Ja hoor, dan kunnen we dan een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan tequote:Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik voel me vereerd dat ik dan mag komen om de bepaalde vreugde met elkaar te delen.Waarom sta je buiten dan??
nee hoorquote:
Je bent te lief voor mequote:Op zondag 24 november 2013 03:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kunnen we er een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan tedus dacht even buiten en zag hiergaanwedan op fok!.
Meestal ben ik terug in Brussel om 8u30 ja.quote:Op zondag 24 november 2013 03:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je bent te lief voor meVerwacht niet van me dat ik even zacht tegen je terug doe
Wordt weer 8 uur ofzo voordat je teruggaat?
Oke dan heb ik nog 5,5 uurquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal ben ik terug in Brussel om 8u30 ja.
Maar ik ga nu wel een beetje slapen schatquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Meestal ben ik terug in Brussel om 8u30 ja.
Edit: aaaah zo 8 uur .....
Deal.. ik neem mijn dans schoenen er voor mee! wel gezellie dat je dan op fok komtquote:Op zondag 24 november 2013 03:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, dan kunnen we dan een feestje bouwen . Te veel gedanst en heb het te warm binnen en mijn vriendinnen staan tedus dacht even buiten en zag hiergaanwedan op fok!.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Deal.. ik neem mijn dans schoenen er voor mee! wel gezellie dat je dan op fok komt
Geen 'centen' heeft? Echt weer typisch een vrouw héquote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef complicate het volgende:
[..]Ik ben een beetje "verliefd" op fok! , maar jammer dat fok! geen ****** heeft.
Goed ik ga nu weer binnnen, het is koud, ik ga mij laten verwarmen zo.
Slaaplekker![]()
Nee, geen P****Lquote:Op zondag 24 november 2013 03:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geen 'centen' heeft? Echt weer typisch een vrouw hé![]()
True. Met een open relatie is niets mis, met liegen en bedriegen natuurlijk wel. Tegelijkertijd is het ook zo: ik zou het niet erg vinden als mijn partner ook het bed deelde met een ander (wil dus een open relatie); echter als ik in een niet-open relatie zit dan vind ik het wel lastiger om die grens te trekken en de verleidingen te weerstaan, juist omdat ik het niet erg zou vinden als het mij andersom zou overkomen, en omdat ik weet dat voor mij seks/lust en liefde gescheiden kunnen zijn: als ik een slippertje zou hebben tijdens mijn relatie dan zou dat puur lust zijn en los staan van de liefde die ik voor hem voel. Tegelijkertijd, als ik van hem hou zou ik hem natuurlijk ook niet moeten voorliegen/bedriegen. Blijft lastig voor mij - ik wil niet voor niets een open relatie. Maar ja, als ik verliefd word op iemand, en die blijkt een monogame relatie te willen, dan zal het ook lastig zijn alleen maar om die reden de boel met hem af te kappen....quote:Op zondag 24 november 2013 09:18 schreef Anyanka het volgende:
Ik denk dat het een kwestie is van 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'. Dat is een van de meest basale leefregels die in bijna alle culturen en religies voorkomt. Natuurlijk zijn er mensen die het prima vinden als hun partner het met een ander doet, maar dan heet het een open relatie en geen vreemdgaan.
Ja, doe eens een update in je topique?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Vaandrig het volgende:
Ik was vroeger ontzettend egoïstisch als het om vriendinnen, seks en afspraken ging. Mijn vriendin moest perse monogaam zijn en zelf ging ik alweer verder zoeken als de relatie binnen was. Als in zijnde, ik moest weer een nieuwe uitdaging hebben en seks met een ander.
Achteraf schaam ik mij dood als ik nu zie hoeveel moeite die meiden voor mij deden en ik ze als oud vuil behandelde. Want achter hun rug om zat ik te daten en had ik seks met andere vrouwen. Maar mochten ze zelf vreemdgaan dan mochten ze direct 'oprotten'.
Nu heb ik een vriendin waar ik echt van houd, en waar ik het eerder niet zo nauw nam met zelf monogaam zijn, is zij de enige in mijn hoofd en de enige waar ik bij wil zijn en oud wil worden. Zij is de eerste waar ik dit gevoel mee heb.
Dit gevoel komt vanzelf als je 'uitgeneukt' bent en de ware tegenkomt, ben ik van mening. Overigens heb ik mijn vriendin leren kennen en we waren aan het daten toen we beiden een relatie hadden. Misschien dat soort ook wel soort zoekt om eindelijk tevreden te zijn.
Geen enkele hoeveelheid emogifs kan de sneuheid van deze post recht doen.quote:Op zondag 24 november 2013 06:08 schreef Wazzim het volgende:
Als een man vreemd gaat vind ik dat niet erg (geen kids) maar van een vrouw weer wel. En dan vind ik het vooral erg omdat ze zich dan door haar emoties heeft laten leiden, bij een man vermoed ik eerder rationeel vreemdgaan.
Misschien is het ook omdat ik eerder empathie voel voor het leed van mannen dan dat van vrouwen.
Onveilig vreemdgaan vind ik erger van vrouwen dan van mannen, dat dan weer wel, gewoon het risico lopen zwanger te raken, ja iemand zwanger prikken is dan nog minder ergquote:Op maandag 25 november 2013 00:25 schreef Pienata het volgende:
[..]
Geen enkele hoeveelheid emogifs kan de sneuheid van deze post recht doen.
Onveilig vreemdgaan vind ik sowieso echt, echt, echt heel triest. Voor jezelf bepalen dat je risico wil lopen op ziektes, prima. Maar dat voor je partner bepalen...quote:Op maandag 25 november 2013 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onveilig vreemdgaan vind ik erger van vrouwen dan van mannen, dat dan weer wel, gewoon het risico lopen zwanger te raken, ja iemand zwanger prikken is dan nog minder erg
Mja maar het punt is meer hoeveel mannen er wel niet kinderen opvoedt waarvan hij denkt dat ze van hem zijn maar dat zijn vrouw eigenlijk buiten de deur neukte, dat is voor een gezin verwoestend gewoon.quote:Op maandag 25 november 2013 00:33 schreef Pienata het volgende:
[..]
Onveilig vreemdgaan vind ik sowieso echt, echt, echt heel triest. Voor jezelf bepalen dat je risico wil lopen op ziektes, prima. Maar dat voor je partner bepalen...
Ik heb een open relatie maar flink ruzie gehad met mijn vriend toen hij dacht dat dat best een keertje kon.
Überhaupt onveilig gaan in niet-vaste relaties is vragen om problemen, je kan toch wel ff net dat beetje lange-termijn denken hebben om in te zien dat het niet slim is.quote:Op maandag 25 november 2013 00:33 schreef Pienata het volgende:
[..]
Onveilig vreemdgaan vind ik sowieso echt, echt, echt heel triest. Voor jezelf bepalen dat je risico wil lopen op ziektes, prima. Maar dat voor je partner bepalen...
Klopt, en helaas, mensen die vreemdgaan denken niet na.quote:Op maandag 25 november 2013 00:40 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Überhaupt onveilig gaan in niet-vaste relaties is vragen om problemen, je kan toch wel ff net dat beetje lange-termijn denken hebben om in te zien dat het niet slim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |