Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Echte ezels ja! ik heb mijn pa ooit betrapt,eerste wat ik zag in mijn ooghoek was een stenen asbak wat ik boven op zijn hersenpan heb geslagen tot 3x toe..gelukkig dat tie nu dood is(ja grof ik weet het) maar wel alle rust van de wereld
Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu je dat allemaal zo vertelt snap ik jouw verhouding tov vrouwen;
Maar probeer hun verhaal los te laten, je hebt nog een mooi toekomst , verpest het niet door wat ze fout gedaan hebben. En ja ik zou echt afstand nemen van uwe vader hoor!! Als het moet dan moet het hé.
Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap je en soms denk ik ook dat het een opluchting zou zijn als mijn vader zou sterven, maar die lijkt nog lang te leven pfffff (en ja idd klinkt grof) maar je weet wat ik bedoel.
Ik haat hem niet, maar ik hou van mijn moeder. Zo een schatje.
Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" isquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm denk jij dat dit behalve dat ik dan echt trouw ben verder gevolgen heeft gehad op de manier waarop ik vrouwen behandel?.
nja relatie met me vader is hierdoor wel echt kapot gegaan, gesprekken met hem heb ik nooit meer sinds dat ik 15 was.. gewoon beetje dat oppervlakkige gedoe maar nooit echt diepe gesprekken..
ach ja vind dat ik het nog aardig doe, alleen heb wel iets van "echte" liefde bestaat niet echt meer.. aangezien alles te breken is.
Sorry dit is het moment om te zeggen , i love youquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zoooooo dat is zeker een opluchting!! een bevrijding! voelde me herboren en ja het is idd grof ja maar ik kan en mag dat gewoon zeggen hahaa......altijd zuinig wezen op je moeder.daar heb je er maar 1 van en heeft je 9maanden bij je gedragen.
dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoorquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die snapt als ik zeg dat liefde een "illusie" is![]()
Maar het is hun verhaal, Jouw verhaal kan nog komen en kan er mooi uitzien
Goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
dat klopt!, maar als mensen zeggen dat het wel bestaat laat ik ze gewoon gaan hoor.. ieder zijn eigen visie toch?.
ja, ik maak me daar ook helemaal geen zorgen over of zo hoor
I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry dit is het moment om te zeggen , i love you![]()
Ik ben blij dat er mensen zijn die dat snappen.
Idd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
I loveeeee youuuuuuu 2!! haha!!![]()
Als je het pas mee heb gemaakt in je leven ,kan je het passen echt snappen en voelen.....
Daarom ben ik ook maatschappelijkwerkster![]()
Ja de vraag is , waar ben ik in het echt héquote:Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Tot nu,, gezien dat je nog hier bent en ik weer terug![]()
Waarschijnlijk bij channie zo te lezenquote:Op zondag 24 november 2013 02:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja de vraag is , waar ben ik in het echt hé
channie? wie/wat is dat?quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij channie zo te lezen
Ah zo schatje, nee Channie is denk ik in NL, maar ik ben van plan om haar uit te nodigen voor een party als mijn vader sterftquote:Op zondag 24 november 2013 02:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm....... het fokmeisje die je net de liefde verklaarde schat...
Wow ik heb iets gemist volgens mij. En veel plezier, genoeg dansen maar niet zoveel dat je niet meer kan fokken héquote:Op zondag 24 november 2013 02:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo schatje, nee Channie is denk ik in NL, maar ik ben van plan om haar uit te nodigen voor een party als mijn vader sterft. Ik ben nu op dit moment buiten (disco) in Antwerpen.
quote:Op zondag 24 november 2013 02:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo schatje, nee Channie is denk ik in NL, maar ik ben van plan om haar uit te nodigen voor een party als mijn vader sterft. Ik ben nu op dit moment buiten (disco) in Antwerpen.
Schatje ik heb zoveeeeeel gedanst, maar als ik aan je denk en een fok! reactie zie/verwacht, ja dan kom ik op FOk!, love in the air enzo.quote:Op zondag 24 november 2013 02:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wow ik heb iets gemist volgens mij. En veel plezier, genoeg dansen maar niet zoveel dat je niet meer kan fokken hé
Fok! humor , ja.quote:Op zondag 24 november 2013 03:04 schreef Murdera het volgende:
Ahhhhhwhet ontstaan van een nieuwe FOK! Liefde
ik voel me vereerd dat ik dan mag komen om de bepaalde vreugde met elkaar te delen.Waarom sta je buiten dan??quote:Op zondag 24 november 2013 02:57 schreef complicate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |