abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133553511
Ik was vroeger ontzettend egoïstisch als het om vriendinnen, seks en afspraken ging. Mijn vriendin moest perse monogaam zijn en zelf ging ik alweer verder zoeken als de relatie binnen was. Als in zijnde, ik moest weer een nieuwe uitdaging hebben en seks met een ander.

Achteraf schaam ik mij dood als ik nu zie hoeveel moeite die meiden voor mij deden en ik ze als oud vuil behandelde. Want achter hun rug om zat ik te daten en had ik seks met andere vrouwen. Maar mochten ze zelf vreemdgaan dan mochten ze direct 'oprotten'.

Nu heb ik een vriendin waar ik echt van houd, en waar ik het eerder niet zo nauw nam met zelf monogaam zijn, is zij de enige in mijn hoofd en de enige waar ik bij wil zijn en oud wil worden. Zij is de eerste waar ik dit gevoel mee heb.

Dit gevoel komt vanzelf als je 'uitgeneukt' bent en de ware tegenkomt, ben ik van mening. Overigens heb ik mijn vriendin leren kennen en we waren aan het daten toen we beiden een relatie hadden. Misschien dat soort ook wel soort zoekt om eindelijk tevreden te zijn.
pi_133553542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Channie83 het volgende:

[..]

Echte ezels ja! ik heb mijn pa ooit betrapt,eerste wat ik zag in mijn ooghoek was een stenen asbak wat ik boven op zijn hersenpan heb geslagen tot 3x toe..gelukkig dat tie nu dood is(ja grof ik weet het) maar wel alle rust van de wereld *O*
Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel. ;)
Ik haat hem niet, maar ik hou van mijn moeder. Zo een schatje.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133553648
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Nu je dat allemaal zo vertelt snap ik jouw verhouding tov vrouwen;
Maar probeer hun verhaal los te laten, je hebt nog een mooi toekomst , verpest het niet door wat ze fout gedaan hebben. En ja ik zou echt afstand nemen van uwe vader hoor!! Als het moet dan moet het hé.
Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.

nja relatie met me vader is hierdoor wel echt kapot gegaan, gesprekken met hem heb ik nooit meer sinds dat ik 15 was.. gewoon beetje dat oppervlakkige gedoe maar nooit echt diepe gesprekken..

ach ja vind dat ik het nog aardig doe, alleen heb wel iets van "echte" liefde bestaat niet echt meer :P.. aangezien alles te breken is.
Waz met jou!
pi_133553693
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel. ;)
Ik haat hem niet, maar ik hou van mijn moeder. Zo een schatje.
Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen. _O_
pi_133553759
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.

nja relatie met me vader is hierdoor wel echt kapot gegaan, gesprekken met hem heb ik nooit meer sinds dat ik 15 was.. gewoon beetje dat oppervlakkige gedoe maar nooit echt diepe gesprekken..

ach ja vind dat ik het nog aardig doe, alleen heb wel iets van "echte" liefde bestaat niet echt meer :P.. aangezien alles te breken is.
Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" is ;)
Maar het is hun verhaal, Jouw verhaal kan nog komen en kan er mooi uitzien ;)
pi_133553800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:

[..]

Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen. _O_
Sorry dit is het moment om te zeggen , i love you :*
Ik ben blij dat er mensen zijn die dat snappen.
pi_133554527
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" is ;)
Maar het is hun verhaal, Jouw verhaal kan nog komen en kan er mooi uitzien ;)
dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoor :P.. ieder zijn eigen visie toch?.

ja, ik maak me daar ook helemaal geen zorgen over of zo hoor ;)
Waz met jou!
pi_133554933
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoor :P.. ieder zijn eigen visie toch?.

ja, ik maak me daar ook helemaal geen zorgen over of zo hoor ;)
Goed ;)
pi_133555064
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Sorry dit is het moment om te zeggen , i love you :*
Ik ben blij dat er mensen zijn die dat snappen.
I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!! *O*
Als je het pas mee heb gemaakt in je leven ,kan je het passen echt snappen en voelen.....
Daarom ben ik ook maatschappelijkwerkster *O* *;
pi_133555098
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:59 schreef Channie83 het volgende:

[..]

I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!! *O*
Als je het pas mee heb gemaakt in je leven ,kan je het passen echt snappen en voelen.....
Daarom ben ik ook maatschappelijkwerkster *O* *;
Idd. *; :*
  zondag 24 november 2013 @ 02:51:00 #211
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 19:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Doei :W fijn genot en tot ziens :* :* :*
Tot nu,, gezien dat je nog hier bent en ik weer terug :P :*
we dan
  zondag 24 november 2013 @ 02:51:46 #212
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565453
Of kom ik ook binnen op een verkeerd moment nu? :P :7
we dan
pi_133565456
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Tot nu,, gezien dat je nog hier bent en ik weer terug :P :*
Ja de vraag is , waar ben ik in het echt hé :P
  zondag 24 november 2013 @ 02:52:27 #214
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565466
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja de vraag is , waar ben ik in het echt hé :P
Waarschijnlijk bij channie zo te lezen :P
we dan
pi_133565479
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bij channie zo te lezen :P
channie? wie/wat is dat?
  zondag 24 november 2013 @ 02:54:17 #216
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565494
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:53 schreef complicate het volgende:

[..]

channie? wie/wat is dat?
Hmm....... het fokmeisje die je net de liefde verklaarde schat... :*
we dan
pi_133565532
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hmm....... het fokmeisje die je net de liefde verklaarde schat... :*
Ah zo schatje, nee Channie is denk ik in NL, maar ik ben van plan om haar uit te nodigen voor een party als mijn vader sterft ;). Ik ben nu op dit moment buiten (disco) in Antwerpen. :*
  zondag 24 november 2013 @ 02:59:10 #218
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565551
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah zo schatje, nee Channie is denk ik in NL, maar ik ben van plan om haar uit te nodigen voor een party als mijn vader sterft ;). Ik ben nu op dit moment buiten (disco) in Antwerpen. :*
Wow ik heb iets gemist volgens mij. En veel plezier, genoeg dansen maar niet zoveel dat je niet meer kan fokken hé :P
we dan
pi_133565572
quote:

[..]

pi_133565574
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 02:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wow ik heb iets gemist volgens mij. En veel plezier, genoeg dansen maar niet zoveel dat je niet meer kan fokken hé :P
Schatje ik heb zoveeeeeel gedanst, maar als ik aan je denk en een fok! reactie zie/verwacht, ja dan kom ik op FOk!, love in the air enzo. :P
pi_133565577
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:01 schreef Channie83 het volgende:

[..]

Er ging iets mis...
pi_133565601
Ahhhhhw O+ het ontstaan van een nieuwe FOK! Liefde :D
pi_133565607
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:04 schreef Murdera het volgende:
Ahhhhhw O+ het ontstaan van een nieuwe FOK! Liefde :D
Fok! humor , ja. ;)
pi_133565618
quote:

[..]

ik voel me vereerd dat ik dan mag komen om de bepaalde vreugde met elkaar te delen.Waarom sta je buiten dan??
  zondag 24 november 2013 @ 03:05:58 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565622
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Fok! humor , ja. ;)
Humor? Hoezo humor? ;( Nou nu ga ik niet meer voor je koken hoor. Nou ja oke ik maak nog wel de saus
we dan
pi_133565634
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Fok! humor , ja. ;)
laat me nou in de waan :(
pi_133565642
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef Channie83 het volgende:

[..]

ik voel me vereerd dat ik dan mag komen om de bepaalde vreugde met elkaar te delen.Waarom sta je buiten dan??
Ja hoor, dan kunnen we dan een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan te ~O> dus dacht even buiten en zag hiergaanwedan op fok!. :P
pi_133565648
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 03:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

laat me nou in de waan :(
nee hoor :{
  zondag 24 november 2013 @ 03:09:31 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565657
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, dan kunnen we er een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan te ~O> dus dacht even buiten en zag hiergaanwedan op fok!. :P
Je bent te lief voor me :* Verwacht niet van me dat ik even zacht tegen je terug doe ~O> Wordt weer 8 uur ofzo voordat je teruggaat? :P
we dan
pi_133565674
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je bent te lief voor me :* Verwacht niet van me dat ik even zacht tegen je terug doe ~O> Wordt weer 8 uur ofzo voordat je teruggaat? :P
Meestal ben ik terug in Brussel om 8u30 ja.
Edit: aaaah zo 8 uur .....
  zondag 24 november 2013 @ 03:11:49 #231
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565691
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Oke dan heb ik nog 5,5 uur
we dan
  zondag 24 november 2013 @ 03:15:40 #232
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565723
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Edit: aaaah zo 8 uur .....
Maar ik ga nu wel een beetje slapen schat :* Nog veel dansplezier en tot morgen weer. Vaste tijd op fok :P O+ :* :* :* En rustig aan
we dan
pi_133565724
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, dan kunnen we dan een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan te ~O> dus dacht even buiten en zag hiergaanwedan op fok!. :P
Deal.. ik neem mijn dans schoenen er voor mee! wel gezellie dat je dan op fok komt
pi_133565758
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:

[..]

Deal.. ik neem mijn dans schoenen er voor mee! wel gezellie dat je dan op fok komt
:P Ik ben een beetje "verliefd" op fok! , maar jammer dat fok! geen ****** heeft.
Goed ik ga nu weer binnnen, het is koud, ik ga mij laten verwarmen zo ~O> .
Slaaplekker :* :W
  zondag 24 november 2013 @ 03:21:24 #235
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565775
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef complicate het volgende:

[..]

:P Ik ben een beetje "verliefd" op fok! , maar jammer dat fok! geen ****** heeft.
Goed ik ga nu weer binnnen, het is koud, ik ga mij laten verwarmen zo ~O> .
Slaaplekker :* :W
Geen 'centen' heeft? Echt weer typisch een vrouw hé :P :7
we dan
pi_133565786
quote:
11s.gif Op zondag 24 november 2013 03:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Geen 'centen' heeft? Echt weer typisch een vrouw hé :P :7
Nee, geen P****L ;) :7
Slaapwel :W :*
  zondag 24 november 2013 @ 03:24:05 #237
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133565794
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 03:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, geen P****L ;) :7
Slaapwel :W :*
Droom fijn jij ook straks babe :*
we dan
pi_133566575
Als een man vreemd gaat vind ik dat niet erg (geen kids) maar van een vrouw weer wel. En dan vind ik het vooral erg omdat ze zich dan door haar emoties heeft laten leiden, bij een man vermoed ik eerder rationeel vreemdgaan.

Misschien is het ook omdat ik eerder empathie voel voor het leed van mannen dan dat van vrouwen.
Alles moet ROOD.
  zondag 24 november 2013 @ 09:18:32 #239
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_133567042
Ik denk dat het een kwestie is van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Dat is een van de meest basale leefregels die in bijna alle culturen en religies voorkomt. Natuurlijk zijn er mensen die het prima vinden als hun partner het met een ander doet, maar dan heet het een open relatie en geen vreemdgaan.
...as always
pi_133568006
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je deel 1 gelezen?
Nee, denk je dat ik heel deel 1 ga zitten lezen?
pi_133570499
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 09:18 schreef Anyanka het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Dat is een van de meest basale leefregels die in bijna alle culturen en religies voorkomt. Natuurlijk zijn er mensen die het prima vinden als hun partner het met een ander doet, maar dan heet het een open relatie en geen vreemdgaan.
True. Met een open relatie is niets mis, met liegen en bedriegen natuurlijk wel. Tegelijkertijd is het ook zo: ik zou het niet erg vinden als mijn partner ook het bed deelde met een ander (wil dus een open relatie); echter als ik in een niet-open relatie zit dan vind ik het wel lastiger om die grens te trekken en de verleidingen te weerstaan, juist omdat ik het niet erg zou vinden als het mij andersom zou overkomen, en omdat ik weet dat voor mij seks/lust en liefde gescheiden kunnen zijn: als ik een slippertje zou hebben tijdens mijn relatie dan zou dat puur lust zijn en los staan van de liefde die ik voor hem voel. Tegelijkertijd, als ik van hem hou zou ik hem natuurlijk ook niet moeten voorliegen/bedriegen. Blijft lastig voor mij - ik wil niet voor niets een open relatie. Maar ja, als ik verliefd word op iemand, en die blijkt een monogame relatie te willen, dan zal het ook lastig zijn alleen maar om die reden de boel met hem af te kappen....

Bij mijn laatste relatie (met iemand die wel een monogame relatie wilde) heb ik eerlijk gezegd dat ik niet in 100% monogamie geloof, maar dat ik mij desondanks wel redelijk kan schikken naar een monogame relatie: ik kan mij over het algemeen wel inhouden, uit liefde voor de ander omdat ik weet dat het hem zou kwetsen. Daar heb ik wel bij gezegd dat ik geen garantie durf te geven dat ik na jaren relatie niet één keertje in de fout zou gaan: ik durf niet de belofte te doen dat het nooit eens zou gebeuren.

Idealiter vind ik uiteraard iemand die ook een open relatie wil zodat we beiden geen concessies hoeven te doen op dat gebied. Dat zou een stuk makkelijker zijn.

Overigens, inhakend op de punten die in het eerste deel aan de orde kwamen: ik denk dat de behoefte aan monogamie in elk geval ten dele wel te maken heeft met een bepaalde angst iemand kwijt te raken, en het gevoel niet meer op de eerste plek te staan of hier iig toch niet zeker van te zijn. Althans, ik heb persoonlijk dus geen moeite met een niet-monogame relatie omdat voor mij seks en liefde gescheiden kunnen bestaan, en seks met een ander die puur om de seks draait zie ik derhalve niet als bedreiging voor onze liefde. Ik zou het dan ook lastiger vinden als mijn partner een daadwerkelijke liefdesrelatie ernaast zou hebben (polyamorie). Zeg overigens niet dat ik dat niet zou kunnen (dat kan je denk ik enkel ervaren), maar zo makkelijk als een open relatie met just seks zou het niet zijn denk ik. Het zou voor mij iig een hoop openheid vereisen over de emoties die spelen - dan weet ik tenminste hoe zijn gevoelens voor mij zich verhouden tot zijn gevoelens voor die ander.
  zondag 24 november 2013 @ 18:21:13 #242
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_133580842
Als degene die je in alles vertrouwd tegen jou liegt en daarbij ook nog word gepenetreerd door een andere lul dan doet dat natuurlijk pijn en krijg ik kotsneigingen, alleen het overlijden van iemand brengt bij mij ergere gevoelens naar boven. In overleg seks met een ander hebben is natuurlijk een heel ander verhaal.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_133583770
Je vrouw laten vreemdgaan, en dan zeker andermans kind bewust opvoeden? :')
  zondag 24 november 2013 @ 22:37:42 #244
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133593420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Vaandrig het volgende:
Ik was vroeger ontzettend egoïstisch als het om vriendinnen, seks en afspraken ging. Mijn vriendin moest perse monogaam zijn en zelf ging ik alweer verder zoeken als de relatie binnen was. Als in zijnde, ik moest weer een nieuwe uitdaging hebben en seks met een ander.

Achteraf schaam ik mij dood als ik nu zie hoeveel moeite die meiden voor mij deden en ik ze als oud vuil behandelde. Want achter hun rug om zat ik te daten en had ik seks met andere vrouwen. Maar mochten ze zelf vreemdgaan dan mochten ze direct 'oprotten'.

Nu heb ik een vriendin waar ik echt van houd, en waar ik het eerder niet zo nauw nam met zelf monogaam zijn, is zij de enige in mijn hoofd en de enige waar ik bij wil zijn en oud wil worden. Zij is de eerste waar ik dit gevoel mee heb.

Dit gevoel komt vanzelf als je 'uitgeneukt' bent en de ware tegenkomt, ben ik van mening. Overigens heb ik mijn vriendin leren kennen en we waren aan het daten toen we beiden een relatie hadden. Misschien dat soort ook wel soort zoekt om eindelijk tevreden te zijn.
Ja, doe eens een update in je topique?
Resistance is futile.
  maandag 25 november 2013 @ 00:25:36 #245
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133597519
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 06:08 schreef Wazzim het volgende:
Als een man vreemd gaat vind ik dat niet erg (geen kids) maar van een vrouw weer wel. En dan vind ik het vooral erg omdat ze zich dan door haar emoties heeft laten leiden, bij een man vermoed ik eerder rationeel vreemdgaan.

Misschien is het ook omdat ik eerder empathie voel voor het leed van mannen dan dat van vrouwen.
Geen enkele hoeveelheid emogifs kan de sneuheid van deze post recht doen. :')
pi_133597638
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:25 schreef Pienata het volgende:

[..]

Geen enkele hoeveelheid emogifs kan de sneuheid van deze post recht doen. :')
Onveilig vreemdgaan vind ik erger van vrouwen dan van mannen, dat dan weer wel, gewoon het risico lopen zwanger te raken, ja iemand zwanger prikken is dan nog minder erg _O-
Rustig aan.
  maandag 25 november 2013 @ 00:33:24 #247
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133597677
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onveilig vreemdgaan vind ik erger van vrouwen dan van mannen, dat dan weer wel, gewoon het risico lopen zwanger te raken, ja iemand zwanger prikken is dan nog minder erg _O-
Onveilig vreemdgaan vind ik sowieso echt, echt, echt heel triest. Voor jezelf bepalen dat je risico wil lopen op ziektes, prima. Maar dat voor je partner bepalen... :r

Ik heb een open relatie maar flink ruzie gehad met mijn vriend toen hij dacht dat dat best een keertje kon. :P
pi_133597817
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:33 schreef Pienata het volgende:

[..]

Onveilig vreemdgaan vind ik sowieso echt, echt, echt heel triest. Voor jezelf bepalen dat je risico wil lopen op ziektes, prima. Maar dat voor je partner bepalen... :r

Ik heb een open relatie maar flink ruzie gehad met mijn vriend toen hij dacht dat dat best een keertje kon. :P
Mja maar het punt is meer hoeveel mannen er wel niet kinderen opvoedt waarvan hij denkt dat ze van hem zijn maar dat zijn vrouw eigenlijk buiten de deur neukte, dat is voor een gezin verwoestend gewoon.

In die zin is het erger wat vrouwen doen :o Die gast die de biologische vader was die doet in principe niks fout, hij hoeft niet vreemd te gaan whatsoever.
Rustig aan.
pi_133597820
quote:

[..]

Überhaupt onveilig gaan in niet-vaste relaties is vragen om problemen, je kan toch wel ff net dat beetje lange-termijn denken hebben om in te zien dat het niet slim is.
Alles moet ROOD.
pi_133597874
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:40 schreef Wazzim het volgende:

[..]

Überhaupt onveilig gaan in niet-vaste relaties is vragen om problemen, je kan toch wel ff net dat beetje lange-termijn denken hebben om in te zien dat het niet slim is.
Klopt, en helaas, mensen die vreemdgaan denken niet na. :X
  maandag 25 november 2013 @ 00:42:49 #251
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133597887
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja maar het punt is meer hoeveel mannen er wel niet kinderen opvoedt waarvan hij denkt dat ze van hem zijn maar dat zijn vrouw eigenlijk buiten de deur neukte, dat is voor een gezin verwoestend gewoon.

In die zin is het erger wat vrouwen doen :o Die gast die de biologische vader was die doet in principe niks fout, hij hoeft niet vreemd te gaan whatsoever.
Ik zou het mijn vriend ook niet in dank afnemen als er ineens een vrouw op de stoep staat om kinderalimentatie te eisen hoor. :+

Niet dat hij me onderhoudt ofzo, maar we hebben wel degelijk een bepaalde financiële situatie samen. :P
  maandag 25 november 2013 @ 00:44:29 #252
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133597916
Het door mijn vriend voorgestelde alternatief ("dan adopteren we haar en het kind toch gewoon!") is niet veel beter trouwens. :+
pi_133597981
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:44 schreef Pienata het volgende:
Het door mijn vriend voorgestelde alternatief ("dan adopteren we haar en het kind toch gewoon!") is niet veel beter trouwens. :+
Lekker trio's joh en een gratis kind :o
Daar betalen ze top money voor anders!
Rustig aan.
pi_133597998
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, en helaas, mensen die vreemdgaan denken niet na. :X
wat een aanname toch weer :')
compact en kleverig.
pi_133598035
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dat gebeurt regelmatig ja, meestal weten die mannen en kinderen van niks en gaat de vrouw er ook van uit dat het van haar man is. Niet erg verwoestend op zo'n moment.
compact en kleverig.
pi_133598043
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 00:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat een aanname toch weer :')
Ooit van sarcasme en of ironie gehoord? nee dus, maar geeft niet :')

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 25-11-2013 00:59:52 ]
pi_133598055
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat gebeurt regelmatig ja, meestal weten die mannen en kinderen van niks en gaat de vrouw er ook van uit dat het van haar man is. Niet erg verwoestend op zo'n moment.
Wel triest hoor... Blegh, wat dat betreft pure evolutie dat ik echt enorm ga walgen van het idee dat het niet mijn kinderen zouden zijn.
Rustig aan.
pi_133598066
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Ooit van sarcasme en of ironie gehoord? nee dus, geeft niet :')
jawel hoor, de kunst is het zo te gebruiken dat het ook overkomt :*
compact en kleverig.
pi_133598070
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

jawel hoor, de kunst is het zo te gebruiken dat het ook overkomt :*
LOL :*
pi_133598079
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wel triest hoor... Blegh, wat dat betreft pure evolutie dat ik echt enorm ga walgen van het idee dat het niet mijn kinderen zouden zijn.
er valt niet zoveel te walgen als je van niets weet alleen..
compact en kleverig.
pi_133598118
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 00:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

er valt niet zoveel te walgen als je van niets weet alleen..
Je kunt alleen vermoedens krijgen als het kind lijkt op haar baas qua uiterlijk. :')
Rustig aan.
pi_133598176
quote:

[..]

Hoi Pienata, waarover ging die ruzie precies ?
(ik denk dat ik iets gemist heb ofzo)
  maandag 25 november 2013 @ 01:02:20 #263
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133598249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 00:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoi Pienata, waarover ging die ruzie precies ?
(ik denk dat ik iets gemist heb ofzo)
We mogen het doen met anderen maar niet onveilig, dus toen hij dat een keertje wel deed ben ik behoorlijk boos geworden, hij loopt ook risico's voor mij dan. ;)
pi_133598300
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 01:02 schreef Pienata het volgende:

[..]

We mogen het doen met anderen maar niet onveilig, dus toen hij dat een keertje wel deed ben ik behoorlijk boos geworden, hij loopt ook risico's voor mij dan. ;)
Ah zo ;) en hoe kan je in een dergelijke relatie weten/vertrouwen dat ie het al dan niet veilig doet?

[ Bericht 1% gewijzigd door complicate op 25-11-2013 01:13:19 ]
pi_133602998
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, denk je dat ik heel deel 1 ga zitten lezen?
Blijkbaar, niet.
pi_133603573
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 01:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah zo ;) en hoe kan je in een dergelijke relatie weten/vertrouwen dat ie het al dan niet veilig doet?
wat denk je? :P
compact en kleverig.
pi_133603644
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat denk je? :P
Zo iets als : Het is meestal "laat" wanneer men het ondekt .......(zwangerschap, SOA, ....) :P
Heb je een open relatie? Ik ben eigenlijk contra open relatie. :)
pi_133603791
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Zo iets als : Het is meestal "laat" wanneer men het ondekt .......(zwangerschap, SOA, ....) :P
Heb je een open relatie?
je vertrouwt daar toch gewoon op, net als dat je erop vertrouwt dat je partner geen ander neukt als je een monogame relatie hebt.
En nee.
compact en kleverig.
pi_133603840
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je vertrouwt daar toch gewoon op, net als dat je erop vertrouwt dat je partner geen ander neukt als je een monogame relatie hebt.
En nee.
Ik snap niet het nut/voordeel van "open" relaties. Dan kunnen mensen toch gewoon vrijgezel zijn....
pi_133603968
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet het nut/voordeel van "open" relaties. Dan kunnen mensen toch gewoon vrijgezel zijn....
dat is toch totaal anders?
In een open relatie heb je niet alleen seks, maar ook iemand waar je van houdt en die van jou houdt, waarmee je lief en leed en je leven deelt.
Vind het verschil nogal duidelijk.
compact en kleverig.
pi_133604018
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat is toch totaal anders?
In een open relatie heb je niet alleen seks, maar ook iemand waar je van houdt en die van jou houdt, waarmee je lief en leed en je leven deelt.
Vind het verschil nogal duidelijk.
En amaii wat een verschil zeg!
pi_133604068
quote:

[..]

Ik snap niet het nut/voordeel van "open" relaties. Dan kunnen mensen toch gewoon vrijgezel zijn....
Want een relatie heb je alleen voor seks?
pi_133604081
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:44 schreef complicate het volgende:

[..]

En amaii wat een verschil zeg!
bagatelliseer je het nu?
Verschil is imo levensgroot.
compact en kleverig.
pi_133604089
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want een relatie heb je alleen voor seks?
NEEN, ik vroeg nut/voordelen van "open" relaties niet het verschil.....
pi_133604098
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

bagatelliseer je het nu?
Verschil is imo levensgroot.
Ik vroeg nut/voordelen van "open" relaties niet het verschil.....
pi_133604175
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:46 schreef complicate het volgende:

[..]

dan had je dat laatste stukje weg moeten laten, als je erbij zegt: dan kun je net zo goed vrijgezel zijn, impliceer je dat je noet weet wat het verschil tussen vrijgezel zijn en een open relatie hebben is.

Het nut/voordeel is dat je je op seksueel gebied niet hoeft te conformeren (of die schijn te wekken) aan de geldende norm als je de behoefte hebt aan seks met anderen.
compact en kleverig.
pi_133604415
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan had je dat laatste stukje weg moeten laten, als je erbij zegt: dan kun je net zo goed vrijgezel zijn, impliceer je dat je noet weet wat het verschil tussen vrijgezel zijn en een open relatie hebben is.

Het nut/voordeel is dat je je op seksueel gebied niet hoeft te conformeren (of die schijn te wekken) aan de geldende norm als je de behoefte hebt aan seks met anderen.
Dat laatste stukje was vatbaar voor veel interpretatie. Maar bon. Ik zie daar persoonlijk geen nut/voordeel in. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met hoe men "liefde" en "seks met een ander" interpreteert (I guess). Toch bedankt voor jouw uitleg ;) .
pi_133604453
quote:

[..]

Het voordeel is dat je niet beperkt bent tot het hebben van seks met een persoon voor de rest van je leven. Gezien het aantal mensen wat vreemdgaat is het niet zo'n gek idee dat sommige mensen elkaar daar vrij in laten. Komt het vertrouwen in een relatie wel ten goede als je daar open over kunt zijn.
pi_133604529
quote:

[..]

Euh nee, want een levenspartner hebben is heel anders dan vrijgezel zijn en rondneuken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133604536
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het voordeel is dat je niet beperkt bent tot het hebben van seks met een persoon voor de rest van je leven. Gezien het aantal mensen wat vreemdgaat is het niet zo'n gek idee dat sommige mensen elkaar daar vrij in laten. Komt het vertrouwen in een relatie wel ten goede als je daar open over kunt zijn.
Klopt, en waar is de "grens" volgens jou tussen "houden van" en "seks met een ander in de context van open relatie" ?
pi_133604556
quote:

[..]

Wat is het nut van monogaam zijn dan voor jou? Wat is het voordeel eraan voor jou?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133604601
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Euh nee, want een levenspartner hebben is heel anders dan vrijgezel zijn en rondneuken.
Ja hoor, maar een "levens"partner in een open relatie?
pi_133604749
Aan de dames met een open relatie, hebben jullie je echt ergens over heen moeten zetten voor je het aankon, of hoe ging je met die overgang om? Voor dat je zelf seks met een ander kon hebben, maar ook vooral natuurlijk voordat je je erbij neer kon leggen dat je partner dat ook doet zonder dat je dat iets over je relatie laat zeggen? Of denk je dat zoiets gewoon in je zit of niet, dat je het van nature mee krijgt ofzo?
pi_133604758
Sorry, heren mogen natuurlijk ook antwoorden
pi_133604764
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat is het nut van monogaam zijn dan voor jou? Wat is het voordeel eraan voor jou?
Nou, ja monogaam....ik weet niet , maar in een "normaal" relatie kan ik mij dat niet inbeelden dat men afspreekt om seks te hebben met een ander. Maar goed wat is "normal" hé.
Maar het heeft te maken met hoe men "houden van" en "seks met een ander" interpreteert.
Het is dus iets persoonlijks. De een vindt dat kunnen de ander weer niet.
pi_133604772
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, maar een levenspartner in een open relatie?
Ja, dat is vrij normaal. Ik heb al een ruime 20 jaar een levenspartner, de vader van mijn zoon, degene met wie ik samenleef, lief en leed deel. Die mijn hart heeft en ik de zijne.
Daarnaast hebben we af en toe seks met anderen, samen of apart van elkaar. Dat is geen zware must, daar zit niet al teveel achter qua nut, het is gewoon leuk en we hebben er beide geen enkel probleem mee.

Als ik echt door zou moeten denken over nut dan geeft het meer zekerheid, want ondanks het proeven ergens anders, zelfs wat meer de diepte ingaan met anderen zijn we er beide zeker van dat we bij elkaar willen blijven.
Daarnaast dwingt het tot een goede communicatie, nu hoort dat net zo goed bij een goede monogame relatie, maar een open relatie dwingt je hiertoe. Openheid naar elkaar, eerlijkheid en op elkaar kunnen bouwen.

Maar goed, dat is alleen als ik er verder over doordenk en nut moet verzinnen. In de praktijk zit er weinig meer achter dan dat we het beide zo leuk vinden en er geen enkele last van hebben, alleen maar plezier.
pi_133604836
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, en waar is de "grens" volgens jou tussen "houden van" en "seks met een ander in de context van open relatie" ?
Simpel, seks met anderen heeft niets met 'houden van' te maken, maar met lust.
pi_133604857
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, dat is vrij normaal. Ik heb al een ruime 20 jaar een levenspartner, de vader van mijn zoon, degene met wie ik samenleef, lief en leed deel. Die mijn hart heeft en ik de zijne.
Daarnaast hebben we af en toe seks met anderen, samen of apart van elkaar. Dat is geen zware must, daar zit niet al teveel achter qua nut, het is gewoon leuk en we hebben er beide geen enkel probleem mee.

Als ik echt door zou moeten denken over nut dan geeft het meer zekerheid, want ondanks het proeven ergens anders, zelfs wat meer de diepte ingaan met anderen zijn we er beide zeker van dat we bij elkaar willen blijven.
Daarnaast dwingt het tot een goede communicatie, nu hoort dat net zo goed bij een goede monogame relatie, maar een open relatie dwingt je hiertoe. Openheid naar elkaar, eerlijkheid en op elkaar kunnen bouwen.

Maar goed, dat is alleen als ik er verder over doordenk en nut moet verzinnen. In de praktijk zit er weinig meer achter dan dat we het beide zo leuk vinden en er geen enkele last van hebben, alleen maar plezier.
Ah oké, ik kan mij dat niet echt voorstellen, maar heb absoluut respect voor mensen die dat wel doen ;)
pi_133604873
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef Suteibum het volgende:
Aan de dames met een open relatie, hebben jullie je echt ergens over heen moeten zetten voor je het aankon, of hoe ging je met die overgang om? Voor dat je zelf seks met een ander kon hebben, maar ook vooral natuurlijk voordat je je erbij neer kon leggen dat je partner dat ook doet zonder dat je dat iets over je relatie laat zeggen? Of denk je dat zoiets gewoon in je zit of niet, dat je het van nature mee krijgt ofzo?
Het was mijn eigen voorstel, de fantasie was er dus al zeer stevig bij mij. Maar in het begin weet je niet hoe de praktijk uit zal vallen en dat is best eng.
In het begin waren er wel restrictie's, beetje friemelen en doen, niet all the way, maar aangezien dat allemaal goed beviel en die restrictie's alleen maar lastig bleken te zijn zijn die weggevallen.

Dus ja, je groeit er wel in samen, je komt ook weleens emotie's tegen die je niet had verwacht, dat hoort er allemaal bij.
pi_133604899
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Ah oké, ik kan mij dat niet echt voorstellen, maar heb absoluut respect voor mensen die dat wel doen ;)
Je kan je ook niet voorstellen om meer dan 3 jaar bij iemand te zijn omdat het dan saai zou worden in bed. Daar heb ik dan weer helemaal geen last van, vind het leven tussen de lakens met mijn partner nogsteeds niet saai.
pi_133604900
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Nou, ja monogaam....ik weet niet , maar in een "normaal" relatie kan ik mij dat niet inbeelden dat men afspreekt om seks te hebben met een ander. Maar goed wat is "normal" hé.
Maar het heeft te maken met hoe men "houden van" en "seks met een ander" interpreteert.
Het is dus iets persoonlijks. De een vindt dat kunnen de ander weer niet.
Volgens mij is het vaak zo dat mensen in een open relatie er niet per definitie naar op zoek zijn, maar dus wel de vrijheid hebben om seks te hebben met een ander - mocht die situatie zich voordoen.
pi_133604940
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Simpel, seks met anderen heeft niets met 'houden van' te maken, maar met lust.
Klopt, maar is afhankelijk van relatievorm want in een monogame relatie zou die stelling niet kloppen. (I guess) Want dat betekent dan vreemdgaan en "je houdt niet van mij". Wat ik persoonlijk bullshit vind.
pi_133604955
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij is het vaak zo dat mensen in een open relatie er niet per definitie naar op zoek zijn, maar dus wel de vrijheid hebben om seks te hebben met een ander - mocht die situatie zich voordoen.
Yep.

Nu hebben we wel een wildere periode gehad, maar het is echt niet zo dat omdat het open is het ook moet gebeuren. Om en nabij de eens per half jaar/jaar komt meer in de buurt van de werkelijkheid.
pi_133604972
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt, maar is afhankelijk van relatievorm want in een monogame relatie zou die stelling niet kloppen. (I guess) Want dat betekent dan vreemdgaan en "je houdt niet van mij". Wat ik persoonlijk bullshit vind.
Het betekend dat vooral een breken van een afspraak, breken van vertrouwen. Daar zit de angel van vreemdgaan.
pi_133604973
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Helemaal correct.
pi_133605106
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Het betekend dat vooral een breken van een afspraak, breken van vertrouwen. Daar zit de angel van vreemdgaan.
Wat -breken van afspraak en vertrouwen- betreft, "mag" je geen seks hebben met een ander want dan is het vreemdgaan( monogame relatie). In een open relatie is dat niet vreemdgaan.
pi_133605145
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:13 schreef complicate het volgende:

[..]

"je houdt niet van mij"?
Vervang dat maar voor "je respecteert mij niet genoeg om je broek aan te houden, of een gesprek over een open relatie te beginnen"
pi_133605176
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

"je houdt niet van mij"?
Vervang dat maar voor "je respecteert mij niet genoeg om je broek aan te houden, of een gesprek over een open relatie te beginnen"
Ach ja , wat is "houden van" nog tegenwoordig hé.
pi_133605195
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Ach ja , wat is "houden van" nog tegenwoordig hé.
Hoe oud ben jij? :')
pi_133605222
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? :')
Want een visie over "houden van" , "vreemdgaan" .... heeft met leeftijd te maken :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')