwe android erop flashen, of kan ik het zonder te flashen?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:55:08 #268
300718 Kenju
Say It!!??
pi_135905215
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
misschien niet helemaal het goede topic, maar wat zou ik nog kunnen vragen voor een Galaxy SIII incl 32Gb(?) Sandisk kaartje en extra accu?
Hangt van het aanbod af. Check gewoon wat mensen op marktplaats ervoor vragen en bepaal aan de hand daarvan je prijs.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135932986
- Installeer Go Launcher EX.
- Open het menu en ga Preferences > About GO Launcher EX > Enter Activation code.
- Voer als activatiecode "appsales" in.
- Heb nu GO Launcher Prime. ^O^

Geldig t/m vandaag en alleen voor nieuwe gebruikers van Go Launcher Prime.

pi_136002524
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vandaag de update naar 4.3 gekregen op mijn Z. :)
Ik ook. Het lijkt de batterij wat sneller leeg te trekken...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_136002772
quote:
11s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef OA het volgende:

[..]

Ik ook. Het lijkt de batterij wat sneller leeg te trekken...
Bij mij gaat die langer mee. Al heb ik wel 1 dag gehad dat "Mediaserver" de telefoon erg rap leeg trok. Maar ik heb geen idee wat toen de "Mediaserver" getriggered had...
  maandag 27 januari 2014 @ 20:34:51 #272
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_136022435
Al meer mensen met KitKat die overgestapt zijn van de Dalvik compiler naar de ART compiler?

Na een paar app crashes in het prille begin (daarna niet meer gehad) merk ik vooral verbetering in de accuduur. Vooral in standby loopt-ie nog minder snel leeg. Alle apps die ik geïnstalleerd heb draaien gewoon. :)

Heb een Nexus 7 (2013) btw
pi_136032277
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
hallo.

ik heb pas een note 3 super ding *O*

alleen is het jammer dat de note 3 branded is, nou zou ik hem graag willen unbranden.

moet ik daarvoor een hele nieuwe android erop flashen, of kan ik het zonder te flashen?
Je kan rooten en of alle providerjunk er af halen of er een custom ROM op gooien. Check XDA er even op na.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 27-01-2014 23:06:28 ]
pi_136032567
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef DemonRage het volgende:
Al meer mensen met KitKat die overgestapt zijn van de Dalvik compiler naar de ART compiler?

Na een paar app crashes in het prille begin (daarna niet meer gehad) merk ik vooral verbetering in de accuduur. Vooral in standby loopt-ie nog minder snel leeg. Alle apps die ik geïnstalleerd heb draaien gewoon. :)

Heb een Nexus 7 (2013) btw
Mijn Moto G draait nu bijna 2 weken op ART, en nog niks gemerkt qua crashes. "Voel" voor de rest niet echt het verschil.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:02:54 #275
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_136045237
Doet Whatsapp het ook gewoon onder ART? Want ik heb ooit gelezen dat Whatsapp daar niet op draait en dat heeft mij verhinderd om over te schakelen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_136045248
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
- Installeer Go Launcher EX.
- Open het menu en ga Preferences > About GO Launcher EX > Enter Activation code.
- Voer als activatiecode "appsales" in.
- Heb nu GO Launcher Prime. ^O^

Geldig t/m vandaag en alleen voor nieuwe gebruikers van Go Launcher Prime.

]
Dank U. ^O^
pi_136082902
Weet iemand hoe ik het kan veranderen dat ik bepaalde apps wél kan downloaden? Ik krijg nou bij veel apps 'dit item is niet beschikbaar in uw regio' zelfs bekende apps als temple run bijv.
pi_136095091
Vraag over WhatsApp.

Bij een update zag ik dat men nieuwe wallpapers had alleen zit ik daar niet op te wachten omdat te downloaden omdat ik tevreden ben met hoe alles is. Toch staat erbij dat het een belangrijke update is.

vraag: Kan het kwaad toch deze update te installeren en later te de-installeren of is dat laatste een hachelijke zaak omdat... het niet gaat of teveel haken en ogen heeft.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:48:37 #279
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_136097157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:33 schreef andreas612 het volgende:
Weet iemand hoe ik het kan veranderen dat ik bepaalde apps wél kan downloaden? Ik krijg nou bij veel apps 'dit item is niet beschikbaar in uw regio' zelfs bekende apps als temple run bijv.
Zoek op Google naar het .apk bestand.

quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Iwanius het volgende:
Vraag over WhatsApp.

Bij een update zag ik dat men nieuwe wallpapers had alleen zit ik daar niet op te wachten omdat te downloaden omdat ik tevreden ben met hoe alles is. Toch staat erbij dat het een belangrijke update is.

vraag: Kan het kwaad toch deze update te installeren en later te de-installeren of is dat laatste een hachelijke zaak omdat... het niet gaat of teveel haken en ogen heeft.
Je hebt gewoon de optie om je eigen wallpaper in te stellen.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:02:44 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136097778
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Mirel het volgende:

[..]

Zoek op Google naar het .apk bestand.
ja, goed idee. Veilig ook :Y

Beter een andere ROM of via een andere modificatie (XPOSED, build prop aanpassen oid), ook niet geheel zonder risico maar vast veiliger dan gekraakte apktjes
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:07:33 #281
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136097975
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ja, goed idee. Veilig ook :Y

Beter een andere ROM of via een andere modificatie (XPOSED, build prop aanpassen oid), ook niet geheel zonder risico maar vast veiliger dan gekraakte apktjes
Jahoor, als je een beetje betrouwbare site opzoekt of de .apk bestanden download via bv nieuwsgroepen.
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Iwanius het volgende:
Vraag over WhatsApp.

Bij een update zag ik dat men nieuwe wallpapers had alleen zit ik daar niet op te wachten omdat te downloaden omdat ik tevreden ben met hoe alles is. Toch staat erbij dat het een belangrijke update is.

vraag: Kan het kwaad toch deze update te installeren en later te de-installeren of is dat laatste een hachelijke zaak omdat... het niet gaat of teveel haken en ogen heeft.
Is gewoon een optie, hoef je niet te gebruiken. Lekker updaten dus.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136099727
Binnenkort maar solliciteren voor de funtie vertaler bij Huawei denk ik :P

pi_136112136
Lijkt mij geen slechte aanbieding:



Alleen wat dit betekent "Met deze Note uit de Proxi Collectie" is mij een raadsel?
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:07:31 #284
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_136112348
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef Juup© het volgende:
Lijkt mij geen slechte aanbieding:

[ afbeelding ]

Alleen wat dit betekent "Met deze Note uit de Proxi Collectie" is mij een raadsel?
Enige wat ik kan bedenken is dat het wellicht een Proximus (Belgische provider) toestel is.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_136112751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef Reemi het volgende:

[..]

Enige wat ik kan bedenken is dat het wellicht een Proximus (Belgische provider) toestel is.
Ben ik ook al op aan het zoeken geweest, maar ik ben er niets over tegengekomen dat het b.v. een branded phone tbv Proximus zou zijn. Bovendien wordt de telefoon vanuit Spanje geleverd.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:14:26 #286
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_136112784
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben ik ook al op aan het zoeken geweest, maar ik ben er niets over tegengekomen dat het b.v. een branded phone tbv Proximus zou zijn. Bovendien wordt de telefoon vanuit Spanje geleverd.
Ziet er in ieder geval uit als een prima deal, mooi prijsje.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_136112959
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:14 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ziet er in ieder geval uit als een prima deal, mooi prijsje.
Mocht hij wel branded zijn dan is dat er zo weer af :P
pi_136114444
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:04 schreef Juup© het volgende:
Lijkt mij geen slechte aanbieding:

[ afbeelding ]

Alleen wat dit betekent "Met deze Note uit de Proxi Collectie" is mij een raadsel?
Maar bij eventuele garantiegevallen, kapotte pixels o.i.d. mag je 'm naar Spanje sturen...
Plus je schijnt maar 1 jaar garantie te krijgen.
pi_136114768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Maar bij eventuele garantiegevallen, kapotte pixels o.i.d. mag je 'm naar Spanje sturen...
Plus je schijnt maar 1 jaar garantie te krijgen.
Klopt, dat kan idd een nadeel zijn.
pi_136136033
Iemand een idee wanneer 4.4 uitkomt voor de Xperia Z1?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_136167306
quote:
The Adobe Flash Player is no longer compatible with Android 4.4 Kitkat devices. Some critical APIs have been removed from Android 4.4 Kitkat that all browser cannot activate the flash player. We are working on to provide better video playing experience.
Iemand al een ’normale’ oplossing ipv custom roms, XDA. etc?
pi_136210200
Google Chromecast voor ¤34 bij Amazon.de als je voor verkoper "Entronics" kiest.



[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 01-02-2014 19:32:09 ]
pi_136210932
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bij mij gaat die langer mee. Al heb ik wel 1 dag gehad dat "Mediaserver" de telefoon erg rap leeg trok. Maar ik heb geen idee wat toen de "Mediaserver" getriggered had...
De batterij ging nog maar zo'n 15 uur mee bij normaal gebruik, terwijl dat voorheen 2 dagen was.

Deze tip heeft bij mij in ieder geval gewerkt, de batterij gaat weer 2 dagen mee.

http://www.androidics.nl/(...)-galaxy-s3-oplossen/

quote:
Op mijn S3 had ik na 4.3 ook last van een korte levensduur van een batterijlading. Ik heb de cachepartitie geleegd en dat heeft bij mij geholpen.

Je cache legen doe je als volgt:
- S3 uitschakelen
- Een paar seconden wachten
- Gelijktijdig de volgende knoppen indrukken : volume omhoog, home en aan-uit-knop.
- Als de telefoon aangaat laat dan de aan-uit-knop los
- Wanneer het scherm aangaat (Samsung logo) laat dan alle knoppen los.
- Navigeer nu in het menu dat verschijnt naar beneden en kies voor “wipe cache”
- Hierna kiezen voor “reboot system”
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_136225741
Ik heb een tweedehands budget tablet gekregen, een Nextbook (ofwel werkloos) draaiend op Android 4.0.3. Apparaat is niet de snelste, vraag me af of er nog manieren zijn om wat performancewinst eruit te halen. Ik wil 'm gebruiken als extra internetscherm, vooral fora, social media en om wat YouTube te kijken.
pi_136229875
Jammer Samsung ;(



Als er geen mogelijkheid komt om Knox legaal uit te schakelen c.q. verwijderen dan zal dit misschien mijn laatste Samsung zijn.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:42:05 #296
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136345692
weet iemand nog een leuke TD game?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 4 februari 2014 @ 22:42:15 #297
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136345705
quote:
17s.gif Op zondag 2 februari 2014 08:44 schreef Juup© het volgende:
Jammer Samsung ;(

[ afbeelding ]

Als er geen mogelijkheid komt om Knox legaal uit te schakelen c.q. verwijderen dan zal dit misschien mijn laatste Samsung zijn.
Wat is dat?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 6 februari 2014 @ 11:41:32 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_136395874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:52 schreef Iemand91 het volgende:
Google Chromecast voor ¤34 bij Amazon.de als je voor verkoper "Entronics" kiest.

[ afbeelding ]
DaMn you. :P

Us kieken of heh nou wah is. (^^,)

- Ok, set-up wilde op de een of andere manier niet via pc (kon 'em niet met m'n thuisnetwerk verbinden), via m'n tablet is het echter gelukt. Daarna met m'n tablet bijvoorbeeld in YouTube op het casticoontje klikken en we zijn al 'go!'. :D Pretty nice, I like. Heb geen fancy smartTV, wel een Raspberry Pi en een MINIX NEO X5 met Mele F10 keyboard/airmouse, maar dit zo met je tablet doorstreamen en dan gewoon op je tablet verder browsen terwijl je iets op je tv kijkt, vind het wel relaxt eigenlijk. Alleen streched 'ie het materiaal schermvullend waardoor de zijkanten eraf vallen. Had liever zwarte balken boven en onder. Moet ik ff nagaan of je dat ergens instellen kan.

Komt trouwens met een korte flexibele HDMI verlenger, een instruction booklet, een US (!) wallsocket met USB-poort en een langer dan gemiddelde (meen ik) USB-kabel. Heb toch tig US -> EU adaptertjes thuis, dus kwam goed uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 06-02-2014 12:13:53 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136400201
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:41 schreef shiznuts het volgende:
DaMn you. :P
_O-

Sorry :@ :')
quote:
Us kieken of heh nou wah is. (^^,)

- Ok, set-up wilde op de een of andere manier niet via pc (kon 'em niet met m'n thuisnetwerk verbinden), via m'n tablet is het echter gelukt. Daarna met m'n tablet bijvoorbeeld in YouTube op het casticoontje klikken en we zijn al 'go!'. :D Pretty nice, I like. Heb geen fancy smartTV, wel een Raspberry Pi en een MINIX NEO X5 met Mele F10 keyboard/airmouse, maar dit zo met je tablet doorstreamen en dan gewoon op je tablet verder browsen terwijl je iets op je tv kijkt, vind het wel relaxt eigenlijk. Alleen streched 'ie het materiaal schermvullend waardoor de zijkanten eraf vallen. Had liever zwarte balken boven en onder. Moet ik ff nagaan of je dat ergens instellen kan.

Komt trouwens met een korte flexibele HDMI verlenger, een instruction booklet, een US (!) wallsocket met USB-poort en een langer dan gemiddelde (meen ik) USB-kabel. Heb toch tig US -> EU adaptertjes thuis, dus kwam goed uit.
Heb zelf ook 10 seconden gedacht om 'm uit te proberen maar toch maar niet gedaan. De incidentele keer dat we bijvoorbeeld een Youtube filmpje willen bekijken op de tv kunnen wij dat al (XBMC op de Ouya of de Youtube app/client van de TV zelf).

Netflix, Play Movies e.d. gebruiken we toch niet. Maar als je dat wél gebruikt en je moet iets hebben om dat af te spelen op de tv is dat inderdaad een heel aardig ding. Veel plezier d'r mee! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')