Heb ik inmiddels op non-actief staan na een hoop gedoe een tijd terug. Gewoon Chrome gedownload en nooit problemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:32 schreef Juup© het volgende:
Standaard browser die door Samsung meegeleverd is.
Download MI Launcher in de Play Store van het MIUI team en gebruik een iOS skin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben sinds een paar uur eigenaar van een heuse nexus 7 tablet (2012). Weet iemand een launcher zonder appdrawer, maar ook zonder gelijk een hele iOS look? Dat bevalt me namelijk wel van mijn huawei telefoon.
Als je het backups maken van je gegevens en het automatisch terugzetten van je backup ingesteld hebt dan zou je nieuwe toestel je apps automatisch moeten downloaden bij het instellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
hallo,
ik ga van de samsung galaxy s3 naar de samsung note 3. nu is de vraag hoe kan ik all mijn apps overzetten?
en als ik ze overzet, ben ik dan progress in games kwijt?
Xperia T2 Ultra.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef BartMcCormick het volgende:
Komen er dit jaar nog speciale telefoons uit naar jullie weten? Ik mag in april m'n abbo verlengen dus wil vast ff wat opties bekijken voor een nieuwe phone!
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Download MI Launcher in de Play Store van het MIUI team en gebruik een geen iOS skin.
Zie vorige pagina.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:00 schreef andreas612 het volgende:
Wat is nou de beste browser voor Android? 'K hoor veel goeds over UC browser en Chrome, of zijn er nog betere/onbekendere browsers.
Hangt van het aanbod af. Check gewoon wat mensen op marktplaats ervoor vragen en bepaal aan de hand daarvan je prijs.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
misschien niet helemaal het goede topic, maar wat zou ik nog kunnen vragen voor een Galaxy SIII incl 32Gb(?) Sandisk kaartje en extra accu?
Ik ook. Het lijkt de batterij wat sneller leeg te trekken...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vandaag de update naar 4.3 gekregen op mijn Z.
Bij mij gaat die langer mee. Al heb ik wel 1 dag gehad dat "Mediaserver" de telefoon erg rap leeg trok. Maar ik heb geen idee wat toen de "Mediaserver" getriggered had...quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook. Het lijkt de batterij wat sneller leeg te trekken...
Je kan rooten en of alle providerjunk er af halen of er een custom ROM op gooien. Check XDA er even op na.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:30 schreef cherrycoke het volgende:
hallo.
ik heb pas een note 3 super ding![]()
alleen is het jammer dat de note 3 branded is, nou zou ik hem graag willen unbranden.
moet ik daarvoor een hele nieuwe android erop flashen, of kan ik het zonder te flashen?
Mijn Moto G draait nu bijna 2 weken op ART, en nog niks gemerkt qua crashes. "Voel" voor de rest niet echt het verschil.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef DemonRage het volgende:
Al meer mensen met KitKat die overgestapt zijn van de Dalvik compiler naar de ART compiler?
Na een paar app crashes in het prille begin (daarna niet meer gehad) merk ik vooral verbetering in de accuduur. Vooral in standby loopt-ie nog minder snel leeg. Alle apps die ik geïnstalleerd heb draaien gewoon.
Heb een Nexus 7 (2013) btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |